Camping Bovensbos *****

Weer vandaag4°-5°

91 reviews over Camping Bovensbos in het Nederlands

Rustgevend

Fam Hulst, 10-10-2017

Wat hebben wij afgelopen zomer genoten van een heerlijke vakantie midden in het bos. Geen last van vliegtuigen, treinen of auto's... gewoon alle rust en vrijheid met het gezin. Mooie sanitair, lekker zwembad en super omgeving om veel te kunnen fietsen. Zowel voor oudere als gezinnen een camping om tot rust te kunnen komen van de hectiek in de randstad. Daarnaast ook een gastvrij gezin die samen de camping runt naast hun paarden bedrijf. Kom hier graag nog eens terug.

heerlijke camping

Marieta, 10-10-2017

Drie jaar hebben we we gestaan. Altijd vriendelijk. De kinderen vinden het er heerlijk met de diertjes. Er is een zwembad. Niet super groot, maar zeker groot genoeg en met warm weer kun je lekker afkoelen.

Het wordt netjes onderhouden en t sanitair is ook schoon.

Super camping!

Cindy en René, Camping Bovensbos, Eigenaar Camping, 10-10-2017
Hoi Marieta, bedankt voor je leuke en positieve review. Bedankt voor de recensie en tot een volgende keer!

Geweldig!

Cox, 9-10-2017

Geen enkel nagatief punt. Alles was goed. Leuke speeltoestellen voor de kinderen en genoeg los speelgoed waar ze mee kunnen spelen. Echt een aanrader!

Fantastische Camping!!

Babette, 9-10-2017

Wat was dit een GEWELDIGE Camping! Alles en iedereen was gemoedelijk, mooie ruime plekken alles dichtbij zoals de douches, zwembad, speeltuin voor de kinderen. Het sanitair was altijd schoon, en dat tijdens een vol geboekte Camping!! Ook het zwembad was leuk voor af en toe even een duik, soms wel wat koud maar dat mocht de pret niet drukken. De boer en boerin waren druk met de paarden en alles wat daarbij komt kijken maar altijd even vriendelijk en voor de iets oudere kinderen was het zelfs mogelijk om hen te helpen met het verzorgen van de dieren! Al met al hebben wij middenin de bossen een heerlijke ontspannen vakantie gehad!

Heerlijke een gezellige vakantie gehad

Laura, 9-10-2017

Hele fijne en gezellige camping, met mooie ruime plaatsen. Het sanitair was constant schoon en netjes. We vonden de eigenaren zeer vriendelijk en gastvrij. Wat het extra gezellig maakte was het kampvuur, de kinderen konden daar broodjes boven bakken en marshmallows roosteren. Als de kindjes dan naar bed waren hadden de ouders het er gezellig. Enige min punt was de slechte WI-FI ( bij het sanitair gebouw in de buurt was het wel goed), alleen daar waren ze heel druk mee bezig om dat te verbeteren. Wij hadden zelf allerlei speelgoed mee genomen voor onze zoon, maar dat is amper gebruikt vanwege de grote hoeveelheid speelgoed die op de camping aanwezig, vooral de tractoren waren favoriet!

Heerlijk

Fam Terlouw, 9-10-2017

Wat een heerlijke camping. Echt tot rust komen in een mooie bosrijke omgeving. Kleine kindvriendelijke camping met een zwembad. Wat willen ouders nog meer.

Geweldige camping, heerlijk rustig in de bossen !

Wil en Jolanda, 30-8-2017

Het sanitair is echt fantastisch, erg schoon. Eerst dachten we maar 2 toiletten voor dames en 2 voor heren, maar geen enkele keer in de rij te hoeven staan. Ondanks hoogseizoen. 5 minuten douchen vind ik persoonlijk wat kort. Het is er heerlijk rustig, midden in de bossen. Er zijn veel fiets mogelijkheden in de omgeving. Kleine speeltuin aanwezig, en onverwarmd zwembad, dierenweide. Je mag meehelpen als je wilt. 1 x per week pony rijden, en 1 x per week film kijken in de paardenstal. Er is een blokhut met speelgoed, tafelvoetbal, allerlei folders over uitjes in de omgeving. Onze kleinzoon van bijna 3 jaar heeft zich prima vermaakt op de camping. Supermarkt op 3 km in Helden. Grote plaatsen. De weg erheen is via een bospad, vooral met regen veel kuilen, zeker met de caravan rustig aan dan.

Super camping.

fam. Hendriks, 29-8-2017

Twee weken in hoogseizoen gekampeerd met onze 3 kinderen. Op veld 1 een ruime paats, heerlijk beschut, geen last van wind en voldoende zon. Eigen waterkraantje en elektra (en zelfs riolering). Geen zicht op de speeltuin, maar de kinderen konden zelf naar het goed omheinde zwembad. De jongste (3) kon zelf naar de zandbak en trampoline. De camping ligt ver van een drukke weg, dus geen angst dat de kinderen zomaar oversteken.

Prima sanitair, heerlijk zwembad (soms wat fris, maar daar komt een oplossing voor begreep ik).

Leuke kampvuurplaats.

Kinderen kunnen bij minder weer in de blokhut video kijken. En op maandagavond film in de paardenstal!

Ponyrijden kan ook elke week en de kids mogen altijd helpen met borstelen.

Kids wilden bijna niet van de camping af, alhoewel je rond de camping prachtig kan wandelen of fietsen in het bos.

Al met al heerlijke vakantie gehad!

Bedankt René, Cindy en natuurlijk de jongens!

Rustig en kindvriendelijk

Mieke, 26-8-2017

Zeer leuke rustige camping. Speeltuin, binnenspeelruimte, dieren, ponyrijden, zwembad ... Gastvrije vriendelijke eigenaar, de kinderen weten zich prima te vermaken. Wifi is zwak en ook 4g of telefoonverbinding zijn vaak moeilijk. Maar niet problematisch je komt voor de rust. Wil je iets gaan eten/drinken of naar de winkel moet je wel de auto nemen of een flink stuk fietsen. Maar das een keuze. Op het autovrije terrein kunnen de kinderen heerlijk spelen.

Kleinschalig, ideaal voor Jonge kinderen

Steenbakkers, 12-8-2017

Camping is ideaal voor jonge kinderen. Kijken bij de dieren, de eekhoorns eten geven of spelen in speeltuin. Onze peuter heeft zich prima vermaakt.

Veld 2 en 3 hebben wel onze voorkeur met jonge kinderen. En veld 2 en 3 hebben meer zon.

In saniatiargebouw is badje en tummy tub aanwezig, erg fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bovensbos in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bovensbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bovensbos scoort een 8.8 uit 10 op basis van 91 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: