Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

159 Reviews over Bovensbos

• 9Gonda Dirksen-Breemer16-06-2022

Wat een leuke, fijne camping, een aanrader!

Bijzonder leuke camping tussen de bossen. Gemoedelijk, vriendelijk en relaxt met heerlijk zwembadje. Ook de vele dieren zijn een pluspunt. Wij gaan hier zéker vaker komen!

• 8Familie van de Hoek04-05-2022

Mooie ligging

Camping is prachtig gelegen

Leuke dierenweide. Een zwembad op een kleine camping dat zie je niet vaak. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt maar zag er netjes uit.

De camping heeft veel potentie. Maar er mag wel iets meer aan het onderhoud worden gedaan. Dit oogde wat achterstallig.

We hebben het heerlijk gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Hans19-04-2022

Kleinschalige camping, veel privacy, zwembad

Mooie en rustig gelegen minicamping. Veel privacy, grote kampeerplaats 6, 10 of 16 ampere stroom Mooie speeltuin en veel loslopende dieren. Ook een verwarmd zwembad. Leuke gastheer en gastvrouw. Het was super.

• 9Fam v/d Boom28-08-2021

Voor het tweede jaar op een rij een heerlijke vakantie gehad !

De ruimte de rust is meteen voelbaar ! Doordat het klein is, is het voor de kinderen heel makkelijk om aansluiting te vinden die zijn niet meer van de camping af te krijgen ! Hebben zo genoten.

Prima sanitair, simpel maar schoon !! Lekker zwembad! Dit jaar door het weer niet veel gebruik van kunnen maken, maar daar kan niemand wat aan doen 😉

Kortom weer heerlijk gehad !

• 9Fam verhage!25-08-2021

Top vakantie gehad!

Wat een heerlijke kleine camping met een goede sfeer!! Jong en oud speelt met elkaar! Film avond in de stal, na het eten kampvuur aan voor de marshmallows, sochtends en savonds helpen met de paarden voeren heel laag drempelig allemaal! Overal op de camping skelters fietsjes enz waar de kids allemaal mee konden spelen! Zwembad is wel koud maar daar word aan gewerkt, kids spelen waardoor je als ouders zijnde ook echt vakantie hebt. Dat er 2 x 2 douches zijn en 2 x 2 toiletten en 2 afwasplekken zijn was het wachten zeker niet lang! Tis vakantie dus waarom haast hebben! Het werd ook goed schoon gehouden meerdere keren op de dag! Ook de omgeving was erg mooi, in een mooi bos gebied, Hoop hertjes en roofvogels in de omgeving. Wij willen zeker nog een keertje terug naar deze camping!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Karin24-08-2021

Camping ligt echt binnen in een prachtig wandel gebied. Je loopt de camping af en zo het bos in. De dieren op de camping mochten de kinderen voeren en mee “spelen”. De eekhoorntjes voeren is ook echt een belevenis en lopen door de paardenstallen was voor onze kleine paardenfan ook erg leuk! Het zwembad is niet super groot, maar prima! Alleen niet verwarmd (we begrepen dat dit in de planning staat) Ondanks het koude water hebben de kinderen wel echt heerlijk gezwommen! En na een rondje hardlopen is het ook erg lekker verkoelend!De eigenaren zijn erg vriendelijk en de sfeer op de camping is heel gemoedelijk! In de omgeving is veel te doen! Klimbos, kasteel in Kessel met echt leuke speurtocht, mind mistery, wereld paviljoen en vergeet zeker niet een ijsje te eten bij klevers! Wij hebben een super vakantie gehad.1 klein minpuntje wij vonden de plekjes bij de dierenweide niet groot, wel heel leuk om zo dichtbij de dieren te staan!

• 8Fam. D Brink24-08-2021

Helaas voor ons niet meer.

Een leuke kleine camping, genoeg voor kleine kinderen te doen. Miste wel een diepvries, Pauwen en kippen en poezen die vrij los lopen en ook af en toe je plaatsje schoon eten. Het sanitair was netjes alleen te weinig voor de camping 2x2 toiletten en 2x2 douches voor heren en dames. En buiten bij wasplaats misten we verlichting en een warmwatertappunt. Vaak file voor de afwas. Wc papier was regelmatig op, zo ook de zeep en afdroogpapieren. Bij de wasmachine was het zeer gevaarlijk door werkzaamheden, al 2 weken een groot gat in de grond, zelfs na melding werd er niets mee gedaan ook geen plaat erover. Je kwam in een washokje kwam met 1 wasmachine en veel smerig wasgoed. op weg naar wasmachine stond ook een wasrek die danig in de weg stond. Electra bij onze vrienden was kapot en hing er los bij aan het watertappunt, levensgevaarlijk.Verder wel heerlijke rust weinig wifi en dicht bij de bossen. Van daaruit mooie fietsroute's

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jos Verwij en Ingrid v.d. Broek10-08-2021

Geweldig

Hele leuke camping in een prachtige omgeving .De camping is vooral met kleine kinderen leuk om te bezoeken er is van alles voor ze te doen zandbak ,skelters zwembad en de eigenaren doen alles om het iedereen na de zin te maken.

• 10Fam olthof10-08-2021

Heel erg genoten, een camping voor jong en oud!

12 dagen op deze geweldige camping doorgebracht in juli. Prachtige omgeving, je loopt vanaf de camping zo het bos in. Het sanitair wordt zeer goed onderhouden. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin en een zandbak voor de kleintjes. De speeltuin ligt naast de dierenweide en de diertjes komen graag een aaitje halen. De plaatsen zijn erg groot. Een prachtig gebied voor mensen die graag fietsen of lopen. Winkels en restaurantjes op 5 min afstand. Zwembad is ook uniek voor een Boerderijcamping en geeft heerlijke verkoeling bij warme dagen. Kortom een heerlijke camping voor jong en oud. Wij hebben 12 heerlijke dagen gehad. De eigenaren Cindy en René zijn erg lieve mensen.

• 10Peter en Coby.10-08-2021

Zeer fijn verblijf op boerderijcamping Bovensbos.

Het was niet het eerste verblijf van ons op de camping Bovensbos en dat is niet voor niets het is er in deze maand heerlijk rustig ondanks dat bijna alle plaatsen zo niet allemaal bezet waren.Het is een heel mooie camping met voor kinderen veel faciliteiten o.a allerlei fietsjes steppen skelters en uitgebreide speeltuin. en dat blijkt wel uit het feit dat onze kleinkinderen graag op bezoek komen en wij ze dan nog niet zien.Verder is er een fijn zwembad, wat met de warmte die wij hebben gehad veelvuldig door ons is gebruikt.Ook vernoemen's waardig zijn de toiletten en douche's deze zijn schoon en worden goed bijgehouden toiletpapier is standaard aanwezig nu ook een ontsmettingsmiddel i.v.m. Corona.Wij hebben er de maand juni en de eerste week van juli een fijn verblijf gehad en zullen er zeker weer eens terugkeren.

Camping Bovensbos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar