Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos

7.4Goed

• 7.9Activiteiten
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 6.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Heijderbos voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Center Parcs het Heijderbos in Limburg ontspan je met het hele gezin. De kinderen spelen in de uitdagende Jungle Dome en het zwembad. Ook kunnen ze vrij spelen op dit autovrije park, terwijl jij geniet van de ligging midden in de natuur van Center Parcs het Heijderbos. Gelegen vlakbij de Duitse grens op een half uurtje van Nijmegen.

4877 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos

• 3D22-10-2020

Slecht ,vies en absurd

Slechter dan slecht!!!wij hadden een premium kindercottage,wij kwamen binnen t stonk naar pis,het was vies het eten van de vorige lag nog in de koelkast,op het aanrecht en in de kinderkamer..conclusie receptie niet schoongemaakt.. jou fijn dit in de corona tijd...kregen een bon voor koffie en gebak en het zou meteen schoongemaakt worden want ja dat kon niet maar omboeken ook niet alles was vies en vol...nou 1700 man waar er normaal over de 3000 zitten..maar goed.bij terugkomst verrassend nog niet schoon...wij weer terug ja ja ...geen idee..bellen wel even .nou vanavond komt er iemand hoor...zit je dan met je kind van 2..krijgen activiteiten bonnen twv 50 euro.. nee omboeken gaat echt niet...belachelijk maar goed ben zelf gaan schoonmaken want de schoonmaak zou pas na 9en komen..en precies dat maar ze zouden volgende dag wel terugkomen...notttt..nooit meer met deze slechte service!!cp schiet voor de zoveelste keer flink tekort!schaam je!

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 23-10-2020

Beste D,

wij danken u voor uw review.

Wij vinden het ontzettend jammer dat uw cottage niet in orde was. Wij snappen de verontwaardiging want het had inderdaad bij aankomst in orde moeten zijn. Onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u heeft ondervonden.

Daar wij helemaal niet terug kunnen zien wat u precies heeft gemeld, zouden wij het op prijs stellen als u ons een mail stuurt met daarin uw boekingsgegevens. Dit mag u sturen naar [email protected] Dan kunnen zij hier nog even naar kijken.

Wij hopen dat u hierop zou willen reageren.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8Ingrid15-10-2020

Heerlijke herfstvakantie

Toen we de recensies lazen waren we wel een beetje huiverig... en als je inderdaad je eerste stap in het huisje zet, ben je niet gelijk dolenthousiast. Maar alles is eigenlijk prima, alles werkt en bedden liggen heerlijk! Park erg leuk, alles wel verouderd, maar genoeg te doen! Service top!! Ze denken echt met je mee in deze Corona tijd! Ze hebben hier moeilijke tijden, maar doen echt heel goed hun best! Komen aan de wensen van gasten tegemoet, als je maar op een normale manier vraagt en begrip hebt voor de situatie!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 10Familie wiersema15-10-2020

Super vakantie gehad met COVID-19 maatregelen

Wij zatten in een vernieuwd vip huisje nou dat is de moeite waard en Zeker een aanrader De afgelopen dagen zijn wij normaal uit eten geweest een ook dit was prima geregeld 90 min is wel wat kort als je van de kaart besteld maar ja wel heel begrijpelijk iedereen wil kunnen eten met deze maatregelen Het zwembad kan je minimaal 4x gebruiken als je een week bent wij konden 6x zwemmen omdat niet alle plekken bezet waren ook dit was prima geregeld Verder was er weinig aan te merken alles was verder mogelijk en je had Zeker een vakantie gevoel

Enkel zou het handig zijn als je iets meer kan regelen via de app eten bestellen En vervolgens afhalen om een bepaalde tijd of jungle dome reserveren Hier zijn de conculega verder dan CenterParcs op het moment

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 16-10-2020

Bedankt Familie Wiersema voor deze mooie recensie. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Ook wij zijn druk bezig om onze App verder te ontwikkelen.

Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten op ons park.

• 8Janet14-10-2020

Fijne week gehad

Wij verbleven een week in een vernieuwde premium 4pers cottage. Incheck goed geregeld. Huisje was erg ruim, met 3 slaapkamers en nette badkamer. Mooi gerenoveerd, ziet er fris uit. Schoonmaak kon beter, want er lagen nog hondenharen van de vorige gasten en ook was de vloer niet echt schoon. Maatregelen ivm corona waren duidelijk gecommuniceerd te voren, en aanpassen moet je je overal. Toch nog veel activiteiten beschikbaar. Niet druk in het zwembad. Jungledome is leuk voor wat oudere kinderen. Lunch bij Grand café is prima. Personeel is vriendelijk. Fijn ook dat de paden op het park niet zo modderig zijn als op sommige andere parken. Een verblijf in een gerenoveerde cottage is zeker aan te raden.

