Géén boekingskosten

• 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gezinspret op Camping ’t Hemelke in Limburg. Diverse speeltuinen verspreid over het terrein, animatie, een voetbalveld en een fijn zwembad met glijbanen. Het sanitair wordt goed schoongehouden. In het restaurant op Camping Hemelke kun je bourgondisch dineren en op het terras drink je een koud biertje. Valkenburg op 4 kilometer afstand.

Contact

411 Reviews over 't Hemelke

• 10J van Beek07-05-2022

Super leuke camping, leuk voor de kids

Keurig nette camping, mooi zwembad, leuk voor de kinderen. Heerlijk terras met gezellig personeel. Locatie is top, lekker kort bij het dorp maar ook dicht bij toeristische trekpleisters zoals Valkenburg. Kortom een aanrader voor een leuke vakantie.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Linda De Rijck31-08-2021

Vriendelijk personeel, goed onderhouden camping

Ondanks het mindere weer hebben wij een zeer leuk verblijf gehad, we hebben zelfs de vakantie een aantal dagen verlengd. Er is zeer veel te beleven in de omgeving. Het sanitair wordt goed schoongemaakt, douchen is gratis en ze werken prima, wel vonden wij het erg koud in de gebouwen en mistte we een aankleedkussen oid voor onze baby. Wij stonden op een Kids comfortplek met eigen water en een leuke speeltuin. Er is weinig animatie, maar wat georganiseerd wordt is met veel enthousiasme geregeld. Het eten in het restaurant is lekker, betaalbaar en ontzettend vriendelijk personeel over de hele camping. De crossbaan was erg in trek bij onze kinderen om hier lekker te klimmen en rennen. Het zwembad is erg koud maar met leuke glijbanen. Wij hebben genoten en raden deze camping zeker aan. Lees de info op de website door en je weet wat je kunt verwachten en wat niet, want de info die gegeven wordt is zeer duidelijk.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Danielle30-08-2021

Leuk, maar voor ons niet nog eens.

Camping in een leuke omgeving! Camping zelf heeft verschillende soorten plaatsen. Maar tussen comfort en comfort zit ook wel veel verschil. Wij konden alles opzetten maar op een ander veld niet eens de luifel. Zwembadwater was niet verwarmd dus zeker in deze zomer erg fris. Sanitair was schoon, maar erg weinig voor de grootte van de camping. Altijd moest je wel wachten op een douche en ook toiletten waren er maar weinig. Animatie viel ons tegen. 1 activiteit per dag. Behulpzame eigenaren. Als er wat was werd het snel opgelost. Winkel is er niet. 4 plankjes, maar ook alleen in de ochtend kan je er wat kopen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Eddy, Jolamda en Daan24-08-2021

Super fijne en mooie camping

Voor het 10de jaar weer 2 weken naar T'Hemelke geweest. Ondanks dat het weer dit jaar niet mee zat, weer een topvakantie gehad. Super netjes, schoon sanitair, ruime plekken, lekker eten en leuke eigenaren en personeel.Onze zoon van 8 wil volgend jaar weer, dus weer geboekt.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Eddy, Jolanda en Daan24-08-2021

Ondanks veel wind en regen voor het 10de jaar een super vakantie gehad hier. Onze zoon van 8 heeft vind het geweldig hier. Veel vriendjes, zwemmen, spelen. We hebben weer geboekt voor volgend jaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Stijn24-08-2021

Omgeving mooi camping slecht

In deomgeving heb je mooie dingen dus dat is fijn maar op de camping.....Voor kinderen boven de 8 jaar is er ook niet meer zo veel te doen en ze mogen dan WiFi hebben maar die is echt heel slecht en de elictriciteit valt ook telkens uit dus ik raad je hem niet echt aan.

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Ano24-08-2021

Nooit meer

Drukke camping, s' avonds veel lawaai, niet heen gaan als je rust zoek. Te weinig toiletten.Geen goede animatie voor kinderen.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Martin24-08-2021

Leuke camping maar wel wat verbeterpunten

Leuke camping. Vriendelijk behulpzaam personeel. Leuke speeltuinen. Redelijk schoon sanitair. Kampeerplekken zijn niet diep genoeg, wij konden de luifel daardoor niet opzetten. Veel wateroverlast gehad ivm kampeerplek onderaan de heuvel en slechte afwatering. Bij aankomst was het al een klei/modderpoel. WiFi zeer slecht, we konden erniks mee we werden er continue weer af gegooid.De omgeving is wel erg mooi en er is ook veel te doen. Zwembad is met de 2 glijbanen ook erg leuk voor jonge kinderen, maar is niet verwarmd, voor veel mensen te koud.Grindpadjes zijn te smal, bij nat weer werd gras kapot gereden. Ik heb ook onze auto voor de tent van onze Kids geparkeerd omdat ik het onveilig vond. Restaurant is wel goed. Vriendelijk personeel en goed eten voor een eerlijke prijs. Bovendien zit het terras direct naast het zwembad, zodat je ideaal een drankje kunt nemen en tegelijkertijd op je Kids kunt letten.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Vivian Schroeders24-08-2021

Zeer vriendelijk personeel sanitair proper

Zeer proper sanitair en vriendelijk personeel

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Familie24-08-2021

Reviews vooral van terugkerende gasten?

Camping met veel vaste (terugkerende) gasten. Plekken zijn groot maar vooral breed. Met onze tent scheerlijnen bijna aan het pad voor de tent. Je zit dicht op elkaar. Ook zijn veel plekken niet recht, dus schuin slapen in tenten, caravans/vouwwagens lastig stellen. Het zwembad is niet verwarmd en dus te koud voor de kinderen, zelfs met 25+ graden. Daarnaast door de glijbanen en veel springende jongeren niet fijn voor kleinere kinderen. Na 23.00 blijft de camping onrustig, veel jongeren, muziek ed. Er is heel weinig animaite, geen dagelijkse activiteiten voor bepaalde leeftijdsgroepen. Sanitair redelijk schoon, veel te weinig in hoogseizoen en warm water niet stabiel. Omgeving is prachtig en goed bereikbaar vanaf de camping.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar