Sorteren

Reviews over Heerlen

Netjes, schoon, opgeruimd, warm sanitair en camper

Eli
    4-11-2018

2 weken vakantie gevierd, heerlijk gefietst in de natuur en genoten van Heerlen binnenstad

Prima

Sanne
    25-10-2018

Hotel ligt top gelegen in het centrum. Onze kamer vonden we wat aan de krappe kant, geen ruimte om te zitten. Verder wel een zeer ruime badkamer. Ontbijt was niet uitgebreid. Personeel is onwijs vriendelijk!

prima

Yolanda
    15-10-2018

prima hotel in het centrum met betaalbare parkeergarage om de hoek

Zeer goed

Rob Bevelander
    22-9-2018

Een geweldige camping met een uitstekend restaurant.

De Kok komt zelfs aan tafel bij je.

Dit restaurant verdiend een 10.

Camping is schoon alleen betaal je voor warm water en dat kan oplopen. € 5,00 voor 5 minuten heet water.

TOPPIE !!!!! VOOR MIJ NIET TE VERBETEREN.

Georges De Munter
    31-7-2018

Zeer vriendelijk en gedienstig personeel en heel rustige camping , ook de vaste campinggasten waren vriendelijk . Mooi en hygiënisch zwembad en gescheiden plonsbad voor kinderen. Mooie camperplaatsen op beton met grasplaats voorzien van water , elektriciteit , en zelfs kabelaansluiting voor TV ,ook is er goede wifi verbinding. Ook was het sanitair goed en zeer goed onderhouden. Wat ik een pluspunt vind is dat er nog maar net een restaurant geopend is op de camping , hier kan je tegen een goede prijs lekker en gezond eten . Het valt op dat de kok kookt met passie voor zijn vak ,hij heeft mij prettig verrast met zijn piekfijne gerechten. Ik hoop dat in de toekomst het restaurant meer openingsdagen zal hebben .

Als ik nu enkele dagen vrij heb weet ik nu waar wij en onze camper zullen te vinden zijn.

Heerlen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 134 reviews