Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos
8,2

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Heijderbos voor je op een rij gezet:

3974 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer.

Astrid Barends
17-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Wat een slecht begin van de vakantie: "U kunt pas vanaf 17 uur in uw huisje". Een groot probleem voor ons. Mijn man zou mij bij het huisje afzetten en dan terug naar huis gaan omdat de jongens 's-avonds een competitiewedstrijd hadden. De medewerker bij de ingang verwees me naar de receptie om te kijken of die iets konden regelen. Niets geen klantvriendelijkheid bij de receptie: "Mw. we hebben een wisseldag en dan is het extra druk met schoonmaken". Situatie uitgelegd maar totaal geen medewerking. Ik moest maar begrip opbrengen. Naar het huisje gegaan. Daar waren ze net begonnen met schoonmaken. De dames maar geholpen zodat de auto uitgepakt kon worden en mijn man naar huis kon. Centerparcs: het is al jaaaaren zo dat vrijdag een wisseldag is. Zorg voor voldoende personeel of laat de gasten vooraf weten dat ze pas om 17 uur in het huisje kunnen. Afgelopen maandag zagen we hetzelfde probleem bij het huisje naast ons. Geen CP meer voor ons.

Mooie park om te ontspannen

Reginald
15-10-2018
  • Onderkomen10

Center Parcs Het Heijderbos is een fijne park, huisje erg schoon en netjes ondanks de inrichting iets ouderwets is maar daar storen wij ons niet aan. We weten dat er binnenkort een mooie renovatie aan komt. Er is zoveel te doen op Heijderbos, je hoeft niet van een park af. We komen nog eens graag terug want het is echt heerlijk ontspannen!

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 18-10-2018

Beste Reginald,

dank u wel voor deze mooie beoordeling.

Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen begroeten op ons park.

uitmuntend

Bartholo Kobes
14-10-2018
  • Onderkomen9

mooi park , netjes , vriendelijk personeel , lekker eten.

minder blij met locatie huisje omdat ik een huisje in de buurt van het zwembad had gevraagd i.v.m. slecht lopen partner

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 16-10-2018

Beste Bartholo Kobes,

dank u wel voor uw review.

Wat jammer om te lezen dat de locatie van de cottage niet in orde was. Wist u dat u een voorkeur kan aangeven? Hier zitten wel extra kosten aan vast maar dan blijft die voorkeur (bijvoorbeeld dichtbij het centrum) staan.

Fijn om te lezen dat u ons park mooi en netjes vond.

Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten op ons park.

Miranda
13-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het was een leuke ervaring om een keer in de jungle cabana te slapen. Het is een mooi gezellig park.

Beste Miranda,

wat leuk om te lezen dat uw verblijf in de Jungle Dome naar wens was. Ook wij zijn zeer enthousiast over de Jungle Cabana's.

Hopen u nog een keer op ons park te mogen begroeten.

Prima park

Chantal Eggenkamp
13-10-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben hier ons familieweekendje gehouden. Huisje was prima. Koffiekan ontbrak, gebeld, s middags een heel nieuw apparaat. Huisje was schoon (op wat stofnestjes in de gordijnbak/lichtbak na, maar kniesoor die daar op let), badkamer schoon, wc schoon, huisraad schoon, bedden netjes. Mag je niets van zeggen! Personeel vriendelijk, netjes en leuk. Eten bij Fuego is aan de prijs, maar heel erg lekker dus dat is niet erg. Escape room was fantastisch leuk om te doen, minigolfbaan is best moeilijk maar heel erg leuk en zag er netjes uit. Prachtige omgeving, heerlijk gefietst! En wat ik een pluspunt vind; online inchecken ...dat scheelt echt lang wachten bij de receptie....TOP. En ja, het sportcentrum/action factory is gedateerd en verouderd (vooral de toiletten) maar het was wel schoon en netjes. En wij waren blij met onze fietsen....de 8 persoons huisjes liggen ver van het 'centrum', is heel goed voor de conditie, haha

Beste Chantal Eggenkamp,

wat leuk om te lezen dat u zo heeft genoten op ons park en de omgeving.

Hopelijk tot een volgende keer.

Uitstekend park

van Rijswijk
12-10-2018

Geweldig verblijf.

parkeren is soms lastig maar is een mooi park met aandacht voor de natuur.

Ruime hotelkamers en goede restaurants.

Om een weekend te ontspannen is het zeker aan te bevelen

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 16-10-2018

Beste van Rijswijk,

bedankt voor uw recensie.

Onze parkeerplaats ligt in een L-vorm en heeft een grote capaciteit echter komt het wel eens voor dat het moeilijk is om een plekje te vinden. Excuses voor het ongemak wat u heeft ondervonden.

Leuk dat u genoten heeft van de ruime hotelkamer en van de goede restaurants.

Hopelijk tot een volgende keer.

