Kleine hotelsWeer vandaag11°5°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos voor je op een rij gezet:

596 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in het Nederlands

Nooit meer

Truus van Exel-Noten,
25-12-2018

onvriendelijke ontvangst daar begon het mee.

Het eten was heel slecht veel slechter dan voorheen.

Wij zijn er eerder wel 4 keer geweest maar nu nooit meer.

Gereisd met partner in september 2017

Redelijk

Peter,
14-12-2018

Gedateerd hotel. Kamer oud en versleten, mag beter schoongemaakt worden. Kasten binnenkant stoffig. Zowel ontbijt als diner goed. Personeel vriendelijk. Prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in december 2018

Nee, dank je. Zoek wel iets anders :-)

Anneke Pronk,
13-12-2018

1 overnachting geboekt . Wij hebben echt staan lachen toen we de kamer zagen, zó belachelijk was het. Klein, oud, niet echt vies maar groezelig en versleten. Één hoge stoel als nachtkastje, een gammele wastafel op de kamer waar je met goed fatsoen niet voor kon staan. Voor de badkamer 2 Louvre klapdeurtjes. Hoe krijgen ze het verzonnen. Enorm gehorig, alles kraakt en daardoor erg slecht geslapen.

Omdat we s-avonds laat pas zouden terugkeren konden we gebruik maken van de achterdeur. We stonden in een klein hok met een behoorlijk hoge trap, zó verschrikkelijk stijl dat het ons moeite kostte om boven te komen. Je zal er met je koffer staan, of slecht te been zijn en een rollator gebruiken. Je komt gegarandeerd niet boven. Dit was ons van te voren niet mede gedeeld.

Het ontbijt was niets op aan te merken. Eetzaal gezellig versierd voor de kerst en het uitzicht op het dal maakte veel goed, maar een 2e keer naar dit hotel, NEE!!!

Gereisd met partner in december 2018

HotelSpecials.nl

Dramatisch, weg blijven, nooit heen gaan!

Stefan,
26-11-2018

Dramatisch hotel, smerig, oud en gehorig. Voerbedekking op de kamer vies, afgeragd bed, stofnesten op de kamer. Rare knutsel wastafel op de kamer en een gedateerde douche die naar riool stinkt. Dit kan echt niet meer, ik snap niet dat het Fletcher keten hier toezicht op houdt. Na 1 nacht vertrokken ondanks dat ik een tweede nacht had betaald. Werd er ziek van. Snap helemaal niets van die tegenstrijdige reviews hier. Mensen geloof me.... dit wil je niet beleven, zelfs niet voor zo'n lage prijs.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Wij komen zeker terug.

Touissant,
13-11-2018

Wij komen zeker terug, ontbijt en diner goed verzorgd, ze zijn nu de balkons aan het renoveren, met het prachtige uitzicht op het noordal.

Gereisd met partner in november 2018

Dit hotel schaad de Fletcher naam

fam. simons,
11-11-2018

we hadden hoge verwachtingen van de Fletcher hotels, maar dit is ons zeer tegen gevallen.

het hotel was oud bollig, zeer luidruchtig vooral boven buren ( krakende plafond ),WC liep door, en de wastafel liep slecht af,

als je s ' morgens later voor het ontbijt komt heb je nog restjes om keuze uit te maken.

er werd niets aangevuld. Voor het diner heb je veel geduld nodig, twee en half tot drie uur tijd voor een drie gangen menu.

Gereisd met partner in oktober 2018

Echt Nooit meer, smerige, gore bende, schandalig

Helma Schulpen,
10-11-2018

Wat een vreselijke, smerige bende, schandalig hoe de kamers eruit zagen , smerig, oud, gedateerd, smakeloos, stoffig, een ongelovige aanfluiting. Kreeg meteen jeuk van de smerige bende. Mensen Nooit, Nooit, boeken. Fletcher wat een afgang, jullie zijn echt een vreselijke slechte hotel keten, echt nooit meer. U bent gewaarschuwd.

Gereisd met vrienden in november 2018

Goed verzorgd

Van de hurk,
25-10-2018

Goed verzorgd, vriendelijk personeel, zeer goed restaurant.

Gereisd met partner in oktober 2018

Kamers oud zeer gedateerd,afgebladderd balkon.spinnenragen in badkamer.stof op lampen.boven op de kast extra kussens,waar vuile en gebruikte slopen omzaten.personeel vriendelijk.

We komen hier terug

Thijssen,
28-9-2018

Het ontbijt was weer heerlijk met verse producten zoals verse fruitsalade, waldkornbrood van de streek, etc.

Het personeel altijd vriendelijk en correct.

Wij weten ook dat de kamer gedatteerd is, maar wel schoon is met prachtig uitzicht op het noordal.

Gereisd met partner in september 2018

• HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.