Camping 't Hemelke

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Gewoon erheen gaan met de sleurhut!!

Sneakert
19-7-2018

Het is een fantastische camping waar we eigenlijk alleen maar pluspunten over kunnen opnoemen. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Daan is een schat!!

Gezellige familiecamping

Familie Koopman
11-7-2018

Hele fijne camping. Voor ons voor herhaling vatbaar. Wel een camping voor droog weer, want er is niet echt veel binnen. Zwembad, speeltuinen etc. is allemaal buiten. Wij waren er in de meivakantie en het was topweer, dus we hebben er echt van genoten.

Sanitair is schoon, plekken zijn ruim en de meeste plekken redelijk recht. Onze plek was zelfs heel recht, de caravan stond in 1x waterpas zonder hulpstukken:-)

Onrustige omgeving

Sandra
5-7-2018

Plekken vond ik wel breed maar smal waardoor de luifel bijna op het pad stond. Weinig tot geen schaduw. Sommige plekken lopen schuin. Voor water moesten we een aardig stuk lopen. Wat wij storend vonden was de kerkklok die je heel goed ieder uur en soms vaker hoorde en het geruis van de snelweg. Weinig tot geen uitzicht over het mooie landschap. Hierdoor (vooral omdat er zeer weinig schaduw is) na 1 nacht alweer weg gegaan.

Mooie, goed verzorgde gezinscamping!

Thijs
21-5-2018

Pluspunten:

+schoon sanitair

+mooi zwembad, met glijbanen

+zeer ruime plaatsen

+prima café/restaurant

+rustige en prettige sfeer

+ideale ligging in zuid-limburg

Minpunten kan ik eigenlijk nauwelijks verzinnen....

Kortom, voor iedereen een aanrader!

Top locatie !

Marc Erkens
20-3-2018

Top camping , van alle gemakken voorzien. Zwembad, pierenbadje restaurant, terras, kinderboerderij, goed gevulde speeltuin, mooie ruime kampeer plekken, vriendelijke eigenaren en personeel, voldoende goed onderhouden sanitair. Diverse leuke steden en toeristische bezienswaardigheden in de directe omgeving.

E. Rothaus
10-3-2018

Prachtige camping met zwembad, verschillende speeltuintjes over het ganse terrein, proper sanitair, vriendelijk personeel, gezellig terras met lekkere maaltijden....

Heerlijke camping in mooi Limburg.

Jeroen Stalenhoef
10-3-2018

Mooie ruime plekken en mooi schoon sanitair. Super vriendelijke medewerkers. De kinderen zijn de hele dag zoet in het zwembad, de cross baan of bij de animatie.

In de omgeving is veel te doen. Fijne plek voor allerliefst uitstapjes.

Echt heerlijke vakantie gehad. We zijn hier nu 2 keer geweest en komen zeker terug.

Super

mans& willy meijers
14-10-2017

Mooie ligging vriendelijk personeel-schoon sanitair ruime plaatsen mooi terras en zwembad en gezellige kantine en eetgelegenheid enige minpunt je staat altijd scheef hout meenemen

In een woord Geweldig, deze camping is thuiskomen!

Ruurd en Hennie
6-10-2017

Vond alles goed, vriendelijk gastvrij, gezellig! En altijd plek, geen reservering, komen wanneer je wil en vertrekken je betaald de dagen die je er staat.

Heerlijke plek met goede sfeer.

Elise
1-9-2017

Grote tentplekken voor het uitzoeken.

Goed onderhouden grasvelden.

Gezellig en goed personeel.

Vriendelijke ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hemelke in Hulsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hemelke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Hemelke scoort een 8.81 uit 10 op basis van 285 reviews.