Vakantiehuis
9,8

90 reviews over Vakantiehuis Alkenrode in het Nederlands

Een warm thuis weg van huis.

Djoeke,
1-1-2019

De woning is zo prachtig gerenoveerd met oog voor detail en goed gevoel voor sfeer. We kunnen het niet laten om hier steeds terug te komen., voelen ons er helemaal thuis. Voor ons de 4e keer alweer.

Gereisd met partner in december 2018

HuibZ,
27-12-2018

Heerlijk huis van alle gemakken voorzien, smaakvol ingericht en super verblijf. De verhuurder is super lief en zorgzaam.

Gereisd met partner in december 2018

Superformiweldigeindefantakolossachtig!

Marieke, Joris, Maike en Jaap,
3-12-2018

Voor rust, cultuur, natuur, gezelligheid, bijkomen, lachen, bijpraten, nog veel meer praten, muziek luisteren, genieten, bourgondisch verblijven, meer dan de vier sterren die aangegeven staan, fantastische gastvrouw- en heer, verse eieren direct van het erf, lokale vlaai, streekproducten, op geen enkel punt misgrijpen, uitkijken op een "kunstwerk" van haardhout, lekker zelf op een veilige manier aanmaakhoutjes klieven als je dan toch echt nog even iets extra's wilt doen, borrelen, goed eten, gewoon zijn in de geweldige gastenwoning, sauna pakken, lekker badderen, alles van je afspoelen onder de regendouche en vast nog iets vergeten... Gaan dus!!! J e zult na het lezen van deze review alsnog worden verrast door het landschap waarin je verkeert. Overdreven verhaal? Kun je denken, wij menen het.

Gereisd met vrienden in november 2018

Een supersuper vakantiehuis!

Familie Bos,
20-11-2018

Een prachtig vakantiehuis , comfortabel en gerieflijk. Smaakvol en zorgvuldig ingericht, heerlijk houtvuur in de kachel bij aankomst. De keuken is werkelijk fantastisch, alles erop en eraan, en meer dan dat! Koffiebonen, appelsap, honing en allerlei olijfolie enz beschikbaar. Wat gastvrij! En nog een hartelijk onthaal met Rioja en hapjes door Hanneke en Ralph! Was een heerlijk weekend Limburg, we komen graag terug!

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijk huis in prachtig heuvelland

Brigitte Scheepmaker,
3-11-2018

We hebben een paar dagen gelogeerd in het prachtige vakantiehuis van Hanneke en Ralph. Wat een geweldige plek. Ook met slecht weer (wij hadden een dag regen) is het heel fijn om gewoon thuis te blijven en lekker voor de kachel te zitten, boekjes lezen. Het huis is compleet, van alle gemakken voorzien, heel ruim en luxe. Hanneke is een super-gastvrouw die er alles aan doet om het verblijf perfect te maken. De omgeving is fantastisch mooi, het glooiende landschap, de dorpjes en Maastricht natuurlijk. We hebben een lange rondwandeling gemaakt, er zijn genoeg kaarten en boekjes in het huis aanwezig. Een plek om nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch!!

Arno en Lidwien,
1-11-2018

Een fantastisch vakantiehuis waar alles aanwezig is wat je maar kan wensen. Heerlijke sauna en open haard. Buitengewoon sfeervol ingericht. Vanuit het huis zijn prachtige wandelingen te maken door het Limburgse Heuvellandschap.

Ge-wel-dig!

Ireen,
1-11-2018

Tophospitality én een prachtig huis van uitzonderlijk hoog afwerkniveau. Alles tot in de puntjes verzorgd!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

SUPER!

Ada,
24-10-2018

Een prachtig vakantiehuis, van alle gemakken voorzien, gelegen in een prachtige wandelomgeving. In dit huis is aan alles gedacht, maar dan ook werkelijk aan alles. Je voelt je snel helemaal thuis. Het huis en de omgeving doen je denken aan Frankrijk. De sfeer is geweldig en een gastvrijheid die je zelden zo tegenkomt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een geweldige plek in het mooie Limburgse heuvellandschap. Super mooi groot vakantie huis in waar ooit de varkensstal was. Prachtig opnieuw opgebouwd met oude stenen en eikenhouten balken. Zeer goed uitgeruste luxe keuken met al de basis dingen al aanwezig. Heerlijke bedden, privé sauna en heel veel ruimte om te binnen bij de open haard of buiten op eigen terras te zitten.

Alles heel schoon alsof het net in gebruik is genomen en als welkoms verrassing flessen eigengemaakte appel en perensap, honing en een vruchtenvlaai waarvan je vooraf de topping kan kiezen. Echt een aanrader! We hebben genoten en in het gastenboek stonden alleen maar lovende woorden van vorige gasten en iedereen, incluis wijzelf, willen weer terugkomen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Perfect als je houdt van rust, sfeer en comfort.

Inge,
10-10-2018

Alles klopt in de positieve reviews!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Alkenrode in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Alkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.