Camping Bovensbos

116 reviews over Camping Bovensbos in het Nederlands

Prima

Juultje
21-9-2018

De camping is heerlijk rustig gelegen in het bos. In het hoogseizoen ideaal voor jonge kinderen en in het naseizoen voor de rustzoekers. De plekken zijn ruim, sommige met veel schaduw maar ook plekken zonder schaduw. Op de plekken aan de rand van de toegangsweg kun je mogelijk hinder ervaren van het geluid van auto's omdat de (seizoen) arbeiders al vroeg naar hun werk gaan. Deze mensen wonen namelijk achter de camping. Het douche systeem was een 5 minuten timer automaat daarna stopt de water toevoer. De omgeving is veelzijdig met volop bos en water. Voor de kinderen is er een leuk attractie park in de buurt (Toverland). Met de fiets ben je snel in Helden voor de dagelijkse boodschappen, hier zit een Plus supermarkt en ook een bakker. In Panningen zitten veel winkels en er zijn gezellige terrasjes.

6 sterren camping in z'n eenvoud

Fam. Jager
4-9-2018

Geweldige camping. Zoals al veel vaker genoemd: vriendelijke en betrokken eigenaren, die klaarstonden voor de gasten. Echt plezier hebben in de camping. En ook in de (eigen) kinderen en de dieren. Fijne omgeving om je kinderen vakantie te laten vieren. Onze kinderen (9, 10 en 11) vermaakten zich prima. Ook de skelters, trikes, fietsjes waren zeer in trek. Er waren er genoeg. Nadeel: de kinderen wilden niet van de camping af. Daardoor hebben we niet heel veel gezien van de omgeving.

Genoten!

Carla
30-8-2018

Overzichtelijke en kindvriendelijke camping. Veel speeltoestellen, fietsen en skelters. We hebben er een goede tijd gehad. Fijn dat er een zwembad was, al was deze wel erg koud.

Wij zaten in het appartement. Voorzien van alle benodigdheden.

Het appartement is wel gehorig, je hoort de buren goed. Echter was dit voor ons niet heel erg storend.

Heel fijne camping, aanrader!

Suus
26-8-2018

Voor de tweede keer heerlijk gekampeerd op deze prachtige, knusse camping. Alle lof voor hoe Rene en Cindy hun camping runnen. Gemoedelijk, gezellig, schoon, veilig, super kindvriendelijk, heel vertrouwd. Meerdere malen per dag schoon toiletgebouw, campingvelden top in orde, super ruime plekken, heerlijk zwembad. Als je iets te vragen hebt kun je altijd komen, als je iets nodig hebt wordt je goed geholpen, altijd een vriendelijk woordje voor de kinderen. Echt een top camping in een prachtige bosrijke omgeving!

Fantastisch ga zo door

25-8-2018

Ten eerste super vriendelijke beheerders van de camping. Leuke camping met alle beesten en paarden erom heen.

Sanitair altijd schoon. We hebben 3 weken op deze camping gestaan we hebben ons goed vermaakt. Het hele gezin. Dochter van 8 jaar was niet uit het zwembad weg te slaan.

Heerlijke plek om vakantie te vieren

Marielle
25-8-2018

Een heerlijke camping waar de kinderen vrij kunnen rondlopen, kunnen spelen met alle voertuigen die her en der staan, de dieren kunnen knuffelen en voeren èn waar je een ruime plek hebt. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. En het sanitair is goed.

Aanrader!

Reiziger
24-8-2018

Wat een fijne camping! Heel gemoedelijk. Vriendelijke eigenaren, altijd in voor een praatje en behulpzaam.

Leuk zwembad waar we uren zwemplezier hebben gehad. Kinderen spelen met elkaar. Er zijn heel veel skelters/fietsjes waar ze mee kunnen spelen. Kippen en pauwen lopen los op de camping. De dieren mag je aaien en eten geven. 1x in de week is er pony rijden. Goede wifi.

De omgeving is ook prachtig.

De website klopt, wat je daar op ziet zo is het in het echt ook.

Wij zullen er vast nog eens komen

Heerlijke vakantie!

familie Timpers
22-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We hebben er 2 weken gekampeerd op pleknummer 4. Dit was op een iets rustiger veldje, de andere 2 veldjes waren de wat meer levendiger veldjes met veel kinderen. Wij vonden dit helemaal prima, aan het einde stonden we, dus geen mensen die voor de tent langs liepen en onze oudste ging er toch wel op uit naar de andere veldjes.

Wat ligt de camping prachtig in de bossen! Je hoort geen verkeer, alleen de auto's van de camping, maar iedereen rijdt er heel rustig en de auto's staan op de parkeerplaats en niet bij de tent, wat veiligheid biedt ook voor kleinere kinderen.

Er zijn mooie fietsroutes in de buurt, door leuke stadjes en door de bossen. Het zwembad was heerlijk (we hadden tropische weken) en het sanitair werd heel goed schoongemaakt en onderhouden. De bioscoop in de paardenstal, een ritje op de pony en marshmallows opwarmen bij een vuurtje werden erg gewaardeerd.

Aanrader!

Het is een fijne camping, wij waren er voor de tweede keer nu met kleinkinderen.

Je kan heerlijk fietsen en het is een camping waar kinderen zich prima samen vermaken. Netjes en schoon sanitaire en voor de avonden een leuk kampvuur die je zelf kunt maken, wij hebben samen met de meiden een mooie week gehad.

Dank je wel Cindy en Rene, het is een echte aanrader.

Wij hebben 12 dagen op camping Bovensbos gestaan en we hebben genoten.

De kinderen konden heerlijk los gaan op de trampoline zandbak en het heerlijke zwembad. Onze jongste van 2 sjouwde lekker de camping over. De kids van 7 en 9 vermaakten zich met de vele andere kinderen.

Helaas was er geen plek voor wat extra nachtjes dus maar weer een keer terug.

Voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bovensbos in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bovensbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.