Camping Osebos

393 reviews over Camping Osebos in het Nederlands

Prima camping, geweldige omgeving

Arnoud
17-9-2018

Heerlijk weekje genazomerd op een mooie goed verzorgde camping met goed en schoon sanitair

Een mooie terrassencamping met prachtig uitzicht, op korte afstand van het leuke plaatsje Gulpen.

Leuke camping voor jong en oud, goed restaurant (Cup & Vino), broodjes worden iedere ochtend vers afgebakken in de grote shop op de camping.

Sanitair ruimtes zijn heel netjes en ruim aanwezig op de camping.

We verbleven hier met 2 kinderen van 3 en 7.

Animatie is zeer goeden er zijn leuke speeltuinen, waarvan 1 hele grote.

De oudste vond vooral het Pannaveldje helemaal top.

Als ik dan 1 puntje van kritiek mag geven. Het zwembad kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Water mag iets warmer en een kleine glijbaan is voor kinderen al leuk. En het pierenbadje mag iets vrolijker.

Als deze aanpassing gedaan zal worden komen we zeker weer terug, en is de camping voor mij een 10 waard.

Geweldige camping voor jong en oud!

Fam. Zuidema
23-8-2018

Gemoedelijke sfeer, ruime plaatsen, zeer schoon en net sanitair. Een heerlijke vakantie gehad. Een mooi uitzicht en vele culturele en sportieve uitjes in de buurt met openbaar vervoer voor de deur maakt zelfs een uitje naar Aken in Duitsland mogelijk. Het zwembad krijgt van mij een 7 omdat het water wel heel koud is. Verder helemaal prima.

Super vakantie

Hanna
17-8-2018

Prachtige camping. Wij hebben enorm genoten. Wij stonden op een comfort plek en deze was heel ruim. Het sanitair is heel netjes en schoon. Wel wat weinig douches voor in het hoogseizoen en je kan de temperatuur niet zelf instellen dat was vooral jammer door het warme weer dan is koud douche toch wel prettig. Animatie heel goed geregeld. Fijn resturant. Winkel op de camping ook helemaal oke. Het enige echte minpunt is het zwembad, de randen en de vloer zijn kapot het brokkeld dus af. Het water is hierdoor troebel en vies. Speeltuin helemaal super voor de kids. Wij komen graag nog een keer terug!

Een echte aanrader!

Nelleke
15-8-2018

Het opvallendst aan deze camping is het geweldige uitzicht, de rust en de ontspannen sfeer die er heerst. Een prima campwinkel en uitstekende (gratis!) wifi. Voor jong en oud een heerlijke camping, voor de meeste pubers misschien wat saai. Maar in de omgeving is heel veel te doen. Het sanitair is erg schoon en waar wij zaten (boven) zeker niet te weinig.

heel leuk

jolijn
8-8-2018

het was een hele leuke en kindvriendelijke camping. we hadden het idee dat we een weekje in Frankrijk stonden! het zwembad was wel leuk, maar heel erg smerig. er lagen bijvoorbeeld pleisters op de bodem en je kon niks zien onderwater met een duikbril. mijn broertje heeft een geestelijke beperking (11) en had het helemaal naar zijn zin, het animatieteam was heel leuk en er waren iedere dag 3 activiteiten voor alle leeftijden mijn zus en ik konden ook bijvoorbeeld boogschieten of meedoen aan een dropping, kortom het was een geweldige camping alleen het zwembad was een beetje jammer.

Erg mooie camping, mooi uitzicht!

Bibi
7-8-2018

Een hele fijne tijd gehad op de camping. Nette camping en mooi uitzicht. Vooraf geïnformeerd of er voor de caravan een voortent en luifel zou passen, dit was geen probleem zeiden ze, echter paste dit niet en konden we alleen de voortent opzetten. Gelukkig was het erg goed weer en vonden wij dit niet echt een probleem, wel jammer. Het sanitair werd echt uitstekend schoongemaakt en zag er erg netjes uit, ondanks alle drukte was het erg schoon. Ook een fijn zwembad, het peuterbad behoeft toch echt wel aandacht, stukken van de bodem raakten los waardoor de ondergrond erg ruw was, niet echt fijn voor die kleintjes.

Nette schone Camping met goede WiFi

Tom
6-8-2018

Sanitair was echt schoon, helaas temperatuur douche niet instelbaar

Te weinig sanitair t.o.v. De hoeveelheid kampeerplaatsen ( beneden)

Ondanks dat we bij de reservering hebben aangegeven een grote De Waard tent te hebben konden we deze amper op de plaats kwijt en kon de bijzettent er helaas niet meer naast. En gelukkig kon onze aanhanger nog op de parkeerstrook.

Ook is het Spijtig dat er niet vermeld wordt bij de reservering dat er een kerseboom naast de plek staat ivm met vlekken op het doek van onze Nieuwe De Waard tent ,die er nooit meer uitgaan!! Maar wij nu wel hebben...😔😔

Op het benedenveld hoor Je de doorgaande weg nogal (waar niet altijd rustig gereden wordt).

Tevens was het zwembad verouderd veel stukjes van de tegeltjes op de vloer en water was troebel.

In de winkel is vanalles te krijgen Top!!

Met elke dag vers gebakken broodjes,

Gratis WiFi die het goed doet.

Ik miste muziek in het sanitair gebouw..

Nooit meer!!!!

Sandra
3-8-2018

Wij vonden het in een woord VRESELIJK!!!

Camping ligging en sanitair is super mooi maar de baas, bazin en kantine beheerder zijn echt zo onbeschoft dat we hier zeker nooit meer terug komen.Wij zijn al op heel veel campings geweest en nog nooit problemen gehad of een slecht review gegeven maar helaas kan ik zo een grove ingebeelde beheerders geen goed punt geven.Jammer want de ligging is prachtig!

Geen voorzieningen ten behoeve van gehandicapten!

Dick Mensink
3-8-2018

"Waarom heeft u geen aanpassingen voor mensen met een fysieke beperking? vroeg ik de beheerder\" recent in mei 2018. "Dat is een kwestie van keuzes die je maakt", aldus de beheerder. Ik sprak hem erop aan dat zelfs in het vernieuwde toiletgebouw (nog niet opgeleverd mei 2018, dus uiterst actueel en alsnog uitvoerbaar) geen brede toegangsdeur tot enig sanitair is voorzien."Dit gebied is niet voor mensen met een rolstoel" zei de beheerder. Dan houdt voor mij de discussie op, want er is geen wil, geen bereidheid om mensen met beperkingen toegang te geven. Als zij wel wensen te komen, is dat toch hùn keuze; de beheerder blokkeert echter die vrije keuze en discrimineert naar mijn mening de gehandicapte medemens. En hij doet dat in weerwil van de"wet toegankelijkheid bedrijven en gebouwen 2017". Hiermee heeft camping Osebos slecht gescoord in mijn ogen. Wijzigingen voor de toekomst werden NIET toegezegd: een kwestie van keuze maken dus..

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.