Heerlen

We hebben een aantal aanbieders voor Heerlen voor je op een rij gezet:

vakanties Heerlen

We hebben een aantal aanbieders voor Heerlen voor je op een rij gezet:

Reviews over Heerlen

Een genot om hier te verblijven

Arno,
    2-1-2019

Wat een genot is het om te verblijven bij de familie Reesink van B&B de Oliemolen in Heerlen. Eind van het jaar hebben wij 3 nachten gebruik gemaakt van het appartement “in de nok”. De inrichting is erg sfeervol, luxe en compleet. We hebben nergens op misgegrepen. Paul & Corriene geven je echt het gevoel dat je er een paar dagen tussenuit bent. Naast de geweldige accommodatie wil ik ook een compliment maken aan de gastgever over het ontbijt. Elke ochtend zag de ontbijttafel er anders uit. Naast eigen gebakken brood, vers fruit, eitje, diverse soorten vers beleg, etc…. werden we ook iedere ochtend verrast door Corriene met een eigen gebakken toegift. En ook de eigen gebakken vlaai is heerlijk.

Paul heeft ook een rondleiding gegeven door de oliemolen. Vol passie legt hij de werking van de molen uit en verteld hij over de restauratie die hij zelf heeft uitgevoerd. Kortom; een ideale plek om een tijdje te verblijven.

Gereisd met partner in december 2018

J.Smitshoek,
    16-12-2018

Heel romantisch zeer vriendelijk personeel lekker culinair dineren een aanrader.

Gereisd met partner in december 2018

Wel oke

Alex Hoogendijk,
    15-12-2018

Matig onder houden maar goede service

Gereisd zakelijk in december 2018

Prefekt

van de werf,
    9-12-2018

fijn verblijf gehat vriendelijk personeel en goede bedden niet gegeten hier maar de bar was prima en snele bediening komen zeker trug

Gereisd met vrienden in december 2018

Netjes, schoon, opgeruimd, warm sanitair en camper

Eli,
    4-11-2018

2 weken vakantie gevierd, heerlijk gefietst in de natuur en genoten van Heerlen binnenstad

Gereisd alleenreizend in november 2018
Heerlen scoort een 8 uit 10, op basis van 134 reviews