Merselo

We hebben een aantal aanbieders voor Merselo voor je op een rij gezet:

Reviews over Merselo

• 5simo23-02-2017

Omgeving schitterend

Merselo zelf is een heel klein plaatsje, waar niets te doen is.Maar de ligging is uitstekend. Vlakbij ligt Venray, waar je heel aardig kunt winkelen en prima inkopen doen voor de dagelijkse levensbehoeften. Verder zijn er een aantal aantrekkelijke restaurants in die plaats. Men kan er Chinees-Indisch, Grieks en Hollands eten. Datzelfde geldt voor Overloon, dat ook vlakbij Merselo ligt. Ook hier inkoop mogelijkheden en eetgelegenheden. De omgeving van Merselo is heel aantrekkelijk voor wandelaars. Er zijn bossen (vrij uitgestrekt) in de onmiddellijke omgeving en een zeer ruim park (Odapark) in Venray.We zijn er al een aantal malen geweest en met veel plezier. Wij vinden het een aanrader.

• 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9albert brakel23-08-2010

uitstekende kleine camping

Camping ligt op fietsafstand van Venray. Zeer gastvrij, zeer vriendelijke eigenaren. Ligt in landelijk gebied met voldoende bossen om te wandelen en fietsen. Super schoon sanitair. De bakker komt dagelijks langs. Speelgelegenheid voor kinderen.

• 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9John daniels30-08-2017

Idiaal voor mensen die de rust opzoeken

Lekker eten in de buurt voor een mooie prijs Heerlijk fietsen Er is in de omgeving best veel te zien

• 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Jan Winkels08-11-2016

Merselo, tussen Peel en Maas

Het lezen van boeken van Toon Kortooms, bijvoorbeeld "Beekman en Beekman" is een goede voorbereiding op dit prachtige dorp met ongeveer 1100 inwoners in de gemeente Venray tussen Peel en Maas. Een gebied vroeger arm, daarna rijk geworden door akkerbouw en veeteelt, waar nu recreatie en zorg met tuinbouw en minder akkerbouw en veeteelt de toekomst positief kleuren.

• 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in november 2016

• 8laurent_dirk24-09-2014

Rustig plattelandsdorpje

Rustig dorpje niet zo ver van een stad afgelegen. Ideaal uitvalspunt om te fietsen en te wandelen. Ook daguitstappen zijn van daaruit mogelijk. Op redelijk korte afstand is er altijd wel wat te doen of te bezichtigen.

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 6Rinus01-04-2012

Rustig plattelandsdorp

Merselo is een rustig plattelandsdorp aan de rand van de Peel, het dorp zelf heeft niet zoveel te bieden, in het centrum staat de kleine, maar aardige St. Johannes de Doperkerk, vlakbij is het sculptuur van een varken te vinden dat herinnert aan de oprichting van de carnavalsvereniging. Aan de rand van het dorp staat de fraaie korenmolen Nooit Gedacht uit 1867. De omgeving is fraai, bossen worden hier afgewisseld door agrarisch gebied en het is een uitstekend gebied voor fraaie fietstochten.

Gereisd met partner in maart 2012