Camping Oda Hoeve

• 8.3Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Vier vakantie in het mooie Limburg op Camping Oda Hoeve. In het plaatsje Kessel vind je deze camping met ruime staanplaatsen, een recreatieruimte en geregeld muziekavonden. Er zijn geen speelmogelijkheden waardoor deze camping minder geschikt voor kinderen. In de buurt zijn leuke dingen te doen zoals fietstochten maken en kastelen bezoeken.

114 reviews over Camping Oda Hoeve

• 2019
    10Janny Bakker12-11-2019

De Oda Hoeve is een fantastische camping Het voelt voor ons altijd als thuiskomen. We werden net als andere jaren welkom geheten door Maikel We hebben heerlijke weken gehad Dit is een camping zo een camping hoort te zijn Ruime Plaatsen Keurig zeer schoon verwarmd sanitair Netjes gemaaaid gras Regelmatig iets te doen maar toch rustig.Grote ruime fietsenstalling. Harry en Maikel doen er alles aan om het netjes te houden. We hopen in 2020 weer te komen. Bedankt Harry en Maikel

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Brandts27-09-2019

Fantastische, schone en rustige camping .

Een fantastische maand september op de "oda hoeve " gestaan. Gezellig maar ook rustige camping . Veel gefiets !!! Harry en Maikel bedankt.

• 10Ruud en Sjaan26-09-2019

Tot volgend jaar

In September een weekje op deze prachtige camping gestaan. Zeer gastvrije eigenaren die overal voor klaar staan. Gezellige muziekavond en op dinsdag lekkere gerookte forel gehad. Ook het sanitair is modern en zeer schoon. Ons zien jullie zeker terug!

• 9Jitske en Gerard Piek Doetinchem22-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

We hadden slechts voor een weekendje geboekt maar hadden nog best wat langer willen blijven. Wat een geweldige mooie schoone en ruime camping. Royale plek met tegels verhard , vaste vuilwater afvoer en drinkwater om de hoek. En dan nog de vriendelijke beheerders . We hadden ons geen betefe camping kunnen wensen voor onze afsluiting van het kampeer seizoen 2019.

• 8Eetgelegenheden

Bedankt voor de review,

Leuk om te lezen dat jullie het goed naar de zin hebben gehad.

• 6Alida en Seniaar21-09-2019

Nette camping maar voor ons te groot

Wij hadden ons niet gerealiseerd dat de Oda Hoeve een grote camping zou zijn. Omdat ze aangesloten zijn bij de Stichting Vrije Recreatie verwacht je een kleinschalige boerencamping . Anderen denken er waarschijnlijk anders over, maar voor ons is deze camping echt te groot. Ook hebben we het vermoeden dat er veel vaste gasten staan. Dit maakt het contact met mede kampeerders wat moeizaam. Wij gaan hier niet meer terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Bedankt voor uw review,

Echter de inhoud van de review verbaasd me enigszins. Bij het reserveren van een plek bij ons heb ik een plattegrond gestuurd van de camping waar jullie een plek konden uitkiezen. Op die plattegrond konden jullie ook zien dat wij geen kleine SVR camping zijn. Verder hebben wij op de camping 12 seizoenplekken, de rest die er staan zijn allemaal toeristisch.

Verder wens ik jullie nog veel kampeerplezier.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Predom Caravan Club Nederland02-09-2019

Weder na verblijf 2016 PCCN, fantastisch in 2019

Fantastische klantvriendelijk eigenaren en zijn zoon. Zeer schone camping in alles.

• 10Eetgelegenheden

Bedankt voor de review,

Leuk dat jullie het wederom goed naar de zin hebben gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Henk en Riky Verstijnen20-07-2019

Fantasties

Dit is de beste SVR camping van Nederland, met uiterst vriendelijk en behulpzame eigenaar en personeel, welke vele activiteiten organiseren voor hun gasten zoals excursies naar div. bezienswaardigheden in de streek , muziek en bingo avonden, barbecue, forellen roken, 4 jeu de boules banen, kantine met biljart ,enz enz, te veel om op te noemen.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Oda Hoeve, Beheerder/eigenaar, 26-09-2019

Dank voor de leuke review,

Altijd fijn om te lezen.

• 10Harrie13-07-2019

We komen zeker terug

Mooie ruime plaatsen op tegels en gras er om heen. Water en afvoer via slang bij de caravan, dus geen gesleep. Mooi en schoon sanitair. Gezellig terras en recreatieruimte. Mooie ligging in een prachtige omgeving .

Bedankt voor de review,

Mooi om te lezen dat jullie het goed naar de zin hebben gehad, Tot ziens.

• 10Peter12-07-2019

Zeker terug komen

Voor ons een topcamping. Gastvrije mensen die je heel vriendelijk ontvangen. Met een kopje koffie. Ze zijn zeer attent en de camping ziet er super verzorgd uit. Komen hier al jaren. Wordt van alles georganiseerd, tochtjes met de huifkar.

• 9Ebbet30-06-2019

Prima camping met eigenaar die weet wat wij graag

Eigenlijk is alles gezegd. Gewoon een prima camping en qua kwaliteit ver boven het gemiddelde. De Coop op 1.2km voor de dagelijkse boodschappen. Mooie fietstochten te maken. Aanrader

• 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2019

2 tips over Camping Oda Hoeve

• Corry winok, 26-04-2015

Het zijn ruime plaatsen.sanitair is altijd netjes.Mooie recreatieruimte waar af en toe iets te beleven is,zoals barbeceu,paasbrunch,bingo,muziekavond en nog veel andere.

• Brand, 14-09-2014

Gezellige camping !!! Vele afwisselende fiets mogelijk routes !!! Ondanks de regen, een fijne vakantie gehad !!!

4 vragen over Camping Oda Hoeve

• Theo en Lies , 13-08-2019

Naseizoen

Worden de veel geprezen activiteiten ook in het naseizoen, vanaf half september, nog georganiseerd. Hoe druk is het dan? Wij vinden het namelijk niet zo leuk om op een camping te staan waar bijna niemand meer staat en niets meer georganiseerd wordt.

• Hans de Vries, 19-03-2017

Fietsen

Wij willen eind april graag een bloesemtocht fietsen. is dit in de omgeving mogelijk.

• teus10, 13-07-2013

beoordeling

Hoe is het mogelijk dat deze camping verschillende beoordelingen met alleen tienen heeft? Zijn deze wel objectief ? Graag antwoord hierop

sylviablauw.nl, 25-08-2013

omdat de sfeer daar geweldig is begrijp ik de tienen

Butcher, 14-11-2015

Dat is echt een camping zoals het behoort te zijn net en schoon sanitair met gastvrije camping eigenaren die van alles uit de kast halen om het iedereen naar de zin te maken en vergeet niet het Jeu de Boulespelletje waarbij het er nogal eens fanatiek aan toe kan gaan maar dan in goede zin van het woord. Chiel en Olga

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig