Reviews over Puth

Alsof je in het buitenland op vakantie bent.

Paul Habets,
    6-12-2018

Top locatie, zowel qua ligging alsook accommodatie.

Heerlijk thuiskomen...!

Thea,
    3-12-2018

Geweldige ervaring!! Het huis staat in een smalle straat, ligt rustig en je auto staat op eigen terrein. Het echtpaar is zeer gastvrij. De kamer is gezellig en schoon met een perfect bed, zitje en een keurige natte ruimte met inloopdouche, toilet, wastafel en haardroger. Je kunt, met de gasten van de 3 andere kamers, gebruik maken van ruime woon-, eetkamer en keuken met servies, waterkoker, Senseo (en pads!!), magnetron en koelkast, waarin drankjes tegen reële prijs. Het ontbijtbuffet is enorm uitgebreid en héérlijk!! Kortom: Super!!

Nice place

Miriam,
    2-12-2018

Prachtige mooi gelegen heerlijk rustige camping

Aanrader, sfeervol met vorstelijk ontbijt!

Sonja Mulder,
    12-11-2018

Een heerlijke plek om te overnachten tijdens het Pieterpad. Zeer vriendelijke ontvangst, fijne kamer en sfeervolle gemeenschappelijke ruimte. En een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt zoals we niet eerder in een B&B tegenkwamen.

Echt een camping om nog eens terug te komen

Ronald,
    14-10-2018

Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Mooi zicht vanuit je campingplaats Zeer net sanitair Veel speelgelegenheid voor kinderen

Puth scoort een 7,8 uit 10, op basis van 20 reviews