Weer vandaag-1°-6°
9,3

Omschrijving
Vier vakantie in het mooie Limburg op Camping Oda Hoeve. In het plaatsje Kessel vind je deze camping met ruime staanplaatsen, een recreatieruimte en geregeld muziekavonden. Er zijn geen speelmogelijkheden waardoor deze camping minder geschikt voor kinderen. In de buurt zijn leuke dingen te doen zoals fietstochten maken en kastelen bezoeken.

96 reviews over Camping Oda Hoeve in het Nederlands

Fan-tas-tisch!

Gerard Timmermans,
22-9-2018

Wat mensen echt moeten weten is dat hier Alles perfect is, maar wel alleen voor ouderen omdat hier voor gezinnen met kinderen geen voorzieningen zijn.

Gereisd met partner in september 2018

In een woord...fantastische camping.

Coby van Gog,
23-8-2018

In een woord ..geweldige camping...niets op aan te merken. ....

Fijn om daar te hebben gestaan.

Dank je.. Familie. Willems.

Gereisd met vrienden in juli 2018

anneke en cor konst,
23-8-2018

het is echt een een hele mooie camping voor senioren schoon netjes

en er is veel tedoen zoals muziek avonden huifkar tochten naar duitsland

Wij komen er volgend jaar voor de 14 keer en nog steeds met veel

plezier zijn echt tot mensen daar

Gereisd met partner in juli 2018

Hele mooie schone camping met prachtig en schoon sanitair, mooie ruime plaatsen, gewoon een mooie camping.

Wat niet goed is heeft helemaal niets met de camping te maken want die is top. Maar op de camping staan vrij veel oudere vaste staanplaats mensen en die kunnen moeilijk omgaan met de campeerders die daar vakantie komen vieren. Nogmaals, de camping is meer dan goed !

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fijne en gezellige camping .

Hr.en mevr. Brandts,
15-8-2018

Gezellige, rustige en

schone camping Voor 50 + .

Vele fiets routes.

Elke dinsdag forel roken , heerlijk !

Zaterdag, friet kraam open,

dus makkelijke dag .

Leuke huifkar tochten .

Genoten van onze vakantie !

Bedankt ,

Harry en Maikel Willems

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische camping !!!

Maria Gerrits,
15-8-2018

Op camping Oda hoeve gestaan.

Fantastische mooie schone en gezellige

camping !!!

Corry Jansen,
14-8-2018

Wij zijn 5 weken op de Odahoeve geweest. Voor ons een topcamping. Gastvrije mensen die je heel vriendelijk ontvangen. Met een kopje koffie. Ze zijn zeer attent en de camping ziet er super verzorgd uit. Komen hier al jaren. Wordt van alles georganiseerd, tochtjes met de huifkar. Gisteren naar de Rozen van Lottum geweest met de huifkar. Het was super. En er werd zelfs een groot zwembad gezet op het terras om heerlijk af te koelen. Waar vindt je dit. Voor ons een super camping waar we graag terug komen.

Gereisd met partner in juli 2018

Slechte plek, geen eerlijke communicatie.

Fam Jacobsen,
11-8-2018

Echt nooit meer, aankomst zeer vriendelijk . Mochten caravan laten staan en kregen kop koffie aangeboden. Helaas met de vriendelijkheid is het hierbij gebleven. Ik had een kampeerplek gereserveerd, aan de telefoon werd verteld dat ik geen betegelde plek zou krijgen en op het grote veld kwam te staan. Ik ging hiermee akkoord. Gekeken op plattegrond camping en dat was oke. Maar na aankomst krijgen we een plattegrond mee, hier moet je naar toe en zoek het verder maar uit. Aangekomen op een heel groot leeg veld, waar verleden jaar nog gewassen groeide, mochten wij gaan staan. Veld was eigenlijk onbegaanbaar. Geen afvoer en waterpunt tussen twee plaatsen. Maar bij afrekenen volle bedrag willen rekenen. Toen ik dit opmerkten werd de zoon van de eigenaar boos en kreeg te horen dat ik de eerste was die klaagde. Ja wij waren ook de eerste!! Lantaarn kapot op het veld, het was aarde donker. En goeie reis was wel heel veel moeite. Nooit meer.

Rustige plek

Jorien,
29-6-2018

Aardige eigenaren, alles is mooi verzorgd. De gemiddelde leeftijd was 65+.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Gerard en Marijke van Hout,
13-5-2018

Wij zijn van 20 tot 22 April bij camping Oda Hoeve geweest . Wij zijn door de eigenaar vriendelijk welkom geheten , hij kwam ons in de loop van die dag gelijk helpen toen wij problemen hadden met de schotel. wat wij heel fijn vonden is dat alles heel gemoedelijk was en er hele ruime camperplaatsen waren en dat alles super schoon was.

Wij hebben genoten op Oda Hoeven en komen zeker nog terug.

Dank jullie voor alles.

Gerard en Marijke van Hout

Gereisd met partner in april 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oda Hoeve in Kessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oda Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.