Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Kleine hotelsWeer vandaag22°11°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos voor je op een rij gezet:

587 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in het Nederlands

Kamers oud zeer gedateerd,afgebladderd balkon.spinnenragen in badkamer.stof op lampen.boven op de kast extra kussens,waar vuile en gebruikte slopen omzaten.personeel vriendelijk.

We komen hier terug

Thijssen
28-9-2018

Het ontbijt was weer heerlijk met verse producten zoals verse fruitsalade, waldkornbrood van de streek, etc.

Het personeel altijd vriendelijk en correct.

Wij weten ook dat de kamer gedatteerd is, maar wel schoon is met prachtig uitzicht op het noordal.

Niet doen.

f van Zwieten
24-9-2018

We wisten niet hoe snel we hier weer weg moesten komen. Omgeving is prachtig, hotel kan echt niet: kamer is ongelooflijk oud, balkon afgebladderd, wc geen deur voor, schimmel in hoeken van kozijnen, vloerbedekking oud, vies, versleten, wastafel in hotelkamer zelf (bestaat uit plank met wastafel erin gemonteerd) , geen laken om boxspring (wel om matras) en boxspring was aan hoeken helemaal rafelig, ontbijt was slecht, kortom helemaal niet fijn. Manager gedroeg zich afstandelijk en gereserveerd. Een blamage voor een keten als Fletcher. Er zijn prachtige hotels van Fletcher maar dit is nu de tweede slechte ervaring en wij gaan niet meer naar een hotel van Fletcher.

Wat een aanrader

Gerards
18-9-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede keuken, Limburgs zuurvlees was echt lekker, we komen hier nog eens terug, heerlijke wandelingen gemaakt.

Vies en oud en nooit meer

Carla
11-9-2018

Ik zou dit hotel NIET kiezen. Oud, vies en gedateerd. Ik heb het idee dat wij de kamer hadden van de reviewster van 6-6-2018. De stoffige zak lag nog op de kast en stof lag er genoeg, zelfs in de badkamer en spinnenraggen in de hoeken.. Nadat dit gemeld was kwam 'de schoonmaakster' met een plumeau op lange stok om het schoon te maken. Toen ze met een schone stoel terug kwam haar nogmaals gewezen op de stof (die ze al had weg gehaald??). Toen heeft ze het proberen weg te halen. De stoffige kussenzak bleef netjes op de kast liggen voor de volgende hotelgast. Ook aangegeven dat dit echt niet kan!

Bah bah! Ik vind het écht GEEN aanrader.

Was weer goed verzorgd.

Henssen
3-9-2018

Was weer goed verzorgd, we komen al jaren in dit hotel, we komen voor de vriendelijkheid en goede service van het personeel.

Misschien nog een keer?

ELJ Herten
3-9-2018

Fletcher is op zich een goede keten, echter dit hotel is hard aan renovatie toe, het is zeer gedateerd. Het diner op de dag van aankomst was wel weer een aangename verrassing mede door de deskundigheid en vakmanschap van de Catalaanse ober

Super VIES, SLECHT en OUD hotel!

Roy
29-8-2018

Wat een waardeloze oude, en vooral vieze bende in dit hotel, wij vonden overal stof .. de vloerbedekking was er gewoon grijs van, stof op de lampen ( en niet een beetje ...ongeveer een cm dikke laag stof), haren en spinnen raggen in de hoeken ,gordijnen met vlekken en schimmel, schimmel in de douchbak, los zittende wastafel, verder overal beschadigingen en vlekken op de muren. Ook de radiatoren waren te vies om aan te raken, kortom ik heb een lichte vorm van astma en gebruik mijn puffer bijna nooit, in deze kamer heb ik hem in 1 nacht 3x moeten gebruiken.. en ik heb er erg last van gehad.. dit is gewoon te gek voor woorden dat dit in NEDERLAND verhuurd mag worden en dan ook nog voor 3 sterren??? Hoe dan??

Kort samengevat: een vies,gedateerd en onhygiënisch hotel..waar ik niemand naartoe zal sturen .

Wij hebben fletcher support gemaild en die doen er eigenlijk niks mee, behalve dat ze het vervelend vinden ...daar heb ik niks aan!!!!

Nooit meer, geen 3 sterren waard!

de Jong
28-8-2018

Niet goed: Heel stoffig (mijn vriend kon meteen z'n ventlin nemen), achterstallig onderhoudt, niet schoon. Klapdeurtjes als badkamer deur. Hotel is echt aan een grote renovatie toe. Interieur is ver over de datum .

Nooit nooit meer

Cor
24-8-2018

In 1 woord ..WTF😡.

Nog nooit zulke smerige en oude kamers gezien. Schimmel , stank ,stof. Oude troep en vieze badkamer. Meteen na aankomst weer vertrokken. Ongeloofelijk dat dit hotel nog open mag zijn. Nooit nooit meer. Mensen ga hier niet heen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.