Camping Rozenhof

166 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Prima verblijf

HannekeZ
22-6-2018

Prima camping, goede plekken, schoon sanitair en vriendelijke mensen

Altijd fantasties .

Miriam
17-4-2018

Mooi uitzicht , vriendelijke personeel . Sanitair schoon. Alles bij elkaar super.

Super!

Chris en Els Varenhorst
2-1-2018

Wij hebben op deze prachtige camping gestaan van 23-12-2017 tot 30-12-2017.

We hebben het prima naar ons zin gehad!

Het is een mooie terrassencamping met een prachtig uitzicht over de Zuid-Limburgse heuvels.

Het sanitair is schoon en goed verwarmd, er is een wasmachine en droger, een snackbar en een ontzettend gezellig en goed restaurant

dat rond deze tijd helemaal in kerstsfeer was.

De eigenaresse en haar man en ouders zijn hele vriendelijke mensen

en ook de bediening in het restaurant is zeer vriendelijk.

Ze hebben een uitgebreide lunch- en dinerkaart en je kunt er heerlijke Limburgse vlaaien eten.

Kortom, wij hebben het ontzettend leuk gehad daar en komen zeker weer terug!

Bedankt voor de gezelligheid!

Super goed

Fam Kreuze
10-11-2017

Mooi gelegen, vriendelike en behulpzame eigenaars. Goed en schoon sanitair, midden in natuur. Perfecte locatie met mooie staanplaatsen.

Jean-Paul & Mirjam Kramer
23-10-2017

Zeer mooi gelegen camping met prachtige panorama's over het Zuid-Limburgs landschap en Epen. Zeker 's avonds een genot met al die lichtjes 👍

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, zowel van de camping en het restaurant.

Goed en vooral zeer schoon sanitair.

Ook het super gezellige restaurant is een aanrader met een uitgebreide lunch en menukaart. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en inrichting is super.

Wandelingen kun je starten vanaf de camping en zijn er teveel om op te noemen.

Wij gaan zeker terug 👌👌

wat een fantastisch uitzicht!

Bart Verhoeks
22-9-2017

Samen met mijn broer heb ik twee dagen op deze camping gestaan omdat we in het weekend hebben deelgenomen aan Limburgs Mooiste. wat een prachtig uitzicht heeft deze camping!! Zeer centraal gelegen waardoor je binnen een half uur met de auto bij alle leuke plaatsen kan zijn. De camping zelf is goed verzorgd en heeft alle faciliteiten die je nodig hebt voor een aangenaam verblijf. Niks teveel maar zeker ook niks te weinig! De mensen van de camping en het personeel waren uiterst vriendelijk. Aankomende herfstvakantie gaan we met de kinderen een paar dagen naar Limburg en hebben weer een aantal nachten geboekt.

Mooie en goede camping. Sanitaire schoon en goed.

Ton en Ria Wien
2-9-2017

"De Rozenhof" is een camping zoals je die in limburg mag verwachten, alles erop en eraan met.... zwembad(je).

Sanitair regelmatig schoongemaakt en warme douche. Restaurant goed en betaalbaar met vriendelijk personeel.

Snackbar aanwezig en ligging is centraal.

Het is een terrassencamping en we hadden een mooi uitzicht op het dal richting Epen.

Het is een familiebedrijf welke kort geleden is overgenomen door de dochter en haar man. De vorige eigenaar (Opa) drukt nog een stempel op de camping waardoor er een afwijkend "autobeleid" is wat de nodige "stof tot ontevredenheid" onder de campinggasten geeft. Jammer dat de gasten hier de eigenaar niet zelf over gaan aanspreken.....

Het is een camping waar ik graag nog een keer terugkom, zowel voor de mooie plaatsen met uitzichten, hygiëne als de klantvriendelijkheid. Het was een fijn vakantieverblijf.

Ton

Geweldig

Familie Hofman-Huisman
1-9-2017

Twee weken vakantie in een stacaravan met een prachtig uitzicht over de heuvels. Nette camping met o.a. een klein winkeltje en wasmachine en droger, fatsoenlijke prijzen, vriendelijk personeel, leuke speeltuin en simpel maar doeltreffend zwembad, onze kinderen (8 &11) hebben zich er prima in vermaakt. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden om te wandelen. Een aanrader!

Ingrid Sinnema
31-8-2017

Prachtige omgeving, schone camping en sanitair, een heerlijke eetgelegenheid.

Camping met prachtig uitzicht

Fam.Dekker
26-8-2017

Stacaravan gehuurd op deze gezellige kleinschalige camping. De caravan was schoon en het was overal netjes. Vriendelijk mensen, welke regelmatig praatje kwamen maken. Wij begrijpen niet dat mensen negatief over deze camping kunnen schrijven. Wij gaan beslist een keer terug. Van ons krijgt deze camping een dikke pluim.
Madelene Mertens, eigenaresse, 27-8-2017
Dank je wel voor jullie lieve woorden! En hopelijk tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.8 uit 10 op basis van 166 reviews.