Géén boekingskosten

• 8.6Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Op Camping Oosterberg bij het Limburgse Epen hangt een gemoedelijke sfeer. In de stallen bij de koeien spelen de kinderen tussen de hooibalen en ook is er een kinderboerderij. ‘s Ochtends zijn er verse broodjes te verkrijgen. In Valkenburg vind je het sprookjesbos en een kabelbaan, tevens is het prachtig wandelen rondom de camping.

293 Reviews over Oosterberg

• 9Jip29-05-2022

Geweldig

Ruime plaatsen in een rustige, groene omgeving. Veel wandel- en fietsmogelijkheden. Enige minpunt is de stroomvoorziening. Een extra lange elektriciteit kabel is nodig.

• 10Eetgelegenheden
  • 6K&W Kuis24-05-2022

De camping vergt enige gewenning.

De ligging van de camping is heel mooi- boven op een heuvel. Het zoeken naar een geschikte plek is moeilijk omdat je eerst moet kijken waar een stroomafsluiting is, of je stroomkabel lang genoeg is en of er überhaupt nog eentje vrij is. De plaatsen zijn niet genummerd en de auto's mogen naast de caravan geparkeerd worden. Neem een steekwagentje mee omdat er op een afstand maar twee watertap punten zijn! Het sanitair is goed.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Koen Hilhorst05-05-2022

Fijne boerencamping, prachtig gelegen

Een nacht en een dag verbleven met onze camper op deze fijne boerencamping. Prachtig gelegen bovenop de heuvel en heel ruim opgezet. Fijn, schoon sanitair. De kinderen hebben zich vermaakt in de hooiberg. Veel mooie wandelingen in de buurt. Fijn zijn ook de flexibele aankomst- en vertrektijden, dat zouden meer campings moeten doen.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Mieke en Ton26-09-2021

Wij komen zeker terug

Het is een fantastische camping in een geweldige omgeving. Je krijgt per email een nummer.Je mag zelf kijken waar je gaat staan. Dit nummer print je uit en hang je op een zichtbare plaats. Super handig.Je hebt door dit systeem ook niet te maken met vaste aankomst of vertrektijden. Het uitzicht is prachtig.De ligging is fantastisch.Je kunt vanaf de camping goed wandelen en fietsen. Er ligt een restaurant om de hoek.Het sanitair is zeer uitgebreid en schoon.Het enige minpuntje .Er zijn te weinig stroompunten op het terrein.Dus lange snoeren meenemen. Een echte aanrader dus. Wij waren er in september.Wij hadden schitterend weer. Ik kan niet oordelen over het hoogseizoen.

• 9Jolanda30-08-2021

Fantastische camping

fantastische camping en mooi uitzicht. Mooie ruime plekken die je zelf kunt uitzoeken. Sanitair precies wat je nodig hebt. Schoon en geen overbodige luxe wat past bij een boerderij camping. Wat we niet vinden passen zijn de grote campers die op doorreis zijn, sorry maar zouden op een camperplaats elders moeten overnachten. Gelijk grenzend aan wandel-en fitsroutes👌

• 2Cremers29-08-2021

Ronduit bagger 🤮

Wij zijn de camping opgereden en er nog sneller van af gereden zo’n modderpoel was het er en dat de camping het “weer” niet kan regel zouden ze wel iets aan de ondergrond kunnen doen. Tot aan de enkels door de modder om bij het sanitair gebouw te komen vinden wij niet normaal. Wij snappen nu achteraf de melden je mag zelf een plek uit zoeken zo kan je achteraf de camping niets verwijten.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Jaap van der Veen24-08-2021

Vrij zijn en genieten van mens en natuur

Heel plezierig, al bij aanvang, dat je overlegt met je buren waar en hoe je gaat staan. Mooi en schoon sanitair en je wordt niet gehinderd door overbodige campingregeltjes. Een prachtig uitzicht plus de fijne sfeer doet de rest. Alleen een zwembad ontbreekt, maar ga daar voor naar Gulpen.

• 9Remco10-08-2021

Volgend jaar een andere !

Blijft een goede uitvalbasis voor mooie wandelingen en uitjes. Echter wil je rust ben je hier verkeerd. Vanaf 07.15 huilende kinderen waar ouders niets aan doen, luide stemmen, lawaai bij het toilet gebouw. S Avond s na 22.00 gaat de afwas gewoon door. Honden die niet aan de lijn vast zitten en gewoon los rennen. Terwijl andere honden wel netjes aan de lijn zitten. Een groot nadeel dus als er geen controle is. Wel zijn de douches netjes en warm genoeg, tijd is soms wel krap maar nog nooit hoeven wachten. Dit was de 2e keer dat wij hier waren maar het was nu weer extreem vol. Volgend jaar een andere camping in Zuid Limburg. Jammer,

• 10Fam vd sanden10-08-2021

Super fijn gehad

Fijne camping. We hadden een plekje in de boomgaard uitgezocht en konden tussen de tenten en caravans van het mooie uitzicht genieten. Het sanitair is super schoon. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen vanaf de camping.Onze dochter was helemaal gek van de dieren. In de dgn dat wij er waren hield iedeteen zich goed aan de rusttijden vd dieten. We hebben kleine wandeling met de ponys op de camping gemaakt. En het spelen op de glijbanen tussen het hooi was helemaal top.Voor herhaling vatbaar!

• 8Groot10-08-2021

Mooi sanitair

Helaas was het weer wat minder. Het sanitair was geweldig en werd goed schoon gehouden. Stroomvoorziening was minimaal, te weinig stroompunten. Hierdoor was een plek vinden lastig en moest je meerdere haspels doorkoppelen. 6Am is wel voldoende trouwens. Het was wel erg druk op de camping, maar door corona zijn alle campings in Nederland erg druk. Wij waren op doorreis naar Oostenrijk, daar waren wij de enige Nederlanders.Mooie fietsomgeving, supermarkt in de buurtTip: Ga wat eten of drinken in boscafe het Hijgend hert.

Camping Oosterberg info

Camping-informatie