NederlandLimburgNoorbeekHotels NoorbeekHotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

NederlandLimburgNoorbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 679 reviews
+82/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 679 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

680 Reviews over Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

• 2DB03-11-2021

Heel slecht!

Ontvangst was niet erg hartelijk. Kamer zeer gedateerd en moet eigenlijk helemaal gerenoveerd worden. Water in de badkamer was een heel klein straaltje. Geen deur! De wastafel was op de kamer!

Zal dit hotel niet aanbevelen!

• 9Lammert09-08-2021

Elk jaargetijde schitterend mooie omgeving

Prima locatie voor 3 dagen wandelen in het Noordal en de Voerstreek.Auto kan blijven staan.

• 9jan ebbers09-08-2021

Fantaste

fiets en de omgeving verkennen

• 7Paul09-08-2021

Prima

Prima ondanks Corona maatregelen

• 8J.aberkhout09-08-2021

Prachtig weer , lieve mensen het eten was subliem geregeld. Door spierziekte een kamer op begane grond. Nieuwe badkamer alhoewel met een draak van een kraan die ik niet kon bedienen. Ivm spieren. Muur en deuren konden wel gerestaureerd worden maar dat zijn peanuts.

• 1Antonio Mulder14-06-2021

Nooit meer

VERMIJD DIT HOTEL!! HELAAS HADDEN WIJ DE REVIEWS NIET GELEZEN BIJ HET BOEKEN. Eind september 2020 hadden wij een overnachting in dit ‘hotel’ geboekt. Wij troffen een gedateerd gebouw aan, waar jaren niets aan is gedaan. De receptie straalt totaal geen gezelligheid uit. De inrichting ervan is een ratjetoe aan spullen. Het leek wel geshopt bij de kringloop. Na ontvangst van de sleutel liepen wij naar de kamer (kamer 14). Bevinden wij ons nou in een hotel of zijn we in een jeugdherberg beland? Wij openden de deur van de kamer en het leek wel alsof we met een tijdmachine meerdere decennia terug in de tijd waren gereisd. Hier is werkelijk nooit, maar dan ook nooit meer iets aan gedaan. Waar te beginnen? Vieze vloerbedekking, gedateerd meubilair, een verschrikkelijk oude kledingkast (van oma geërfd?), een krakkemikkig bed, een wastafel in het slaapgedeelte (een ideale set voor een jaren 60 film). Maar toen we de badkamer gingen bekijken..

• 10Lenie11-05-2021

Hele leuke locatie met zeer vriendelijk personeel.

2 overnachtingen geboekt omdat we het Krijtlandpad liepen. Prima overnachting, met uitstekend ontbijtbuffet. Ook het 3-gangen menu was uitstekend. Fijne kamers met schitterend uitzicht op de heuvels en niet te vergeten een hele grote tuin/terras. Helaas nog niet open i.v.m. Corona, maar uitzicht was er niet minder om. kortom: een plek om terug te komen.

• 9Carien van Zutphen10-05-2021

Het was super

Hebben het super gehad Kamers zijn wat verouderd Maar eten was heerlijk En uitzicht geweldig meerprijs echt waar Personeel heel atent en vriendelijk Super

• 8hetty10-05-2021

fijn hotel

vriendelijk personeel, mooie omgeving. het hotel wel wat verouderd, maar schoon. ondanks de coronatijd toch volop gelegenheid om te eten en drinken op kamer. coronaregels werden goed gehandhaafd.

• 7Marijke06-05-2021

Herhaling!

Het hotel ligt prachtig en is een mooie uitvalsbasis voor mooie wandelingen.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos info

Facilities