Camping Boszicht

Camping Boszicht
9,5

31 reviews over Camping Boszicht in het Nederlands

Heerlijke dagen gehad...zéér genoten!!

Astrid
13-10-2018

paar heerlijke dagen genoten in de trekkershut op Camping Boszicht.

Zeer mooie hut voorzien van elektrische bedden, koelkast, kookbenodigdheden etc etc.

S'avonds heerlijk genieten van de ondergaande zon, wijntje erbij, met een uitzicht zoals je dat bijna niet tegenkomt op een camping, helemaal top!!

Trudy en Dave, bedankt voor de mooie dagen en succes met de bouw van het nieuwe sanitairgebouw en de uitbreiding van de camping. Ik kom hier zeker terug om het te ervaren en van te genieten..

groeten Astrid

Prachtig weekend gehad!!

Schuurman
2-10-2018

Mooi weekend gehad op deze meer dan prachtige camping, mooie plaatsen, alles keurig onderhouden. Sanitair schoon en netjes. Een aanrader!

Mooi rustig

Theo Aerts
1-10-2018

Wanneer je slecht ter been bent is het NIET jou camping.

Hobbelig terrein door eeuwen oude eiken.

Camping Boszicht, eigenaar, 4-10-2018

Beste Theo,

bedankt voor uw review,

Onze excuses dat u ons terrein ervaren heeft als minder geschikt voor mindervaliden. Momenteel wordt onze gehele camping opnieuw ingericht, waaronder ruime plaatsen en een nieuw luxe sanitairgebouw. De oneffenheden welke veroorzaakt werden door de mooie oude eiken worden hierbij ook aangepakt. Komend seizoen zou dit dus verholpen moeten zijn.

Met vriendelijke groet, Dave en Trudy

Helemaal compleet voor een rustzoeker.

Fam Theunissen
14-7-2018

Als je voor een wandel, fiets of gewoon een rust vakantie een fijne camping zoekt ben je bij camping Boszicht op het juiste adres. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam.

Staanplaatsen zijn ruim, sanitair (2 douches voor 7 staanplaatsen en drie aparte wc's) zijn ook schoon en fris, fijn met thermostaatkraan en geen gedoe met muntjes of koud water. Elke dag wordt het schoon gemaakt.

Wasmachine, droger, magnetron en koelkast aanwezig in het bijgebouw.

Er liggen ook gezelschapspellen klaar, boekenkast, tijdschriftentafel ook voor gezorgd.

Wij hebben hier 2 nachtjes met honden en twee vogels overnacht.

Veel succes met de uitbreiding :-)

Zéér fijne minicamping

Fam. Leeuwen
6-7-2018

Hele fijne camping, zeker voor rustzoekers en voor te wandelen en te fietsen. Ook zeer fijne douches met thermostaatkranen en besloten badkamers. Geen lauw /koude drukknop douche maar heerlijk relaxt douchen.

Bij het boeken, ook even gekeken wat de reactie van anderen was op deze camping. Toen dacht ik , nou dat is wel heel erg positief. Maar er is niets van gelogen. Top camping , top eigenaren!

Fantastische Trekkershut

Evert B.
26-6-2018

Schitterende trekkershut, mooi gelegen op een verhoogd veldje tussen de bomen. Heerlijk genoten van de rust en mooie zonsondergang onder de veranda. Alles aanwezig in de hut zoals koelkast, koffiezetapparaat, kookpitje enz...zelfs de bedden zijn elektrisch verstelbaar zodat je fijn een boek kunt lezen of de vermoeide benen omhoog kunt leggen.

Prima sanitaire voorzieningen, met lekkere warme douches zonder muntjes.

Komen zeker nog een keertje terug

Absolute aanrader!!

Martien W.
24-6-2018

Ideaal voor fietstochten en bezichting bezienswaardigheden in de omgeving. De camping ligt er prachtig bij en het sanitair is absolute top. Beheerster staat met raad en daad terzijde. Absolute aanrader voor fietser en wandelaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ontzettend mooie tot rustkomende camping !!

Fam. Koenders
19-6-2018

Mini camping Boszicht in Lottum is voor ons thuis komen.De camping is super, de gastheer en vrouw zijn zeer hartelijk en de hygiene is uitmuntend De ligging ideaal voor mooie fiets of wandeltripjes te maken. De camping is ons nu al een dikke 10 waard, maar komend najaar gaan er grootse plannen uitgevoerd worden waaronder stukje uitbreiding en een superdeluxe nieuw sanitairgebouw....(Die van nu is ook al om door een ringetje te halen).we hebben de plannen gehoord en komen volgend jaar zeker terug om het te ervaren....helaas kun je op zoover dan geen 11 geven want dat zal het zeker gaan worden👍

Dave en Trudy, succes met jullie plannen en tot volgend jaar!!

Fantastisch, toppie , klein maar fijn !

A.kivits
3-6-2018

Leuke kleine camping, van waar uit je goed je fiets routes kan plannen.

Ligt zowat aan het fietsknooppunten route.

Perfecte.

Mooie plek, heerlijk rustig

Ronald
3-6-2018

Echt heel mooi en verzorgd. Schoon sanitair.

Omgeving helemaal prima. Mooi om te fietsen en houd je van zonsondergang echt top

Vrije natuur

Eigenaren geweldig en heel vriendelijk

Heel goed heerlijk douchen in een schoon sanitairgebouw zonder muntjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boszicht in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.