vakanties Mechelen

Reviews over Mechelen

Ieder jaar weer !

Linda E Grooteman,
    8-12-2018

Fantastisch motor hotel !!!

Waar je als gast te gast bent ..

Erg gastvrije familie ...

Uitstekend

COby de Vries- Rector,
    28-11-2018

Goed, gezellig hotel hoeve.mooie locatie, vriendelijke mensen/ personeel. Goede service, uitstekend ontbijt. Kortom een aanrader.

Fantastisch gaan we ze nog een keer doen

W.c Timmer,
    23-11-2018

Echt een top hotel zeer vriendelijk personeel erg attent mijn vrouw was gisteren jarig en kreeg een welkomst drankje bij het eten en bij het dessert een tekst op het bord echt top echt een aanrader zeer schone kamers

Landelijk genieten op een top locatie !

Jos Andriessen,
    7-11-2018

Voor een korte of langere vakantie in eigen land kunnen we ons geen betere accommodatie wensen. Wat hebben we genoten!

De ontvangst met een stukje vlaai en kopje koffie is meteen al hartverwarmend. We voelden ons meteen al thuis. De inrichting van ons appartement was buitengewoon smaakvol en het uitzicht vanuit het appartement en aan het aangrenzende terras fantastisch. De directe omgeving is prachtig en door de Limburgse heuvels lijkt het wel alsof je in het buitenland bent. Het voelt in ieder geval alsof je de grens al lang en breed gepasseerd bent.

Wim en Edith zijn een top gastheer en gastvrouw. Ze doen dit met veel passie en niks is ze te veel. Ze zijn er voor ons geweest toen we ze nodig hadden, maar ze voelen ook heel goed aan wanneer wij juist behoefte aan privacy/rust hadden.

Kortom: een vette aanrader om dicht bij je eigen huis toch even helemaal weg te zijn, gewoon boeken dus!

Heerlijke plek

Fam. Van Diemen,
    2-11-2018

Het was een heerlijke mini vakantie op hoeve Schevey. Het huisje is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Het was er heerlijk 'thuis komen' na een dag wandelen in de prachtige omgeving. De eigenaren Anja en Rick zijn heel gastvrij en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Mechelen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 226 reviews