Camping Boszicht

CampingWeer vandaag17°11°
Camping Boszicht
9,6

28 reviews over Camping Boszicht in het Nederlands

Helemaal compleet voor een rustzoeker.

Fam Theunissen
14-7-2018

Als je voor een wandel, fiets of gewoon een rust vakantie een fijne camping zoekt ben je bij camping Boszicht op het juiste adres. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam.

Staanplaatsen zijn ruim, sanitair (2 douches voor 7 staanplaatsen en drie aparte wc's) zijn ook schoon en fris, fijn met thermostaatkraan en geen gedoe met muntjes of koud water. Elke dag wordt het schoon gemaakt.

Wasmachine, droger, magnetron en koelkast aanwezig in het bijgebouw.

Er liggen ook gezelschapspellen klaar, boekenkast, tijdschriftentafel ook voor gezorgd.

Wij hebben hier 2 nachtjes met honden en twee vogels overnacht.

Veel succes met de uitbreiding :-)

Zéér fijne minicamping

Fam. Leeuwen
6-7-2018

Hele fijne camping, zeker voor rustzoekers en voor te wandelen en te fietsen. Ook zeer fijne douches met thermostaatkranen en besloten badkamers. Geen lauw /koude drukknop douche maar heerlijk relaxt douchen.

Bij het boeken, ook even gekeken wat de reactie van anderen was op deze camping. Toen dacht ik , nou dat is wel heel erg positief. Maar er is niets van gelogen. Top camping , top eigenaren!

Fantastische Trekkershut

Evert B.
26-6-2018

Schitterende trekkershut, mooi gelegen op een verhoogd veldje tussen de bomen. Heerlijk genoten van de rust en mooie zonsondergang onder de veranda. Alles aanwezig in de hut zoals koelkast, koffiezetapparaat, kookpitje enz...zelfs de bedden zijn elektrisch verstelbaar zodat je fijn een boek kunt lezen of de vermoeide benen omhoog kunt leggen.

Prima sanitaire voorzieningen, met lekkere warme douches zonder muntjes.

Komen zeker nog een keertje terug

Absolute aanrader!!

Martien W.
24-6-2018

Ideaal voor fietstochten en bezichting bezienswaardigheden in de omgeving. De camping ligt er prachtig bij en het sanitair is absolute top. Beheerster staat met raad en daad terzijde. Absolute aanrader voor fietser en wandelaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ontzettend mooie tot rustkomende camping !!

Fam. Koenders
19-6-2018

Mini camping Boszicht in Lottum is voor ons thuis komen.De camping is super, de gastheer en vrouw zijn zeer hartelijk en de hygiene is uitmuntend De ligging ideaal voor mooie fiets of wandeltripjes te maken. De camping is ons nu al een dikke 10 waard, maar komend najaar gaan er grootse plannen uitgevoerd worden waaronder stukje uitbreiding en een superdeluxe nieuw sanitairgebouw....(Die van nu is ook al om door een ringetje te halen).we hebben de plannen gehoord en komen volgend jaar zeker terug om het te ervaren....helaas kun je op zoover dan geen 11 geven want dat zal het zeker gaan worden👍

Dave en Trudy, succes met jullie plannen en tot volgend jaar!!

Fantastisch, toppie , klein maar fijn !

A.kivits
3-6-2018

Leuke kleine camping, van waar uit je goed je fiets routes kan plannen.

Ligt zowat aan het fietsknooppunten route.

Perfecte.

Mooie plek, heerlijk rustig

Ronald
3-6-2018

Echt heel mooi en verzorgd. Schoon sanitair.

Omgeving helemaal prima. Mooi om te fietsen en houd je van zonsondergang echt top

Vrije natuur

Eigenaren geweldig en heel vriendelijk

Heel goed heerlijk douchen in een schoon sanitairgebouw zonder muntjes.

Fantastisch heel fijn.

Christ en Annie
2-6-2018

Hele fijne camping fijne mensen en mooie ligging net buiten het Dorp en dicht bij hetBos.

Topcamping!

Rien
26-5-2018

Wij kwamen hier voor de eerste keer en waren blij verrast . Mooie verzorgde camping, keurige grasmat en overal mooie planten en bloemen. Een zeer gastvrije ontvangst door Trudy en Dave. Heel mooi sanitair en altijd schoon en fris. Schitterende omgeving om te wandelen of fietsen. En mooi vrij uitzicht vanuit de camping waar de zonsondergang een lust is om naar te kijken.

Kortom genoten . Wij komen zeker terug.

Zeer aan te bevelen!

Freddy Huls
23-5-2018

Mooie relaxte camping, op loopafstand van dorp. Toilet/douche ruimte schoon en vrij te gebruiken. 2 van de 3 Wc's zijn gecombineerd met douchegelegenheid. Aparte fietsenstalling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boszicht in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.