Camping Rozenhof

8.1Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Bij Epen met uitzicht over het Geuldal ligt Camping Rozenhof. Door de heuvels zijn de kampeerplekken niet allemaal even vlak. In het restaurant kun je naast een warme maaltijd ook echte Limburgse vlaai krijgen. Vanaf de camping starten verschillende wandelroutes. Voor een gezellig dagje weg ga je naar Maastricht.

Contact

188 reviews over Camping Rozenhof

• 7John11-01-2020

Prima camping in een schitterende wandel omgeving.

Fijne dagen beleefd op een mooi gelegen camping. Sanitair (Iets gedateerd) is geweldig schoon en heel. De kachel staat volop aan zodat je, ondanks de kou buiten, heerlijk kan douchen etc. Een voorbeeld voor veel andere campings die ook in de winter open zijn. Restaurant, winkel en broodjesservice zijn prima voor elkaar. De gastvrijheid is prima. Het terrein heeft typische Limburgse kenmerken, de heuvels lopen door naar de terrassen camping en maken het wel een beetje tot een uitdaging om een vlak plekje te vinden voor tent, caravan of camper. Ons is het redelijk gelukt, er was keuze zat. We komen vast nog eens terug in dit heerlijk wandelgebied en deze mooie uitvalsplek.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2019

• 10Lisette Ras05-01-2020

Gezellige mooie en leuke camping met heel vriendelijk personeel. Voor de wandelaar zoals wij hele fijne leuke mooie wandelingen in de natuur. Ook voor de winkelaars liggen Maastricht en Aachen niet ver weg. Het recreatie programma is in de zomer altijd leuk en gezellig. Het zwembad is een heerlijk bad voor kids om in te zwemmen en voor ouders goed om in af te koelen bij warm weer. Kortom een hele leuke camping. Zeker een aanrader. 😀😀😀

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    10Familie Mulder15-09-2019

Heel goed adres voor een fijne vakantie.

Wij verbleven 10 dagen in één van de Stacaravans op deze camping en alles wat prima in orde. Hele mooie, ruime caravan. Prachtige locatie met volop uitzicht op de mooie Limburgse heuvels. Keurige voorzieningen, hoewel wij ze niet nodig hadden, toch even gekeken. Vriendelijk personeel en zowel het restaurant als de cafetaria van uitstekende kwaliteit.

madelene, eigenaresse, 22-12-2019

Bedankt voor uw geweldige review!!! Daar doen we het allemaal voor.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Reijer en Corine Kleijer15-08-2019

Fantastische camping, erg vriendelijke eigenaren!!

De Rozrnhof is een fantastische camping mede ook vanwege de ligging, prachtig uitzicht! Mooie omgeving waarin je heerlijk kunt wandelen of fietsen, net wat je wil! Er is van alles te doen in de omgeving. Wat opvalt is dat de eigenaren erg vriendelijk en flexibel zijn, ze denken in alles mee, nemen de tijd voor een praatje. Er is een gezellig terras met erg vriendelijk personeel. Een prima zwembad, een winkeltje waar echt van alles te koop is waaronder heerlijk brood van de bakker. Een cafetaria met goede patat en snacks en overheerlijk softijs. De toiletten en douches zijn goed schoon. Kortom de rozenhof is een super fijne mooie plek om te genieten van een geweldige vakantie voor jong en oud!

madelene, eigenaresse, 22-12-2019

Bedankt voor deze fantastisch lieve woorden, met jullie was het ook geweldig. Soms klikt het zo goed, dat hadden we nooit van te voren kunnen bedenken. Tot een volgende keer!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9andre kooijman14-08-2019

Een fantastische camping op een waanzinnige plek!

Wij zijn hier ruim 2 weken geweest en het was de moeite waard. Schoon sanitair en ruime plaatsen. Op het terras is het heerlijk om even iets te drinken en eten in het restaurant is een aanrader, echt TOP!! Wij hebben er diverse keren voortreffelijk gegeten. Mooi om te zien dat het een camping voor alle leeftijden is en dat de kleinere gasten zich prima vermaken in een "ouderwetse" speeltuin. Het uitzicht vanaf de camping is prachtig, wandelmogelijkheden in de directe omgeving zijn er in overvloed. Wij hebben genoten van de Limburgse gastvrijheid, het prachtige weer, de vele mogelijkheden en komen dan ook zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

madelene, eigenaresse, 22-12-2019

Wij willen u hartelijk bedanken voor deze fantastisch lieve woorden. En ja we hebben inderdaad een beetje ouderwets vleugje sentiment in de speeltuin, maar dat proberen we altijd te stimuleren dat kinderen zich super kunnen amuseren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam Trompetter10-08-2019

Super!!

Fijn verblijf gehad. Zijn een weekje geweest in een stacaravan. Super uitzicht, zeer nette caravan en schoon caravans als nieuw goed geïsoleerd en erg fris.. Top!! Eigenaars waren fijn in de omgang. Camping ligt erg mooi.

• 7Eetgelegenheden

madelene, eigenaresse, 22-12-2019

Bedankt voor de lieve woorden, en fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Wie weet weer een volgende keer?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Frans Goossens12-07-2019

Fantastisch plekje met maar één maar

We huurden 3 schattige huisjes op de Camerig voor ons Familie weekend. Ligging en comfort van de huisjes is prima, de omgeving prachtig. Eigenaar vriendelijk. Maar wel een opmerking of noem het tip: verhuur de huisjes inclusief eindschoonmaak en suggereer niet dat dit zelf gedaan kan worden, want je doet het in de ogen van de schoonmaakster nooit goed genoeg. Het voorkomt onnodige discussie en slechte recensies. Verder overigens niets dan lof.

• 7Eetgelegenheden

madelene, eigenaresse, 22-12-2019

Bedankt voor de review, fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Barbara Jonkman23-05-2019

Snel weer terug naar deze fantastische plek

Dit is een geweldige camping/camperplek waar het uitzicht fenomenaal is alles tot in de puntjes verzorgd, een plek waar je kunt genieten van rust, omgeving en gastvrijheid

madelene, eigenaresse, 27-06-2019

Ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden en fenomenale score!! We doen allemaal ons best, en als dat dan zo goed gewaardeerd wordt, fantastisch!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 5familie28-04-2019

Leuk!

Heerlijk rustig! Prima accommodatie. Mooie caravan en uitzicht. Als de naastgelegen caravan ook bezet was, weinig privacy. Restaurant en frituur simpel, maar oke. Restaurantprijzen niet in verhouding (fastfood). Jammer dat we niet een potje mochten poolen rond 17:00 van de eigenaar i.v.m. diner. (wij waren de enigen die gebruik wilden maken van diner). Vriendelijke personeelsleden (jongelui). We vonden het oke, maar zoeken verder................. Leuk om er eens te zijn, maar we zoeken/ ervaren verder!

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

madelene, eigenaresse, 27-06-2019

Jammer dat we het niet helemaal naar uw zin hebben kunnen maken, helaas lukt dat niet bij iedereen. Wens ik u toch veel plezier bij een van onze collega's!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Anneke en Erik Wegereef08-09-2018

Fijne camping in een schitterende omgeving.

Voor de 4e keer een fantastische vakantie gehad op camping Rozenhof. Dit keer eerst 2 nachten gekampeerd en daarna een midweek in een stacaravan. Om niet eerst alles weer in te hoeven pakken na het kamperen werd na overleg eerst onze stacaravan schoongemaakt. Wat een fijne service! Een prima camping met zeer vriendelijk personeel, een leuk terras en goed restaurant. En dan de omgeving... Zo mooi om te wandelen (tip: koop een wandelkaart met de vele tientallen wandelroutes), fietsen (wel druk door de vele mede-weggebruikers) en natuurlijk het prachtige uitzicht over het Geuldal. Wij kunnen camping Rozenhof dan ook van harte aanbevelen.

• 9Eetgelegenheden

madelene, eigenaresse, 27-06-2019

Super bedankt voor de fijne recensie! En tot een volgende keer!

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping Rozenhof info