Reviews over Ospel

In één woord Fantastisch!

Rien Vogel
    2-9-2018

Dit is echt een fantastische locatie voor een familie - weekend!

Superschone kamers, allemaal met eigen douche en toilet! Er is van alles te doen zoals: jeu de boules , tennis, volley balveld, speelhal met tafeltennis, poolen, darten, wirlpool, eigen bioscoopzaal etc, etc.

Wij gaan over twee jaar voor de 3 de keer naar AlbaNera, dus dat zegt genoeg denk ik!

Over 2 jaar weer...voor de derde keer!

Tineke Zoeteman-Vogel
    2-9-2018

Wij zijn een familiegroep en waren met 37 personen, vanaf 1 jaar tot 73 jaar!

Marcel en Anita zijn heel erg gastvrij, bij aankomst stonden voor de hele fam.groep heerlijke vlaaien klaar!

Ieder gezin zn eigen slaap-douche-en toilet, ideaal!

Veel ruimte, zowel binnen als buiten, fijne zithoeken overal..het jongeren cafe aan de andere kant, sauna, whirlpool, bioscoopzaal..heerlijk!

We hebben een leuk spel gedaan onder aanvoering van Marcel, daarna zelfgebakken pizza's gegeten (gebakken door Marcel, Anita en kinderen) was erg lekker! En ik zal best wel iets vergeten zijn...maar het feit dat wij over 2 jaar al weer een afspraak hebben staan zegt genoeg!

In één woord : Fantastisch..!!

Bart Vogel
    1-9-2018

Ik kan geen dingen opnoemen die niet goed waren! Het is een geweldige locatie, een fantastisch mooi huis, alles op en top, mooie kamers, heerlijke bedden, elke kamer eigen douche en toilet, voor de jongeren onder ons een eigen café met spelletjes, bioscoop, sauna en wellness , pizza-oven,sportveld, jeu de boules baan, speeltuin enz.enz. En niet te vergeten de geweldige ontvangst met limb.vlaaien van Marcel en Anita, die altijd voor je klaar staan en waar niks teveel voor is..!!

Top!!

Sander Vogel
    1-9-2018

Dit huis, zo compleet en van dit hoge niveau vind je niet snel elders..

Hier moet je gewoon eens zijn geweest. En dan wil je nog een keer..

Ideaal voor ons familie weekend!

M.J. Vogel
    1-9-2018

Zeer mooie lokatie voor ons familieweekend! Schoon en gezellig, praktisch ingericht huis met omliggend terrein waar van alles mogelijk is.

Gastvrije, gezellige, hardwerkende eigenaren die oplossingsgericht zijn.

Geen nadelen gevonden...!

Ospel scoort een 7,3 uit 10, op basis van 22 reviews