Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Hotel
Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos
6,5

Voldoende

Score uit 593 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,4
  • Service7,2
  • Prijs/kwaliteit6,1
  • Eten7,5
  • Kamers4,8
  • Hygiëne5,4
 
Review toevoegen

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos voor je op een rij gezet:

4
Hotels.com
Hotels.com

Laatste review
5
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten8
  • Kamers3
  • Hygiëne4
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten8
  • Kamers3
  • Hygiëne4

1 overnachting geboekt . Wij hebben echt staan lachen toen we de kamer zagen, zó belachelijk was het. Klein, oud, niet echt vies maar groezelig en versleten. Één hoge stoel als nachtkastje, een gammele wastafel op de kamer waar je met goed fatsoen niet voor kon staan. Voor de badkamer 2 Louvre klapdeurtjes. Hoe krijgen ze het verzonnen. Enorm gehorig, alles kraakt en daardoor erg slecht geslapen.

Omdat we s-avonds laat pas zouden terugkeren konden we gebruik maken van de achterdeur. We stonden in een klein hok met een behoorlijk hoge trap, zó verschrikkelijk stijl dat het ons moeite kostte om boven te komen. Je zal er met je koffer staan, of slecht te been zijn en een rollator gebruiken. Je komt gegarandeerd niet boven. Dit was ons van te voren niet mede gedeeld.

Het ontbijt was niets op aan te merken. Eetzaal gezellig versierd voor de kerst en het uitzicht op het dal maakte veel goed, maar een 2e keer naar dit hotel, NEE!!!


Reviews

593 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
277
Goed: 7 - 8
96
Matig / voldoende: 5 - 7
117
Onvoldoende: 1 - 5
102



5

Nee, dank je. Zoek wel iets anders :-)

Anneke Pronk, 
13-12-2018
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten8
  • Kamers3
  • Hygiëne4
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten8
  • Kamers3
  • Hygiëne4

1 overnachting geboekt . Wij hebben echt staan lachen toen we de kamer zagen, zó belachelijk was het. Klein, oud, niet echt vies maar groezelig en versleten. Één hoge stoel als nachtkastje, een gammele wastafel op de kamer waar je met goed fatsoen niet voor kon staan. Voor de badkamer 2 Louvre klapdeurtjes. Hoe krijgen ze het verzonnen. Enorm gehorig, alles kraakt en daardoor erg slecht geslapen.

Omdat we s-avonds laat pas zouden terugkeren konden we gebruik maken van de achterdeur. We stonden in een klein hok met een behoorlijk hoge trap, zó verschrikkelijk stijl dat het ons moeite kostte om boven te komen. Je zal er met je koffer staan, of slecht te been zijn en een rollator gebruiken. Je komt gegarandeerd niet boven. Dit was ons van te voren niet mede gedeeld.

Het ontbijt was niets op aan te merken. Eetzaal gezellig versierd voor de kerst en het uitzicht op het dal maakte veel goed, maar een 2e keer naar dit hotel, NEE!!!

2

Dramatisch, weg blijven, nooit heen gaan!

Stefan, 
26-11-2018
  • Ligging8
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten3
  • Kamers1
  • Hygiëne1
  • Ligging8
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten3
  • Kamers1
  • Hygiëne1

Dramatisch hotel, smerig, oud en gehorig. Voerbedekking op de kamer vies, afgeragd bed, stofnesten op de kamer. Rare knutsel wastafel op de kamer en een gedateerde douche die naar riool stinkt. Dit kan echt niet meer, ik snap niet dat het Fletcher keten hier toezicht op houdt. Na 1 nacht vertrokken ondanks dat ik een tweede nacht had betaald. Werd er ziek van. Snap helemaal niets van die tegenstrijdige reviews hier. Mensen geloof me.... dit wil je niet beleven, zelfs niet voor zo'n lage prijs.

9

Wij komen zeker terug.

Touissant, 
13-11-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging10
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging10

Wij komen zeker terug, ontbijt en diner goed verzorgd, ze zijn nu de balkons aan het renoveren, met het prachtige uitzicht op het noordal.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

3

Dit hotel schaad de Fletcher naam

fam. simons, 
11-11-2018
  • Hygiëne1
  • Eten6
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service2
  • Ligging7
  • Hygiëne1
  • Eten6
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service2
  • Ligging7

we hadden hoge verwachtingen van de Fletcher hotels, maar dit is ons zeer tegen gevallen.

het hotel was oud bollig, zeer luidruchtig vooral boven buren ( krakende plafond ),WC liep door, en de wastafel liep slecht af,

als je s ' morgens later voor het ontbijt komt heb je nog restjes om keuze uit te maken.

er werd niets aangevuld. Voor het diner heb je veel geduld nodig, twee en half tot drie uur tijd voor een drie gangen menu.

1

Echt Nooit meer, smerige, gore bende, schandalig

Helma Schulpen, 
10-11-2018
  • Ligging4
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten2
  • Kamers1
  • Hygiëne6
  • Ligging4
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten2
  • Kamers1
  • Hygiëne6

Wat een vreselijke, smerige bende, schandalig hoe de kamers eruit zagen , smerig, oud, gedateerd, smakeloos, stoffig, een ongelovige aanfluiting. Kreeg meteen jeuk van de smerige bende. Mensen Nooit, Nooit, boeken. Fletcher wat een afgang, jullie zijn echt een vreselijke slechte hotel keten, echt nooit meer. U bent gewaarschuwd.

9

Goed verzorgd

Van de hurk, 
25-10-2018
  • Hygiëne10
  • Eten10
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging9
  • Hygiëne10
  • Eten10
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging9

Goed verzorgd, vriendelijk personeel, zeer goed restaurant.


Advertentie
  • Hygiëne2
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service5
  • Ligging7
  • Hygiëne2
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service5
  • Ligging7

Kamers oud zeer gedateerd,afgebladderd balkon.spinnenragen in badkamer.stof op lampen.boven op de kast extra kussens,waar vuile en gebruikte slopen omzaten.personeel vriendelijk.

9

We komen hier terug

Thijssen, 
28-9-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service10
  • Ligging10
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service10
  • Ligging10

Het ontbijt was weer heerlijk met verse producten zoals verse fruitsalade, waldkornbrood van de streek, etc.

Het personeel altijd vriendelijk en correct.

Wij weten ook dat de kamer gedatteerd is, maar wel schoon is met prachtig uitzicht op het noordal.

3

Niet doen.

f van Zwieten, 
24-9-2018
  • Hygiëne2
  • Eten2
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit2
  • Service5
  • Ligging8
  • Hygiëne2
  • Eten2
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit2
  • Service5
  • Ligging8

We wisten niet hoe snel we hier weer weg moesten komen. Omgeving is prachtig, hotel kan echt niet: kamer is ongelooflijk oud, balkon afgebladderd, wc geen deur voor, schimmel in hoeken van kozijnen, vloerbedekking oud, vies, versleten, wastafel in hotelkamer zelf (bestaat uit plank met wastafel erin gemonteerd) , geen laken om boxspring (wel om matras) en boxspring was aan hoeken helemaal rafelig, ontbijt was slecht, kortom helemaal niet fijn. Manager gedroeg zich afstandelijk en gereserveerd. Een blamage voor een keten als Fletcher. Er zijn prachtige hotels van Fletcher maar dit is nu de tweede slechte ervaring en wij gaan niet meer naar een hotel van Fletcher.

9

Wat een aanrader

Gerards, 
18-9-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging10
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging10

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede keuken, Limburgs zuurvlees was echt lekker, we komen hier nog eens terug, heerlijke wandelingen gemaakt.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie