10 tips over Camping 't Geuldal

• 444, 03-06-2014

Restaurant de Nachtegaal (op ong 200 meter)

• Wittegeit, 07-07-2013

Op loopafstand eten bij Uitspanning de Nachtegaal. Hier kun je een prima eenvoudige maaltijd krijgen.

• L. Koevoets, 22-02-2014

Voor eetgelegenheid restaurant de Nachtegaal. Dichtbij de camping te vinden.

• S.P.M. Wensveen, 14-08-2012

Wij waren op de camping om de Heuvelland Vierdaagse te gaan lopen. De afstand naar Berg is lopend te doen, ong. 2 km. en wij deden het altijd op de fiets. Wel een steile klim, (10 %) maar met de juiste versnelling en rustig aan, kwamen we prima boven.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Geuldal voor je op een rij gezet:

Villatent
    Villatent
    Allcamps
    Allcamps
    LUX-camp
    LUX-camp

• klaas, 28-07-2012

Geschikte omgeving voor wandelen/fietsen of autotocvhtjes.

• wooning1, 16-05-2013

Mooie omgeving om in te wandelen en te fietsen. Mergellandroute Vaals het drielandenpunt. De Nachtegaal als eetgelegenheid. De Valkenier voor kinderen tot 12 jaar. Aqau Mondo in Gulpen (recentelijk vernieuwd ) mooi binnen en buitenbad. De verbinding Meerssen/ Maastricht is goed. Gezellig om een dag te gaan winkelen.

• S.P.M. Wensveen, 10-08-2014

Misschien handig om langs de weg een bordje neer te zetten, waarop verzocht wordt om de auto even langs de weg te parkeren en dan in te gaan schrijven. Dan sta je niet in de weg voor de slagboom.

• jannie, 04-08-2014

wij zijn 3 week geleden geweest en er was toen een animatie team maar wat er ook gemaakt werd was het meer voor de meisjes dan voor de jongens het leek wel een kleuterklas... erg jammer vooral voor de jongens... een tip ...hoop dat er in de toekomst wat leukere dingen word georganiseerd

• jannie, 04-08-2014

mooie natuur en omgeving en leuk winkelen in valkenburg en maastricht

• 444, 25-05-2015

Uitspanning de nachtegaal. Rondleiding door de Enci groeve met John Vincken