Weer vandaag3°-3°
8,5

Omschrijving
Gezinspret op Camping ’t Hemelke in Limburg. Diverse speeltuinen verspreid over het terrein, animatie, een voetbalveld en een fijn zwembad met glijbanen. Het sanitair wordt goed schoongehouden. In het restaurant op Camping Hemelke kun je bourgondisch dineren en op het terras drink je een koud biertje. Valkenburg op 4 kilometer afstand.

307 reviews over Camping 't Hemelke in het Nederlands

Geweldig

Fam Meenink,
4-1-2019

Voor het 3e jaar zaten we op het hemelke….en wederom hebben we genoten op de camping. Onze kinderen van 12 en 8 jaar hebben zich super vermaakt dus dan hebben wij ook een prima vakantie. In 2015 en 2016 zijn we ook al geweest en ook toen hebben we een super vakantie gehad. Mooi zwembad, kinderboerderij, midgetgolfbaan, groot sportveld, fietscrossbaan, genoeg animatie maar ook geweldig personeel welke je echt een familiair gevoel geeft. In de omgeving is er genoeg te doen en echt elk jaar ontdek je weer wat nieuws in de omgeving.

'Sjieke camping!'

Wimpie,
2-11-2018

Leuke camping!

Je staat in een laan, er zijn geen veldjes. Op deze manier heb je toch wat meer privacy.

Kinderen direct leuk contact met leeftijdsgenootjes. Dat gezin komt al een aantal jaar terug, maar van 'ons kent ons' en 'je komt er niet tussen', was totaal geen sprake.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en Mia is een toppertje!

Het schoonmaakteam verdient meer dan een pluim. Wat hebben deze mensen hard gewerkt om het schoon te houden!!! Geweldig!

Top camping

Fam. Meijers,
28-8-2018

Super camping, vooral met kids. Leuke eigenaren en personeel. Sanitair echt heel schoon. Voor de 6de keer geweest ( dit jaar voor het eerst maar 4 dagen omdat we eerst naar italie zijn geweest) maar voor volgend jaar weer voor 3 weken geboekt. Onze zoon van 5 vind het hier geweldig. Ook zie je elk jaar weer positieve veranderingen. Echt een topcamping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ruime Camping in een prachtige omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers.

Minder goed,

Als je geen limburger bent wordt je niet echt geaccepteerd.

Het terrein ligt een beetje ongelukkig kort aan de weg waardoor het soms lijkt of de tractoren en vrachtwagens door je tent heen rijden.

Ongeacht of het 30 graden is en er nog tientallen kinderen in het zwembad spelen gaat om 1900 uur de glijbaan dicht en mag je alleen nog rondjes zwemmen tot 2000 uur daarna is het uit met de waterpret.

Wat is voor de een goed en voor de ander minder goed,

Camping is de ideaale plek om te ontstressen. Hier heb je namelijk alle tijd voor als je wilt afwassen of douchen want de gemiddelde wachttijd bij het sanitair en de afwasruimte is 45 minuten.

Wat is goed.

Mooi ruime plaatsen, wel keggen meenemen want er is er niet een vlak.

Voldoende kinderspeelplaatsen en een gezellige kantine/bar.

gunstig gelegen tav veel zuid limburgse bezienswaardigheden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch! Wij komen weer!!??

Anja,
19-8-2018

Heel veel mogelijkheden voor kinderen: speeltuinen, fietscrossbaan, voetbalveld, zwembad met 2 glijbanen, apart kinderbadje, animatie......

Heel vriendelijk personeel.

Ruime kampeerplekken.

Sanitair zeer goed onderhouden.

Friture prima! Restaurant... heeeerlijk!

Verse broodjes in het winkeltje??

Kortom: heerlijke vakantie gehad????

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima, als je niet te kritisch bent

Judith,
14-8-2018

Vriendelijk personeel, lekker eten bij het restaurant, veel speeltuintjes, ruime plekken, veel dingen te doen in de omgeving.