Daniëlle
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Super mooi midden in het bos. Leuk voor honden alles zier er netjes uit!! Op het park is veel te doen als je naar de supermarkt wil buiten het park is dat maar 10 minuten rijden. Wij zijn 2 weken geweest en we komen zeker weten terug heel gastvrij 😁😁😁

Beste Daniëlle,

dank u wel voor het delen van uw bevindingen. Hopelijk tot een volgende keer.

Team Het Heijderbos

Leuk park maar slechte cottage.

Gouw
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Het park Heijderbos is een leuk Park. Een leuk zwembad met een goede wildwaterbaan. Ook het plaza vonden wij in de avond gezellig om te zitten en drankjes te doen. Eenmaal de borrelplank genomen, daarvan waren de hapjes halfwarm en niet heel erg lekker. Het restaurant Fuego vonden wij een echte aanrader, zijn hier twee keer geweest. Personeel over heel center parcs prima en vriendelijk.

Het huisje daarintegen viel erg tegen. Het was niet erg schoon, overal vlekken op de muren (slaapgedeelte, woonkamer, eettafel ) Ook waren de bedden waar wij op sliepen heel erg slecht, ze waren compleet doorgezakt waardoor je in een kuil lag. Het was gewoon niet mogelijk om op je buik of rug te slapen. Alleen op je zij. Laatste nacht maar op de bank geslapen van de rugpijn. Door het bed eigenlijk een week lang slecht geslapen en een dag eerder naar huis gegaan omdat het niet meer ging met onze ruggen. Tv en de bluetooth speaker die erbij stonden top!

Beste familie Gouw,

dank u wel voor uw review.

Jammer om te lezen dat uw cottage niet naar wens was en dat de matrassen niet in orde waren. Uit uw review lezen wij dat u dit niet gemeld heeft bij onze receptie. Zij hadden kunnen kijken voor een passende oplossing. Onze excuses dat dit voor u niet duidelijk was.

De opmerking m.b.t. het borrelplankje zullen wij bespreken met de directleidinggevende zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

Fijn dat u genoten heeft in Fuego en natuurlijk van onze Aqua Mundo.

Wij hopen u nog een keer te mogen begroeten op ons park en mocht de matras dan niet naar wens zijn, meldt u dit dan alstublieft bij onze receptie. Zij staan graag voor u klaar.

Heerlijk Park

S Van Gils
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

wij zaten in hotel/app, was heerlijk, met ontbijt erbij.

lekker breed bed, grote kamer ,badkamer mag wel op knap beurtje krijgen bad er uit douche erin, je moet in bad douche daar ben ik niet zo"n voor stander van, kamers zijn wel erg gehorig ,kamers werden iedere dag schoon gemaakt.

ontbijt was perfect, vriendelijk personeel. Soms op market cafe lang wachten op bediening vooral tijdens de show.

het weekend was echt super druk met heel veel mensen van buiten af en dat vind ik jammer van alle parken als flink betalende klant is het dan niet prettig zwemmen in een BOMvol zwembad, daar moet echt eens een limiet op komen.

Eten vond ik ook wat aan de prijzige kant je kan er niet echt goedkoop eten.

En kom eens met een nieuwe show.

we komen zekers weer eens terug

Beste S Van Gils,

dank u wel voor uw review.

Het kan inderdaad wat vol zijn in onze Aqua Mundo. Maar de veiligheid van onze gasten is onze eerste prioritet. Wij houden hier dan ook altijd rekening mee met de aantal bezoekers van buitenaf. Onze excuses dat u dit zo heeft ervaren.

De show wordt door het hoofdkantoor gemaakt en wij weten nog niet wanneer er een nieuwe gaat komen.

Fijn om te lezen dat u een lekker breed bed in een grote kamer had. Wij zullen uw opmerking m.b.t. het douchen in bad bespreken en wie weet dat dit veranderd kan worden als wij gaan renoveren.

Nogmaals onze dank voor uw review en hopelijk tot een volgende keer.

Helemaal top :)

S Dongen
10-10-2018
  • Onderkomen7

Wij zijn al meerdere keren naar het Heijderbos geweest en we vinden het hier altijd geweldig! Mooie plaza; leuke kinderboerderij; hele leuke kinderbaden met verschillende dieptes zodat zowel hele kleintjes als kleuters apart kunnen spelen; bosuitgang fantastisch voor mensen met honden, zeker een cottage in die buurt boeken; huisjes zijn helaas niet altijd even schoon en helaas geen binnenspeeltuin maar wel allerlei "attracties" in de Action Factory (tegen betaling); mooie omgeving waar je o.a. mooi kunt fietsen. Al met al komen wij hier zeker terug!

Beste S Dongen,

dank u wel voor uw review. Wij vinden het zeer fijn om lezen dat u zo genoten heeft bij ons.

Jammer dat de cottage niet goed schoon was bij aankomst. Wij hopen dat u dit direct heeft gemeld bij onze receptie en zij voor een oplossing hebben kunnen zorgen.

Leuk dat u genoten heeft van de kinderbaden, de kinderboerderij en de plaza. Wij hopen u dan ook snel weer te mogen begroeten op ons park.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.