Camping Bovensbos

128 reviews over Camping Bovensbos

• 2019
    10Henri en Betty Vorst13-09-2019

Fantastisch!

De camping is prachtig gelegen in de bossen, waar het heerlijk wandelen en fietsen is. De plaatsen zijn ruim en vlak en is er voldoende keus in zon, schaduw of half zon/schaduw. Voor de kinderen is er veel speelgoed aanwezig (skelters, fietsjes enz.) Het sanitair is brandschoon en er is een lekker zwembad aanwezig. Tijdens ons 1 weekse verblijf waren de eigenaren zelf lekker met vakantie en werden de taken overgenomen door oom en tante. Dit waren zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Er zijn, behalve de vele paarden ook andere dieren aanwezig. Regelmatig kwamen er 3 kippen en 2 pauwen even gezellig bij ons scharrelen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9FamWas23-08-2019

Alles wat je nodig hebt is hier.

Eigenlijk wil ik niet dat iedereen dit heerlijke plekje ontdekt. Zelfs met iets grotere kinderen (11 en 12) een erg leuke plek! Ruime plaatsen, fijn zwembad, schoon ssnitair. We zijn langer gebleven, dat zegt genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Veldhuizen18-08-2019

Als het kan volgend jaar weer!

Heerlijke camping!! Klein en overzichtelijk maar de kinderen hebben zich perfect vermaakt! Heel veel dieren om te aaien en te kijken, een zwembad en filmavonden in de paardenstal. Top!!

• 9Familie de Hoog17-08-2019

Geweldig!

Hele fijne camping met ruime plekken. Sanitair is schoon. Bij drukte in het hoogseizoen moet je soms wel even wachten aangezien er van alles maar 2 zijn (douches, toiletten en afwasplaats). De kippen en pauwen lopen er los. Zwembad aanwezig en klein speeltuintje met een trampoline. De filmavond in de paardenstal is ook erg leuk en onze kinderen waren graag in de stal om bij de paarden te kijken.

• 10Meike13-08-2019

Volgend jaar weer

Super leuke camping zeker met kleine kinderen! Sanitair netjes en schoon! Zwembad waar de kleinste kinderen niet zomaar in kunnen!

• 10Fam chambille11-08-2019

Heerlijk ontspannen en kinderen helemaal blij

Heerlijke camping. Rust en ruimte en de kinderen(7&9) hebben zich twee weken helemaal thuis gevoeld. Met zwembad en alle dieren, echt een aanrader.

• 10Steege09-08-2019

Super!

Kleine gezellige en knusse camping. De kinderen (7 en 9) hebben zich prima vermaakt! Van de dierenweide en de paardenstallen tot heerlijk afkoelen in het zwembad. s’Avonds lekker marshmallows bakken bij het kampvuur. Mooie omgeving, hadden nog wel meer uitstapjes willen maken maar de kids wilden de camping amper af 😀 Wij hebben alvast geboekt voor volgend jaar, dus dat zegt genoeg!

Cindy en René bedankt voor jullie gastvrijheid en gezelligheid. Owen en Aiden jullie bedankt voor de leuke speeluren met Ties. Hij vind jullie super! Tot volgend jaar

• 9Bas van der Bruggen01-08-2019

Super leuk en relaxed!

Heerlijk genoten! De kinderen hebben een superleuke vakantie gehad. Zwembad op een boerencamping, helemaal geweldig!

Wij komen beslist weer terug!

Cindy & René en Brian niet te vergeten natuurlijk, dankjewel voor de super fijne vakantie!

Camping Bovensbos, Eigenaar Camping, 02-08-2019

Hallo Bas, Bedankt voor je leuke recensie! Wij vonden jullie ook heel erg gezellige en supervriendelijke gasten! En je mailtje dat je per ongeluk een 6 i.p.v. 9 voor het sanitair had gegeven is erg attent :-) dank je wel daarvoor!! Zoover zal het wel herstellen, dank je wel en graag tot ziens!

• 9Velle23-07-2019

Mooie omgeving en camping

We hebben hier een week gestaan. Het sanitair was prima en goed onderhouden, hele grote plekken. Wij stonden op nr 8, langs het zandpad. Af en toe wel wat zandhappen als er te hard werd gereden. Misschien is zo'n drempel als op de aankomstweg een idee, want dan moet je wel zacht rijden. Ook een bord met overstekende kinderen is misschien een idee, want men moet toch van het ene gedeelte naar het andere. Wij hadden 's avonds veel last van vliegen, erg vervelend, maar achteraf, met paarden/dieren in de buurt, hadden we het kunnen weten. Je kon er wat voor huren, maar dat hadden we te laat gezien. Wel een onthouder. We hebben evengoed genoten, mooie omgeving om te fietsen en te wandelen en een zwembad was zeker een plus. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Blom21-07-2019

Top vakantie gehad!

Net terug van bijna 2 weken voor het eerst kamperen met onze kids van 3 en 7 jaar op Bovensbos. We hebben het super gehad en de kids ook. Alles wat je nodig hebt voor een top vakantie met jongere kinderen is aanwezig. René en Cindy zijn erg behulpzaam en onze oudste zoon ook erg leuk kunnen spelen met hun kinderen. Veel skelters fietsen stepjes aanwezig. Bijna elke avond hebben we een kampvuur gehad/gemaakt. Mooie en goed onderhouden sanitair. We zijn de camping alleen afgeweest voor de boodschappen de kids wilden de camping niet af. Staat al op de planning om terug te gaan. Echt een aanrader!!!

Camping Bovensbos info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50