Noorbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Noorbeek voor je op een rij gezet:

vakanties Noorbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Noorbeek voor je op een rij gezet:

Reviews over Noorbeek

voor herhaling vatbaar , maar in een ander jaarget

Kees Toppen .,
    21-2-2018

Geweldige b en b de Walnut. Voor het eerst een carnavalsoptocht gezien , hartstikke leuk . En natuurlijk eetcafé Tinus , waar we heerlijk gegeten hebben .

Fijne mensen die gastheer en gastvrouw . Verder was het koud , dus niet op terrasjes gezeten , maar heerlijke wandelingen in de prachtige omgeving gemaakt Kende de omgeving daarvoor alleen maar vanaf de racefiets gezien .

Gereisd met partner in februari 2018

prachtige authentieke omgeving

Anneke,
    13-11-2017

Wandelen en fietsen is een feestje rond Noorbeek , zo mooi en gezellig!

fietspaden goed (de meeste dan ) en je bent voor je het weet in België , maar dat zie je wel hoor aan de stroompalen haha, maar zulke gezellige dorpjes waar je doorheen komt en die heuvels..... heerlijk!

Wij hebben in geen andere provincie zoveel wandelroutes gezien die in elkaar overlopen en waarbij je op plekken komt die met de fiets of auto echt niet te zien zijn, zoals over akkers en landgoederen.

Gereisd met partner in november 2017

Noorbeek, lieflijk dorpje in Zuid-Limburg.

Eelco,
    28-10-2017

Hier is het goed toeven, veel gelegenheden om iets te eten of te drinken. Bij mooi weer heerlijk op de terrasjes kunnen zitten. Onze favoriet is Herberg St Brigida. Maar, ook de andere gelegenheden zijn de moeite waard.

Veel fietsroutes en wandelroutes komen door Noorbeek heen of starten hier.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig wandel- en fietsgebied

Mw. van Bakel,
    12-2-2017

Mooie heuvelachtige omgeving, vlak bij de Duitse en Belgische grens. Er zijn goed aangegeven wandel- en fietsroutes. In het hotel (Fletcher Bon Repos) ligt een map met heel veel mooie routes, die je kunt lenen als je wilt. Er zijn genoeg dorpjes waar je even kunt pauzeren met een hapje en een drankje.

Ook in Noorbeek zelf kun je goed eten op verschillende plaatsen.

Als je er niet aan gewend bent in heuvelachtig gebied te fietsen, kun je beter een E-bike huren of meenemen. In ons hotel waren zowel gewone als elektrische fietsen te huur voor een redelijke prijs.

De 8 voor het uitgaansleven is alleen gebaseerd op eten en terrasjes.

Gereisd met partner in oktober 2016

Een fantastische wandelomgeving Noorbeek eten top

Mw j en w van der Niet,
    7-1-2017

Dat het een heerlijk rustig dorp is, je kunt er alle kanten uitwandelen

Prima eetgelegenheden in de winter is het heel plezierig dat er elk dorp tijdens het wandelen een eetgelegenheid is. Je bent zo in Maastricht en ook in Aken. Tot nu toe vanuit Maastricht een goede busverbinding

We logeerde in Hoeve Endepoel een aanrader voor wie en rust en comfoor wil. Er is in het dorp geen supermarkt .

Gereisd met partner in november 2016
Noorbeek scoort een 8,7 uit 10, op basis van 193 reviews