Camping Osebos

8.2Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Vanaf Camping Osebos vlakbij Gulpen heb je een fantastisch uitzicht over de Limburgse heuvels. De kinderen vermaken zich uitstekend bij de speeltuinen of de enthousiaste animatie na een ontbijt met vers afgebakken broodjes. Verken zeker de groene natuurlijke omgeving of bezoek gemoedelijk Gulpen en historisch Maastricht.

Contact

415 reviews over Camping Osebos

• 2019
    8Monique13-11-2019

Fantastisch, zekers voor herhaling vatbaar!

Camping Osebos is een fantastische camping, schoon, super mooi uitzicht en een mooie omgeving. Onze jongens hebben zich prima vermaakt, zwembad, fietsen en super leuk recreatieteam... we hadden geen kind aan ze!! Leuke tip: scooter huren om de omgeving te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam J Strijkert03-09-2019

Super gezellige camping, met prachtig sanitair, en altijd super schoon, fantastische omgeving, heerlijk om te fietsen, hartelijke ontvangst bij de receptie.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Maurice03-09-2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Het is een mooie terrassencamping in een geweldig landschap. Vriendelijk personeel, prima winkel, voldoende en meestal schoon sanitair. In de omgeving is erg veel te zien. De wandeling over het voetpadnaar Gulpen is echt mooi.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10fam13417-08-2019

In ons hart!

Voor het 2e jaar, met kinderen 10, 12, 13 en hond, GENOTEN! Echte camping-camping voor álle leeftijden. Geen charlet- en bungalowpark. Prachtige ruime plekken; op terrassen mooi uitzicht, maar ook gezellige veldjes. Personeel is vriendelijk. Het sanitair is zeer netjes, schoon en fris, zegt veel over de eigenaar en het team maar ook over het publiek van de camping. Fijn winkeltje, alle dagen vers (stok)brood en lekkernijen. Volop activiteiten van een verhaaltje voor de kleinsten, sport en spel voor allen, tot leuke uitstapjes (waar je niet op bij hoeft te betalen). Zwembad eenvoudig maar top. Gave speeltuin (waar de jeugd zich 's avonds verzameld, geen overlast). Voor de hard-/trailloper, wielrenner, mtb-er en wandelaar een geweldige omgeving; geen meter vlak, behalve onder je tent. Veel te zien en beleven in omgeving. Buienradar uit en gaan, het meeste waait over én het gaat niet verder dan het vel (droger en wasmachien doen de rest).

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5kamphie14-08-2019

Weer een ervaring rijker, maar daar blijft het bij

Camping ligt erg mooi voor verschillende wandeltochten, veel te weinig sanitaire voorzieningen, Zwembad was gewoon te vies voor woorden en veel tegels kapot. zou afgesloten moeten worden. schaduw is er niet bij het zwembad, dus met warme dagen is het in en uit het zwembad en gauw weer naar de tent. veel fruit bomen dus erg veel last van wespen. plekken ruim genoeg. mooie winkel ! goed restaurant met bediening die naar de klant vriendelijk doet maar ondertussen elkaar de huid vol scheld. omgeving is gewoonweg schitterend.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jomare13-08-2019

Mooie terrassencamping!

Mooie terrassencamping in een schitterende omgeving. Voor de oudste kinderen was er weinig te doen, jongste heeft zich prima vermaakt. We hadden bij eerdere reviews al gelezen dat een grote tent bijna niet op de plek past, dat is ook onze ervaring, onze tent paste echt nét maar met een bijzettentje en de bagagewagen erbij was het erg vol. We hadden op onze plek wel een fantastisch uitzicht, dit verschilt erg per plaats. Aan service hangt op deze camping een prijskaartje, voorbeeld; een kopietje van een gedeelte van de wandelkaart wordt 50 cent voor gevraagd. Ook wanneer je de was wilt doen kost dat vrij veel (in vergelijking met wat we op andere campings betaalden). Sanitair verdiend een 10! Super schoon en altijd warm water zowel bij de douches als het afwasgedeelte. Ook hebben wij nooit hoeven wachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Justus Zeelenberg11-08-2019

Perfect, ook met kleine kinderen

Mooie plaatsen, goed zwembad en voldoende plek (ook voor jonge kinderen) om te spelen en te bewegen. Hele nette en schone toiletgebouwen inclusief familie douche.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Paul en José van der Meer04-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Vandaag weer naar huis, geweldige vakantie op een supermooie, schone, vriendelijke camping waar werkelijk alles tip top is, wie weet tot de volgende keer! Zeker aan te bevelen aan vrienden en kennissen👏🏻

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Hsieg30-07-2019

Zeker een aanrader voor een volgende keer.

Prima camping,met openbaar vervoer naar Aken of Maastricht op 10 minuten lopen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. Neeskens01-07-2019

Zéér nette camping schoon sanitair. Super omgeving de mooiste van Limburg. Centraal gelegen Aken Maastricht en prachtige panoramaroute België Schoon zwembad met ligstoelen. Slechts EEN nadeel als je beneden in de buurt van het zwembad staat moet je heel ver lopen om naar het toilet te gaan. Super camping tot de herfstvakantie

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

29 tips over Camping Osebos

• Ton Koppens, 08-05-2012

In Gulpen,groot buiten terras,midden op plein,kun je heerlijk zitten, en eten. Aanrader, zuur vlees,met frites. en niet te vergeten, de Limburgse vlaai!Heerlijk,..

• Maurice, 17-10-2013

De streek is geweldig! heuvelland, leuke plaatsjes terrasjes etc.

• M.Visser, 02-07-2012

De toeristeninformatie van VVV's e.d. bieden voldoende mogelijkheden voor activiteiten bij alle weersomstandigheden. Ook in België en Duitsland zijn volop bezienswaardigheden

15 vragen over Camping Osebos

• Anne, 25-02-2019

Campingplaats 220

Wij hebben campingplaats 220 uitgekozen, is dit een goede ruime plek, met mooi uitzicht?

• Chantal , 30-06-2018

Fietsen mee?

Hallo, Wat is de ervaring met fietsen met kinderen in deze omgeving? 9 en 11 jaar en 1 bij ons achterop. We zitten nog in twijfel of we ze wel of niet meenemen. Alvast bedankt!

• Karin, 17-06-2018

Plaats 169

Weet iemand of dit een fijne plek is? Heb je last van het toiletgebouw? En weet iemand of je hier nog uitzicht hebt?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig