Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

162 Reviews over Alkenrode

• 10Saskia16-06-2022

Fantastisch!

Wat een mooie plek om te verblijven. Een pareltje. Wij verbleven in het royale luxe appartement. We hebben genoten van de gastvrijheid van Hanneke en Ralph en genoten van de heerlijke table d’hotes. Vanuit Elkenrade kun je gelijk schitterend wandelen en fietsen door het Limburgse Heuvelland. We komen zeker terug!

• 10Marjan de Ruwe-Verbeek14-06-2022

Fantastisch!

Alkenrode is een geweldig mooie en complete woning op een prachtige locatie! Zeer liefdevolle en gastvrije eigenaars die zorgen dat je je meteen thuis voelt. Vanuit de woning kun je prachtige wandel en/of fietstochten maken door een schitterend landschap. Als je deze accommodatie boekt krijg je meer dan waar voor je geld; aan werkelijk alles is gedacht!

Hanneke, Eigenaar, 16-06-2022

Dank je Marjan voor jouw enthousiaste review. Fijn dat jullie zo genoten hebben van het compleet ingerichte vakantiehuis en van de mooie omgeving. En jullie hadden geluk....de kersen zijn nu rijp! Bedankt dat jullie onze gasten waren!

• 10Marc en Bianca08-06-2022

Het gevoel van steeds weer thuiskomen!

In nog geen 3 jaar, zes keer naar dit mooie en fijne vakantiehuis zegt meer dan alle woorden bijeen. De gastvrijheid, de verzorging: vraag de gastheer naar zijn culinaire mogelijkheden. 4/5 gangen diner met wijnarrangement een absolute aanrader. Het prachtige huis/appartement, de ruimte, de omgeving ( Toscane dichtbij ) Voor elk wat wils: mooie wandel/fiets/ auto routes Ook met je boek in de heerlijke tuin is geen straf.

Hanneke, Eigenaar, 16-06-2022

Dank je voor jullie goede review! Altijd fijn als gasten tevreden zijn....en het grootste compliment is als ze weer terugkomen! Voor ons is het ook leuk om te zien hoe jullie genieten van het huis/appartment maar ook met de vele fietstochten of wandelingen die gemaakt worden. En later weer terugzien in een mooie fotocollage! Bedankt dat jullie weer onze gasten waren!!

• 10Willem20-05-2022

Geweldige locatie, faciliteiten en gastvrijheid

Met ons gezin bestaande uit 6 volwassenen en een dreumes van 1,5 jaar oud hebben we een heerlijk lang weekend gehad in Alkenrode logies. In het hele proces van boeking tot en met het wegrijden hebben we heel fijn contact gehad met Ralph en Hanneke. De locatie is fantastisch gelegen en de accommodatie is voorzien van hoogwaardige producten en een stijlvolle inrichting. Naast het huis biedt het nog volop ruimte om te wandelen door de (kruiden) tuinen, petanque baan of een bezoekje te brengen aan de schapen en kippen.

Wij hebben de omgeving verkent met de fiets en mochten we ook langs een boerderij iets verderop in de straat om te kijken naar de kalfjes en koeien. Daarnaast hebben we ook genoten van een heerlijk 4-gangen diner plus bijpassende wijnen van Ralph. Zeker een aanrader om dat te combineren met het verblijf.

Hanneke, Eigenaar, 16-06-2022

Beste Willem, bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Alkenrode ( vakantiehuis en het naastliggende appartement ) is zeker ook geschikt voor max 6 personen en ook met een kleintje erbij. Er is voldoende ruimte en het vakantiehuis is standaard voor 6 personen ingericht. Fijn dat jullie zo genoten hebben! Bedankt dat jullie onze gasten waren!

• 9Marit26-04-2022

Een fantastisch verblijf!

Het pas verbouwde appartement is tot in de puntjes verzorgd. Een ruime keuken en badkamer! Een klein detail maar wel van belang; in de keuken staan goede pannen en messen. We hebben genoten van het diner en de gastvrijheid van Hanneke en Ralph; het diner is zeer aan te raden. De plek is een goede uitvalsbasis om te wandelen en voor een uitstapje naar Maastricht. De logies staat op een prachtige plek met ruimte om heerlijk buiten te zitten. Wij komen zeker terug!

• 9Natuur

Hanneke Heintges, Eigenaar, 29-04-2022

Beste Marit, Dank je wel voor jouw review. Fijn dat jullie zo genoten hebben van het vernieuwde appartement en van het diner. Hou de mooie herinneringen vast! We zien jullie graag terug! Jullie waren fijne gasten! Klein puntje nog...het is een 2 persoons appartement. Op de website wordt ook aangegeven dat het enkel en alleen aan volwassenen verhuurd wordt.

• 10Roel & Yara25-04-2022

Luxe verblijf op perfecte plek!

Wij hebben echt een top verblijf gehad bij Alkenrode. De locatie is perfect (op de fiets wacht er wel altijd nog een slotklim op je, gezien de ligging op een heuvel. Zorgt voor een heuse finale) en het appartement is verassend ruim en helemaal compleet. Je merkt aan alles dat het met liefde en gevoel voor kwaliteit is ingedeeld. Van het koffiezetapparaat tot het mooie bad. We hebben uiteindelijk ons verblijf verlengd want we wilde écht nog niet weg. Kortom: complimenten aan (een hele leuke) gastvrouw en heer Hanneke en Ralph!

Hanneke Heintges, Eigenaar, 29-04-2022

Beste Roel en Yara, bedankt voor jullie mooie woorden en dat jullie de moeite genomen hebben om een review te schrijven! Jullie kwamen via via.... leuk te horen dat jullie zo enthousiast zijn en zo genoten hebben! Voor een fietser is Alkenrode een uitdaging...je moet altijd een heuvel op om weer "thuis" te komen. Bedankt dat jullie onze gasten waren!

• 10Veronique DC01-12-2021

Topverblijf

A lles tot in de puntjes verzorgd L uieren bij het knetterende haardvuur K okkerellen in een prachtige keuken E nthousiasme van Hanneke en Ralph N iks ontbreekt je hier: aan alles is gedacht R alph's menu: topgastronomie! O ntstressen vormt hier absoluut geen probleem D roomlocatie om te wandelen E indeloos genieten Dit alles doe je bij.... Alkenrode Logies

• 10Hay en Donneke29-11-2021

Een parel in Zuid-Limburg!

Wat hebben wij samen met onze vrienden erg genoten van deze schitterende ruime, luxe vakantiewoning. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en rondgeleid door het huis. Een heerlijke vlaai, verse bloemen, een brandende haard, het was een warme binnenkomst. Wij hebben s'avonds genoten van een heerlijk diner dat door Ralph en Hanneke fantastisch werd verzorgd. Na heerlijk geslapen te hebben en een hele fijn douche zijn we na het ontbijt gaan wandelen in deze prachtige omgeving. We hadden heel graag langer willen blijven, maar helaas moesten we weer naar huis. We komen heel graag terug om ons weer te laten verwennen en te genieten! Fantastisch Hanneke en Ralph!

• 9EC23-11-2021

Heerlijk

Heerlijke vakantie, mooie lokatie. Alkenrode is een mooie, ruime woning. De ontvangst is heel hartelijk. Heerlijk dat alles aanwezig is. In de keuken een koffieboon machine. Het huis is mooi ingericht. De bedden slapen lekker. Hanneke en Ralph zijn fijne gastvrouw en heer.

• 8Natuur
  • 10Susan en Dick01-11-2021

We hebben een heerlijke week door gebracht in het mooie goed verzorgde grote luxe vakantie woning van Hanneke en Ralph...Heerlijke genoten van alle comfort en hun gastvrijheid ! Ze verdienen een dikke 10 !!!!! Geweldig, zo compleet in alles waar heel veel liefde en zorg is ingestoken...We komen zeker terug !!!

Vakantiehuis Alkenrode info

Soort hotel