Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Op Camping Oosterberg bij het Limburgse Epen hangt een gemoedelijke sfeer. In de stallen bij de koeien spelen de kinderen tussen de hooibalen en ook is er een kinderboerderij. ‘s Ochtends zijn er verse broodjes te verkrijgen. In Valkenburg vind je het sprookjesbos en een kabelbaan, tevens is het prachtig wandelen rondom de camping.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

304 Reviews over Oosterberg

• 8Peter Coppers21-01-2023

Twijfelachtig

Wij komen al meer dan 20 jaar op deze prachtige relaxte camping. Het sanitair is luxe, prachtig. Jammer dat sommige gasten het niet zo nauw nemen. Voor de kinderen is er een hoi stal, zandbak, dierenweide en schommel e.d. Wat de dieren betreft zou er meer toezicht ( ook van de ouders) mogen zijn omdat de kinderen vaak niet begrijpen dat de dieren ook rust nodig hebben. De aankomst en vertrektijden zijn flexibel zonder extra kosten erg fijn. De ligging van de camping is prachtig, op een heuvel vlak bij het bos. De eigenaar en de medewerkers zijn heel vriendelijk en gastvrij. Grote minpunt is dat er groepen worden toegelaten en dat de gebruik mogen maken van de recreatie schuur. Wij hebben 2021 en 2022 veel overlast gehad van luidruchtige groepen tot in de vroege uurtjes. Er was totaal geen toezicht op. Verder wordt er veel te hard gereden op camping Voor ons een reden om naar een andere mooie camping in deze mooie omgeving uit te kijken.

• 8Henk06-10-2022

Als je van blaffende honden houd ..

Prachtige plek . Zoek maar een plaats naar keus en klaar . Gemoedelijk , sanitair prima . Een waterpunt meer zou wel mogen. Al vaker hier gestaan maar het irritante kefhondje van campingeigenaren blijft de heeeeele dag maar blaffen . Voor ons echt de laatste keer . Dit ook al eerder gemeld , maar helaas , nu toch echt een klant kwijt ..

• 9Thijmen23-09-2022

Toffe plek

Lekkere ongedwongen camping met geweldig goed sanitair in een perfecte wandel en fietsomgeving !

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Gerlina05-09-2022

Nooit weer

Mooie omgeving! Maar wat een luie campingeigenaar. We hebben een hele tijd moeten zoeken naar een stroomplek. Leuk dat zelf een plek zoeken maar belachelijk dat je niet even een lijst krijgt welke stroomkastjes nog plek hebben. Hobbelig terrein, geen verlichting, kabels liggen kriskras door het terrein. Dan sta je eindelijk, komt er een andere gast vertellen dat we niet onder de boom mochten staan. Hoezo vrije plaatsen? We voelden ons niet welkom! Gelukkig maakte de omgeving veel goed. Wanneer we niet vooraf hadden betaald, waren we naar een andere camping gegaan.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6Walter Bleij21-08-2022

Mooi Camping

3 weken op deze camping gestaan. Ontvangst was er niet want je hoeft je niet aan te melden wat ik wel jammer vind. Je kan daar zelf een mooie plek uitzoeken wat wel weer fijn is. Het sanitair is mooi en goed verzorgt en schoon. Er is wel 1 nadeel aan deze camping en dat is het vele verkeer dat hard over de camping rijd en zelfs na 22:00 uur komen er nog steeds auto over de camping tot midden in de nacht. En dat terwijl en na 22:00 uur niet meer mag. Daarom vindt ik de camping niet echt kindvriendelijk omdat je steeds moet kijken of er niks aan komt racen. Melding van gemaakt bij de receptie en zullen en aandacht aan besteden. Maar het is voor ons wel een reden om niet terug te komen. Verder is de omgeving prachtig en er is veel te doen, zoals wandellen, fietsen of wat je ook maar wil.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Will08-08-2022

Vervolg review

We konden in verleden zelf kijken hoelang we wilden blijven want met camper ga je meer trekken. Nu moet je gelijk zeggen hoelang je wil blijven en ook gelijk betalen. Dus we hebben elke dag verlengd want als je reserveert en je wilt toch eerder weg ben je je geld kwijt. We komen terug en zullen zien of camping oosterberg ook wat doet aan de punten die niet positief zijn. Ben benieuwd!

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Will08-08-2022

Prettig, je eigen plekje uitzoeken

Best wel grote camping met ruime plaatsen en het mooie van de camping is dat je s’avonds je plekje gewoon kunt uitzoeken en dat je je de volgende dag aanmeld, ideaal is dat. Als je wil vertrekken heb je daar de hele dag de tijd voor en ze rekenen geen extra kosten als je tegen de avond pas vertrekt. We hebben jammer genoeg nog nooit van dat spectaculaire uitzicht mogen genieten want het is altijd bezet en ik denk dat de haag ook te hoog is om zittend te genieten van het uitzicht. Mooi uitgangspunt voor wandel/fietsroutes. Minpunt- het eerste jaar was het nieuwe grote sanitair gebouw schoon maar we vonden het vorig jaar al niet zo schoon en afgelopen juli was het gewoon smerig en dat in het hoogseizoen. De toiletpot en de vloer wordt volgens ons alleen gedaan maar de hoekjes worden vergeten. Muren ook achter het toilet zijn in één woord smerig. Ook de wasbakken zijn niet schoon en worden volgens ons ook niet alle dagen schoongemaakt.

• 4Staat v/h sanitair
  • 5Saskia28-07-2022

Overschat

Hoge verwachtingen van deze camping, mede door de reviews, maar viel behoorlijk tegen. Er is echt weinig te doen op de camping. De kids kunnen in de hooischuur, en er zijn dieren, maar dan houdt het wel op. Er is alleen een minimale broodjes service. Wat uitbreiding van meer faciliteiten zou de camping fijner en leuker maken. De basis is er, leuke kneuterige muurtjes en hoekjes. Je eigen plek zoeken is een ratjetoe, hopen dat je stroomkabel lang genoeg is en er waterpunt in de buurt is. Het grote sanitair gebouw is modern. De douches zijn niet prettig, de temperatuur en straal zijn niet zelf te regelen. Uitzicht vooraan wordt belemmerd door de te hoge heg, en deze plekken zijn snel vol. Het is een camping voor één nachtje, om door te reizen. Niet voor een week vakantie. Wij betaalden €38,- voor één nachtje.

• 2Eetgelegenheden
  • 9Wil F20-07-2022

Superstek in idyllisch Epen

Zeer vriendelijke ontvangst bij receptie. Zeer ruime plaatsen en vele opties. Alleen het veld met direct zicht op Geuldal is druk. Prima sanitair, ook best modern. Leuke zaterdagavond activiteit en een goede combi met de boerderij en de koeien. Omgeving is ook top, wandelen, fietsen en het zeer nabij gelegen restaurant De Gerardushoeve. Iets meer uitbouwen van de broodjes service in combi met kleine campingwinkel zou nog wat toevoegen. Verder echt top

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jip29-05-2022

Geweldig

Ruime plaatsen in een rustige, groene omgeving. Veel wandel- en fietsmogelijkheden. Enige minpunt is de stroomvoorziening. Een extra lange elektriciteit kabel is nodig.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden