Camping 't Heike

9,6

28 reviews over Camping 't Heike in het Nederlands

Frans van der Kraan
23-7-2018

Lieve gast vrouw en heer. Heel hartelijk dank voor de goede ontvangst en verblijf op jullie super camping. Mooi saninitair en mooie grote plaatsen. En altijd tijd voor n praatje ook al ben je druk aan de schoonmaak. We komen zeker terug bij jullie.

Ga zo door. Vriendelijke groet van Frans en Lenie uit Naaldwijk.(Westland).

zeker voor herhaling vatbaar!

cees en vera
10-7-2018

Prachtige kleine camping. Ruime plekken en heel mooi, nieuw en schoon sanitair. Prima wifi verbinding. Zeer gastvrije eigenaren. Je voelt je welkom.

Mooi sanitair

Leon
24-6-2018

Leuke camping. Mooie ruime plaatsen. Iets te duur naar mijn mening maar het sanitair gebouw compenseert dat enigszins. Handige info map bij aankomst.

Top camping

Marc en Anja
21-6-2018

Ontzettend mooi en schoon sanitair. Zeer ruime plaatsen.

Fijne camping waar we zeker nog een keer terugkomen.

prachtige camping, voor herhaling vatbaar

Sandra
15-6-2018

Wat een prachtige camping, landelijk gelegen, zeer ruime plaatsen. Super mooi sanitair. Bij aankomst krijg je een informatiemap die je mag gebruiken tijdens je verblijf. Door de gastvrijheid van de eigenaren voel je je direct thuis. Heerlijk gehad.

mooie camping

Brigitte
3-6-2018

mooie nieuwe camping, leuke eigenaren.

nadeel is dat er geen winkels in de directe buurt liggen.

mooie omgeving om te fietsen

Wij komen graag terug.k

Piet Ruigrok
27-5-2018

Super locatie, ruime plaatsen, privacy als je wilt , aan de rand van Lottum centrum waar je dus zo heen wandelt, uitstekende uitvalsbasis voor fietstochten, wandeltochten, Pieterpad, de asperge fietsvierdaagse Arcen, you name it.

Ik ben, weer, verliefd.

Het weer is en was perfect en ik kan niets bedenken wat ons als niet goed overkwam.

Alle respect voor de gastvrouw en gastheer. Die doen het op alle fronten meer dan goed. Alleen daarvoor wil je al terug.

Perfect.

Fam. Hols
13-5-2018

Mooie camping, erg grote plaatsen, ruim en schoon sanitair, alles is aanwezig en tot in de puntjes verzorgd. Ook in de recreatieruimte is alles aanwezig, heel prettig wanneer je met de tent bent en het is buiten erg koud (verwarming)of juist heel warm (koelkast voor algemeen gebruik). Ook de ontvangst is heel prettig, leuke informatiemap ter beschikking.

Dijkema
26-4-2018

Mooie rustige camping met ruime plaatsen en bijzonder luxe en schoon sanitair. Een absolute aanrader!

Heerlijke plek waar we zeker nog eens terug komen

Harry en Hermien Kramer
26-4-2018

Wat hebben wij het heerlijk gehad op de prachtige camping van Bart en Suzanne.

En eerlijk is eerlijk, daar speelde het mooie weer ook een voorname rol in.

Maar zeer zeker ook de hartelijke en gastvrije ontvangst, alle informatie over de omgeving, de zeer ruime kampeer plaatsen en het erg mooie, ruime en zeer schone sanitair. Ook hebben we genotene van de kippen, geiten en twee schattige varkentjes op jullie camping. De omgeving is erg geschikt om mooie fietstochtjes te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Heike in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Heike zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Heike scoort een 9.59 uit 10 op basis van 28 reviews.