Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Epen met uitzicht over het Geuldal ligt Camping Rozenhof. Door de heuvels zijn de kampeerplekken niet allemaal even vlak. In het restaurant kun je naast een warme maaltijd ook echte Limburgse vlaai krijgen. Vanaf de camping starten verschillende wandelroutes. Voor een gezellig dagje weg ga je naar Maastricht.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

203 Reviews over Rozenhof

• 9Henk Zwagerman22-12-2022

Fijne (winter) camping

Wij zijn hier twee keer in de winter geweest en daar is dit een fijne camping voor. Het sanitair is verwarmd, schoon en netjes. Daarnaast een gezellig restaurant. De plaatsen zijn verhard met een soort matten in ruitvorm, zodat er evengoed een haring in de grond kan als je een luifel wilt opzetten, maar je staat verhard en zakt niet in de blubber met je caravan of camper. Op veel plekken een prachtig uitzicht! De eigenaren zijn wat stug, maar zeker klantvriendelijk. Wij komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Mw. Hoogendoorn26-09-2022

Aangenaam en schoon verblijf

Prima stacaravan , alle noodzakelijke dingen aanwezig en brandschoon. Goede verwarming, douche en prettige zithoek. Wij keken uit over het mooie Geuldal.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Angelien30-07-2022

Geweldig. Voor herhaling vatbaar!

Mooi gelegen, gemoedelijke camping. De kampeerplaatsen zijn ruim opgezet en hebben een prachtig uitzicht. De camping is van alle gemakken voorzien; winkeltje, restaurant, snackbar, zwembad en schoon sanitair. Vanuit de camping zijn mooie wandelroutes te lopen. Voor herhaling vatbaar!

• 8Walter10-07-2022

Mooie plaatsen, wij hadden plek 43 met prachtig uitzicht, goed en erg schoon sanitair, afwassen met echt heet water, dat is uniek op een camping! Ondanks het feit dat er groot personeelstekort is, zoals overal, doen ze hun uiterste best je te helpen. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. En dat ons bagagewagen met de tractor naar boven werd gebracht is een geweldige service! Omgeving is prachtig met veel wandelroutes en fijne terrasjes.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Oosters09-07-2022

Prachtig uitzicht, gezellige niet te grote camping, aardig personeel, heerlijk restaurant, geweldig om met de honden te wandelen. Kortom absoluut aanrader

• 8Marleen Houben16-05-2022

Voor herhaling vatbaar.

Mooie ligging, goed sanitair. Ondanks het feit dat er groot personeelstekort is, zoals overal, doen ze hun uiterste best je te helpen. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. En dat de caravan met een tractor naar boven werd gebracht was een geweldige service!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. de Vries04-05-2022

Genoten op de camping in een luxe safaritent!

Genoten van ons verblijf in een prachtige, nieuwe safaritent met schitterend uitzicht! Je loopt vanuit de tent zo tussen de velden het wandelgebied in. Kleinschalige, rustige en schone camping met vriendelijke medewekers.

• 7Zeldenrijk30-08-2021

Schitterende omgeving, klantonvriendelijke camping

De camping ligt op een mooie plek met zeer mooi uitzicht. WiFi zeer slecht, in 2 weken geen verbinding kunnen krijgen met WiFi in en om de caravan, 2x iets erover gezegd maar kreeg als antwoord het is te druk niet iedereen kan erop! Ik liet de caravan achter zoals ik erin kwam maar dat was niet goed genoeg, ze was zeer onaardig en zei dat ik alles alleen met water had schoongemaakt wat zeker niet waar was! Ik kom zeker terug naar zuid Limburg maar ik kies dan wel voor een andere camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Andre Kooijman17-08-2021

Het blijft een fantastische camping!

Het blijft een fantastische camping! Twee jaar geleden zijn we ook geweest en hadden besloten om terug te gaan. De ligging is uniek, de plaatsen zijn ruim, het terras gezellig, het eten van het restaurant en de snackbar is smaakvol. En inderdaad, het sanitair is verouderd maar we komen daardoor niet minder schoon onder de douche vandaan. Leuk ook dat er een gezellige mix is van leeftijden. Kortom: wij komen zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Annet Breugem10-08-2021

Weer heerlijk!

Vorig jaar in een stacaravan., dit jaar in een vakwerkhuisje gelogeerd. We hadden het laatste huisje met weer een geweldig uitzicht. Iedere dag en avond weer van genoten! De eigenaren en medewerkers van de camping allemaal weer zeer vriendelijk en gezellig. Lekkere broodjes voor het ontbijt. We stapten zo uit het huisje de natuur in. Heerlijk weekje weer gehad. Tip: de huisjes zijn prima, maar een paar elementen zijn wellicht aan vernieuwing toe, zoals stapelbed, bank, schilderij (kleur is er uit), broodmes, keukengerei, radiator douche.Verder was het weer prima.

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar