Vakantiehuis Alkenrode

Vakantiehuis Alkenrode
9,7

81 reviews over Vakantiehuis Alkenrode in het Nederlands

Met vrienden

Perfect als je houdt van rust, sfeer en comfort.

Inge
10-10-2018

Alles klopt in de positieve reviews!

Fantastisch (vakantie)huis!

Esther
1-10-2018

Wij hadden voor de 2e keer met 3 dames Alkenrode geboekt en hebben wederom genoten van een heerlijk verblijf. We kwamen om te wandelen in het mooie heuvellandschap. Het weer was wisselend, maar dat maakt niet uit en er is genoeg te doen en te zien in de prachtige omgeving. In het huis kun je heerlijk verblijven, lezen, tv kijken, koken, houtkachel aan, chillen, zalig! Het huis is van alle gemakken voorzien, alles is van goede kwaliteit, de eigenaren zijn zeer gastvrij en er ontbreekt werkelijk niets!

De reservering voor volgend jaar is alweer een feit, dat zegt toch eigenlijk genoeg..!!

Super!

Gerard
20-9-2018

Mijn vrouw heeft ook al wat geschreven maar ik wil niet achterblijven; Een schitterende vakantie woning buitengewoon goed geoutilleerd (keuken wauw!), grote tuin (met kippen), verschillende terrasjes. Wandelen of fietsen vanaf de voordeur, prachtige omgeving

Geweldig!

Fam. Verhoeven
17-9-2018

Fantastisch mooi huis! Jammer dat we maar twee nachten geboekt hadden. We hadden nog wel langer willen blijven. We voelden ons meteen thuis in deze prachtige verbouwde boerderij mede dankzij de gastvrije en enthousiaste eigenaren. Tevens hebben we mooie wandeltochten gemaakt in de directe omgeving. Een adres om te onthouden.

Sfeervol vakantiehuis, van alle gemakken voorzien.

Mv Koenders
16-9-2018

Heerlijke plek om te verblijven.

Gastvrije eigenaren, sfeervol huis met verse bloemen, ontvangst met koffie en iets lekkers, welkomspakket. Voelden ons erg welkom. Heerlijk om er zelf te koken, alles was ruim voor handen. Zelfs kookboeken waren aanwezig en hebben we gebruikt.

Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.

We hebben genoten en zijn zekers voornemens om nog eens terug te komen.

subliem!

Paul Visser
7-9-2018

super compleet en met stijl ingericht huis! Het ontbreekt je werkelijk aan niets! Van thee, tot olijfolie en verse kruiden. Mooie wijnglazen, prachtige schalen en een heerlijk welkom in de vorm van zelfgemaakte appelsap en honing. top gewoon! super gastvrij. Mooie tuinmeubels die heerlijk zitten en liggen. Ik kan geen minpunt bedenken.....Een hot tub zou het feest helemaal grandioos maken!

Het vakantiehuis voelt als een echt thuis !

fam. Vasse
5-9-2018

Het vakantiehuis is van alle denkbare gemakken voorzien, de keuken en badkamer zijn perfect voorzien van alle gemakken, verder is de sfeer heerlijk en de omgeving super !

Zeer sfeervol en prettig verblijf.

Tanja
3-9-2018

Zeer sfeervol huis waar we ons direct thuis voelden.

Het huis is voorzien van alle gemakken en heeft heerlijke bedden.

We zijn 2 weken geweest maar het is echt om gevlogen en hadden nog wel langer willen blijven. Alle persoonlijke extra's maken het verblijf bijzonder.

Ik heb van tevoren de reviews niet gelezen anders zou ik zeggen een 10 is wat overdreven.

Maar niets is minder waar, het is gewoon een 10+

Alles is aanwezig, een fijn verblijf, schoon ,praktisch en sfeervol ingericht. Hanneke en Ralph zijn zeer gastvrij zonder opdringerig te zijn.

Verse eitjes van eigen kippen, een jeu de boules baan, een prachtige tuin, diverse zitjes, een perfect geoutilleerde keuken...... of fijne restaurants in de omgeving.

Het is een fijne uitvalsbasis die je het liefst voor jezelf zou houden, ware het niet dat je dit toffe vakantie verblijf iedereen gunt: van harte!

Een weekendje uit om nooit te vergeten.

John Sarneel
2-8-2018

Reviews zijn niet altijd betrouwbaar maar over Alkenrode is echt niets teveel gezegd. Naast de zeer ruime woonkamer, de luxe keuken en 2 mooie slaapkamers voorzien van eigen douche en toilet hebben wij vooral door het mooie weer enorm kunnen genieten van de bijbehorende Jeu De Boules baan. Bij aankomst ook nog een heerlijke Limburgse vlaai die we vooraf per e-mail mochten uitkiezen. Eigen gemaakte appelsap, perensap en een potje honing stonden klaar om van te genieten. En ook nog eens heerlijke koffie uit een koffiemachine met vers gemalen koffiebonen. Naast dit alles ook nog een super mooie sauna met een ouderwets bad. Helaas door het super warme weer geen gebruik van gemaakt. Een volgend bezoek aan Limburg zullen we zeker weer proberen te boeken bij dit vakantiehuis van Hanneke en Ralph. Kortom een verblijf in Alkenrode kunnen wij een ieder die van rust, luxe en een prachtige omgeving houdt ten zeerste aanbevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Alkenrode in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Alkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.