Merselo

We hebben een aantal aanbieders voor Merselo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Merselo voor je op een rij gezet:

Reviews over Merselo

Hele leuke mensen en een mooie bos rijke omgevin

Jokegerritsen,
    1-12-2018

Dat het een leuke boederij

Gereisd met partner in september 2018

Supertijd gehad!

Fam. Reuling-Hoedemaekers,
    26-9-2018

Nog even en dan zit het seizoen erop. We hebben het hele campingseizoen mogen genieten van deze supercamping. Mooie kampeerplaatsen, goed en schoon sanitair, rustige omgeving en vooral leuke mensen ontmoet. Anja en Martien bedankt voor jullie gastvrijheid, wij hebben een fantastische tijd gehad met ons hele gezin. JW, Eefje, Floor en Lieve.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

We hebben een geweldige vakantie gehad in Merselo!

Esther,
    7-9-2018

Minicamping De Linde is een kleine, overzichtelijke en gemoedelijke camping, gelegen in het mooie Noord-Limburg. De kinderen die er waren, speelden met elkaar en nieuwe kinderen vonden snel aansluiting. Het springkussen, het voeren van de zwijntjes elke dag om 18:15u, knutselen, huifkartochten, popcorn bakken enzovoorts. Voor de kinderen was er op de camping genoeg te doen, net als in de directe omgeving van Merselo, en uitstekend met de fiets bereikbaar! Strandbaden, attractieparken, musea en natuurlijk het prachtige Nationaal Park De Maasduinen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

geweldig

Dennis van der laan,
    25-8-2018

Echt een hele fijne camping met goed sanitair.

Anja en martien zijn erg lief en doen er alles aan om je te vermaken

De kinderen hebben erg genoten met het voeren van ziggy en zazu.

Ook stond er regelmatig een luchtkussen en zijn we met de huifkar weg geweest.

Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad.

ook namens Bram en fiep!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Grandioos.

jaap,
    25-8-2018

Mooie camping en super netjes sanitair. Bij aankomst een kop koffie en foldermateriaal. Mooie omgeving om te fietsen of er op uit te gaan. Ook activiteiten voor kinderen en het kampvuur met alle gasten was fantastisch.

Gewoon een gezellige topcamping !!!!

Gereisd met partner in augustus 2018
Merselo scoort een 8,6 uit 10, op basis van 6 reviews