Meerssen

We hebben een aantal aanbieders voor Meerssen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Meerssen voor je op een rij gezet:

Reviews over Meerssen

Het was een heerlijke vakantie met onze kinderen!

JR. Bosma
    11-4-2019

Prachtige locatie met heel dichtbij een grote speeltuin. Onze jonge kinderen konden heerlijk vrij spelen, waardoor wij ook echt konden genieten van onze vakantie. Camping ligt in een prachtige omgeving waar je alle kanten op kunt om iets leuks te doen. Het beviel ons zo goed dat we deze zomer weer gaan.

Top!!

Gerda
    19-9-2017

We zochten een plek om te overnachten met onze caravan en kwamen per toeval terecht op de topcamping in Meerssen en op loopafstand was daar een uitspanning "de Nachtegaal" waar we 's avonds hebben gegeten. We hoopten dat die open was, niet te weten dat het er zo druk was. En als het ergens druk is dan zegt dat al genoeg! Heerlijk gegeten, supervriendelijk personeel. Het was er beredruk, maar toch een moment tijd maken voor een praatje (we komen uit Amsterdam en dat hoorde de chef..dus even ervaringen gedeeld over goeie restaurants in Amsterdam). Hier komen we nog vaak terug, dat weten we zeker!! Verder is de omgeving prachtig...mooi stukje Limburg.

Gereisd Met partner in september 2017

Heel prettig verblijf

Dhr Bouwma
    15-9-2017

Meerssen ligt in een aardige heuvelachtige omgeving vlak bij Maastricht, waarmee een goede treinverbinding is. Het beschikt o.a. over een goede camping, een flinke supermarkt en een benzinestation. Er zijn goede wandel- en fietsmogelijkheden

Gereisd Met partner in september 2017

De omgeving is erg mooi.

S.P.M. Wensveen
    10-8-2014

Het is een familiebestemming. We zagen mensen van allerlei leeftijden en iedereen had het prima naar z'n zin. Je fietst zo naar Valkenburg. De Cauberg is vlakbij voor de liefhebbers en er zijn zwembaden en grotten in de buurt.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Leuke plaats

Doggenaar56
    14-7-2013

Meerssen ligt in een mooie omgeving, tussen Valkenburg en Maastrichf. Beide plaatsen gemakkelijk per fiets te bereiken. Mooie fietstochten in de omgeving (fietsknopen). Camping Meerssen voor rustzoekers. Leuke restaurants op de Markt, gemoedelijke sfeer.

Gereisd Met partner in juni 2013
Meerssen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 37 reviews