Reviews over Melderslo

heerlijke familiecamping in een prachtige regio

Familie Krimp,
    30-8-2018

Camping de Eendenkooi is een zeer gemoedelijke camping waar je gemakkelijk contact legt door de kleinschaligheid en gezelligheid van de camping. Het is er autoluw dus is het er heerlijk rustig, de kinderen kunnen er dus naar hartelust spelen. De plekken zijn ruim genoeg en de veldjes zijn dmv hagen afgebakend waardoor het rustig toont. Sanitair is schoon en wordt goed goed schoon gehouden. Vanuit hier kun je prima fietstochten maken, is er een recreatieplas nabij en zijn er vanaf juli heerlijke blauwe bessen in de regio verkrijgbaar. Er is bij de camping genoeg informatie beschikbaar voor dagtripjes met fiets, auto of een wandeltocht. Ook is de camping zeer geschikt als tussenstop voor diverse dagen als je verder wilt naar zuidelijk Europa of juist terugkomt uit het zuiden.

Top!!

Sandra Roeten,
    22-8-2018

Wij hebben 2 topweken gehad op deze camping. Onze kinderen van 7 en 11 bijna niet gezien die waren zo druk met spelen en de animatie die georganiseerd werd. Martin kwam iedere dag met Thomas de trein over het terrein om de kinderen op te halen om de geitjes te voeren. Wij als nieuwe gasten voelde ons geen moment ongemakkelijk bij de vaste gasten. Naar ideeën werd ook geluisterd door de nieuwe eigenaren. Er werd voor zowel de jeugd als volwassenen veel georganiseerd van bingo tot een bbq en een Caribische avond compleet met cocktails. Kortom het was een TOP vakantie. Ga vooral zo door Bea en Martin..... tot volgend jaar!!!

Geweldige gastvrije beheerders en camping!

Familie de Windt,
    14-8-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf op deze camping. Samen met opa en oma en onze kinderen van 6 en 9 hebben we 3 geweldige weken gehad. René en Inge zijn ontzettend gastvrij en wisten zelfs ons waterschuwe kind te laten buikschuiven en genieten van alle waterpret! De camping is netjes en superschoon en wat hebben we van de fijne douches genoten.

Wij hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar want in de omgeving valt nog veel te beleven en wij zijn fan van camping de eendenkooi!

Aanrader, zeker met jonge kinderen

Fam Mooren,
    12-8-2018

Laat ik beginnen met de ontvangst op de camping. Hartelijk en gemoedelijk. Het gebruikelijke wie, wat, waar en wanneer en wat heel positief is dat de beheerders milieubewust bezig zijn. Afval scheiden is niet moeilijk, zeker niet wanneer dit scheiden goed geregeld is, en dat is het. Wij waren met een groepje van 6 personen, waarvan 2 kinderen. Onze tenten kregen een prima ruime plek toegewezen met zicht op het speelveld. Prettig was te zien dat de kleintjes zo leuk reageerden op de beestenboel. René en Inge laten zich er niets aan gelegen liggen om het hun gasten naar de zin te maken; sanitair: schoon, douchen: gewoon lekker warm water zonder poespas met muntjes; op warme dagen volop waterpret met het buikschuiven en na een stevige hoosbui was René niet te beroerd om even bij zijn gasten langs te gaan om te horen hoe het was. Kortom, wil je kamperen in de omgeving van Horst a/d Maas: de Eendenkooi is (zeker voor ons) place to be!

Geweldig mooie gastvrije kleine camping

Margreet,
    3-8-2018

Wat een fijne, relaxte en schone camping. Monique is een geweldige gastvrouw, je voelt je direct welkom nadat zij een praatje en een kop koffie bij je komt brengen.

Melderslo scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews