Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.7Natuur

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over Alkenrode

• 10Margreet23-12-2022

Geweldig huis in mooie omgeving

Ons verblijf begon met een hartelijk ontvangst door Ralph en Hanneke én een heerlijke vlaai. Het huis is prachtig ingericht met luxe keuken voorzien van alle apparatuur en fraai serviesgoed. Het huis is heel centraal gelegen en in de directe omgeving zijn mooie routes om te wandelen of te fietsen. Er zijn volop restaurantjes en er is van alles te doen of te bezichtigen. Zelf houtjes hakken voor de houtkachel heeft wel z’n charme net als het bad op pootjes en de privé sauna. We hebben genoten in deze wintermaand maar komen zeker nog een keer in het voorjaar/zomer terug om ook van de tuin te kunnen genieten. Ralph & Hanneke, we hebben genoten.

• 10Monique22-12-2022

By far ons favoriete vakantiehuis!

Dit is een vakantiehuis met sfeer, oog voor detail en waarin werkelijk alles aanwezig is. Bij aankomst staan bloemen en vlaai klaar, en warm welkom door Ralph en Hanneke. De omgeving is geweldig, centraal in het Zuid Limburgse heuvelland. Talrijke leuke restaurantjes, wijngaarden en proeverijen en wandelroutes. Heerlijk zijn de sauna, de open haard en het bad in het huis Niet voor niets dat we hier al voor de 3e keer zijn! Dank voor jullie gastvrijheid!

• 10Liesbeth Schoenmaker19-12-2022

Wat is Alkenrode een fantastisch verblijf...

Alkenrode is een prachtig verbouwde hoeve. Smaakvol ingericht, verbouwd met prachtige natuurlijke materialen. Je kan niet anders dan er je echt thuis voelen. Een prachtige plek om te genieten van alles dat Zuid Limburg biedt. Alles is werkelijk goed doordacht en goed verzorgd. Een fijne leefruimte, die door de inrichting, en het gebruik van de mooie materialen, echt 'fijn leeft'. Een prachtige keuken, met alle gebruiksvoorwerpen er op en er aan. Een rustige slaapkamer met dito bedden en een prachtige badkamer. En niet te vergeten de gastdame en gastheer, heel erg aardig. Zij weten precies de balans te houden tussen 'er zijn' en gasten vrij laten. En niet te vergeten het diner, in de prachtige voorkamer. Haute cuisine feitelijk, en dat voor een uiterst schappelijke prijs. Het was onze tweede keer in Alkenrode en we hopen dat er nog vele malen volgen.

• 10Hans en Sharon van Dalen18-12-2022

Een mooi en luxe huis in het mooiste stukje Nederl

Alkenrode; wat verblijven wij hier graag. Voelt als thuiskomen bij Hanneke en Ralph. Een mooi, sfeervol en luxe huis met goede bedden, een heerlijke sauna en alles wat het verblijf hier enorm fijn maakt. En dat in alle jaargetijden! In de warme(re) maanden met heerlijk terras buiten en in de koude(re) maanden met de kaarsjes aan bij de houtkachel. Daarnaast ligt de woning centraal in al het mooie van Zuid-Limburg. Maar ook Duitsland en België zijn vlakbij. Het is genieten in Alkenrode en dat is dankzij de eigenaren Hanneke en Ralph. En heb je geen zin om te koken; op verzoek wordt voor een heerlijk gangendiner of tapasplank met bijpassende wijnen gezorgd. Een dikke 10!

• 10Gerard de Man16-12-2022

GENOTEN!!

We waren te gast in het appartement, wat een heerlijke plek! Een hartelijke ontvangst door Hanneke en Ralph, verse bloemen op tafel, alles tip top in orde en super schoon. Hier ontbreekt het je werkelijk aan niets; fijne bedden, volop handdoeken, een grote badkamer, verse koffiebonen, huisgemaakte sapjes. Een keuken waar menig keukenprinses jaloers op zou zijn. En dat alles gelegen in een prachtig stukje van het Heuvelland. Wat ons betreft een paradijsje! Dus ik zou zeggen……..boeken! Wij komen zeker terug. XX

• 10Carolien13-12-2022

Bijzonder sfeervol appartement

Alkenrode is prachtige plek om te verblijven als je houdt van rust en ruimte!

• 10N. Haeck02-12-2022

Supermooie vakantiewoning

Wat een heerlijk huis, zo smaakvol ingericht. Aan alles is gedacht, het voelt aan als thuis. En wat een gastvrijheid!! We hebben genoten van de wandelingen in het vijfsterrenlandschap. Wat een topregio. We komen zeker nog terug om te genieten jullie supermooie huis en de prachtige omgeving.

• 10V. De Cock11-11-2022

Schitterende vakantiewoning in Zuid-Limburg

Zodra we hier binnen stapten voelden we ons meteen thuis bij Alkenrode Logies en dit reeds voor de 2e keer. Wij hebben ontzettend genoten: een fijn en warm huis, kortom een bijzonder plekje. We hebben heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving, aan wandelroutes geen gebrek. In Wijlre en Gulpen zijn enkele leuke eethuisjes en supermarktje. Hanneke & Ralph, dank voor jullie gastvrijheid, jullie zijn gewoonweg T O P! We komen graag terug.

• 10Sanne05-10-2022

Super!

We hebben een heel fijn verblijf gehad in het mooie appartement in Alkenrode bij Hanneke en Ralph. Aan alles was gedacht; er stond zelfs vlaai voor ons klaar bij aankomst! De omgeving is overigens prachtig; perfect voor wandelen en fietsen en Gulpen met supermarkt en een aantal leuke restaurants dichtbij. Echt een aanrader dus!

• 10Henk en Marry26-08-2022

Unieke ervaring

Werkelijk een unieke ervaring.

We hebben ontzettend genoten van het verblijf bij Alkenrode. De omgeving, het prachtig sfeervolle huis maar bovenal de gastvrijheid van Hanneke en Ralph hebben indruk gemaakt. Wij komen zeker terug!

• 10Natuur

Vakantiehuis Alkenrode info