• 9Onderkomen

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 16-10-2020

Beste Janet,

bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons op het park.

Hopelijk tot een volgende keer.

• 1anjo08-10-2020

afschuwelijk net een horror

in een woord afschuwelijk vieze oude stinkende bungalow maar 1 nacht geweest was niet te doen erg vochtig muf donker alsof het jaren niet bewoond was naar klachten kregen we een tegoed bon van 100 euro,ze gingen niet in op mijn klachten nooit meer naar centerparcs er zijn veel mooiere parken

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 09-10-2020

Beste Anjo,

dank u wel voor uw review.

Wij vinden het zeer spijtig te lezen dat u uw verblijf eerder heeft afgebroken daar het niet was wat u ervan verwacht had. Onze excuses voor het ongemak.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Petra30-09-2020

Geweldig weekend centerparcs

3x kunnen zwemmen. Was heel goed
    geregeld. In januari geboekt voor mei. Toen helaas moeten omboeken. Bleek nu dat mijn ouders niet konden douchen in het huisje( douche in bad) en ook niet bij zwembad (coronamaatregelen). Kregen sleutel van een reservehuisje zodat ze daar in de inloopdouche konden. Whatsapp service verliep vlug en goed. We waren bang dat corona onze vakantie in het water zou laten vallen, maar medewerkers zorgden voor een , zo coronaproof mogelijke, heerlijk weekend.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 01-10-2020

Hallo Petra,

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat u verblijf naar wens is geweest ondanks de maatregelen omtrent Covid-19. Wij hopen jullie snel terug te zien op ons park.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Marjanne Van Den Berg23-09-2020

op de goede weg

Tot nu toe netjes, zwembad kunnen wij 4x zwemmen. Met rolstoel ga je door een andere ingang ivm Carona. Ons viel op dat mensen niet de berichtgevingm lezen waar ze nu naar binnen kunnen gaan om te zwemmen, en dan gaan ze mopperen dat ze verkeerd lopen. Wij hebben VIP EDEN 4 persoons. Huisje is netjes schoon en erg compleet servies ed. Alleen zie he in het huisje gebruikerssporen van niet netjes omgaan met andermans spullen. Krassen op tafel b.v Dit is jammer. Wij vragen ons af of mensen met thuis ook zo zijn. Buffet is prima. Eten word netjes opgeschept door het personeel, dus haast geen verspilling van het eten. U e m ag eten wat je wilt inc. drinken. Heijderbos is op de goede weg om alles netjes te maken. Maar de gasten moeten zich ook gedragen. Met het beleid van het buffet zouden wij zeggen, ook na de Carona blijf dit doen. Eten opscheppen door personeel. Maandag gaan wij weer naar huis

• 7Activiteiten

Het Heijderbos, Guest Relations, 06-10-2020

Wauw Marjanne, wat een mooie review!

Bedankt!

Hopelijk is de rest van uw verblijf ook naar wens verlopen.

Gereisd met partner in september 2020

• 8Debby Melssen22-09-2020

Genieten

Het weekendje naar Centerparcs Heijderbos was van begin tot eind gewoonweg genieten. Even er tussenuit. Koffers inpakken en weer uitpakken, huisje en park verkennen, met de hond naar het bos, zwemmen-glijbaan-wildwaterbaan, heerlijk eten en prachtig weer. En iedereen op het park was super aardig. En, nee, ik heb geen aandelen van Centerparcs, wij zijn gewoon zeer content.

Hallo Debby,

Wauw wat een mooie review. Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten. Wij hopen jullie snel terug te zien op ons park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Robin Middel22-09-2020

Heerlijk uitrusten

We zaten in een gerenoveerde bungalow. Wat heerlijk, van alle gemakken voorzien (lees vaatwasser) genoeg te doen voor de kinderen 11 en 14. Zwemmen goed geregeld via de app.

Hallo Robin,

Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat jullie verblijf naar wens is geweest. Wij hopen u snel terug te zien op ons park.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Saartje20-09-2020

Content

Heel leuk kort verblijf gehad, en erg genoten van alle facciliteiten. De service was ook top,via app werd alles wat je wilde weten of doen snel geregeld😀

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Hallo Saartje,

Wat een mooie review, bedankt! Fijn om te lezen dat jullie verblijf naar wens is geweest. Hopelijk zien wij jullie terug op ons park.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés2

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin, VIP area