Camping Oda Hoeve

Camping Oda Hoeve
9,3

92 reviews over Camping Oda Hoeve in het Nederlands

Hele mooie schone camping met prachtig en schoon sanitair, mooie ruime plaatsen, gewoon een mooie camping.

Wat niet goed is heeft helemaal niets met de camping te maken want die is top. Maar op de camping staan vrij veel oudere vaste staanplaats mensen en die kunnen moeilijk omgaan met de campeerders die daar vakantie komen vieren. Nogmaals, de camping is meer dan goed !

Fijne en gezellige camping .

Hr.en mevr. Brandts
15-8-2018

Gezellige, rustige en

schone camping Voor 50 + .

Vele fiets routes.

Elke dinsdag forel roken , heerlijk !

Zaterdag, friet kraam open,

dus makkelijke dag .

Leuke huifkar tochten .

Genoten van onze vakantie !

Bedankt ,

Harry en Maikel Willems

Corry Jansen
14-8-2018

Wij zijn 5 weken op de Odahoeve geweest. Voor ons een topcamping. Gastvrije mensen die je heel vriendelijk ontvangen. Met een kopje koffie. Ze zijn zeer attent en de camping ziet er super verzorgd uit. Komen hier al jaren. Wordt van alles georganiseerd, tochtjes met de huifkar. Gisteren naar de Rozen van Lottum geweest met de huifkar. Het was super. En er werd zelfs een groot zwembad gezet op het terras om heerlijk af te koelen. Waar vindt je dit. Voor ons een super camping waar we graag terug komen.

Slechte plek, geen eerlijke communicatie.

Fam Jacobsen
11-8-2018

Echt nooit meer, aankomst zeer vriendelijk . Mochten caravan laten staan en kregen kop koffie aangeboden. Helaas met de vriendelijkheid is het hierbij gebleven. Ik had een kampeerplek gereserveerd, aan de telefoon werd verteld dat ik geen betegelde plek zou krijgen en op het grote veld kwam te staan. Ik ging hiermee akkoord. Gekeken op plattegrond camping en dat was oke. Maar na aankomst krijgen we een plattegrond mee, hier moet je naar toe en zoek het verder maar uit. Aangekomen op een heel groot leeg veld, waar verleden jaar nog gewassen groeide, mochten wij gaan staan. Veld was eigenlijk onbegaanbaar. Geen afvoer en waterpunt tussen twee plaatsen. Maar bij afrekenen volle bedrag willen rekenen. Toen ik dit opmerkten werd de zoon van de eigenaar boos en kreeg te horen dat ik de eerste was die klaagde. Ja wij waren ook de eerste!! Lantaarn kapot op het veld, het was aarde donker. En goeie reis was wel heel veel moeite. Nooit meer.

Rustige plek

Jorien
29-6-2018

Aardige eigenaren, alles is mooi verzorgd. De gemiddelde leeftijd was 65+.

Gerard en Marijke van Hout
13-5-2018

Wij zijn van 20 tot 22 April bij camping Oda Hoeve geweest . Wij zijn door de eigenaar vriendelijk welkom geheten , hij kwam ons in de loop van die dag gelijk helpen toen wij problemen hadden met de schotel. wat wij heel fijn vonden is dat alles heel gemoedelijk was en er hele ruime camperplaatsen waren en dat alles super schoon was.

Wij hebben genoten op Oda Hoeven en komen zeker nog terug.

Dank jullie voor alles.

Gerard en Marijke van Hout

Goede prijs kwaliteit verhouding

Luc Marien
22-4-2018

Rustige verzorgde camping. Vooral gebruikt door een wat ouder publiek.

Kaai Leuk

Sjaak en Petra
31-10-2017

Gezellige mensen !!

Staan dag en nacht klaar !!

Niks is te veel !!

Prachtig grastapijt !!

Mooie kantine !!

Zelfs wonderen zijn mogelijk !!

Super mooie camping.

H. Mennink
30-10-2017

De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk. De camping bevat een prachtige grasveld. En wat ook zo mooi is dat iedere plaats een eigen afvoerslang heeft en tegelvloer onder de caravan en voortent. De plaatsen zijn ruim. Honden zijn welkom en je kunt buiten de camping fijn met je hond wandelen.

Het is een hele goede schone en gezellige camping.

Stef en Rieky
28-10-2017

Service van de eigenaren. Schoon sanitair. Grote plaatsen. Betaalbaar. In een woord geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oda Hoeve in Kessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oda Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oda Hoeve scoort een 9.25 uit 10 op basis van 92 reviews.