Camping 't Heike

CampingWeer vandaag23°14°
Camping 't Heike
9,7

23 reviews over Camping 't Heike in het Nederlands

prachtige camping, voor herhaling vatbaar

Sandra
15-6-2018

Wat een prachtige camping, landelijk gelegen, zeer ruime plaatsen. Super mooi sanitair. Bij aankomst krijg je een informatiemap die je mag gebruiken tijdens je verblijf. Door de gastvrijheid van de eigenaren voel je je direct thuis. Heerlijk gehad.

mooie camping

Brigitte
3-6-2018

mooie nieuwe camping, leuke eigenaren.

nadeel is dat er geen winkels in de directe buurt liggen.

mooie omgeving om te fietsen

Wij komen graag terug.k

Piet Ruigrok
27-5-2018

Super locatie, ruime plaatsen, privacy als je wilt , aan de rand van Lottum centrum waar je dus zo heen wandelt, uitstekende uitvalsbasis voor fietstochten, wandeltochten, Pieterpad, de asperge fietsvierdaagse Arcen, you name it.

Ik ben, weer, verliefd.

Het weer is en was perfect en ik kan niets bedenken wat ons als niet goed overkwam.

Alle respect voor de gastvrouw en gastheer. Die doen het op alle fronten meer dan goed. Alleen daarvoor wil je al terug.

Perfect.

Fam. Hols
13-5-2018

Mooie camping, erg grote plaatsen, ruim en schoon sanitair, alles is aanwezig en tot in de puntjes verzorgd. Ook in de recreatieruimte is alles aanwezig, heel prettig wanneer je met de tent bent en het is buiten erg koud (verwarming)of juist heel warm (koelkast voor algemeen gebruik). Ook de ontvangst is heel prettig, leuke informatiemap ter beschikking.

Dijkema
26-4-2018

Mooie rustige camping met ruime plaatsen en bijzonder luxe en schoon sanitair. Een absolute aanrader!

Heerlijke plek waar we zeker nog eens terug komen

Harry en Hermien Kramer
26-4-2018

Wat hebben wij het heerlijk gehad op de prachtige camping van Bart en Suzanne.

En eerlijk is eerlijk, daar speelde het mooie weer ook een voorname rol in.

Maar zeer zeker ook de hartelijke en gastvrije ontvangst, alle informatie over de omgeving, de zeer ruime kampeer plaatsen en het erg mooie, ruime en zeer schone sanitair. Ook hebben we genotene van de kippen, geiten en twee schattige varkentjes op jullie camping. De omgeving is erg geschikt om mooie fietstochtjes te maken.

Hele fijne camping met gastvrije ontvangst.

Henk Stange
7-9-2017

Vriendelijke ontvangst met map vol met info over de omgeving zoals eetgelegenheden, wandel-en fietsroutes. Keurige heel ruime douches met voldoende tijd om te douchen, dus zonder muntjes. Zeer schone toiletten. Erg ruime plekken met genoeg privacy. Keurige plek om af te wassen met onbeperkt heet water zonder muntjes.Goed onderhouden groen. Keurige overdekte fietsenstalling. Heerlijke rust en 's nachts stil. Een fijne camping met fijne mensen.

Geweldige camping!

Marc
27-8-2017

Voor ons al weer jaren geleden dat we op een camping hebben gestaan. En wat beviel het ons goed! Dit is een camping zoals ze horen te zijn. Ruime plaatsen, aardige en zeer behulpzame eigenaren (Bart en Suzanne), geweldig sanitair, mooi verzorgde omgeving. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug!

Fantastisch!!!

Familie
17-8-2017

Een heerlijke plek waar je echt tot rust kan komen! Zeer vriendelijke, behulpzame, hardwerkende eigenaren, een zeer persoonlijk en vriendelijk ontvangst door Bart, die er de humor wel van inzag dat wij voor het eerst gingen kamperen, ( al wel jaren op camping, maar dan in een sta-caravan) Nu voor het eerst dus met een "sleurhut" en superrrrr goed bevallen:) Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen, zeker mede door de uiterst vriendelijke Suzanne en Bart, die een uiterst positieve energie uitstralen en nog weten hoe het hoort!!! We balen dat ons verblijf er weer op zit, sanitair mooi, schoon, ( schoon, schoner, schoonst :) ), ruime plekken en ja, zo schoon en mooi zelden gezien! Bart en Suzanne, onze complimenten en wat een heerlijke plek!!

The best place to be

Erik van wankum
4-8-2017

Camping t'heike is een camping zoals een camping hoort te zijn..

Zeer ruime plaatsen, goed en zeer schoon sanitair

Wifi verbinding goed. Eigenaars zeer vriendelijk en in voor een praatje..

Het gras wordt goed onderhouden..wat mij totaal niet stoort..(moet gewoon gebeuren) en dan de rust heerlijk...

Uitstapjes in de buurt..hertog jan brouwerij.. De rozen..

En genoeg fiets en wandelroutes beschikbaar

Bij aankomst een map met de ins en out in de omgeving en een leuke tas..

Top camping goed.geweldig.rust!

Erik en marinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Heike in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Heike zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Heike scoort een 9.65 uit 10 op basis van 24 reviews.