Géén boekingskosten

Meer camping info

187 Reviews over Boszicht

• 10Christ en Jozé04-10-2022

Fantastische Camping!!!

Ja wat moeten wij zeggen.....wederom een heel fijn verblijf gehad op de camping van Trudy en Dave! Wij zijn al vaker hier op vakantie geweest en het blijft gewoon zo ontzettend fijn om hier te kamperen, alles super netjes en schoon! En hele fijne mensen in de omgang! Dus een DIKKE 10 PLUS

• 10Henny en pieter03-10-2022

Fantastische omgeving en camping.

Prima rustig gelegen camping. Ruime plekken en een vrije uitzicht over de velden. Goed en schoon sanitair. Geen vervelende douche muntjes. Goede uitvalbasis om te fietsen en te wandelen. Kortom wij hebben genoten samen met mijn man. Dit is een camping om zeker nog een keer terug te komen. Wij hebben hier een weekje gestaan ,geweldig. En natuurlijk niet te vergeten de gastvrije camping eigenaren.

• 10Fam. Klein29-09-2022

Heerlijke gastvrijheid

Heerlijke gastvrijheid op een toplocatie ! Zeer relaxte sfeer, lieve eigenaren, goed onderhouden en schoon toiletgebouw, super lekkere douches en een prachtige omgeving! Zeer de moeite waard

• 10Ineke27-09-2022

Goed onderhouden, prachtige camping

Goed onderhouden, prachtige camping. Wij waren verrast door de grootte van de plaatsen en de ruimte om ons heen. Het sanitair gebouw is erg comfortabel en luxe, HEERLIJK....en geen muntjes...!! Zeer hardwerkende en vriendelijke eigenaren.

• 10Peter , en Loes21-09-2022

Volgend jaar weer!!

Prachtig terrein. We stonden met onze caravan op een royale plek. Het was behoorlijk warm, dus erg prettig dat we onder een paar grote bomen stonden. Sanitair werd super schoongehouden. Logisch dat Boszicht tot de betere kleine campings wordt gerekend!

• 10Rita18-09-2022

Prachtige trekkershut

Heerlijk verblijf gehad in de nieuwe trekkershut. Prachtig ingericht en voorzien van alle voorzieningen zoals keuken, koelkast, inductiekookplaatje enz. fijn om een eigen toilet en wastafel te hebben, douchen kan in het prachtige sanitairgebouw. echte aanrader!

• 10Maartje en Theo18-09-2022

Een DIKKE 10 waardig

Zeer gastvrije campingeigenaren. Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. Fietsroutes en wandelroutes te over vanaf de camping/in de buurt. Zeer schoon sanitair. Mooie grote plaatsen. Zeer de moeite waard om heen te gaan!!...enige minpuntje voor ons was dat onze vakantie te snel voorbij was😁 Tot de volgende keer!!

• 10Berghs17-09-2022

Een super mooie, gezellige en schone camping!!

Een super mooie, gezellige en schone camping!! Ruime plaatsen met prachtig uitzicht over de landerijen. Keurige schone sanitaire voorzieningen. Ook qua uitstapjes in de buurt ligt de camping fantastisch. Heerlijk gegeten in Broekhuizen aan de Maas

• 10Ineke, Hans16-09-2022

Geweldig voor elkaar daar

Vriendelijke ontvangst door Trudy met uitleg over de camping en omgeving. Mooie ruime plaatsen en zeer goed onderhouden nieuw sanitair. Centraal gelegen voor het maken van fietst- en wandeltochten. Voor de actieve rustzoeker echt een aanrader. Goede WiFi

• 10Rob en Iris16-09-2022

WAUW!!

WAUW.....wat een mooie camping! Hartelijk ontvangen door superlieve eigenaresse. Geweldig sanitaire voorzieningen en prachtige view over de velden.

Camping Boszicht info

Camping-informatie