Géén boekingskosten
NederlandLimburgHeijenVakantieparken HeijenVakantiepark Center Parcs Het Heijderbos

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos

• 7.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Center Parcs het Heijderbos in Limburg ontspan je met het hele gezin. De kinderen spelen in de uitdagende Jungle Dome en het zwembad. Ook kunnen ze vrij spelen op dit autovrije park, terwijl jij geniet van de ligging midden in de natuur van Center Parcs het Heijderbos. Gelegen vlakbij de Duitse grens op een half uurtje van Nijmegen.

5312 Reviews over Center Parcs Het Heijderbos

• 7Theeke05-10-2022

Inboedel niet compleet

We hebben genoten maar zeker minpunten Handdoeken pakketten niet aanwezig waardoor we dag van aankomst en volgende ochtend niet konden douche werden pas eind van de ochtend bezorgd.Lampen in slaapkamer en woonkamer stuk. Bestek niet compleet. Gourmet besteld wat behoorlijk duur is voor wat je krijgt aan vlees Kinderpakket was na verhouding meer vlees dan het normale pakket. Toch wel wat minpunten wat jammer is daar wij ons 40 jaar huwlijk vierde met het gezin

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 3Lennert04-10-2022

Wat ervaringen rijker

Meerdere malen miscommunicatie gehad met personeel, een stalkmevrouw gehad bij ons huisje (onveilig gevoel wel, weinig privacy), tragisch een kind gezien die met niemand contact kon leggen want 95% spreekt Duits en dan waren er nog de exorbitante prijzen. Twee frietjes? 11 euro. Samen een spelletje doen op een arcade? 28 euro aftikken voordat je kan beginnen. Dit is niet iets voor de normale doorsnee mens.

Ohja, en in het bubbelbad is het kennelijk helemaal prima om fellatio uit te voeren rond 14u op klaarlichte dag. En nee, dat was niet een enkel stel.....

• 4Activiteiten
  • 9Razia03-10-2022

Huis netjes en schoon

Huis was netjes en schoon. Ook tuin was netjes zodat je ook gezellig buiten kon zitten. Restaurants hadden weinig keus voor vegetariërs. De e cars waren op dag van aankomst allemaal geboekt waardoor wij geen gebruik van konden maken. Volgende x boeken wij hem voordat we aankomen!! Wij zijn vaker geweest en zijn zeker tevreden over deze park.

• 9Activiteiten
  • 8Sandra30-09-2022

Mooi park, in groene en rustgevende omgeving!

Mooi vakantiepark, met goede voorzieningen, ook als het minder mooi weer is (jungle dome, action factory). Veel activiteiten te beleven op het park voor diverse leeftijden!! Bungalow netjes ingericht en mooi schoon!

Restaurant vooraf reserveren is wel aan te raden.

• 9Familie Senden15-09-2022

Prachtige vakantie!

Wij hebben genoten van alles in het Heijderbos. Enige minpuntjes waren de lange afstanden van de grote huisjes naar het Marketdome of jungeldome enz. En de ontluchting in de badkamers. Verder hebben wij van ons 8 persoons huisje genoten.

Wij hadden graag meer buiten terassen willen zien. Het is vooral jammer dat bij het Marketdome er nauwelijks terrasruimte is. Een ideale plek zou het pannenkoekenhuis kunnen zijn. Even rustig buiten genieten.

We waren blij dat we de ecart gehuurd hebben. Al met al een heerlijke vakantie.

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Beste Familie Senden,

wij danken u voor uw review.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Het klopt inderdaad dat de 8 personen cottages aan de rand van het park liggen. Een e-car is dan inderdaad wel fijn.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen begroeten op ons park.

Met vriendelijke groe,t

• 8Mevr Werkman.15-09-2022

Fijn verblijf

Het verblijf was goed. Zelfs voor de oudere kinderen genoeg te doen. Het huisje was ook goed schoongemaakt. Wat ik heel erg belangrijk vind. 1 plus punt wat voor mij echt de doorslag gaf. Ik ben zelf ernstig allergische voor bepaald soort eten. Bij het restaurant waar de animatie plaatst vond kon ik zelfs eten. Ze hebben daar een aparte keuken die speciaal is voor mensen met een speciaal dieet. De koks moeten speciaal daarvoor een opleiding hebben met papieren om daar te mogen werken. Ik ben voor het eerst sinds 4 jaar weer uit eten geweest. Dit was voor ons een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Mevr Werkman,

wat ontzettend mooi om te lezen dat u weer eens lekker heeft kunnen genieten van een etentje buiten de deur.

Hopelijk tot een volgende keer.

• 8Fam.Rochat15-09-2022

Prima naar ons zin gehad,mooi schoon huisje.

Het is jammer dat je tegenwoordig pas om 4 uur in je huisje mag.En dat je overal op de terrassen engels moet praten ,personeel weigert nederlands te spreken terwijl we toch gewoon in nederland zijn.Supermarkt is erg prijzig en denkt dat iedereen heel de week de bbq aanheeft.Maar voor de rest hebben we een heerlijke week gehad in mooi vernieuwd en schoon huisje

• 7Activiteiten

Patrick, Eigenaar, 22-09-2022

Bedankt Fam.Rochat voor het delen van uw ervaring op ons park.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van de mooie vernieuwde cottage.

Hopelijk tot een volgende keer.

• 4Wijnings07-09-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Eerste indruk was eigenlijk best goed, echter bij aankomst bij de bungalow verdween deze indruk: zeer slechte schoonmaak (zitje buiten vol met sigarettenpeuken, in de koelkast stonden nog etensresten, kookgelegenheid was vet, overal lagen in het huisje hondenharen). Tevens mankement aan het toilet, wat niet opgelost werd. Horeca gelegenheden dramatisch, zeer slecht personeel (spreekt alleen zeer gebrekkig engels en zeer onvriendelijk: het eten en drinken wordt gewoon op je tafel gegooid). Prijzen van de diverse menukaarten in de Center Parcs app komen geheel niet overeen met de werkelijkheid in de restaurants etc. Alles is daadwerkelijk veel duurder. De sfeer in de restaurants is niet meer zoals het voorheen was. Het lijkt dat alles heel snel moet gaan en je snel weer van tafel moet zijn. Zwembad is mooi echter het water is koud en de hygiëne laat te wensen over. Al met al zullen wij de volgende keer niet meer voor Center Parcs kiezen.

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Beste Wijnings,

wij danken u voor het delen van uw ervaring.

Wat ontzettend jammer en vervelend om te lezen dat uw cottage niet naar behoren schoon gemaakt was, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat u dit ter plaatse ook gemeld heeft zodat wij dit voor u hebben kunnen oplossen.

Ook vinden wij het zeer vervelend dat u onze horeca als dramatisch heeft ervaren. Het is zeer zeker niet de bedoelen dat u het gevoel krijgt dat u snel weer van tafel moet. Wij zullen deze opmerking in ieder geval doorgeven aan onze horeca manager. Jammer dat u de sfeer in de restaurants ook anders heeft anders dan wat u bij Center Parcs gewend bent.

Uw opmerkingen nemen wij te harte en wij gaan hier zeker mee aan de slag.

• 4Samantha28-08-2022

Prijs/kwaliteit

We verbleven met 6 volwassenen en 2 kinderen in een 10 persoons huisje om iedereen een eigen slaapkamer te bieden. We hadden een premium, vernieuwde cottage. Op het oog leek het netjes maar uiteraard was niets minder waar. Spinnenwebben, spinnen, geen frisse geur in het huisje. Het geld dat we kwijt waren, vonden wij het niet waard. 5 dagen geboekt maar de eerste dag mochten we om 16.00 uur het huisje pas in en de laatste dag om 10.00 uur er weer uit. Alles is nog hetzelfde als 20 jaar geleden dat we er waren. Dit heeft ons doen besluiten voortaan elders (geen Centerparks meer) te boeken want het was gewoon zonde van het geld. Dit hadden we beter kunnen besteden. Als je penning 16 wilt verdienen, moet je ook zorgen dat het premium waardig is en dat was het niet.

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen

Patrick, Eigenaar, 30-08-2022

Beste Samantha,

dank u wel voor uw beoordeling.

Wat jammer om te lezen dat uw cottage niet was wat u ervan verwacht had. Wij hopen dat u dit ook ter plaatse heeft gemeld. De cottage had in orde moeten zijn, zonder spinnen en spinrag. Onze excuses dat dit niet het geval was.

De aankomsttijd is inderdaad verlaat naar 16.00 uur. Echter kunt u wel van tevoren al gebruik maken van de faciliteiten op ons park.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag van u.

• 5Anja27-08-2022

Zeer slecht personeel action factory

Huisje was top, netjes én schoon voor de verandering. Bediening is helaas zeer, zeer slecht. Spreken geen nederlands, enkel gebrekkig engels, zijn onvriendelijk en vreselijk traag. Doen alsof ze je niet begrijpen, totaal niet (klant)vriendelijk. Wil je tosti met enkel kaas? Niet mogelijk. Maar als je dan aangeeft dat dit eerder geen probleem was kijken ze je boos aan "really?? Not possible with ham in package". Als je probeert contant te betalen kun je helemaal een diepe zucht verwachten want dit schijnt ontzettend moeilijk te zijn op het park. Dan moesten we maar binnen aan bar bestellen maar dan werd het niet naar buiten gebracht. 25 minuten staan wachten op 2 tosti's terwijl er niets te doen was. Buffet in evergreenz was nog niet de helft van wat we in andere parken gewend zijn. Je moet echt je best doen om wat gezonds te eten te krijgen. Huisje was top, personeel flop. Jammer want zij zijn het (chagrijnige) gezicht van het park.

• 6Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Patrick, Eigenaar, 30-08-2022

Beste Anja,

dank u wel voor het kenbaar maken van uw ervaring.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat uw ervaring in onze horeca niet was wat u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Wij zullen dit zeer zeker met de desbetreffende manager bespreken zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Fijn dat uw cottage in orde was.

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos info

Camping-informatie