Camping 't Hemelke

Met jonge kinderen

Top camping

Fam. Meijers
28-8-2018

Super camping, vooral met kids. Leuke eigenaren en personeel. Sanitair echt heel schoon. Voor de 6de keer geweest ( dit jaar voor het eerst maar 4 dagen omdat we eerst naar italie zijn geweest) maar voor volgend jaar weer voor 3 weken geboekt. Onze zoon van 5 vind het hier geweldig. Ook zie je elk jaar weer positieve veranderingen. Echt een topcamping.

Ruime Camping in een prachtige omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers.

Minder goed,

Als je geen limburger bent wordt je niet echt geaccepteerd.

Het terrein ligt een beetje ongelukkig kort aan de weg waardoor het soms lijkt of de tractoren en vrachtwagens door je tent heen rijden.

Ongeacht of het 30 graden is en er nog tientallen kinderen in het zwembad spelen gaat om 1900 uur de glijbaan dicht en mag je alleen nog rondjes zwemmen tot 2000 uur daarna is het uit met de waterpret.

Wat is voor de een goed en voor de ander minder goed,

Camping is de ideaale plek om te ontstressen. Hier heb je namelijk alle tijd voor als je wilt afwassen of douchen want de gemiddelde wachttijd bij het sanitair en de afwasruimte is 45 minuten.

Wat is goed.

Mooi ruime plaatsen, wel keggen meenemen want er is er niet een vlak.

Voldoende kinderspeelplaatsen en een gezellige kantine/bar.

gunstig gelegen tav veel zuid limburgse bezienswaardigheden.

Prima, als je niet te kritisch bent

Judith
14-8-2018

Vriendelijk personeel, lekker eten bij het restaurant, veel speeltuintjes, ruime plekken, veel dingen te doen in de omgeving.

Niet alle plekken zijn even mooi, je moet een beetje geluk hebben. Wij waren hier voor de 2e keer. Vorige keer hadden we een mooie vlakke plek vooraan, nu stonden we een stuk naar achteren aan de zandweg, waardoor we veel meer last van de doorgaande weg hadden. Die loopt namelijk pal achter de zandweg langs. Staat van het sanitair is uiteraard afhankelijk van degene die voor je geweest is, maar de schimmel in de douchehokjes vond ik toch een teken van niet altijd even goed schoonmaken.

Onze dochter heeft zich prima vermaakt in het zwembad. De glijbanen zijn echt heel erg leuk! Echter, op een warme dag in het hoogseizoen is het zwembad eigenlijk te klein voor zo'n grote camping. Het water was niet helder, je kon je voeten niet zien. Ik denk vooral door de zonnebrandcreme van alle mensen.

Verder een oke camping!

Voor herhaling vatbaar 🎖

Martijn Voogt
12-8-2018

Leuke familie camping na tip van een collega.

Geboekt als overnachtings camping maar uiteindelijk bijgeboekt “wat een leuke camping” met een gemoedelijke sfeer!!

Ja, je hoort de kerkklok beneden in het dorp “maar hoe leuk is dat” 😁 Vanaf het hoogste punt op de camping in de avond mooi uitzicht op de verlichte kerk benenden in het dorp Hulsberg. Vriendelijke camping eigenaren die met het hele team er iets van probeerd te maken en dat is gelukt! Onze zoon van 5 heeft een wereld vakantie gehad en daarbij wij automatisch ook. Leuke mensen, leuke camping zoals het buiten leven bedoeld is. Camping en team krijgen van ons een DIKKE 10!!! Vakantie met kinderen zoals een vakantie met kinderen bedoeld is. Dikke 👍 voor t’ Hemelke!!!!!

Schitterende gezellige familiecamping!

Familie de Jong
11-8-2018

Nette familiecamping ideaal gelegen vlakbij Valkenburg(4km), Heerlen,Maastricht en ook de Belgische Ardennen en Duitsland. Camping is zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, speeltuinen aanwezig,zwembad,sportveld,trampoline,tafeltennis/voetbal,animatieactiviteiten. 1 klein minpuntje is dat er geen animatieteam aanwezig is om de kinderen een aantal uurtjes per dag te vermaken zoals 's ochtends even knutselen of tekenen. Er worden wel dingen georganiseerd voor de kinderen waar voor sommige dingen ook apart moet worden betaald. Douchen en warmwater is gratis op zich een pluspunt(hier wordt met douchen ook gretig gebruik van gemaakt), persoonlijk zou ik ook wel 0,50cent per douchen willen betalen als voor dit geld een animatieteam kan worden bekostigd. Wij stonden op een conformplaats, een schitterende ruimeplaats met 10a stroom en eigen waterpunt en afvoer. De ruime plaats gaven wij een voorkeur aan zodat we niet hutjemutje stonden

Fantastisch, een echte aanrader !!

Rick
10-8-2018

Een super camping. Geweldige accommodatie met heel vriendelijk personeel. Eten is voortreffelijk. Sanitair wordt zeer regelmatig gepoetst en ziet er zeer netjes uit. Veel speeltuintje verspreid over het terrein en het zwembad is super....mooi schoon met twee heerlijke glijbanen. Volgend jaar zijn we weer van de partij!!

Top Camping

Fam. De Vries
9-8-2018

We zijn een aantal jaar geleden middels Zoover op deze camping gekomen. Alle positieve reacties van Zoover maakt de camping meer dan waar. Aan een aantal reacties hieronder te merken vergeten veel mensen dat dit een 3 sterren camping is. En men verwacht voor deze goede prijs/kwaliteit een 5 sterren camping. We zijn net terug van een heerlijke 14 dagen vakantie. Dit seizoen was het extreem warm. Dus ja dan was het dagelijks druk in het zwembad. Heerlijke eetgelegenheden en prima personeel. Leuke animatie voor de kinderen. Sanitair prima verzorgd. Als je hier met je gezin geen geweldige vakantie beleefd dan is wellicht kamperen bij de boer een optie. Daar is rust. Hier is ‘t echte vakantie gevoel.

Wij komen in ieder geval terug👍

Wilma
9-8-2018

Mensen moeten zich beseffen dat je op een volle camping weleens moet wachten om te douchen en ook wel eens een wc aantreft die niet zo schoon is maar het is toch de gebruiker die het zo achterlaat ! Wij vinden het een super gezellige camping met heel vriendelijk personeel een heel leuk terras een goede keuken een hele kindvriendelijke camping en mooie grote staanplaatsen een super zwembad met 2 geweldige glijbanen dit alles zorgt ervoor dat je een geweldige vakantie kunt hebben

Leuke camping maar lawaaiig en ons kent ons

Tjoeptjoep
8-8-2018

Wat wij voor het boeken hadden willen weten over ‘t Hemelke*** (waar we 2 weken kampeerden):

- bijna alleen lokale kampeerders, wordt buiten de groepen die elkaar hier jaarlijks ontmoeten niet gegroet of met kinderen ‘van buiten’ gespeeld

- veel bier, onbegrensde kinderen, veel harde muziek en gebral, op meerdere plekken tot half 2 ‘s nachts (ondanks de aangekondigde ‘stiltetijd’ van 23 uur) grote groepen bierende buren

- er rijden de hele dag door auto’s in en uit op de erg smalle paadjes, onoverzichtelijk voor kinderen, onrustig voor volwassenen

- de naast de camping gelegen snelweg en lokale weg hoor je gelukkig alleen wanneer het na half 2 ‘s nachts stil is ;)

Positief:

- twee leuke waterglijbanen

- mooie speeltuinen

- gunstige ligging t.o.v. bezienswaardigheden

- schoon sanitair ondanks hoogseizoensdrukte

- vriendelijk personeel/eigenaars

Een mooie, complete, gezellige camping

Fam. Magnee
7-8-2018

Deze camping is geweldig, de Limburgse gastvrijheid staat hier nog centraal.De kampeerplekken zijn groot en goed bijgehouden, er is een leuk zwembad, sanitair is netjes. Dankzij fam.Dormans en hun medewerkers voelen wij ons elke keer weer thuis, wat een lieve mensen zijn dit.Kortom dit is een heerlijke vakantieplek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hemelke in Hulsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hemelke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.