Camping Bovensbos

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Simon
6-7-2018

Wat een vriendelijke ontvangst bij aankomst. Cindy en René zijn uiterst vriendelijke mensen. Heerlijk van het zwembad kunnen genieten. Mooie grote plekken, allen met stroom en vriendelijk geprijsd en dat met een zwembad op de camping. Ligging van de camping is fantastisch. Heerlijk gelegen in het bos, weg van al het verkeer. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Al met al fantastisch verblijf gehad. Ik was dit keer alleen op reis maar kom zeker een keer terug met mijn gezin.

Helemaal top!!👍👍

Helen Ebbinkhuijsen
6-7-2018

Wil je rust, ruimte, top sanitair , gratis WiFi over de hele camping??

Oja ook nog een zwembad om af te koelen...

Dan is deze camping een aanrader.

Heerlijk genieten !

Ramona
6-7-2018

Dit jaar we weer heerlijk tot rust gekomen op deze prachtige camping. Voor ons het 3e jaar op deze camping en elk jaar genieten de kinderen weer van de diertjes en van de rust en ruimte. Voor iedereen die gewoon even genieten van de natuur en rust is het een echte aanrader. Volgend jaar komen we weer !

Tot de volgende keer!

Fam. Tolboom
6-7-2018

Op fietsvakantie kwamen we hier een nachtje terecht. Heerlijk rustig geslapen, geleden midden in de natuur met enkel vogeltjes die je ochtends opvrolijken. Sanitair was helemaal in orde en heerlijk kunnen afkoelen in het zwembad. We fietsen hier graag nog eens voor om! En dan zeker voor meer dan een nachtje. René kwam zelfs twee tuinstoel brengen zodat we lekker in het zonnetje konden zitten. Das nog eens service!

We komen zeker terug!

Fam Geenen
4-7-2018

Voor het eerst op deze leuke camping gestaan. Heerlijk weekje gehad. Zon, zwemmen, fietsen, rust en vriendelijke mensen. We komen zeker nog eens terug!

Super relaxede heerlijke no nonsens camping

Monique en Ben
3-7-2018

Deze week was er kermis in de buurt, wat wel de rust iets verstoorde mocht je gevoelig zijn.

Helaas een teleurstelling.

Familie Verkaik
2-7-2018

We kozen deze camping voor de kleinschaligheid en (nacht)rust. Maar dat viel tegen. Vriendelijk verwelkomt door Cindy, maar Rene komt over alsof hij gewoon zijn bedrijf wil runnen en niet zoveel zin heeft in campinggasten. Plekje en zwembad waren heerlijk. 's Nachts veel muziek en lawaai van verderop, weten niet wat dit was. En als klap op de vuurpijl ging er ook nog een volledige waterinstallatie rammelen naast de tent. Er moest gesproeid worden, dat is 's nachts goedkoper. Ja...., maar niet echt vriendelijk naar de gasten...Ging wel uit na vragen, maar niet van harte. Na bijna geen slaap vroegen we de volgende ochtend of we misschien het weekend af mochten maken met nog 1 nachtje in de caravan of het appartement. Het was toch vrij en dan konden we blijven en hopelijk beter slapen. Maar Rene wilde er niets van weten, te veel gedoe allemaal. We zijn toen maar naar een hotel gegaan. Erg jammer, had leuker kunnen gaan...
Camping Bovensbos, Eigenaar Camping, 4-7-2018
Bedankt voor uw review, We kunnen begrijpen dat u de sproeier in de verderop gelegen wei hinderlijk vond. Helaas heeft het al meer dan zes weken niet geregend en moest deze nu echt aan om het weidegras te kunnen behouden. Toen u ons nachts wakker belde met de mededeling dat u er niet van kon slapen, hebben wij uiteraard de sproeiers direct uitgezet. De door de wind meegevoerde flarden van muziek, dat van het verderop gelegen dorpje Kessel kwam, was van een jaarlijks dorpsfeest. Het gebeurt zelden dat wij hier iets van horen. De volgende dag heeft u ons gevraagd of u de tweede en laatste nacht in het appartement door kon brengen. Deze verhuren wij echter enkel vanaf 3 nachten. Wij zijn altijd met 2 personen minimaal 2 uur bezig deze compleet schoon te maken. En dit plannen wij netjes in met de boekingen, naast onze reguliere werkzaamheden. Last minute voor een enkele nacht is helaas niet haalbaar en zou daarnaast ook prijzig voor u worden. Dit heeft René u toen uitgelegd, onze excuses als dit niet gastvrij overkwam. Wij zouden de tweede nacht ook zeker de sproeier niet hebben aangezet, maar toen wij middags terug kwamen van concours was u al vertrokken, zonder telefoontje of briefje, in verband met de betaling die nog moest worden voldaan. Andere campinggasten konden ons vertellen dat u middags, na het zwemmen, naar een hotel vertrokken was.

Super!

Erwin & Wendy
1-7-2018

Dit voorjaar een kleine 2 weken op de camping gestaan. Onze meid van 1 vond de dieren geweldig en we konden haar met een gerust hart in de rondte laten banjeren, heel veilig idee dat het zwemband omheind is.

Het sanitair is netjes en schoon en de sfeer is zeer gemoedelijk. De ligging is mooi en rustig in het bos en er zijn genoeg wandel en fietsroutes in de buurt.

Kortom, zeker de moeite waard. Wij hebben genoten!

Geweldig camping

Robert van Sintmaartensdijk
20-6-2018

Hele leuke camping, en de eigenaren zijn super vriendelijk. Ook sanitair is super.

Top! Voor herhaling vatbaar

Racing-Bikes.NL
23-5-2018

Zeer schone ,nette , gezellige camping.

Grote plaatsen, goede uitbaters 😉.

Ze hadden zelfs plaats voor onze Hobby.

Het enige nadeel wat we hebben ondervonden is dat we aan het toegangspaden van droog zand stonden ,wat nogal voor stof zorgde als er weer eens een excess niet stapvoets wilde rijden. Maar hier kan de camping niets aan doen. We hebben genoten bij t kampvuur s'avonds.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bovensbos in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bovensbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bovensbos scoort een 8.85 uit 10 op basis van 105 reviews.