Kleine hotelsWeer vandaag16°2°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

613 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Ontbijt en diner niet onder een dak

Rene,
4-2-2019

Goede locatie, echter zijn de kamers behoorlijk gedateerd. Merkwaardig is,ondanks de ambiance van het kasteel dat deze op 10 min.lopen is gelegen van hotel.

Ontbijt is in hotel en diner in kasteel. Desondanks een goed verblijf.

Gereisd met partner in februari 2019

Boonstra,
20-1-2019

Prachtige ligging

Schitterend kasteel

Heerlijk eten en zeer gastvrije manager restaurant

Gereisd met partner in januari 2019

Overweldigend

Janssens,
19-1-2019

Heerlijk diner gehad echt super gewoon

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer Fletcher!

Ommen,
6-1-2019

Ga nooit naar dit Fletcher hotel. Het hotel is een 4* toegekend. Het is echter geen * waardig. De hotelkamers waren erg vies, stank van frituurvet, enorm gedateerde inrichting. Totaal geen overeenkomsten met de foto's op de website. De lounge en de eetruimtes zijn ook erg gedateerd. Toiletruimtes bij de receptie zijn gedateerd en erg vies. Er zit geen verf meer op de deuren en kozijnen. De meubels en deuren, kozijnen en wanden van de hotelkamers zijn beschadigd. Stoelen en vloerbedekking met vlekken en versleten stof. Er is jarenlang geen onderhoud gepleegd aan het hotel. De manager heeft de klacht gemeld op het hoofdkantoor maar er is geen oplossing geboden. Slechte service, geen kwaliteit. Klacht ingediend. Geen reactie op gekregen. Wel honderen euro's kwijt aan een ranzig hotel en onprofessionele keten. Ga nooit naar een 4 *Fletcher hotel als je kwaliteit en service verwacht!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Een vies stoffig en gedateerd hotel. We waren hier op kerstavond incl. Diner in het nabijgelegen kasteel. Slecht eten en voor mensen met allergie en vegetarisch een saai aanbod voor een kerstdiners. Bediening laat te wensen over, overigens ook hier vies en stoffig. Het eten en hotel mag absoluut niet met vier sterren gewaardeerd worden. Kamer geboekt met niet roken, staat op de deur, maar op het balkon staat een asbak. Hele hotel ruikt in de gangen naar rook en huisdieren. In het restaurant is ook al tijden geen schoonmaak geweest, lampen vol spinrag en gevlochten stoelen waarvan het merendeel kapot is.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Valt vreselijk tegen, géén kasteel!

J.Vreugdenhil,
17-12-2018

Wij hadden, uitgaande van de foto's die door vrijwel alle reisorganisaties en boekingsites getoond worden, verwacht in het kasteel te overnachten. Ja, het staat in de kleine lettertjes, achteraf, maar je gaat uit van foto's van de accommodatie. Met logies en ontbijt kom je niet eens in het kasteel. De kamers zijn zeer gedateerd, donker en stoffig. Voor de bovenverdiepingen is het traplopen. Douche zit in ligbad. Geen koffie/thee voorzieningen op de kamer. Bedden zijn wel goed. Ontbijt (in een serre van de boerderij op de binnenplaats, uitzicht dus minimaal) is goed. Serre is koud. Receptie om 2300 uur dicht. Verwacht hier dus absoluut geen overnachting in een romantisch kasteeltje!!

Niet wat we verwachtten!

Evdh,
16-12-2018

Geen kasteel! Je overnacht in een hoeve. Koffie bij aankomst moest worden geregeld door de receptie. Uiteindelijk haar maar aangesproken want er kwam niemand. Er stond overal vaat, niets werd opgeruimd. Haard was aan, geen muziek of aankleding.

Kamers waren oud. Donkere inrichting. De grijze vitrage was ooit wit, het tapijt was versleten. Heel gehorig. Badkamer vernieuwd en schoon. Douche in bad. Stond nergens vermeld. Niet handig als je niet echt soepel in je lijf bent.

Zaterdagavond, dus leek het ons leuk om een drankje te doen in de bar. Hoewel het er heel druk was, ging de bar om elf uur dicht. Ontbijt was prima.

Al met al... tijd om een renovatie aan te gaan of het aantal sterren bij te stellen.

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima

Rianne,
9-12-2018

We werden gastvrij ontvangen. De kamer was wel oke. Het was behoorlijk stoffig maar verder zag het er netjes uit. de badkamer was mooier en schoonder dan het slaapgedeelte. het is wat oudbollig maar voor een nachtje was het goed te doen.

Zeer teleurstellend

Alice Horstman,
9-12-2018

Bij aankomst in Kerkrade op zoek naar kasteel Erenstein, het hotel blijkt een oude hoeve te zijn. Het kasteel ligt aan de overkant. De foto's op reserverings sites en de Fletcher site doen vermoeden dat het verblijf in het kasteel zou zijn. Misleidend.

Het hotel is enorm gedateerd, erg sfeerloos. Onze hotelkamer rook muf, was smoezelig, niet schoon, overal lag stof, vies tapijt, was enorm gehorig, badkamer heeft geen ventilatie, douchen in het bad, de prullenbak in de badkamer was oud, vol deuken en vies, geen koffie/theefaciliteiten, ontbijt was redelijk te noemen, het gehele hotel is erg verouderd, mag wel eens opgeknapt worden. Schandalig dat Fletcher dit een 4 sterren hotel durft te noemen. De foto's op de website kloppen niet met de werkelijkheid.

Voor ons nooit meer dit hotel!!

Prima hotel.

Tiemersma,
1-10-2018

Prima hotel. We waren te vroeg en de kamer was nog niet klaar waar wij begrip voor hadden.

Toch ging de receptioniste meehelpen met de schoonmaker om de kamer zo snel mogelijk in orde te hebben. Wat een servive.

Mooie grote kamer en luxe badkamer.

Bedden beetje te zacht maar wel goed geslapen.

Uitgebreid ontbijt genoten. Mooie bosrijke omgeving met kasteel en dierenpark.

Een aanrader !!!

Ik begrijp niks van de slechte reviews hieronder. Sommige mensen hebben altijd wel iets te klagen.

Gereisd met partner in september 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.