Tijdelijk €25 aanbetaling

9.2FenomenaalScore uit 165 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

165 Reviews over Bovensbos

• 10Ilona01-09-2022

Geweldig!

Een heerlijke camping. Vrijheid, blijheid. Waar maak je dit nog mee. Lang geleden dat ik mij zo veilig voelde op een camping. Voor herhaling vatbaar en een prachtig zoutzwembad. Goddelijke plek.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Liesbeth07-08-2022

Heerlijk verblijf gehad

Voor jonge kinderen een top camping. Veel vriendjes, een leuk zwembad, trampoline, mooie zandbak en skelter vrij te gebruiken. Als de kinderen zich vermaken heb je zelf ook vakantie zeggen ze vaak, het is gebleken dat dat dat ook daadwerkelijk zo is.

Door de droogte was het veld wel erg stoffig. De paden waren zand, deze zouden beter verhard kunnen worden.

Sanitair is netjes schoon, maar wel klein als de camping vol staat.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Gonda Dirksen-Breemer16-06-2022

Wat een leuke, fijne camping, een aanrader!

Bijzonder leuke camping tussen de bossen. Gemoedelijk, vriendelijk en relaxt met heerlijk zwembadje. Ook de vele dieren zijn een pluspunt. Wij gaan hier zéker vaker komen!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Familie van de Hoek04-05-2022

Mooie ligging

Camping is prachtig gelegen

Leuke dierenweide. Een zwembad op een kleine camping dat zie je niet vaak. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt maar zag er netjes uit.

De camping heeft veel potentie. Maar er mag wel iets meer aan het onderhoud worden gedaan. Dit oogde wat achterstallig.

We hebben het heerlijk gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Hans19-04-2022

Kleinschalige camping, veel privacy, zwembad

Mooie en rustig gelegen minicamping. Veel privacy, grote kampeerplaats 6, 10 of 16 ampere stroom Mooie speeltuin en veel loslopende dieren. Ook een verwarmd zwembad. Leuke gastheer en gastvrouw. Het was super.

• 9Fam v/d Boom28-08-2021

Voor het tweede jaar op een rij een heerlijke vakantie gehad !

De ruimte de rust is meteen voelbaar ! Doordat het klein is, is het voor de kinderen heel makkelijk om aansluiting te vinden die zijn niet meer van de camping af te krijgen ! Hebben zo genoten.

Prima sanitair, simpel maar schoon !! Lekker zwembad! Dit jaar door het weer niet veel gebruik van kunnen maken, maar daar kan niemand wat aan doen 😉

Kortom weer heerlijk gehad !

• 9Fam verhage!25-08-2021

Top vakantie gehad!

Wat een heerlijke kleine camping met een goede sfeer!! Jong en oud speelt met elkaar! Film avond in de stal, na het eten kampvuur aan voor de marshmallows, sochtends en savonds helpen met de paarden voeren heel laag drempelig allemaal! Overal op de camping skelters fietsjes enz waar de kids allemaal mee konden spelen! Zwembad is wel koud maar daar word aan gewerkt, kids spelen waardoor je als ouders zijnde ook echt vakantie hebt. Dat er 2 x 2 douches zijn en 2 x 2 toiletten en 2 afwasplekken zijn was het wachten zeker niet lang! Tis vakantie dus waarom haast hebben! Het werd ook goed schoon gehouden meerdere keren op de dag! Ook de omgeving was erg mooi, in een mooi bos gebied, Hoop hertjes en roofvogels in de omgeving. Wij willen zeker nog een keertje terug naar deze camping!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Karin24-08-2021

Camping ligt echt binnen in een prachtig wandel gebied. Je loopt de camping af en zo het bos in. De dieren op de camping mochten de kinderen voeren en mee “spelen”. De eekhoorntjes voeren is ook echt een belevenis en lopen door de paardenstallen was voor onze kleine paardenfan ook erg leuk! Het zwembad is niet super groot, maar prima! Alleen niet verwarmd (we begrepen dat dit in de planning staat) Ondanks het koude water hebben de kinderen wel echt heerlijk gezwommen! En na een rondje hardlopen is het ook erg lekker verkoelend!De eigenaren zijn erg vriendelijk en de sfeer op de camping is heel gemoedelijk! In de omgeving is veel te doen! Klimbos, kasteel in Kessel met echt leuke speurtocht, mind mistery, wereld paviljoen en vergeet zeker niet een ijsje te eten bij klevers! Wij hebben een super vakantie gehad.1 klein minpuntje wij vonden de plekjes bij de dierenweide niet groot, wel heel leuk om zo dichtbij de dieren te staan!

• 8Fam. D Brink24-08-2021

Helaas voor ons niet meer.

Een leuke kleine camping, genoeg voor kleine kinderen te doen. Miste wel een diepvries, Pauwen en kippen en poezen die vrij los lopen en ook af en toe je plaatsje schoon eten. Het sanitair was netjes alleen te weinig voor de camping 2x2 toiletten en 2x2 douches voor heren en dames. En buiten bij wasplaats misten we verlichting en een warmwatertappunt. Vaak file voor de afwas. Wc papier was regelmatig op, zo ook de zeep en afdroogpapieren. Bij de wasmachine was het zeer gevaarlijk door werkzaamheden, al 2 weken een groot gat in de grond, zelfs na melding werd er niets mee gedaan ook geen plaat erover. Je kwam in een washokje kwam met 1 wasmachine en veel smerig wasgoed. op weg naar wasmachine stond ook een wasrek die danig in de weg stond. Electra bij onze vrienden was kapot en hing er los bij aan het watertappunt, levensgevaarlijk.Verder wel heerlijke rust weinig wifi en dicht bij de bossen. Van daaruit mooie fietsroute's

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jos Verwij en Ingrid v.d. Broek10-08-2021

Geweldig

Hele leuke camping in een prachtige omgeving .De camping is vooral met kleine kinderen leuk om te bezoeken er is van alles voor ze te doen zandbak ,skelters zwembad en de eigenaren doen alles om het iedereen na de zin te maken.

Camping Bovensbos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar