Camping 't Heike

35 reviews over Camping 't Heike in het Nederlands

Aanrader!

Bert en Anke
12-10-2018

geweldige tijd gehad op camping 't Heike. Mooi aangelegde camping met ruime plaatsen en prachtig sanitairgebouw. Omgeving schitterend voor te fietsen en wandelen. We hebben genoten!

Heel erg goed!

Chris
3-10-2018

Een hartelijke ontvangst en direct een informatiemap met alle wetenswaardigheden over de camping en de (wijde) omgeving. Hoge kwaliteit van de voorzieningen.

Sanitair is heel goed, zelden zo meegemaakt. Goed verzorgd terrein; uit alles blijkt dat er over is nagedacht hoe alles in te richten. Als er toch een opmerking moet worden gemaakt is het dat de daadwerkelijke ingang niet bij de receptie is. Dit is echter maar een éénmalig gebeuren.

Prima

José
2-10-2018

aardige minicamping , jammer van de standaard heggetjes...kunt niet van je af kijken, sanitair prima .

Geen winkel in het dorp, wel goede bakker

Elze Sengers-Geurts
30-9-2018

Wij hebben hier bijna 5 weken gestaan.

Heerlijke rustige camping en mooi sanitair

De eigenaren Bart en Suzanne zijn fantastische mensen, staan voor je klaar als dat nodig is.

Er zijn eigenlijk geen nadelen te beschrijven, de plaatsen zijn lekker groot en je hebt privacy wat voor de een belangrijk is en voor de ander niet.

Prachtige camping

Kris
3-9-2018

Zeer grote plaatsen omgeven door heggen.Prachtig en kraaknet sanitair .Mooie fietsomgeving. Prima gratis wifiverbinding.Na zeer vriendelijke ontvangst mag je zelf een plaats uitkiezen.In de zeer uitgebreide infomap die je ontvangt vind je alle toeristische info van de omgeving. Wij hadden maar 1 minpuntje, onze vakantie was veel te kort!

Een heerlijk verblijf!

Leo v.Veen
1-9-2018

Een hele verzorgde en rustige camping met haagjes, in een mooie omgeving voor fiets-en wandeltochten, met grote staan plaatsen en prachtig ruim sanitair. Een erg vriendelijke ontvangst met uitvoerige informatie over de streek etc.

We komen hier graag terug!

Grandioos

Harry Lemmens
26-8-2018

Fantastisch mooie camping. Zeer gastvrije eigenaars. Komen hier zeker terug😎

Prima camping! Echt een aanrader!

Henk en Herma Bakhuis
23-8-2018

We hebben een week gekampeerd op camping t Heike en het heel erg naar onze zin gehad! De camping heeft prachtige ruime plekken en het sanitair is super mooi en ook heel schoon. De omgeving heeft veel mooie wandel- en fietsroutes.

Bij aankomst kregen we van Suzanne een handige map met allerlei informatie over de omgeving.

Frans van der Kraan
23-7-2018

Lieve gast vrouw en heer. Heel hartelijk dank voor de goede ontvangst en verblijf op jullie super camping. Mooi saninitair en mooie grote plaatsen. En altijd tijd voor n praatje ook al ben je druk aan de schoonmaak. We komen zeker terug bij jullie.

Ga zo door. Vriendelijke groet van Frans en Lenie uit Naaldwijk.(Westland).

zeker voor herhaling vatbaar!

cees en vera
10-7-2018

Prachtige kleine camping. Ruime plekken en heel mooi, nieuw en schoon sanitair. Prima wifi verbinding. Zeer gastvrije eigenaren. Je voelt je welkom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Heike in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Heike zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.