Vakantiepark
7,7

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,0

Omschrijving
Op Vakantiepark Center Parcs het Heijderbos in Limburg ontspan je met het hele gezin. De kinderen spelen in de uitdagende Jungle Dome en het zwembad. Ook kunnen ze vrij spelen op dit autovrije park, terwijl jij geniet van de ligging midden in de natuur van Center Parcs het Heijderbos. Gelegen vlakbij de Duitse grens op een half uurtje van Nijmegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Heijderbos voor je op een rij gezet:

4159 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in het Nederlands

Opa,
26-3-2019
  • Onderkomen8

Leuk park. Pittige prijzen voor consumpties en etenswaar (zowel winkel als horeca). Vriendelijk personeel. Alleen bij Premium cottage zouden bedden opgemaakt zijn, was niet zo. Bedlinnen niet verpakt en wat vochtig. Kon de pret niet drukken.

Bas Eding,
25-3-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Prima park waar veel te doen is. In- en uitchecken loopt soepel. We konden een uur later het huis in. Hiervoor kregen we een tegoedbon voor 4 drankjes en gebak. Super voor elkaar. Eten bij alle gelegenheden was goed, zwembad en de Marketdome zijn top. Super leuk weekend gehad.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
Team Het Heijderbos, Guest Relations, 26-3-2019

Beste Bas,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer!

Echt even samen

C Janssens,
22-3-2019
  • Onderkomen9

Leuk vakantie voor het gezin

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 25-3-2019

Bedankt voor deze review C. Janssens! Fijn dat u en uw gezin een leuke vakantie hebben gehad bij ons op het park.

Bungalow.net

Een betaalbaar weekendje naar de zon!

Leonora Broekman,
21-3-2019
  • Onderkomen7

Het was heerlijk om er even tussenuit te zijn. Lekker elke dag zwemmen, warm worden onder het solarium, en de vissen bekijken door een duikbril.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Beste Leonara Broekman,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw weekendje en van onze Aqua Mundo.

Afschuwelijk

R,
21-3-2019
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Hadden een appartement aangrenzend aan de market dome. Dit kon echt niet meer, gordijnen te smerig, tegels in de douche waren niet schoon gemaakt zaten nog de kalkspetters op van de vorige bezoekers, pootjes van het bed stonden al schuin van ouderdom, vloerbedekking met gaten erin, keukenkastjes werkte geen van allen. Zwembad was veel te vol = te veel daggasten toe laten zijn we ook maar 5 minuten geweest. Eten in evergreens was ronduit beschamend qua aanbod en wat je krijgt Unox soep 😢 zonde van je geld dus NIET doen ! In de omliggende dorpjes kun je voor minder veeel beter eten. Daarnaast nog mijn velgen van mijn nieuwe auto weggehaald op het parkeerterrein van CP. Heb dit alles gemeld maar staan alleen maar stagiaires overal of kinderen van 17 dus daar wordt bijna niks mee gedaan. De manager van evergreenz heeft wel zijn gezicht laten zien, maar een oplossing nee. Een zeer teleurgestelde vaste CP bezoeker

Gereisd met partner in maart 2019
Team Het Heijderbos, Guest Relations, 22-3-2019

Beste R,

Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij ons op het park. Wij vinden het zeer vervelend dat u verblijf niet is geweest wat u ervan verwacht had. Uw appartement had inderdaad bij aankomst schoon en netjes moeten zijn. We hopen dat u dit direct heeft gemeld bij onze receptie en zij voor een passende oplossing hebben kunnen zorgen.

Jammer om te lezen dat uw ervaring met betrekking tot de faciliteiten en het personeel niet was wat u ervan verwacht had. Wij zullen uw opmerkingen in ieder geval in ons team bespreken.

Team het Heijderbos

Voor herhaling vatbaar!

M. Van Barschot,
20-3-2019
  • Onderkomen7

We hebben een geweldig verblijf gehad. Met de kinderen van 9, 11 en 13 heerlijk gezwommen, jungle dome bezocht en een avondje samen bowlen.. Overal even vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen zeker terug.

Beste M. Van Barschot,

Goed om te lezen dat u een geweldig verblijf heeft gehad en heeft kunnen genieten van onze faciliteiten.

Wij hopen u snel nog een keer te mogen begroeten bij ons op het park.

Familie van Rijsbergen,
20-3-2019
  • Onderkomen8

Wat hebben wij Genoten in het Heijderbosch..als extra kado hadden we een zonnige week en dat in februari

Onze kleinkids wilden niet meer naar huis

Dikke tranen...maar we hopen Zeker nog eens terug te komen...Het was Top !

Mijn echtgenoot is geheel rolstoelafhankelijk daarom hadden we ook een hoog laag bed laten bezorgen, wat in de woonkamer heeft gestaan.

Dit werd prima begeleid door de mensen van het Heijderbosch.

Door dat wij een Eden huisje hadden was er toch voldoende ruimte in onze bungalow

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Beste familie Van Rijsbergen,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u en uw familie hebben genoten bij ons op het park.

Wie weet tot een volgende keer!

Jan,
19-3-2019
  • Onderkomen9

We hadden een hotelarrangement op Het Heijderbosen is uitstekend bevallen. In de badjas naar het zwembad omdat de kamer in de Dome zelf is. Ideaal bij slecht weer. Je bent ook zo bij de evenementen in de Marketdome en het ontbijtbuffet, dat inclusief was, was ook goed. We hadden ook een arrangement voor het diner, van te voren geregeld ook handig en het scheelt in prijs, al ligt het eraan wat je eet. Ook bij het personeel voel je je zeer welkom en wordt je overal prima geholpen. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2019
Team Het Heijderbos, Guest Relations, 21-3-2019

Bedankt voor deze mooie review, Jan! Fijn dat u zo heeft genoten bij ons op het park.

We hopen u snel nog een keertje te mogen ontvangen.

Oude/vieze huisjes, leuk park

Daan,
17-3-2019
  • Onderkomen1

Het park zelf is opzich leuk! Leuk zwembad en genoeg te doen voor kinderen.

Vanaf ons huisje was het 20 min. lopen naar het zwembad.. Er mogen geen auto’s op het park, dus je loopt ook zomaar 10/15 min. naar je auto. Het huisje zag er niet uit, heel ouderwets en niet echt schoon. Er zaten rare spetters op het plafond (?) en vlekken op de bank. De matrassen waren ook super zacht. Ik zou de huisjes zeker niet aanbevelen, het park zelf wel en zeker voor mensen met kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
Team Het Heijderbos, Guest Relations, 18-3-2019

Beste Daan,

Bedankt voor uw review.

Goed om te horen dat uw kinderen hebben genoten op ons park. Onze excuses dat wij niet aan uw verwachtingen met betrekking tot de cottage hebben kunnen voldoen. Eind van dit jaar starten we met de renovatie op het park en wellicht dat we u hierna weer eens terug zien.

Team Het Heijderbos

Avontuurlijk, echt een feest voor de kinderen.

Cilena Sas,
16-3-2019
  • Onderkomen8

Erg leuk. 's Avonds verstoppertje doen met de kinderen in de jungle zonder parkgasten. Je slaapt heerlijk met al die junglegeluiden, 's ochtends heerlijk ontbijt voor je Cabana.

Gereisd met vrienden in maart 2019
Team Het Heijderbos, Guest Relations, 18-3-2019

Beste Cilena Sas,

Bedankt voor uw prachtige review over de overnachting in de Jungle Cabana. Fijn dat u heeft genoten van deze unieke ervaring.

We hopen u graag nog eens terug te zien.

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.