Sorteren

Reviews over Merselo

Idiaal voor mensen die de rust opzoeken

John daniels
    30-8-2017

Lekker eten in de buurt voor een mooie prijs

Heerlijk fietsen

Er is in de omgeving best veel te zien

Merselo, tussen Peel en Maas

Jan Winkels
    8-11-2016

Het lezen van boeken van Toon Kortooms, bijvoorbeeld "Beekman en Beekman" is een goede voorbereiding op dit prachtige dorp met ongeveer 1100 inwoners in de gemeente Venray tussen Peel en Maas. Een gebied vroeger arm, daarna rijk geworden door akkerbouw en veeteelt, waar nu recreatie en zorg met tuinbouw en minder akkerbouw en veeteelt de toekomst positief kleuren.

Rustig plattelandsdorpje

laurent_dirk
    24-9-2014

Rustig dorpje niet zo ver van een stad afgelegen. Ideaal uitvalspunt om te fietsen en te wandelen. Ook daguitstappen zijn van daaruit mogelijk. Op redelijk korte afstand is er altijd wel wat te doen of te bezichtigen.

Merselo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 6 reviews