Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos voor je op een rij gezet:

576 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in het Nederlands

Treurig.

Ann
6-6-2018

Een kussenzak boven op de kast zat voor met stofvlokken. Vlekken op tapijt en stoel. Achterhaald sanitaire. Veel beschadigingen aan wand en deur. Rafelig gordijn met gaten. Slecht opgemaakte bedden.

Als je zo’n kamer verhuurd in een aktie komen de klanten never nooit meer terug.

Hoe treurig is dit. Gemiste kans.

Fantastisch weekend gehad.

Mevr. Visser
13-4-2018

Leuk hotel, fantastisch gelegen, vanaf het terras aan de achterkant van het hotel een prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke geholpen, leuke verrassing op mijn partner zijn verjaardag. Bushalte naar centrum Maastricht op een paar minuten lopen. Heerlijk gegeten. Het was mijn 4e of 5e keer hier en elke keer weer is het genieten.

Kan niet meer; verouderd

WH
9-4-2018

Erg gedatteerd, kan eigenlijk niet meer!

Standaard ontbijt.

Alleen als je veel buiten kunt zijn.

Frans
23-3-2018

Ongelooflijk muffe zooi.

Het was ook nog slecht weer.

Om lang op die kamer te blijven, ondanks besteld balkon, was een slecht vooruitzicht. Het is muffig, vies en slecht onderhouden.

Slecht sanitair. Ondanks upgrade naar mét bad.

Had drie dagen geboekt, in de hoop op mooi weer, maar ben na de eerste nacht nacht naar huis gegaan. Regen en koud zei het weerbericht.

Moest er niet aan denken om daar lang binnen te moeten blijven. Dan liever gezellig thuis.

Overigens een prachtige omgeving en mooie routes vanuit het hotel ( heb ik vanwege het weer niet gedaan)

We komen weer terug.

Ronner
3-3-2018

We komen hier al jaren , we weten dat de kamers gedateerd zijn , maar wel schoon, goed ontbijt, en vriendelijk personeel.

Ga niet...het zou gesloten moeten worden,

Rioollucht...oud vies zeker niet schoon!!

Nooit meer

Ferry
23-2-2018

Ontvangst prima. Kamers bedroevend slecht ouderwets badkamer echt zwaar verouderd. Op de kamers wil je snel weer weg. Mag dit nog wel? Niet veilig. Omgeving is mooi.

Dramaticht slecht

Geert
19-2-2018

Zeer slecht hotel, voldoet totaal niet aan de Nederlandse standaard. Zoiets zou in Roemenië verwachten. Rioollucht op de kamer. Stukken uit de vloerbedekking. Te kleine dekbedden. Schimmelplekken en de vloer voor de receptie staat bol en veert. In 1 woord dramatisch. Zeker niet aan te raden

Nooit weer

Karin
10-2-2018

Vreselijk! Vieze bedoening op de kamers. Entree van het hotel is mooi, evenals de omgeving maar voor de rest is het zeer teleurstellend, zeker als je bedenkt dat dit een driesterren hotel is, tssss. Snap niet dat mensen dit hotel goed beoordelen. Als dingen gedateerd zijn maakt me niet uit maar schimmel in de kamer en badkamer etc kan ècht niet. Mensen kijk uit voor je gezondheid in dit hotel. Snap niet dat ze voor de kamers geld durven te vragen... trouwens, bij een klacht richting Fletcher geven ze niet thuis. Zou het uit schaamte zijn??

Was weer heerlijk.

Jurissen
30-1-2018

Was weer goed verzorgd, goede keuken, heerlijke wandelingen gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos scoort een 6.92 uit 10 op basis van 576 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: