Camping Boszicht

66 reviews over Camping Boszicht

• 2019
    10Hans08-12-2019

Mooie 4 seizoenen camping

Wij waren afgelopen herfst een paar dagen op deze camping en zéér aangenaam verrast. Erg mooie rustige camping met een magnifiek nieuw sanitairgebouw. Wij zijn van plan om binnenkort voor het eerst ook in de winter met de caravan te gaan kamperen en hadden al een paar wintercampings geselecteerd, maar onze keus gaat deze winter toch echt vallen op camping Boszicht, mede door het fantastische sanitair wat wij toch wel erg belangrijk vinden. Trudy en Dave, bedankt nog voor de leuke dagen afgelopen herfst en we zien jullie graag weer in het begin van het nieuwe jaar (hopelijk met een mooi pak sneeuw..!)

• 10fam. Willems04-11-2019

Bovenaan in ons campinglijstje!

Wat een heerlijke plek om te staan. Rust, prachtig onderhouden, schoon en gemoedelijk, vriendelijke eigenaren. Allemaal van toepassing op deze camping in het prachtige Limburgse landschap. Fietsen, wandelen, tot rust komen, het kan allemaal met deze camping als startpunt. En aan het eind van de dag kom je hier met plezier weer terug. Heerlijke warm douchen in het supermooie nieuwe sanitairgebouw, echt een aanrader...zo ruim...zo veel privacy...GEWELDIG. tot de volgende keer ! jullie staan genoteerd in ons lijstje (bovenaan) groetjes, fam Willems

• 10Stijn29-10-2019

SUPER

Gebied rondom de camping was mooi en rustig, het nieuwe sanitair gebouw is modern en zeer comfortabel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Marlou26-10-2019

Absolute aanrader!

Prachtig aangelegde camping met super vriendelijke eigenaren, grote plaatsen met mooi uitzicht en fantastisch verwarmd sanitair! Nog nergens zó mooi gezien! En ook nog ‘n hele mooie omgeving!

• 10Anton de R.18-10-2019

Tot de volgende keer 👍

Zéér genoten bij Trudy en Dave in Lottum! Camping Boszicht is een fijne camping met een ontzettend mooi sanitair gebouw. Nieuw gebouwd in 2019 met alle comfort die je maar wensen kunt. De privacy die je hier ervaart is uniek. Kom je niet vaak tegen op dergelijke campings. De camping ligt er mooi bij, aangenaam uitzicht! Erg fijne omgeving om te fietsen. Zeker een aanrader.. Tot de volgende keer 👍

• 10Ilona12-10-2019

Mooi, rust en fijne ontvangst

Super mooi, nieuw sanitair. Hele vriendelijke mensen en mooie ruime plekken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Hugo S.04-10-2019

Mooie trekkershut, fantastisch sanitair!

Erg fijne kleinschalige camping. We hebben hier een aantal nachten in de trekkershut mogen verblijven en is ons zéér goed bevallen. De hut ligt idyllisch op een terp waar je heerlijk kunt genieten van het uitzicht en de zonsondergang. Mooi ingericht met elektrische verstelbare bedden!! Verder koelkast, watervoorziening langs de hut, en het nodige om een maaltijd te bereiden. Voor de sanitaire voorzieningen kun je gebruik maken van het erg luxe sanitair gebouw wat sinds dit jaar in gebruik is, deze is erg comfortabel...onze complimenten. Erg mooie en diverse omgeving om te wandelen en te fietsen.

• 10Fam.Bannink23-09-2019

Geweldig.

Mooie rustige camping,vriendelijke beheerders,uitstekend sanitair.

• 10Petra en Mark Vos22-09-2019

Zalige rustgevende camping met zeer goed sanitair

Wij zijn eigenlijk niet zo van de reviews schrijven, maar voor camping Boszicht maken we toch een uitzondering. Wat een heerlijke rustige en verzorgde plek is dit. Het sanitair gebouw is werkelijk fabuleus! Vaak is het toch zo wanneer je naar een camping gaat, hoe zal het sanitair zijn? nou, daar hoef je je bij Trudy en Dave geen zorgen over te maken....! heerlijke grote badkamers waar je lekker kunt genieten van een warme douche met krachtige straal...dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Er is zelfs een eigen wasbak aanwezig in de badkamer zodat je je helemaal in privacy "gereed" kunt maken. Ook de toiletten zijn helemaal in "privacy" ...heerlijk. Verder nog een afwasplaats buiten én binnen zodat je met wat slechter weer toch fijn je vaat kunt doen. De plaatsen zijn heerlijk ruim, met niet dat opgesloten gevoel wat je op sommige campings hebt, mooie rozen overal...echt prachtig, en zeer aan te raden groeten, Petra en Mark

• 9Gerard en Dorita22-09-2019

Uitstekend!

Rustig gelegen camping. Ruime plaatsen voor campers en caravans. Modern, nieuw gebouw met douches en toiletten enz. Apart veld voor tenten met tafels, stoelen, picknicktafels. Zeer aanbevelingswaardig. Veerpont over de Maas naar Lomm/Arcen. Vriendelijke eigenaresse die rond leidt en uitlegt.

0 tips over Camping Boszicht

1 vraag over Camping Boszicht

• J.W.Moonen, 14-05-2016

reserveren

wij wilde graag voor de maand juni reserveren, als er nog plaats is, we wilde gebruik maken van de aanbieding. J.W.Moonen emailadres: [email protected]

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • BBQToegestaan