Niet alle plekken zijn even mooi, je moet een beetje geluk hebben. Wij waren hier voor de 2e keer. Vorige keer hadden we een mooie vlakke plek vooraan, nu stonden we een stuk naar achteren aan de zandweg, waardoor we veel meer last van de doorgaande weg hadden. Die loopt namelijk pal achter de zandweg langs. Staat van het sanitair is uiteraard afhankelijk van degene die voor je geweest is, maar de schimmel in de douchehokjes vond ik toch een teken van niet altijd even goed schoonmaken.

Onze dochter heeft zich prima vermaakt in het zwembad. De glijbanen zijn echt heel erg leuk! Echter, op een warme dag in het hoogseizoen is het zwembad eigenlijk te klein voor zo'n grote camping. Het water was niet helder, je kon je voeten niet zien. Ik denk vooral door de zonnebrandcreme van alle mensen.

Verder een oke camping!

Voor herhaling vatbaar 🎖

Martijn Voogt,
12-8-2018

Leuke familie camping na tip van een collega.

Geboekt als overnachtings camping maar uiteindelijk bijgeboekt “wat een leuke camping” met een gemoedelijke sfeer!!

Ja, je hoort de kerkklok beneden in het dorp “maar hoe leuk is dat” 😁 Vanaf het hoogste punt op de camping in de avond mooi uitzicht op de verlichte kerk benenden in het dorp Hulsberg. Vriendelijke camping eigenaren die met het hele team er iets van probeerd te maken en dat is gelukt! Onze zoon van 5 heeft een wereld vakantie gehad en daarbij wij automatisch ook. Leuke mensen, leuke camping zoals het buiten leven bedoeld is. Camping en team krijgen van ons een DIKKE 10!!! Vakantie met kinderen zoals een vakantie met kinderen bedoeld is. Dikke 👍 voor t’ Hemelke!!!!!

Schitterende gezellige familiecamping!

Familie de Jong,
11-8-2018

Nette familiecamping ideaal gelegen vlakbij Valkenburg(4km), Heerlen,Maastricht en ook de Belgische Ardennen en Duitsland. Camping is zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, speeltuinen aanwezig,zwembad,sportveld,trampoline,tafeltennis/voetbal,animatieactiviteiten. 1 klein minpuntje is dat er geen animatieteam aanwezig is om de kinderen een aantal uurtjes per dag te vermaken zoals 's ochtends even knutselen of tekenen. Er worden wel dingen georganiseerd voor de kinderen waar voor sommige dingen ook apart moet worden betaald. Douchen en warmwater is gratis op zich een pluspunt(hier wordt met douchen ook gretig gebruik van gemaakt), persoonlijk zou ik ook wel 0,50cent per douchen willen betalen als voor dit geld een animatieteam kan worden bekostigd. Wij stonden op een conformplaats, een schitterende ruimeplaats met 10a stroom en eigen waterpunt en afvoer. De ruime plaats gaven wij een voorkeur aan zodat we niet hutjemutje stonden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch, een echte aanrader !!

Rick,
10-8-2018

Een super camping. Geweldige accommodatie met heel vriendelijk personeel. Eten is voortreffelijk. Sanitair wordt zeer regelmatig gepoetst en ziet er zeer netjes uit. Veel speeltuintje verspreid over het terrein en het zwembad is super....mooi schoon met twee heerlijke glijbanen. Volgend jaar zijn we weer van de partij!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Top Camping

Fam. De Vries,
9-8-2018

We zijn een aantal jaar geleden middels Zoover op deze camping gekomen. Alle positieve reacties van Zoover maakt de camping meer dan waar. Aan een aantal reacties hieronder te merken vergeten veel mensen dat dit een 3 sterren camping is. En men verwacht voor deze goede prijs/kwaliteit een 5 sterren camping. We zijn net terug van een heerlijke 14 dagen vakantie. Dit seizoen was het extreem warm. Dus ja dan was het dagelijks druk in het zwembad. Heerlijke eetgelegenheden en prima personeel. Leuke animatie voor de kinderen. Sanitair prima verzorgd. Als je hier met je gezin geen geweldige vakantie beleefd dan is wellicht kamperen bij de boer een optie. Daar is rust. Hier is ‘t echte vakantie gevoel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hemelke in Hulsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hemelke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.