vakanties Puth

Reviews over Puth

Helemaal top

Anja,
    22-7-2017

Je bent hier echt in het limburgse heuveland. He kunt hier fiesten en wandelen totdat je erbij neervalt. Haga berg op en af. Super. Wat een mooie omgeving. Er is vanallesxte doen. De camping zelf is schoon, rustig, goed verzorgd en wordt door een hele lieve familie gerund. Wij hebben niets als negatief ervaren. We gaan er dit jaar weer heen. Geweldig. Alleen al decrust daar. Botkoel...tot snel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zuid-Limburg blijft prachtig

Familie Van den Beukel,
    20-7-2015

Over Puth heb ik niet veel te melden, maar Zuid-Limburg is heel mooi. Je hebt echt het gevoel dat je in het buitenland bent. Er zijn veel toeristische attracties en veel natuur. Jammer dat de meeste Limburgers niet zo vriendelijk zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtige omgeving

Monique Meijers,
    14-9-2014

Veel wandel - en fietsroutes. genoeg te beleven in de omgeving. Puth zelf is een klein, gezellig dorp met mooie oude boerderijen, mooi landelijk gelegen in heuvelachtig gebied. Er zijn o.a. enkele kleine winkeltjes, een brasserie, een cafe, een bakker en een friture. Kortom alles om een fijne vakantie te kunnen beleven.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

mooi stukje Limburg

W. Volmer,
    10-10-2011

Puth heeft mooie oude gebouwen. En ligt op een heuvel met mooie ver gezichten.

Je kunt er heerlijk wandelen. W.b.t uitgaansleven weet ik gewoonweg niet, omdat ik alleen in de prachtig omgeving en/of natuur heb gewandeld.

Gereisd met vrienden in september 2011
Puth scoort een 7,8 uit 10, op basis van 20 reviews