WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°5°
8,6

Omschrijving
Vanaf Camping Osebos vlakbij Gulpen heb je een fantastisch uitzicht over de Limburgse heuvels. De kinderen vermaken zich uitstekend bij de speeltuinen of de enthousiaste animatie na een ontbijt met vers afgebakken broodjes. Verken zeker de groene natuurlijke omgeving of bezoek gemoedelijk Gulpen en historisch Maastricht.

396 reviews over Camping Osebos in het Nederlands

Grandioos!

Cas Roggeveen,
10-2-2019

Heerlijke camping met de zomer van 2018 waande je in zuid Frankrijk!!! Jo en Karin hebben er in de laatste 20 jaar een heerlijke camping van gemaakt !!! Met een heerlijke uitstraling perfecte voorzieningen !!! Kortom Geweldig!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping om jaarlijks naar terug te gaan.

Fam. Tuithof,
17-10-2018

Super mooie camping, op een geweldig mooie plek in Limburg met mooie plaatsen en alles voorhanden.

Mooi zwembad wat deze zomer voor de nodige verkoeling zorgde, en de aanwezige strandbedden is een welkome luxe.

De eigenaar Jo staat altijd voor je klaar en niets is te veel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een prima vakantieverblijf !

Mr.Wiseguy,
10-10-2018

Een absoluut mooie ligging van een prima camping. Een terrassencamping met schitterend uitzicht. Zeer royale plaatsen, althans bij ons (117) met goede voorzieningen. als afvoer, stroom, cai en wateraansluiting. Uitstekende sanitaire voorzieningen welke prima worden schoon gehouden en speelfaciliteiten voor de kleintjes. Het zwembad is ietwat gedateerd en niet verwarmd. Absoluut goede horeca met een snackpunt en een prima restaurant. Niets negatiefs ? D verlichting opo de paden zou beter kunnen en wat entertainment voor de ouderen zou ook welkom zijn, al is het maar 1 avond per week. Kortom een aanrader.

Prima camping, geweldige omgeving

Arnoud,
17-9-2018

Heerlijk weekje genazomerd op een mooie goed verzorgde camping met goed en schoon sanitair

Gereisd met partner in september 2018

Een mooie terrassencamping met prachtig uitzicht, op korte afstand van het leuke plaatsje Gulpen.

Leuke camping voor jong en oud, goed restaurant (Cup & Vino), broodjes worden iedere ochtend vers afgebakken in de grote shop op de camping.

Sanitair ruimtes zijn heel netjes en ruim aanwezig op de camping.

We verbleven hier met 2 kinderen van 3 en 7.

Animatie is zeer goeden er zijn leuke speeltuinen, waarvan 1 hele grote.

De oudste vond vooral het Pannaveldje helemaal top.

Als ik dan 1 puntje van kritiek mag geven. Het zwembad kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Water mag iets warmer en een kleine glijbaan is voor kinderen al leuk. En het pierenbadje mag iets vrolijker.

Als deze aanpassing gedaan zal worden komen we zeker weer terug, en is de camping voor mij een 10 waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige camping voor jong en oud!

Fam. Zuidema,
23-8-2018

Gemoedelijke sfeer, ruime plaatsen, zeer schoon en net sanitair. Een heerlijke vakantie gehad. Een mooi uitzicht en vele culturele en sportieve uitjes in de buurt met openbaar vervoer voor de deur maakt zelfs een uitje naar Aken in Duitsland mogelijk. Het zwembad krijgt van mij een 7 omdat het water wel heel koud is. Verder helemaal prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super vakantie

Hanna,
17-8-2018

Prachtige camping. Wij hebben enorm genoten. Wij stonden op een comfort plek en deze was heel ruim. Het sanitair is heel netjes en schoon. Wel wat weinig douches voor in het hoogseizoen en je kan de temperatuur niet zelf instellen dat was vooral jammer door het warme weer dan is koud douche toch wel prettig. Animatie heel goed geregeld. Fijn resturant. Winkel op de camping ook helemaal oke. Het enige echte minpunt is het zwembad, de randen en de vloer zijn kapot het brokkeld dus af. Het water is hierdoor troebel en vies. Speeltuin helemaal super voor de kids. Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een echte aanrader!

Nelleke,
15-8-2018

Het opvallendst aan deze camping is het geweldige uitzicht, de rust en de ontspannen sfeer die er heerst. Een prima campwinkel en uitstekende (gratis!) wifi. Voor jong en oud een heerlijke camping, voor de meeste pubers misschien wat saai. Maar in de omgeving is heel veel te doen. Het sanitair is erg schoon en waar wij zaten (boven) zeker niet te weinig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

heel leuk

jolijn,
8-8-2018

het was een hele leuke en kindvriendelijke camping. we hadden het idee dat we een weekje in Frankrijk stonden! het zwembad was wel leuk, maar heel erg smerig. er lagen bijvoorbeeld pleisters op de bodem en je kon niks zien onderwater met een duikbril. mijn broertje heeft een geestelijke beperking (11) en had het helemaal naar zijn zin, het animatieteam was heel leuk en er waren iedere dag 3 activiteiten voor alle leeftijden mijn zus en ik konden ook bijvoorbeeld boogschieten of meedoen aan een dropping, kortom het was een geweldige camping alleen het zwembad was een beetje jammer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Erg mooie camping, mooi uitzicht!

Bibi,
7-8-2018

Een hele fijne tijd gehad op de camping. Nette camping en mooi uitzicht. Vooraf geïnformeerd of er voor de caravan een voortent en luifel zou passen, dit was geen probleem zeiden ze, echter paste dit niet en konden we alleen de voortent opzetten. Gelukkig was het erg goed weer en vonden wij dit niet echt een probleem, wel jammer. Het sanitair werd echt uitstekend schoongemaakt en zag er erg netjes uit, ondanks alle drukte was het erg schoon. Ook een fijn zwembad, het peuterbad behoeft toch echt wel aandacht, stukken van de bodem raakten los waardoor de ondergrond erg ruw was, niet echt fijn voor die kleintjes.

Gereisd met partner in juli 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.