Camping Oda Hoeve

Camping Oda Hoeve
9,3

86 reviews over Camping Oda Hoeve in het Nederlands

Gerard en Marijke van Hout, 13-5-2018

Wij zijn van 20 tot 22 April bij camping Oda Hoeve geweest . Wij zijn door de eigenaar vriendelijk welkom geheten , hij kwam ons in de loop van die dag gelijk helpen toen wij problemen hadden met de schotel. wat wij heel fijn vonden is dat alles heel gemoedelijk was en er hele ruime camperplaatsen waren en dat alles super schoon was.

Wij hebben genoten op Oda Hoeven en komen zeker nog terug.

Dank jullie voor alles.

Gerard en Marijke van Hout

Goede prijs kwaliteit verhouding

Luc Marien, 22-4-2018

Rustige verzorgde camping. Vooral gebruikt door een wat ouder publiek.

Kaai Leuk

Sjaak en Petra, 31-10-2017

Gezellige mensen !!

Staan dag en nacht klaar !!

Niks is te veel !!

Prachtig grastapijt !!

Mooie kantine !!

Zelfs wonderen zijn mogelijk !!

Super mooie camping.

H. Mennink, 30-10-2017

De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk. De camping bevat een prachtige grasveld. En wat ook zo mooi is dat iedere plaats een eigen afvoerslang heeft en tegelvloer onder de caravan en voortent. De plaatsen zijn ruim. Honden zijn welkom en je kunt buiten de camping fijn met je hond wandelen.

Het is een hele goede schone en gezellige camping.

Stef en Rieky, 28-10-2017

Service van de eigenaren. Schoon sanitair. Grote plaatsen. Betaalbaar. In een woord geweldig.

het is een geweldige camping mooi sanitair

jan bouman, 23-10-2017

het is een hele goede camping zeer schoon op een mooie plaats het is echt een camping voor mensen die al een beetje op leeftijd zijn voor kleine kinderen gaat het ook goed voor grotere jeugd is er niet veel je kunt er goed fietsen een mooi stukje Limburg en zeer vriendelijke mensen die alles voor je doen niets is er te veel al je het even overlegt er word een dag in de week eigen vis gerookt en op zaterdag patat met snacks gebakken er is ook een ruime recreatie ruimte waar ook een groot scherm hangt voor het voetballen enz

wij zijn 4 weken geweest goed onderhouden cam

Kees van der Wouden, 23-10-2017

de toilet ruimte is geweldig mooi en schoon ,er wordt veel georganiseerd

mooie omgeving om te wandelen en te fietsen

1 x per week wordt er forel gerookt die je voor een goeie prijs kunt kopen

er wordt nooit moeilijk gedaan als je een problem heft , ze zijn altijd bereid om je te helpen eventuee tot laat in de avond , dat heb ik zelf meegemaakt

een camping om terug te gaan en dat doen wij zeker

Goed verzorgde camping, we komen graag terug.

Jac en Loes, 23-10-2017

Mooie ruime plaatsen op tegels en gras er om heen. Water en afvoer via slang bij de caravan, dus geen gesleep. Mooi en schoon sanitair. Gezellig terras en recreatieruimte. Mooie ligging in een prachtige omgeving . Trefwoorden: fietsen, wandelen, kleurrijke herfstbossen, landerijen, Limburgse hoeven, rivier de Maas en wat kleinere meanderende riviertjes, kleine dorpjes, Limburgse vlaai, steden o.a Maastricht, Venlo, Roermond.

Het verkeer op de nabijgelegen wegen is hoorbaar, maar bij alle positiefs wat deze camping te bieden heeft, vonden we dat niet erg.

Fijne mensen , prima verzorgd.ed

Ed janssen, 22-10-2017

Fantastiche camping hightech. Zeer mooie recreatieruimte. We hebben niks negatiefs te melden

Wijnen, 22-10-2017

Een super mooie en gezellige camping met voldoende recreatieve activiteiten en mooi sanitaire voorzieningen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oda Hoeve in Kessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oda Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oda Hoeve scoort een 9.3 uit 10 op basis van 87 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: