Camping Rozenhof

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°10°
Camping Rozenhof
7,7

176 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Fijne camping in een schitterende omgeving.

Anneke en Erik Wegereef
8-9-2018

Voor de 4e keer een fantastische vakantie gehad op camping Rozenhof. Dit keer eerst 2 nachten gekampeerd en daarna een midweek in een stacaravan. Om niet eerst alles weer in te hoeven pakken na het kamperen werd na overleg eerst onze stacaravan schoongemaakt. Wat een fijne service! Een prima camping met zeer vriendelijk personeel, een leuk terras en goed restaurant. En dan de omgeving... Zo mooi om te wandelen (tip: koop een wandelkaart met de vele tientallen wandelroutes), fietsen (wel druk door de vele mede-weggebruikers) en natuurlijk het prachtige uitzicht over het Geuldal. Wij kunnen camping Rozenhof dan ook van harte aanbevelen.

Opnieuw genoten

Familie Huisman
2-9-2018

Voor het tweede jaar op rij naar Camping Rozenhof geweest. Het was wederom een heerlijke vakantie. In een moderne, goed ingerichte en schone stacaravan verbleven met prachtig uitzicht. De kinderen hebben weer genoten van het kleine, maar functionele zwembad en van de speeltuin. Veel wandelingen in de directe omgeving gemaakt, het was weer genieten. De eigenaren en personeel waren zeer vriendelijk. Ook het eten van het restaurant en de cafetaria was prima. Al met al weer genoten, we komen zeker een keer terug. (Wij hebben trouwens nooit problemen gehad met de controle van de eigen schoonmaak van de stacaravan, na controle kregen we zonder problemen het geld terug).

Fijne vakantie plek

Kalssies
26-8-2018

De camping de Rozenhof ligt op een unieke prachtige locatie, vlakbij Vaals. We hebben dagelijks genoten van het fantastische uitzicht over de vallei en Epen. Ook in de avond is het prachtig met alle lampjes door je ziet. (Zorg wel voor plankjes in je caravan recht te kunnen zetten 😀)

De kinderen (16&11) vonden het zwembad heerlijk. De medewerkers zijn erg vriendelijk en gastvrij. De aangeboden activiteiten zijn leuk en niet teveel. Boogschieten en Bingo vielen in de smaak. Het gebied rondom de camping bestaat uit vele diverse wandelpaden, waar je heerlijk kan wandelen (met of zonder hond). En de omgeving loont zich met voldoende uitstapjes voor alle leeftijden die je kunt maken, zelfs inclusief hond.

Misschien nog een tip voor de camping: een zeeppompje bij de toiletten en wat meer verlichting bij de heren toiletten, zou het comfort van de toiletten voor ons kunnen verbeteren!

Hier komen we in 2019 weer terug

Fam. Stokkel, Hoorn
21-8-2018

Rustige maar vriendelijke ontvangst, nette camping en redelijke ruime plek. Altijd vriendelijke antwoorden op vragen of verzoeken. Caravan kan met de tractor weer naar boven gebracht worden aan het einde van de vakantie, niet nodig om dit ver van tevoren aan te vragen. Wel even goed op het kaartje kijken bij aankomst, wij reden (eigen schuld) een verkeerd pad in en kwamen met de caravan op de speelweide terecht. Was even moeilijk keren met de caravan. Ook even iets om over na te denken, bij het opzetten van luifel of tent, het is geen Hollandse klei dus er kunnen wat steentjes in de bodem zitten hetgeen je in de uitlopers van de Ardennen wel kan verwachten. Prima stek voor fietsers die wel van een uitdaging houden (hellingen van 12 procent) en van wandelaars. Routes bij de receptie

NOOIT MEER

WAARSCHUWING WAARSCHUWING WAARSCHUWING
15-8-2018

Mooie gelegen camping, stacaravan keurig maar vreselijke mensen.

Schoonmaakgeld krijg je niet terug, hoe netjes je het ook achterlaat, ze vinden altijd wel wat om het niet terug te betalen. MAAK DUS NIET SCHOON WANT JE KRIJGT JE GELD NIET TERUG. Eigenaresse Madelene Mertens gaat op haar knieën om vlekjes of bezemsprietjes te zoeken. Onbeleefd en kortaf en niet klant vriendelijk, koelvries combi deed het niet goed tijdens hittegolf, oud-eigenaar komt caravan al vloekend en zonder kloppen binnen om te melden dat we of de koelkast of de vriezer moeten gebruiken en niet allebei!!!?? Slechte WIFI, wachttijden in het restaurant meer dan een uur, we hebben er 4x gezeten en 4x zo lang gewacht dus dit is blijkbaar normaal daar. Bij uitchecken wordt je amper een blik waardig geschonken en wordt er niet gevraagd of je een leuke tijd hebt gehad. Maar zeiken over hoe schoon je het achterlaat kan ze wel. Jammer, was echt een domper op de vakantie.

Heerlijke camping!

Karel en Elisken
14-8-2018

Kleinschalige, rustige camping in een prachtig wandelgebied nabij de Belgische Voerstreek.

Vriendelijk personeel, goede service.

Prima camping

Dirk-Jan
9-8-2018

Mooi gelegen terrassen camping. Plaats was niet recht dus tent wat lastig opzetten. Plaats verder ruim.

Er is een klein zwembadje, winkel en terras. Sanitair was op de dagen dat we er waren niet schoon, mogelijk kan het vaker worden schoongemaakt. Douchen met muntje, 5 minuten.

Personeel erg vriendelijk. Prima camping in een mooie omgeving. Diverse uitgezette wandelingen in de buurt.

geweldig

g.zwarts
4-8-2018

Deze camping bezoeken wij al 10 jaren gedurende de laatste 2 weken van onze jaarlijkse vakantie in mei/juni met caravan na terugkeer uit Frkr.

Wij wonen in Mstr.slechts ca.30 km. verwijderd en bezoeken deze camping ( hele jaar open ) ook voor het prima restaurant.

De omgeving bij 3 landen is zeer geschikt voor boodschappen,culturele uitstapjes en bezoeken aan oa/ Mstr.-Luik-Aken en Vaals ligt kort bij de Eiffel en Ardennen .etc.

Toiletten zijn proper en delen zijn vernieuwd--restaurant is prima met lekkere gerechten--aan afwatering terrassen is gewerkt en Wifi is goed verbeterd

Ik wil naar huis

Thijs
19-7-2018

We zijn hier nu 2 dagen en het enige positieve dat ik heb kunnen vinden is loei heet afwas water en een mooi uitzicht over het dal. Sommige plaatsen zijn zo scheef dat het bijna onmogelijk is om je caravan waterpas te zetten. Loopruimte langs de friettent naar de douches nodigt niet echt uit, ze hebben er namelijk het vuilstort plein gemaakt, dus een hoop kliko's. Ze werken hier nog met douchemuntjes, 50 cent voor 5 min, dus als echte Hollander sta ik te wachten tot de 5 min om zijn. (thuis douche ik in 2 min om het milieu te sparen) Friet gehaald, een paar gevonden onder te veel mayo en curry. Zwembad... Ach omdat het zo warm is vandaag ben je al snel tevreden. Even iets drinken op het terras bij het restaurant, vergeet het maar, personeel ziet je niet eens zitten en als je glas leeg is, zitten ze binnen te vergaderen.

Het is jammer dat er geen geld terug gegeven wordt bij vroegtijdig vertrek, dus we zitten onze tijd wel uit. Misschien

Nooit meer

Hans
12-7-2018

In alles een zeer middelmatige camping. Plekken niet groot, dicht op elkaar en heel erg scheef. Sanitair klein, weinig comfortabel. Eén keer gegeten. Spare ribs voor bijna 20 euro: droog, weinig vlees en weinig smaak. Zag eruit of het zo uit de verpakking in de magnetron was gegaan. Bediening stug en weinig attent. Achteraf bleken we bij te moeten betalen voor de stroom, terwijl we alleen een koelkast en een waterkokertje gebruikt hebben. Muntjes kopen om te kunnen douchen. Is het aantal sterren en de (niet goedkope) prijs op geen enkele manier waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.