Sorteren

Reviews over Noorbeek

nog heel dikwijls!

Geert Debruyne , Anne Lormans
    24-8-2018

heel mooie, rustige camping. sfeervol dorpje. Prima uitvalsbasis voor fietstochten.

Kom ieder jaar 2 keer terug.

Herman en Agnes
    21-6-2018

Heerlijke omgeving met goed eten.

voor herhaling vatbaar , maar in een ander jaarget

Kees Toppen .
    21-2-2018

Geweldige b en b de Walnut. Voor het eerst een carnavalsoptocht gezien , hartstikke leuk . En natuurlijk eetcafé Tinus , waar we heerlijk gegeten hebben .

Fijne mensen die gastheer en gastvrouw . Verder was het koud , dus niet op terrasjes gezeten , maar heerlijke wandelingen in de prachtige omgeving gemaakt Kende de omgeving daarvoor alleen maar vanaf de racefiets gezien .

Geweldig wandelgebied, leuke restaurantjes

Karlijn
    13-1-2018

Mooi en toegankelijk wandelgebied, veel leuke routes, makkelijk te combineren van licht tot wat zwaarder. Ook in de winter erg mooi.

prachtige authentieke omgeving

Anneke
    13-11-2017

Wandelen en fietsen is een feestje rond Noorbeek , zo mooi en gezellig!

fietspaden goed (de meeste dan ) en je bent voor je het weet in België , maar dat zie je wel hoor aan de stroompalen haha, maar zulke gezellige dorpjes waar je doorheen komt en die heuvels..... heerlijk!

Wij hebben in geen andere provincie zoveel wandelroutes gezien die in elkaar overlopen en waarbij je op plekken komt die met de fiets of auto echt niet te zien zijn, zoals over akkers en landgoederen.

Noorbeek scoort een 8,1 uit 10, op basis van 192 reviews