Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Weer vandaag4°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos voor je op een rij gezet:

568 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in het Nederlands

Nooit weer

Karin, 10-2-2018

Vreselijk! Vieze bedoening op de kamers. Entree van het hotel is mooi, evenals de omgeving maar voor de rest is het zeer teleurstellend, zeker als je bedenkt dat dit een driesterren hotel is, tssss. Snap niet dat mensen dit hotel goed beoordelen. Als dingen gedateerd zijn maakt me niet uit maar schimmel in de kamer en badkamer etc kan ècht niet. Mensen kijk uit voor je gezondheid in dit hotel. Snap niet dat ze voor de kamers geld durven te vragen... trouwens, bij een klacht richting Fletcher geven ze niet thuis. Zou het uit schaamte zijn??

Was weer heerlijk.

Jurissen, 30-1-2018

Was weer goed verzorgd, goede keuken, heerlijke wandelingen gemaakt.

Goed verzorgd

Biesmans, 16-1-2018

Was weer goed verzorgd, goede keuken, vriendelijk en behulpzaam personeel , tot binnenkort weer !

Enorm teleurstellend, wel goedkoop

Karlijn, 13-1-2018

Vriendelijke receptionist, leuke nieuwe meubeltjes in ontvangstruimte. verder oud en sleets hotel. Zeer gehorige kamers, slechte vluchtwegen, gammele trap, lift en hele oude badkamertjes met een rare wastafel op de kamer zelf. Enkel glas, lekkage sporen langs ramen en deuren en vreemde rioolgeur. Geen ventilator in badkamer en alleen ventileren in kamer met raampje. Nette vloerbedekking in kamer en redelijk, maar zacht, bed. Karig ontbijt, geen 15 euro waard. Parkeerplekken zijn smal en krap. Helaas stonk de kamer naar een hond oid. Nieuwe tv, postzegelformaat maar goed beeld. Geen föhn op de kamer, ook geen waterkoker. Bedroevend weinig water uit de douche als omliggende kamers ook douchen. Geen rookmelders, vage vluchtwegen. Wel hele mooie locatie voor wandelingen en vriendelijke mensen in- en om dorp. Aanrader voor mensen die alleen voor goedkoop gaan en alleen een slaapplek zoeken. inchecken van 14 uur, kamers vanaf 15 beschikbaar! Dus laat je niet foppen. Wel heerlijk late uitchick, 11.00 uur.

Gastvrijheid is goed, vriendelijk personeel. Lobby en restaurant netjes, verzorgd en keurig ingericht. Ontbijt basic maar voldoende, diner prima. Kamers gedateerd met zeer authentieke kenmerken en erg gehorig, renovatie zou geen kwaad kunnen. Hygiëne en bedden zijn goed. Parkeren krap, maar redelijk goed. Prijs- kwaliteitverhouding is goed omdat het hotel scherpgeprijsde arrangementen aanbiedt. Ga je voor modern en luxe? Zoek dan een ander hotel.

Aangenaam vertoeven!

Frances, 27-12-2017

Relaxed verblijf. Kamer 10 is opgeknapt en ziet er fris en verzorgd uit. alsook de algemene ruimte"s. Fijn dat de hond mee mag! Personeel is vriendelijk en voorkomend. De gedateerde badkamer vind ik fantastisch! Nostalgie! Wij blijven altijd "thuiskomen"

Nooit meer

hertje, 10-12-2017

We hadden een cadeaubon gekregen voor een gratis overnachting, Echt niet ik was 47.50 kwijt voor: reservering, toeristenbelasting, onbijt Belachelijk......

De kamer was erg rommelig, schimmel in de badkamer, kapotte vloerbedekking,

Had avonds mn haar gewassen kon ik geen föhn vinden grrrr

Zeer krappe doorgang naar de parkeerplaats.

ontbijt geen 13,50 waard.

Laatste keer voor ons

Mooi gelegen hotel met panoramisch uitzicht

Karin uit Deventer, 6-12-2017

Mooi gelegen hotel in het Limburgse Heuvelland

Krappe doorgang naar de parkeerplaats achter,kan misschien weer hoekbescherming krijgen op de muur en bestrating vlakken?

Ruime,nette kamer met balkon en mooi uitzicht op het Limburgse Heuvelland. Badkamer met bad/toilet is ouderwets maar netjes Wel vreemd dat de toilettafel apart in de kamer staat( niet zo hygiënisch na toiletbezoek) Tip: maak onder de wastafel een kast en omkast de achter een toilet gelegen buizen met rommelig onhygiënisch isolatiemateriaal

Gezellige leesruimten, restaurant en ontbijtzaal met prachtig uitzicht. Prima ontbijt

Vriendelijk,bescheiden personeel

Kortom een prima uitvalsbasis voor wandelingen,(fiets)tochten in het Limburgse land en bezoekjes aan o.a. Valkenburg, Maastricht,Aken en Luik

Voor herhaling vatbaar!

Geweldig

Van den Berg, 1-12-2017

Was weer goed verzorgd, goed ontbijt en lekker eten, tot binnenkort.

Tot binnenkort

Jussen, 17-11-2017

We zijn zeer tevreden over dit hotel, erg vriendelijk personeel, goed eten, mooi uitzicht vanaf hotelkamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos scoort een 6.96 uit 10 op basis van 568 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: