Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos
8,2

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Heijderbos voor je op een rij gezet:

4251 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in het Nederlands

Oud vies huisje

S.van Heijster
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

We kwamen in ons donker huisje en die was vies! Leek wel of er maanden niet gepoetst was, spinnenwebben in elke hoek incl spinnen, plat geslagen muggen tegen muren.

Vieze plekken op de muur en gordijnen.

Gelukkig werd het netjes opgelost door de receptioniste.

Helaas zijn ze 2x komen poetsen omdat het steeds niet na ons zin was! Maar deze huisjes moeten echt gerenoveerd worden.

En dan is de prijs erg duur!!

Bediening erg sloom en als je drinken wilde bestellen zeiden ze steeds, dit is niet mijn tafel. Moesten zelf vragen en wachten op een andere serveerster.

Ook werd er tegen een gehandicapt meisje ( op een 3wieler) onbeleefd gezegd dat ze daar niet mocht fietsen.

Voor ons nooit meer dit park helaas.Jammer

Nooit meer!!!! Zonder van je geld!!!

Korte
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Ik vind centerparcs zooooo tegen vallen de laatste tijd! Ze hebben de naam wat mensen trekt. Maar ze moeten zich diep schamen en vooral voor wat je betaald en qua onderkomen krijgt! Wat een oude muffe bende! Alleen maar geld innen en niets doen aan de gedateerde muffe oude huisjes! En dan nog niet te spreken over de slechte schoonmaak en hygiëne!! Wij hadden een premium huisje. Bij aankomst waren ze nog bezig en hadden de bedden niet volledig opgemaakt terwijl dat wel bij de premium inzit! Toen ik er wat van zei kreeg je als antwoord ja sorry te druk!! Echt slecht!! Verder vaatwasser kapot gooi tablet maar in het bestekbakje!! En je betaald zoveel voor zon huisje en als je ziet wat je ervoor krijgt! En dan nog niet te spreken over de rest van de prijzen bij centerparcs! Zo uitbuiters qua prijzen echt niet normaal! Voor de prijzen wat je betaald qua huisje mag je wel iets heel luxes verwachten! Mensen boek iets waar voor je geld!!!!!!!!!

• Activiteiten9
  • Onderkomen9

Behulpzaam en klantvriendelijk. Schoon en opgeruimd. Jammer dat bij de supermarkt veel artikelen uitverkocht bleven. Cafetaria zeer trage bediening en matig eten. Grand Cafe lakse bediening: ben boos weggegaan omdat ik geen toetjes kon bestellen (2x naar de bar gelopen of ik nog wat kon bestellen.. personeel genoeg .. maar toch kon niemand komen?). Volgende dag (ander personeel) wel prima bediening. Zwembad is geweldig!! Beste van Nederland! Wildwaterbaan en grote glijbaan zou ik wel vermijden met kleine kinderen. Duikbril meenemen en kijken (onder water) naar de vissen: zo leuk! Bowlen was ook top, incl. airco (was gigantisch warm buiten).

Super tevreden!

Ilza
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Leuk park, alles is netjes en erg vriendelijk personeel. Hotel kamers super, geen klachten. Erg mooi zwembad. Activiteiten teams ongelooflijk goed met kinderen. En ook super gezellig. Mooi gelegen park met erg veel faciliteiten en voor ieder wat wils. Zeker een aanrader! Wij gaan weer volgend jaar.

valt tegen in het hoogseizoen.

ton
12-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Het personeel was super vriendelijk leuk park wel veel te druk in het zwembad .Ik had het idee dat er veel mensen van buitenaf kwamen zwemmen. huisjes zijn wel vies mogen wel eens goed schoon gemaakt worden.En wat heel erg jammer is in het hoogseizoen dat alles vroeg dicht is tarras buiten al om 20.00 alles was in het centrum.al om 23.00 dicht en ook al was je er om 20.00 omdat het tarras buiten dicht ging kon je binnen niet meer zitten mocht je achter en touwtje staan ik heb heel wat mensen weg zien lopen.denk dat center parc geen geld wil verdienen. en als je al een plaatje had kon je 45 min op je bestelling wachten.en mechien is het wel en idee om wat meer voor de wat oudere kinderen te organiseren spoorzoeker enz.

Maar verder heb ik me wel vermaak

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 13-8-2018

Beste Ton,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw bevindingen met ons te delen.

Wij zullen uw opmerkingen ook doorzetten naar de verantwoordelijke managers.

Toch ook fijn om te lezen dat u zich toch wel heeft vermaakt.

Nooit meet

Debbie
11-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

We mochten 15:00 uur in ons vip huisje. Toen we er aan kwamen waren ze nog aan het schoonmaken en ze zijde dat het om 16:00 uur klaar was. Ik naar de receptie en daar onvriendelijk antwoord sorry het is pas om 16:00 uur klaar en daar kunnen we niks aan doen. Nou ze waren en zo lang wachten met een gehandicapt kind achter in de auto was ik er wel klaar mee. Kwam binnen en er was niet echt gepoest. Naar twee dagen gezwommen te hebben in een overvol zwembad en heel veel dagjes mensen die daar zijn heb ik een zwembactirie op gelopen en zo er ziek dat ik naar de dokter moest. Dan heb je zo veel geld betaal voor vip met verse broodjes nou niks verse broodjes ze waren gewoon muf. We dachten een vip huisje te nemen om ook een beetje tot rust te komen maar echt verouderd. We zouden een week blijven maar zijn eerder naar huis gegaan. Omdat ik nog zo ziek was en zit nu nog met de ellende. Dus wij gaan er nooit meer heen

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 13-8-2018

Beste Debbie,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jullie verblijf op ons park zo is tegengevallen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

In verband met de drukte zijn er inderdaad verschillende cottages geweest die later schoon waren. Mocht dit bij aankomst nog niet in orde zijn geweest dan hadden we dat graag direct bij de receptie gehoord, zodat we hier meteen actie op hadden kunnen nemen. Ik hoop dat u uw bevindingen ook tijdens uw verblijf heeft gemeld en dat u snel weer aan de beterende hand bent.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Cor Brouwer
8-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

wij vonden het een prima park, hebben er genoten van de bosrijke omgeving en de privacy rondom ons huisje. Ook de activiteiten winkeltjes en eetgelegenheden waren prima. In november gaan we weer. Prima bestemming.

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 8-8-2018

Beste Cor,

Fijn om te lezen dat u een leuk verblijf bij ons heeft gehad! Dank u wel voor deze positieve review!

Fijne week verder en tot in november.

Met vriendleijke groet,

Leuk, maar update nodig

Stijn
7-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Als vaste center Parks klant bezochten we het heijderbos met de kids. De aankomst in de cottage voorspelde niet veel goeds, onder de zitbank vol met stukken gebroken bord, dus hieronder werd allezins niet echt gepoetst. De keuken hangt nog juist aaneen met wat hulpstukken, microgolf enorm gedateerd, en dampkap is beginnend roestend en stukken los. En een gasvuur aanleggen met een lucifer is niet meer van deze tijd. Over de middag kan je enkel eten in het grand café, alle andere restaurants pas open s avonds. Bootverhuur open tot 16u30 en go cartoon verhuur tot 17 u . Dit in volle zomerseizoen, en terwijl je niet buiten kan van de hitte tussen 13-16 u... Aqua Dome proper en goed, kastjes wel aan vernieuwing toe.

Personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig genoten !

S.Traets
6-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Onze ervaring in het Heijderbos was super !

Het is een schoon en mooi park .De huisjes daar in tegen mogen wel wat gerenoveerd worden ,maar verder hebben wij voor de tweede keer genoten van een fijne vakantie in het Heijderbos. Wij bezoeken elk jaar center parcs en en zijn zeer tevreden ,wij gaan zeker weer een keer terugkeren .

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 7-8-2018

Beste S. Traets,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u geweldig heeft genoten!

Wij weten dat de cottages niet geheel van deze tijd zijn, er staat een renovatie op de planning, echter is nog niet bekend wanneer deze van start gaat.

Nogmaals dank voor uw leuke en positieve bericht.

Nooit meer

Lyndsay
6-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Premium 6 personen , kapotte vaatwasser gebeld naar receptie , hun antwoord " dit gaan we nu niet maken , doe u vaatwastablet maar in het bestekmandje ?!?!. Koelkast kapot , dag erna gemaakt maar tegoed bon voor het eten dat je moest weggooien kon je enkel inruilen in de restaurants of voor een activiteit. Zaterdag avond om 19 u 35 nog iets willen drinken in de adventure factory, personeel was aan het opruimen terwijl ze om 20 u gingen sluiten. Wat belachelijk vroeg is in de zomer, maar naar de market dome voor iets te gaan drinken, 45 minuten moeten wachten voor ze de bestelling kwamen opnemen, dan nog eens 30 minuten moeten wachten op ons drinken. Een 2 de maal drinken zat er niet in want de dienster wou niet komen, desondanks dat ze teken had gedaan dat ze ons gezien had. Een afgeleefde jungle dome.Een serieuze teleurstelling deze vakantie wat voor die prijs toch niet zou mogen. Heel onvriendelijk personeel

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 7-8-2018

Beste Lyndsay,

Hartelijk dank voor uw review.

Onze welgemeende excuses dat uw vakantie zo'n teleurstelling was.

Wij zullen uw opmerkingen intern bespreken en waar mogelijk actie ondernemen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos scoort een 8.2 uit 10 op basis van 4246 reviews.