vakanties Noorbeek

Reviews over Noorbeek

voor herhaling vatbaar , maar in een ander jaarget

Kees Toppen ., 21-2-2018

Geweldige b en b de Walnut. Voor het eerst een carnavalsoptocht gezien , hartstikke leuk . En natuurlijk eetcafé Tinus , waar we heerlijk gegeten hebben .

Fijne mensen die gastheer en gastvrouw . Verder was het koud , dus niet op terrasjes gezeten , maar heerlijke wandelingen in de prachtige omgeving gemaakt Kende de omgeving daarvoor alleen maar vanaf de racefiets gezien .

Geweldig wandelgebied, leuke restaurantjes

Karlijn, 13-1-2018
    Mooi en toegankelijk wandelgebied, veel leuke routes, makkelijk te combineren van licht tot wat zwaarder. Ook in de winter erg mooi.

prachtige authentieke omgeving

Anneke, 13-11-2017

Wandelen en fietsen is een feestje rond Noorbeek , zo mooi en gezellig!

fietspaden goed (de meeste dan ) en je bent voor je het weet in België , maar dat zie je wel hoor aan de stroompalen haha, maar zulke gezellige dorpjes waar je doorheen komt en die heuvels..... heerlijk!

Wij hebben in geen andere provincie zoveel wandelroutes gezien die in elkaar overlopen en waarbij je op plekken komt die met de fiets of auto echt niet te zien zijn, zoals over akkers en landgoederen.

Noorbeek, lieflijk dorpje in Zuid-Limburg.

Eelco, 28-10-2017

Hier is het goed toeven, veel gelegenheden om iets te eten of te drinken. Bij mooi weer heerlijk op de terrasjes kunnen zitten. Onze favoriet is Herberg St Brigida. Maar, ook de andere gelegenheden zijn de moeite waard.

Veel fietsroutes en wandelroutes komen door Noorbeek heen of starten hier.

mooie omgeving

jos jansen, 26-10-2017

de fiets routes en de gastvrijheid zijn zeer goed

ik heb geen negatieve reactie

Noorbeek scoort een 8,2 uit 10, op basis van 190 reviews