Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos
8,2

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Heijderbos voor je op een rij gezet:

3823 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in het Nederlands

Zeker verbeterpunten

Annie, 20-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Eenmaal aangekomen in het huisje was het duidelijk te zien dat het huisje zeker een opknapper kan gebruiken. Het is gewoon oud en kapot. Renoveren is daarom ook zeker een ding wat ze moeten gaan aanpakken. Verder was het erg rustig op het park en ook lekker rustig in het zwembad die ook op sommige plekken wat vernieuwing kan gebruiken. Kortom Heijderbos een super mooi park in de bossen maar zeker nog veel verbeterpunten.

Echt verbeterd, we komen zeker terug!

Jessica Ansems, 18-5-2018
  • Onderkomen8

Na 1,5 jr geleden ellende te hebben gehad gekozen voor dit park gezien de reviews hier. De problemen werden serieus genomen en gepaste oplossing werd aangeboden! Zeer netjes laten we dat voorop stellen. Management gaf aan de probleem punten aan te pakken.We zijn afgelopen maandag ochtend aangekomen en gelijk door naar de aqua mundo. Heerlijk zwembad , warm zuiver en schoon! Warme douche .Het is niet een van de grootste aqua mundo's Maar het peuterbadje is heerlijk voor ons dochtertje!Tegen half 3 met schrik naar het huisje een VIP 4 personen in zone 7. Tot onze verbazing was het Schoon, de vloer plakte niet geen haren in het putje schoon bad , sauna schone nette opgemaakte bedden , lege vaatwasser geen kruimel te zien! 10 plus voor schoonmaakster Marieke. Eenmaal gesetteld kapotte koelkast , gebeld binnen 30 min een vervangende geplaatst ( 21:30)Kortom een fijne vakantie we komen zeker terug. Management heeft woord gehouden! Ga zo door

Beste Jessica,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Wij vinden het heel fijn om te horen dat uw zo tevreden bent over de manier waarop er is gehandeld.

Hopelijk tot een volgende keer.

Heel leuk park

Paula, 18-5-2018
  • Onderkomen6

Het park heeft veel en leuke faciliteiten. De huisjes zijn helaas gedateerd.

Park is erg goed georganiseerd.

Het personeel is erg vriendelijk.

Beste Paula,

Dank u wel voor uw beoordeling. Het klopt inderdaad dat het park niet recent is gerenoveerd, maar proberen er echter wel voor te zorgen dat het schoon en onderhouden blijft.

Fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Fantastische mooie midweek

Leo, 18-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prachtig park voor groot en klein

Beste Leo,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Te vies voor woorden

Jonker, 18-5-2018
  • Onderkomen1

Het huisje was zo vies met overal haren van de vorige gasten, overal stof en plakkerige vloer. Al het servies nog smerig. Een kinderstoel die kapot was. WiFi werkte niet, vriezer kapot, kluis werkte niet. Kom al jaren bij Center Parcs en kan niet anders zeggen dan dat de kwaliteit ver onder de maat is. Hygiëne lijkt het park niet te interesseren, niet in het huisje maar ook niet in het zwembad (vieze wc’s en kleedhokjes)

Geen aanrader met kinderen

Beste Jonker,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden hygiene uiteraard wel zeer belangrijk. Het park is niet recent gerenoveerd, maar hoort wel schoon en onderhouden te zijn. Wij vinden het dan ook zeer vervelend om dit te horen.

Het beste had u meteen een melding kunnen maken tijdens uw verblijf, zodat wij direct actie hadden kunnen ondernemen. Helaas is dit nu niet meer mogelijk. Wij bieden daarom onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

Hopelijk heeft u nog wel kunnen genieten van uw dagen op Het Heijderbos.

Leuk, aanrader!

Mary, 17-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi zwembad, leuke speeltuinen, jungledome erg leuk
Team Het Heijderbos, Guest Relations, 18-5-2018

Beste Mary, dank u wel voor deze mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer.

Team Het Heijderbos

geweldig....ook dankzij het prachtige weer.

Joep Hooijmaijers, 16-5-2018
  • Onderkomen8

heerlijk park met voldoende faciliteiten.

Beste Joep,

Het weer zal ongetwijfeld geholpen hebben om uw vakantie tot een succes te maken. Fijn dat u heeft genoten van de meerder faciliteiten die het park te bieden heeft.

Super weekend gehad

P. Blondeau, 15-5-2018
  • Onderkomen8

Eigenlijk was alles goed. Mooie huisjes met goede inventaris, geweldige omgeving, genoeg goede eetgelegenheden, prachtig weer gelukkig, geweldig zwembad. Het enige wat tegenviel waren de ballen bij de bowling. Die waren veel te zwaar.

Beste P. Blondeau,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.

Goed om te horen dat de door u genoemde punten er een super weekend van gemaakt hebben.

Team Het Heijderbos

Ik heb een leuke en gezellig week gehad.

M.M.S. Steijger, 15-5-2018
  • Onderkomen8

Mooie ligging van het park, en nette huisjes.

Ik heb geen echte minpunten te melden.

Beste Monique,

Bedankt voor dit mooie cijfer.

Fijn dat u tevreden was over de huisjes.

Team Het Heijderbos

Genoten, zowel binnen als buiten.

Marion van sermondt, 14-5-2018
  • Onderkomen6

Het park ligt midden in het bos. Je loopt dus overal tussen de bomen of langs het water. Huisjes zijn inderdaad gedateerd en een weekendje aan de prijs, maar het park is mooi! Aqua Dome en Jungle Dome zijn geweldig, vooral met kleine kinderen. Ten slotte de complimenten voor het vriendelijke personeel.
Team Het Heijderbos, Guest Relations, 15-5-2018

Beste Marion,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat fijn dat u heeft genoten van het park en de omgeving. Leuk om u zo positief te horen over het personeel.

Team Het Heijderbos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos scoort een 8.24 uit 10 op basis van 4148 reviews.