Camping Oda Hoeve

9Fenomenaal

• 8.4Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Vier vakantie in het mooie Limburg op Camping Oda Hoeve. In het plaatsje Kessel vind je deze camping met ruime staanplaatsen, een recreatieruimte en geregeld muziekavonden. Er zijn geen speelmogelijkheden waardoor deze camping minder geschikt voor kinderen. In de buurt zijn leuke dingen te doen zoals fietstochten maken en kastelen bezoeken.

Contact

122 reviews over Camping Oda Hoeve

• 9C en C Maat05-07-2020

Voor herhaling vatbaar

Wij waren in corona tijd en alles was prima geregeld, daarom een aantal fijne dagen doorgebracht op deze mooie , goed onderhouden camping met grote plaatsen met tegel plateau en vernuftig afvoer systeem voor vuil water uit de caravan. Heel mooie omgeving om te fietsen. Op ongeveer 10 minuten afstand een Coop supermarkt . Vriendelijke mensen ontvangst met kopje koffie of thee. Wi-Fi is prima

• 10Brandts30-06-2020

Goed bezig, ga zo door 👍

Schone en gezellige camping. 😀 Had alle "corona" voorzorg maatregelen prima in orde. 😃 Wij hebben genoten van de mooie fiets tochtjes langs de Maas. Komen in 't najaar terug. 😄

• 10Familie Basten23-06-2020

Gewekdig

Net terug van een weekje Oda Hoeve. Wat een geweldige camping is dit, alles in de puntjes verzorgd. Ruime verharde plekken met water en afvoer. En het grasveld is net een biljartlaken. Het sanitair mocht ook weer open toen wij hier kwamen. Hoe ze met de hygiëne omgaan in deze tijd is super. Wij komen zeker terug.

• 9Hoogenberg J20-06-2020

Fantastisch top svr camping

Super svr camping met uitstekend schoon sanitair en goede uitvalswegen naar Venlo/Roermond en Duitsland. Mooie omgeving om te fietsen. Op de camping is je huisdier ook gewenst en kun je achter in het bos prachtig lopen. Staan nu 2 weken en nog een week tegaan. Echt een super camping waar we zeker weer terug gaan komen.

• 7Eetgelegenheden

• 8Nico en Edith05-06-2020

Welkom gevoel

Prachtige groene goed onderhouden camping. Elke plek verhard, waterpas met aftapemmer voor afvoer vuil water. Waardoor mooie grasmat. Zeer vriendelijke eigenaren. Met mooie bar, terras en eetgelegenheid. Helaas door corona niet functioneel. Zojuist wel douches en toilet dixies geplaatst. Wij komen hier zeker terug. Een aanrader !!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Maarten en Kim07-02-2020

Aangenaam en geweldig

We hebben erg genoten van de mooie camping De ligging is erg mooi, mooi groen gras en uitzicht van je plaats. Het sanitair is netjes en modern. De beheerder is erg vriendelijk en behulpzaam. Pluspunten zijn, groot scherm bij sportevenementen met een drankje. Als je wensen hebt hoef je het maar te vragen. Kortom erg genoten. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam.Smedts05-02-2020

Geweldige Camping

Geweldige camping mooi Sanitairgoed onderhouden terrein zeker een aanrader

Gereisd met partner in september 2019

• 5plaats 3529-01-2020

nooit meer

Op plaats 35 staat er om de paar dagen in de zomer een beregeningsapparaat. dus geen uitzicht en je wordt nat op je gehuurde plaats.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Camping Oda Hoeve, Beheerder/eigenaar, 02-02-2020

Bedankt voor de review,

Wij vinden het heel belangrijk een groene grasmat aan te bieden aan onze gasten. Als wij niet beregenen staan de gasten naar enkele weken op een dorre grasmat. Als er met 30+ graden er de zon vol op staat voelt dit extra heet aan. (lijkt me een frisse groene mat een stuk fijner) Dat er een keer in de vier dagen, 2 uurtjes een haspel voor de de plek staat moet dan niet zo`n probleem zijn lijkt me, het betreft een kleine haspel waar je makkelijk over heen kunt kijken. de plekken van ons liggen +- 10 centimeter hoger dan het maaiveld water kan in principe nooit op de plek komen. Wij doen er alles aan om onze gasten een plezierig verblijf te bieden. Jammer dat onze camping hier op afgerekend wordt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    10Janny Bakker12-11-2019

De Oda Hoeve is een fantastische camping Het voelt voor ons altijd als thuiskomen. We werden net als andere jaren welkom geheten door Maikel We hebben heerlijke weken gehad Dit is een camping zo een camping hoort te zijn Ruime Plaatsen Keurig zeer schoon verwarmd sanitair Netjes gemaaaid gras Regelmatig iets te doen maar toch rustig.Grote ruime fietsenstalling. Harry en Maikel doen er alles aan om het netjes te houden. We hopen in 2020 weer te komen. Bedankt Harry en Maikel

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Brandts27-09-2019

Fantastische, schone en rustige camping .

Een fantastische maand september op de "oda hoeve " gestaan. Gezellig maar ook rustige camping . Veel gefiets !!! Harry en Maikel bedankt.

Gereisd met partner in september 2019

Camping Oda Hoeve info