Camping 't Hemelke

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Gezinspret op Camping ’t Hemelke in Limburg. Diverse speeltuinen verspreid over het terrein, animatie, een voetbalveld en een fijn zwembad met glijbanen. Het sanitair wordt goed schoongehouden. In het restaurant op Camping Hemelke kun je bourgondisch dineren en op het terras drink je een koud biertje. Valkenburg op 4 kilometer afstand.

345 reviews over Camping 't Hemelke

• 2019
    9Fam. Meijer13-12-2019

Geweldig

Heerlijke vakantie gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke en veelzijdige uitstapjes in de omgeving. Zoals de mijnen en grotten in Valkenburg, drielandenpunt, Margraten, etc. Iedere dag iets te doen. De kinderen van 6&8 jaar hebben zich enorm vermaakt op de crossfietsbaan. Het enige minpuntje was dat het zwembadwater fris was. Het sanitair was prima en de plek waar wij stonden was lekker ruim (we hadden een grote plek geboekt). Er waren heel veel kinderen op de camping. En bij geen zin in koken bood de snackbar uitkomst. Terwijl de kinderen zwommen, zaten wij ernaast lekker op het terras. Supermarkt op loopafstand, ideaal.

• 10Van Geffen29-08-2019

Fantastisch!

Mooie, leuke camping! Het personeel is erg vriendelijk. Het sanitair wordt heel goed schoon gehouden. Voor de kinderen is er veel te doen; speeltuintjes, trampoline, zwembad met 2 glijbanen, midgetgolf en bijna elke dag zijn er activiteiten gepland door het leuke animatieteam. Kortom, een echte aanrader!!!!

• 10Henk Pluim27-08-2019

Wij komen al jaren op deze camping met onze kids, die vinden het geweldig net als ons! Goede vrienden over gehouden aan de camping die ook trouw ieder jaar proberen te komen. Het is gewoon thuis komen hier, super lieve gastvrije mensen!!!! De camping zelf is schoon en netjes en alle voorzieningen zijn aanwezig! Goed vermaak voor de kids. Dit jaar hadden de kids andere plannen en kwam ik dus alleen met mijn vrouw. We sliepen niet op de camping om de dood eenvoudige reden dat er geen plek was! Dat zegt al genoeg over de camping dacht ik zo!!! Maar wij waren er natuurlijk wel, op het heerlijke terras en in de gezellige kantine. We hebben er weer van genoten!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Luuk Aelmans27-08-2019

Mooie camping . Centraal gelegen in zuid Limburg waardoor je eenvoudig naar veel leuke plaatsen kan gaan . Echt een aanrader !

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Tinus26-08-2019

100% aanrader

Geweldige vakantie gehad. Verzorgde camping met schoon sanitair. Ruime plaatsen en er wordt leuk vertier geboden voor de kinderen. Super zwembad met waterglijbanen. Vriendelijk personeel en toffe eigenaren.

• 9Anita Vroemen26-08-2019

Top! Fantastisch!

Zeer gezellige camping. Keurig sanitair, mooie ruime plekken. Veel speelgelegenheden voor de kinderen. Zeer vriendelijk personeel en eigenaren! Eetgelegenheid prima. Iedere dag verse broodjes. Prachtig zwembad met 2 glijbanen. Ook peuterbad aanwezig. Een echte aanrader!!

• 9Fam minnen26-08-2019

Een top vakantie!

Een hele fijne camping waar wij ons super 14 dagen vermaakt hebben. Schoon sanitair, en voor de kinderen genoeg te doen super zwembad met glijbanen. We hebben onze kinderen weinig bij de tent gezien. Vriendelijk personeel volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Lemmens26-08-2019

FANTASTISCH

Leuke gezellige camping! Alles wordt goed schoon gehouden, incl sanitair. Er is genoeg te doen voor alle kinderen, veel speeltuintjes en vrijwel iedere dag animatie gepland. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Een echte aanrader!

• 9Arno Schrivers26-08-2019

Wij komen op deze camping reeds jaren....zo ook enkele familieleden en kennissen. Voor iedereen geld dat we hier altijd met heel veel plezier terugkomen. Hier komen we echt tot rust. De sfeer van de camping, de gastvrijheid, de gezelligheid van zowel de camping als de omgeving waar de camping in ligt zijn super. Enkele verhalen zoals beschreven herkennen wij ons dan ook echt totaal niet in en wij zijn echt rasechte campeerders en dus op veel campings geweest zo ook in Zuid Limburg waar we zelfs geboren zijn. Eigenaren altijd behulpzaam en attent en natuurlijk brengt de drukte in t hoogsseizoen soms met zich mee dat je een keer moet wachten op een douche maar waar is dat niet?? Ga zo door...jullie camping is top!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Familie Koopman26-08-2019

Aanrader, goede camping!

Voor de 3e keer hier geweest en er komt zeker wel een 4e keer. Geweldige camping! -Vriendelijk personeel, heel behulpzaam -Mooie ruime plekken -Schoon sanitair -Gewoon gratis warm water (was bij ons nooit koud, we waren hier in juli met 40 graden en volle camping) - leuk zwembad, warmt vanzelf wel op met goede buitentemperaturen en geen geklooi met polsbandjes of poortjes, kids gewoon lekker zelf in en uit en heen en weer tussen zwembad en caravan. - restaurant is gewoon goed, ben helemaal weg van hoe ze hier de biefstuk bereiden....jammie! - genoeg speeltuintjes - Grote trampoline gratis, met zwaailicht erop voor als de volgende aan de beurt is. -kortom: gewoon goed. Waar je iets extra voor moet betalen is op andere campings ook zo en ja, in het hoogseizoen moet je wel eens wachten op de douche op populaire tijden, maar dat is ook overal zo. Met kids wel eens in de rij en zelf ging ik gewoon na 22.30uur douchen en lekker rustig dan.

18 tips over Camping 't Hemelke

• Jos Smeets, 07-05-2014

Neem een eurostekker mee.

• rene mud, 09-09-2013

Neem wat blokken hout mee om de caravan recht te zetten. De velden zijn hier en daar best wel scheef. Ga met je rug naar het dorp staan, anders brandt je met heet weer je tent uit.

• annatefka, 30-07-2013

probeer de biefstuk maar eens op het terras,die is heerlijk

5 vragen over Camping 't Hemelke

• Stefan, 28-03-2019

Vlakke plaatsen

Ik lees veel dat er maar weinig vlakke plaatsen zijn. Weet iemand in welk vak (op plattegrond camping-site) of waar op de camping je het meeste kans maakt op een vlak terreingedeelte? Gezien wij met een grote tunneltent gaan lijkt me dit wel fijn.

Ik hoor graag van jullie.

• Froukje, 09-08-2018

Recreatieprogramma 2018

Stopt het recreatieprogramma voor kinderen op 23 augustus?

• w de vries., 10-08-2016

prijs

prijs per nacht voor twee personen.

anneke , 26-12-2016

je kunt een berekening laten maken op hun site. Errug handig

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig