Vakantiehuis Alkenrode

Tonen op kaart

119 reviews over Vakantiehuis Alkenrode

• 10Paul & Els09-02-2020

Wederom genoten!

Voor de tweede keer genoten in dit heerlijke huis. Aan werkelijk alles is gedacht! Ontbijten met verse eitjes en goede koffie. Je stapt de deur uit en maakt een fijne wandeling door het prachtige heuvelland. Even bijkomen in de sauna en dan de deur uit om een hapje te eten in de buurt of in Maastricht (op slechts 25 min rijden). We komen graag weer terug!

Gereisd met partner in februari 2020

• 10annette05-02-2020

Genieten van Alkenrode logies !

van een heerlijk weekend genoten bij Alkenrode logies, voor de 7e keer waren wij te gast bij Hanneke en Ralph. Je wordt gastvrij ontvangen en de Limburgse vlaai staat klaar samen met de koffie/thee. En de heerlijke appelsap/perensap van eigen boomgaard. Het is hier genieten in het huis, heerlijk bij de haard. Of zelf koken in de keuken, waar aan alles is gedacht. De wandelroutes starten voor de deur om door de leuke gehuchtjes te wandelen met mooie bezienswaardigheden en onderweg te pauzeren bij een gezellige herberg. Kortom een plek waar je bijna niet van weg kunt komen en je het jammer vindt als de laatste vakantiedag al weer aanbreekt ! We komen snel weer terug ....

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Raf en sofie20-01-2020

Ik wil er meteen terug, asap!

Een fantastisch verblijf, van alle comfort voorzien voor zowel keuken, sauna, badkamer, kamer... Hanneke en Ralph zijn super! Subliem om er te vertoeven met je partner en/of vrienden. Een paradijs om te wandelen!

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Saskia16-01-2020

Ik had nog graag wat langer willen blijven.

Je hoeft alleen je tandenborstel en kledij mee te nemen. Overcompleet ingericht huis. Met zorg gestyled en smaakvol ingericht. Bijzonder hartelijk ontvangst en uitgezwaaid door sympathiek stel. Echt een aanrader!.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Suzanne Zwolsman16-01-2020

Chillen doe je in Elkenrade bij Hanneke en Ralph!

Superfijn verblijf! Hanneke en Ralph hebben een passie voor verbouwen en dit is terug te zien in het fraaie en sfeervolle verblijf. Het huis is van alle gemakken voorzien en zeer compleet ingericht. We zijn zeer gastvrij ontvangen met vers sap en een vlaai. Hoe aardig is dat.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Familie Vasse07-01-2020

Een heerlijke week

Rustige omgeving in klein dorpje, hier is het nog echt stil met een prachtig uitzicht in een geweldig vakantiehuis

• 10Marc en Bianca05-01-2020

Hier wil je eigenlijk nooit meer weg!!!!!

Een warm en sfeervol welkom, Een plek om met elkaar ( 30 jaar vriendschap) te mogen vieren Bij binnenkomst: WAUW! Wat een mooi, sfeervol, super schoon, Geheel compleet huis. Eigenlijk wil je niet weg. Wil je je gewoon 3 dagen hier opsluiten. Maar natuurlijk wil je ook de omgeving verkennen. Door Hanneke en Ralph aan alles gedacht. Een heerlijk puur eerlijk verwen pakket als welkom ❤️ Valkenburg op zo’n 15 minuten rijden met de auto. Voor ons een bezoek aan de kerst grotten met al zijn moois in deze tijd. Hanneke en Ralph wij hebben van alles genoten met elkaar. Jullie verdienen een GOUDEN 10!

• 10Mookie04-01-2020

Wat een feest!!!

Wat een feest om voor de tweede keer Alkenrode te mogen bezoeken!! De gastvrijheid van Hanneke en Ralph geven wij een dikke 10!! Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. De keuken is uitgerust met alles wat je nodig hebt. Koffie/thee/kruiden.... echt alles is aanwezig en is het op dan wordt het aangevuld. De heerlijke houtkachel brand als je aankomt, bloemen staan op tafel, vlaaien aanwezig onder mooie stolpen. Je voelt de dat je meer dan welkom bent. Bedden zijn echt heerlijk. Zo ook de mooie aparte sauna-ruimte die echt voor nog meer ontspanning zorgt. Niks anders dan lof voor Alkenrode en Hanneke en Ralph!!! Wij komen zeker weer terug!!

• 9Pieter02-01-2020

Briljant

Het Toscane van Limburg, zonder vliegschaamte naar de glooiende heuvels van zuid NL. Twijfel niet, ga erheen. Hanneke en Ralph laten zien hoe liefde en zorg een huis kunnen vullen. Van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden, een sauna, een fijne haard, alles is aanwezig. En van daaruit wandelen, als therapie, voor de fitheid of gewoon om te genieten van de adembenemende omgeving. Voor de citylovers het heerlijke Maastricht om de hoek, voor de wijnliefhebbers diverse domeinen en voor de bierliefhebber een walhalla aan brouwerijen. Vier uw vrije dagen klimaatneutraal en vol vreugde, nestel u in Alkenrode.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2019
    10Anoniem27-11-2019

Subliem!

We hebben heel erg genoten vam ons verblijf in Alkenrode. Ralph en Hanneke zijn zeer gastvrij en het ontbrak ons aan niets. We hebben alle dagen gekookt in de geweldig goed en mooi uitgeruste keuken en lekker voor de kachel gezeten. De kamers waren heel compleet en een eigen badkamer was ook heerlijk.

Gereisd met vrienden in november 2019

0 tips over Vakantiehuis Alkenrode