Tijdelijk €25 aanbetaling

+38

9.9FenomenaalScore uit 194 reviews

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Boszicht voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

194 Reviews over Boszicht

• 10Hugo25-10-2022

Heerlijk vertoeven

Wat hebben we genoten van dit mooie plekje in Lottum (noord Limburg). De camping is zeer proper alsmede het sublieme sanitair gebouw. Heerlijk grote douchecabines die bijna groter zijn als onze eigen badkamer! En zéér veel privacy. Dikke 10 verdiend!!

• 10Brouwers19-10-2022

Genieten van de herfst!

Geweldige camping, perfect sanitair, zeer vriendelijke eigenaren, hulpvaardig en mooie omgeving om vele fietskilometers te maken. Heerlijk genoten van de Herfstwandelingen in de bossen, prachtige kleuren in deze tijd .Plek om weder te keren!!

• 10Mia en Jan12-10-2022

Wat een fantastisch uitzicht!

Prachtig uitzicht vanaf de camping,mooie wandel en fiets omgeving. Nagenoeg nieuw en vooral zeer schoon en comfortabel sanitairgebouw. Supervriendelijke campingeigenaren.

• 10Heupink09-10-2022

Te gek!!

Heerlijk verblijf in de nieuwe trekkershut gehad. Wat een heerlijk hutje is dat joh! Totale privacy en een eigen wc/wastafel in de hut aanwezig. Goede keuken met koelkast, kookpitje en dergelijke Wateenruasssstttttt...... Tot volgende keer!!

• 10Johan, Meggie06-10-2022

Echte aanrader!!

echte aanrader!! superschone camping met fantastische beheerders . Veel rust en ruimte, hier staat het niet allemaal opgepropt, maar krijg je mooie ruime plaatsen. Eigen waterkraan per plek aanwezig. Mooie idilissche plaatsjes in de buurt zoals Arcen, Broekhuizen.(heerlijk gegeten aan de Maas) Wij komen volgend jaar zeker weer... Groetjes Meggie en Johan

• 10Christ en Jozé04-10-2022

Fantastische Camping!!!

Ja wat moeten wij zeggen.....wederom een heel fijn verblijf gehad op de camping van Trudy en Dave! Wij zijn al vaker hier op vakantie geweest en het blijft gewoon zo ontzettend fijn om hier te kamperen, alles super netjes en schoon! En hele fijne mensen in de omgang! Dus een DIKKE 10 PLUS

• 10Henny en pieter03-10-2022

Fantastische omgeving en camping.

Prima rustig gelegen camping. Ruime plekken en een vrije uitzicht over de velden. Goed en schoon sanitair. Geen vervelende douche muntjes. Goede uitvalbasis om te fietsen en te wandelen. Kortom wij hebben genoten samen met mijn man. Dit is een camping om zeker nog een keer terug te komen. Wij hebben hier een weekje gestaan ,geweldig. En natuurlijk niet te vergeten de gastvrije camping eigenaren.

• 10Fam. Klein29-09-2022

Heerlijke gastvrijheid

Heerlijke gastvrijheid op een toplocatie ! Zeer relaxte sfeer, lieve eigenaren, goed onderhouden en schoon toiletgebouw, super lekkere douches en een prachtige omgeving! Zeer de moeite waard

• 10Ineke27-09-2022

Goed onderhouden, prachtige camping

Goed onderhouden, prachtige camping. Wij waren verrast door de grootte van de plaatsen en de ruimte om ons heen. Het sanitair gebouw is erg comfortabel en luxe, HEERLIJK....en geen muntjes...!! Zeer hardwerkende en vriendelijke eigenaren.

• 10Peter , en Loes21-09-2022

Volgend jaar weer!!

Prachtig terrein. We stonden met onze caravan op een royale plek. Het was behoorlijk warm, dus erg prettig dat we onder een paar grote bomen stonden. Sanitair werd super schoongehouden. Logisch dat Boszicht tot de betere kleine campings wordt gerekend!

Camping Boszicht info

Soort hotel