Géén boekingskosten

• 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Epen met uitzicht over het Geuldal ligt Camping Rozenhof. Door de heuvels zijn de kampeerplekken niet allemaal even vlak. In het restaurant kun je naast een warme maaltijd ook echte Limburgse vlaai krijgen. Vanaf de camping starten verschillende wandelroutes. Voor een gezellig dagje weg ga je naar Maastricht.

Contact

203 Reviews over Rozenhof

• 8Marleen Houben16-05-2022

Voor herhaling vatbaar.

Mooie ligging, goed sanitair. Ondanks het feit dat er groot personeelstekort is, zoals overal, doen ze hun uiterste best je te helpen. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. En dat de caravan met een tractor naar boven werd gebracht was een geweldige service!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. de Vries04-05-2022

Genoten op de camping in een luxe safaritent!

Genoten van ons verblijf in een prachtige, nieuwe safaritent met schitterend uitzicht! Je loopt vanuit de tent zo tussen de velden het wandelgebied in. Kleinschalige, rustige en schone camping met vriendelijke medewekers.

• 7Zeldenrijk30-08-2021

Schitterende omgeving, klantonvriendelijke camping

De camping ligt op een mooie plek met zeer mooi uitzicht. WiFi zeer slecht, in 2 weken geen verbinding kunnen krijgen met WiFi in en om de caravan, 2x iets erover gezegd maar kreeg als antwoord het is te druk niet iedereen kan erop! Ik liet de caravan achter zoals ik erin kwam maar dat was niet goed genoeg, ze was zeer onaardig en zei dat ik alles alleen met water had schoongemaakt wat zeker niet waar was! Ik kom zeker terug naar zuid Limburg maar ik kies dan wel voor een andere camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Andre Kooijman17-08-2021

Het blijft een fantastische camping!

Het blijft een fantastische camping! Twee jaar geleden zijn we ook geweest en hadden besloten om terug te gaan. De ligging is uniek, de plaatsen zijn ruim, het terras gezellig, het eten van het restaurant en de snackbar is smaakvol. En inderdaad, het sanitair is verouderd maar we komen daardoor niet minder schoon onder de douche vandaan. Leuk ook dat er een gezellige mix is van leeftijden. Kortom: wij komen zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Annet Breugem10-08-2021

Weer heerlijk!

Vorig jaar in een stacaravan., dit jaar in een vakwerkhuisje gelogeerd. We hadden het laatste huisje met weer een geweldig uitzicht. Iedere dag en avond weer van genoten! De eigenaren en medewerkers van de camping allemaal weer zeer vriendelijk en gezellig. Lekkere broodjes voor het ontbijt. We stapten zo uit het huisje de natuur in. Heerlijk weekje weer gehad. Tip: de huisjes zijn prima, maar een paar elementen zijn wellicht aan vernieuwing toe, zoals stapelbed, bank, schilderij (kleur is er uit), broodmes, keukengerei, radiator douche.Verder was het weer prima.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Urlaubfreunden10-08-2021

Mooi locatie, alleen de camping is zeer matig

Een camping op een fantastische locatie.Jammer dat de camping ons zeer is tegengevallen. Er is geen enkele plek recht, je staan met je caravan of tent scheef.Onvriendelijk eigenaren die je niet of nauwelijks op de camping ziet.Sanitair is zeer gedateerd en het stinkt.De eigenaren vinden het restaurant en de paarden belangrijker dan de camping.Dit was voor ons de eerste en laatste keer.Er zijn in deze omgeving veel mooiere campings, waar je meer waar voor je geld hebt.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Henny09-08-2021

Mooi om te zien maar van binnen valt tegen!

Wij hebben last van mieren en wespen gehad. Verder hebben wij het huisje goed schoon gemaakt. Dan zou je €50 schoonmaakkosten terug krijgen. Omdat we overdag altijd weg waren en helemaal niet gekookt hebben dachten we dat doen we zelf wel.Maar nee hoor, mevr ging controleren en zei dat we de wasbak met schuurmiddel moesten doen. En we hadden niet gezogen terwijl we dat wel gedaan hadden. Mijn man zei nog tegen haar heb je het goede huisje wel gecontroleerd? De kitnaden in de badkamer zijn vies en smerig omdat ze op diverse plekken loslaten en aan vervanging toe zijn.De spijlen van de radiator waren heel vies en roestig. En zo kan ik nog wel meer opnoemen. Wij hebben toen €25 gekregen want ze zei ik ben er zo nog wel een uur mee bezig wat volgens ons nergens opslaat. Wij hebben het huisje net zo schoon achter gelaten dan hoe we er in zijn gekomen. Maar desondanks hebben we een mooie vakantie gehad met prachtig weer.We gaan daar

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Berend05-05-2021

Gemiddelde camping maar wel met mooi uitzicht

Het veld voor campers en caravans heeft twee hoogtes en deze bieden een prachtig uitzicht. Ook is er een mooi bos om te wandelen of mountainbiken. Verder heeft de camping zelf weinig meerwaarde. De gehorige weg waar de camping aanligt maakt dat het overdag niet rustig genoemd kan worden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Linda03-01-2021

De ligging **** het sanitair mwah...*

De ligging van de Camping is natuurlijk fantastisch, vele kilometers wandel plezier en mooi uitzicht. Echter het is allemaal well wat gedateerd en heeft echt een update nodig. Zeer verouderd sanitair en mannen en vrouwen douchen in dezelfde kleine douche gelegenheid. De afwas ruimte stinkt behoorlijk, echt niet fris. Onze plek was een zandbak, een scheve zandbak ( dit zou met de zomer weer gras moeten zijn werd ons verteld) dus daar hopen we natuurlijk maar op! Ik mis echt een beetje de 4 wellicht is dat het restaurant nu met corona is alles anders, de voorschriften werden nauwelijks nageleefd, afstand houden en mondkapjes etc...dis is in het sanitair eigenlijk niet mogelijk omdat alle wasbakken en douche ruimtes ingebruikname waren. Echter na dit alles komen wij wel terug de ligging is namelijk fantastisch en we hebben genoten van een stil oud en nieuw voor de hond. Iedereen was aardig en ja perfect hoeft ook niet natuurlijk.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Albert Kilsdonk05-10-2020

Mooie camping, fijne mensen

We hadden prachtige plannen om door Europa te reizen in 2020 met onze camper. Maar ja, het werd dus een plekje zoeken in Nederland. Nadat we uit het Montferland kwamen waar we op een prachtige camping hadden gestaan was het hier even wennen. Veel kleinere plaatsen, rommelige aankomst, lastig manoeuvreren met de camper en een heel drukke weg pal nabij de plaats (we stonden bij de inrit). Maar ja, de Mergelland route en dus de nodige motorclubs en toertocht files die voorbij trekken in het weekend. Het is helaas zo dat ieder mooi plekje in Nederland (en dat is dit heuveligste deel van Limburg) tegenwoordig massaal overspoeld wordt. Maar zie, 's nachts toch stilte, door de week veel rustiger, een prachtig uitzicht, gewoon een gezellige camping en - heel belangrijk - hele vriendelijke medewerkers. We hebben genoten van deze week, wat een ligging, wat een omgeving. Er zijn zeker verbeterpunten, maar al met al is het er prima vertoeven.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar