Camping Boszicht

CampingWeer vandaag30°17°
Camping Boszicht
9,5

19 reviews over Camping Boszicht in het Nederlands

Wij hebben hier een midweekje met onze honden in de trekkershut gezeten. En hebben een super fijne ervaring gehad ! Op een hele mooie locatie ! Alles was echt top ! De trekkers hut was erg comfortabel met zeer goede Elektrische bedden! Echt aan alles is gedacht op deze mini camping. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook in het sanitair gebouw was alles prima in orde, wij hebben het zelfde zo goed gehad .We kunnen maar 1 kleine tip geven :een omheining voor de honden bij de hut zou fijn zijn. Maar dat is dan ook echt het enige kleine aanmerkings puntje. Verder geen enkele op of aanmerking te bespeuren. En alles was super netjes onderhouden. Wij komen hier graag nog eens terug. Dit is echt een aan rader voor een ieder die van rust, wandelen en fietsen houdt en een mooie omgeving wil

Perfect

Rene van der Linden, 16-10-2017

Prima plek voor onze camper! Incl. vast ondergrondzeil voor evt. Voortent of luifel.

Ons verblijf was slechts 1 dag, maar is goed bevallen, sanitair schoon.

Tijdens ons verblijf was er een feestje bij de buren die wel tot laat in de kleine uurtjes doorging, met nodige lawaai. Maar dit is waarschijnlijk een one off gezien merendeel van de beoordelingen schrijft over de rust.

Luxe trekkershut

Marijke Rijs, 17-9-2017

Rust, schoon sanitair, gastvrij

Heerlijk rustig

Huub Schreuders, 7-9-2017

Top kleine camping voor mensen die van rust houden en graag fietsen of wandelen , alles goed onderhouden , vriendelijke en behulpzame eigenaren .

Als klein min puntje is aan te merken dat men voor boodschappen 8 km in Horst moet gaan .

Top locatie

Janse familie, 1-9-2017

Een heerlijke camping op een top locatie voor wandelaars en fietsers. Een schattige kleine camping erg knus en gemoedelijk . Ligt prachtig tussen de maisvelden en het bos, omringd door prachtige rozen.

Voortreffelijke camping

Hans Invernizzi, 30-7-2017

Door kleinschaligheid en fraaie ligging een heerlijk plekje, zeker voor de wat oudere rustzoeker. Gastvrijheid is grandioos. Sanitair bijkans luxer dan thuis. De Maas ligt op loopafstand. Ook zeer geschikt voor campers. Dorpje Lottum is dichtbij. Daar vind je oa een uitstekend restaurant en een warme bakker.

Dit is pas tot rust komen!

Lia en Herman, 25-7-2017

Wil je helemaal tot rust komen, dan is Camping Boszicht in Lottum " the place to be"... Het uitzicht is fantastisch, zo ook het sanitair, geen trespa hokjes maar fijne eigen "badkamertjes". Bij aankomst wordt je warm onthaald door de zeer vriendelijke eigenaren waarna je naar je plekje begeleid wordt. Wij hebben geen mover en mijn man is iets minder mobiel , maar dat is allemaal geen probleem. De caravan werd vakkundig geplaatst door Dave.

Rondom Lottum kun je heerlijk fietsen, prachtige rozenvelden en voor heerlijk te eten zijn we in het dorpje Broekhuizen aan de maas geweest. Dit is op fietsafstand van de camping.

We waren nog geen lid van de SVR maar na onze vakantie bij Dave en Trudy zijn we meteen lid geworden. We hopen dan ook nog meer SVR campings van desbetreffend kaliber te mogen gaan bezoeken, maar camping Boszicht heeft de lat meteen hoog gelegd...chapeau!!

zeer prettig

Maaike, 24-7-2017

Mooie, rustige camping, erg schoon en geweldig uitzicht. Leuke eigenaren, aanrader. Dorpje met restaurant en cafe op loopafstand. Ideaal vertrekpunt voor Pieterpad.

Bijzondere 1e ervaring op SVR camping - Geweldig!

Gea Koggel, 6-6-2017

's Avonds laat, vriendelijk onthaald en naar een plek gewezen op terrein, om mijn trekkerstentje op te komen zetten, bij de caravans vanwege het invallen van de nacht, dichtbij lichtschijnsel van een verstraler.

Volgende morgen, kennis gemaakt met de faciliteiten van de camping.

Aangenaam verrast door de mogelijkheden die deze camping biedt.

Rustig gelegen camping, met een compleet en schoon gebouw en van alle gemakken voorzien.

Mogelijkheden om de driewielligfietsaccu op te laden in een overkapt schuurtje.

De was te draaien of te drogen, in een apart "keuken- zit" gebouwtje.

Thee en koffie waren vrij te verkrijgen, dmv een klaargezette senseo en waterkoker in deze keuken, waar ook allerlei documentatie over de camping en wandel-fiets, en uittips in de regio waren te lezen.

Het aanwezige sanitair en was-,douchegedeelte in hetzelfde gebouw, zag er fris en schoon uit en goed toegankelijk.

Al met al een aanrader, ook voor diegene die er voor één nachtje wil staan.

Vriendelijke mensen, die mij ontvingen, daar, waar ik hoognodig om een slaapplek verlegen was.

Superbedankt.

Prima verblijf

Erwin, 23-4-2017

Wij logeerden 1 nacht in de pipowagen (Onderweg op Pieterpad).

Gastvrije ontvangst, nieuwe pipowagen, opgemaakte bedden, goed ontbijt. . Zelf aan de verwachte koude nacht was gedacht, met extra dekens.

Gewoon prima verzorgd dus. Aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boszicht in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boszicht scoort een 9.45 uit 10 op basis van 19 reviews.