Géén boekingskosten

• 9.7Staat v/h sanitair

26 Reviews over Recreatieboerderij Hanssenhof

• 8Hans28-05-2022

Mooie camping maar !!

Wij stonden op plaats 69, midden op het veld als een soort attractie. De caravans om ons heen hebben een voortent en nog een luifel,waardoor voor ons weinig privacy. Als je een plaats hebt aan de rand sta je op een hele mooie camping. Het sanitair is uitstekend, geen muntjes voor het douchen. Het dorp met winkel is op loop en fiets afstand. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Hans Gertrud Schellens vd Lee10-08-2021

Ideaal voor wandelaars en fietsers.

Ideaal voor als je van rust, schoon sanitair en de natuur houdt. Hier kun je genieten van wandelingen in de aangrenzende Heldense bossen. Fietsliefhebbers hebben vanaf hier volop mooie routes. En de plaatselijke Plus supermarkt is op loopafstand. Wil je shoppen dan kun je naar Panningen, Roggel of Heijthuisen. Geen wonder dus dat er veel camping bezoekers een maandarrangement nemen. Wij zijn blij dat we deze camping vorig jaar ontdekt hebben. Onze ervaring is altijd vriendelijke en behulpzame eigenaar. En in het seizoen koop je hier de verrukkelijkste verse asperges!

• 10Familie Velle10-08-2021

Rustige, mooie senioren camping met alle voorzieni

1 week geweest (week 29) en zeer mooie, rustige camping. Veel ouderen. Waren met onze leeftijd, 58, de jongsten, maar zouden er zo weer heen gaan. Grote plekken, mooie grasmat, keurig net en schoon sanitair. Fietsenstalling van alle gemakken voorzien en voor veel fietsen plaats.Echt een heerlijke senioren camping. Mooie omgeving, hebben mooie routes in de omgeving gefietst. Kwamen in die ene week eigenlijk tijd tekort.Dus zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Hjm Smetsers09-08-2021

Uitstekend op alle gebied en mooie fietsroutes

Deze camping is echt top met eeb top eigenaar prachtig goede gemaaide grasvelden en uitstekend sanitairReeds 3e keer hier en zeker niet de laatste

• 10Roel en Anneke Leijendekker04-10-2020

Fantastisch!

Wij hebben hier 14 dagen gestaan. In tijden niet zo een fijne camping meegemaakt. Wat een ontzettende aardige eigenaar. Niets is hem teveel! Prachtige fietsomgeving. Alles keurig voor elkaar, wortelendoek voor de caravan, aan-en afvoer prima geregeld. Heerlijke douche, ruime plaatsen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 10G. Niehuis21-09-2020

I week gereserveerd, 3 weken gestaan

Mooie camping ,schoon sanitair ,douches waren i.v.m. Corona op elke dag op een ander tijdstip beschikbaar, zowel s’morgens of s’avonds ,beschikbaar. Camping eigenaar was erg behulpzaam; hielp ons zelfs x verhuizen naar andere plek. Caravan van bijna 8 mrt kon er prima staan. Grondzeil en een emmer met afvoerslang op elke plaats. Supermarkt op loopafstand. Grote overdekte fietsenstalling, ook oplaadpunten aanwezig. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen . We komen hier zeker nog terug!!!

• 9Henk en Gertje de Ruiter21-09-2020

Geweldig, schoon mooie ruime plaatsen!

Heerlijk gefietst, je loopt zo het bos in met je hondje! Vriendelijke beheerder! Perfect toiletgebouw! Met een schema tegen Corona! Volgend jaar weer besproken !

• 10G. Niehuis20-09-2020

Hadden 1 week gereserveerd, zijn 3 weken gebleven.

Omdat we 1 week zouden blijven hebben we 2 nachten op een reserve plaats gestaan. Erik bracht de caravan met z’n trekkertje en weer terug. Goed systeem v .d .douche elke morgen of avond op bepaalde en afwisselende tijd ivm de Corona. Ligging is geweldig met supermarkt op loopafstand en een geweldige omgeving om te fietsen.

• 8Marian16-09-2020

Nooit meer!

Wij kregen een mini plek, de kont van de camper (7m) stond net niet onder de luifel van de buren, ondanks dat er 4 vrije plaatsen waren kregen we geen andere plek. Gisteren heeft er een mega camper gestaan zei de beheerder maar volgens de kampeerders klopte dit niet: dit is géén fatsoenlijke plek zeiden ze ook. Vertel geen onzin beheerder!!! Douchen op tijd🥴 soms tussen 11-11:30 uur. Tjonge, alsof ik daarvoor thuisblijf. Ongeïnteresseerd zei hij: doei👋

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Jannie boer13-08-2020

Super keurig onderhouden camping!

Wij vonden het echt een hele mooie verzorgde camping, eigenaar doet er alles aan om het netjes te houden!

Camping Recreatieboerderij Hanssenhof info