Ospel

Reviews over Ospel

Super

Familie van Beek,
    15-1-2019

Een aanrader voor iedereen. Mooi gebied en bij slecht weer hoef je je niet te vervelen.

Is voor jong en oud super.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Linda,
    14-1-2019

Een prachtige accommodatie van alle gemakken voorzien. Een warm welkom met wat lekkers, maar ook verse bloemen, een welkomsbord etc. Heel erg leuk. Mooie omgeving met vele mogelijkheden waar wijzelf geen gebruik van gemaakt hebben omdat de accommodatie al zoveel te bieden heeft.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig!

Sascha Baggerman,
    4-1-2019

We hebben hier vijf heerlijke dagen gehad. De kinderen hadden alle ruimte en hebben zich fantastisch vermaakt. Iedereen zijn eigen kamer en badkamer. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

En Marcel staat continu tot je beschikking en maakt heerlijke pizza's!

Gereisd met vrienden in december 2018

In één woord Fantastisch!

Rien Vogel,
    2-9-2018

Dit is echt een fantastische locatie voor een familie - weekend!

Superschone kamers, allemaal met eigen douche en toilet! Er is van alles te doen zoals: jeu de boules , tennis, volley balveld, speelhal met tafeltennis, poolen, darten, wirlpool, eigen bioscoopzaal etc, etc.

Wij gaan over twee jaar voor de 3 de keer naar AlbaNera, dus dat zegt genoeg denk ik!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Over 2 jaar weer...voor de derde keer!

Tineke Zoeteman-Vogel,
    2-9-2018

Wij zijn een familiegroep en waren met 37 personen, vanaf 1 jaar tot 73 jaar!

Marcel en Anita zijn heel erg gastvrij, bij aankomst stonden voor de hele fam.groep heerlijke vlaaien klaar!

Ieder gezin zn eigen slaap-douche-en toilet, ideaal!

Veel ruimte, zowel binnen als buiten, fijne zithoeken overal..het jongeren cafe aan de andere kant, sauna, whirlpool, bioscoopzaal..heerlijk!

We hebben een leuk spel gedaan onder aanvoering van Marcel, daarna zelfgebakken pizza's gegeten (gebakken door Marcel, Anita en kinderen) was erg lekker! En ik zal best wel iets vergeten zijn...maar het feit dat wij over 2 jaar al weer een afspraak hebben staan zegt genoeg!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Ospel scoort een 7,1 uit 10, op basis van 22 reviews