vakanties Noorbeek

Reviews over Noorbeek

Geweldig

Fredrik,
    9-12-2018

Mooie camping met mooi uitzicht omdat de camping wat hoger ligt. Sanitair schoon en lekkere warme douches. Wij waren er voor bezoek aan Maastricht. Vriendelijke campingeigenaren en goed geholpen. Prima camping om paar dagen van het schitterende Limburg te genieten! En mooie bistro om gezellig wat te eten. Kindvriendelijkheid een 5 omdat je wel een heel mooi speeltoestel hebt maar daar waren die van ons al te groot voor. Fam van de Beek.

Supermooi

Linda Hesseling,
    27-11-2018

Heerlijk lang weekend wezen winterkamperen.

Prachtig gelegen camping!

We stonden alleen op het voorste veld met schitterend uitzicht.

Het sanitair gebouw zou van mij alleen een graadje of 2 warmer mogen.

Een rustig park in een schitterende omgeving.

Frans,
    26-11-2018

Het park ligt in een schitterende omgeving waar we heerlijk hebben gewandeld en gefietst (elektrisch) De bus stopt vlak bij de ingang waardoor je met het grootste gemak naar o.a. het centrum Maastricht en Aken kunt zonder parkeerproblemen.

Het restaurant op het park heeft een prima keuken en alerte bediening. In de omgeving zijn nog een aantal restaurants waar het prima eten is. Kortom een prima park om te toeven

Fantastisch!

Dhr. Jongbloed,
    25-11-2018

Wij hebben genoten van ons geweldige verblijf met de familie! De accommodatie (8L) was ruim, luxe en van alle gemakken voorzien. We hadden zelfs een sauna in de badkamer. Bovendien was alles superschoon bij aankomst. De service was super en de medewerkers van de receptie zeer vriendelijk. Wij zijn op één van de dagen naar Maastricht gereden, dat ligt op ca. 25 min afstand van het park, net als Aken (Duitsland). Wij komen Zeker nog eens terug. Een dikke 10!

Erg mooi.

Hans L,
    19-11-2018

Mooie rustige camping op helling.

Noorbeek scoort een 8,2 uit 10, op basis van 192 reviews