Camping Landschapscamping Alleleijn

Camping Landschapscamping Alleleijn
9,2

Omschrijving
In Epen in Limburg vind je Landschapscamping Alleleijn. Overnacht op een schone, ruime kampeerplaats met veel groen. De plekken zijn soms wel schuin in verband met de heuvels, maar de eigenaar helpt je graag de caravan goed neer te zetten. Gelegen in een rustige omgeving met veel wandel- en fietsopties in Limburg en België.

233 reviews over Camping Landschapscamping Alleleijn in het Nederlands

Super fantastische camping.

Jos Hendriks,
21-10-2018

Heerlijk gewandeld en relaxen in een geweldige rustgevende omgeving.

Top sanitaire super schoon en modern.campeerplaatsen is geweldig mooi groen gras en groot, uitbreiding voor nog meer kampeerplaatsen in dit geweldige natuur.

Ook super gastvrij ontvangen ,echt een top camping waar je heel veel kunt genieten van een zeer mooi moderne camping voor iedereen.

Wij komen hier al vaker om lekker even nazomeren met de vrienden.

Ene dikke aanrader om hier te gaan genieten in een geweldige moderne camping op een fantastische plaats in een mooie heuveland Epen.

Heerlijk in de buurt van mooie omgevingen zoals Maastricht, valkenburg. Of stukje België in.

Genoeg te bezichtigen hier met fiets motor of auto.

👍🚴‍♀️🏍🍻

Heerlijk

Inge,
18-10-2018

Wat een heerlijke plek. Veel zorg en aandacht van Ruben en Daniëlle, voor hun prachtige camping en voor hun gasten. Met prachtige toekomstplannen om het hun gasten nog meer naar de zin te maken.

We hebben genoten en we komen graag nog eens terug!

Afrader

Wouter,
12-10-2018

Absoluut een afrader. Zeer luidruchtige camping. Het leek het merendeel van de dag alsof je op een bouwput staat. Niet waar je heen wil als je tot rust wil komen.

Gewoon super dus gewoon zelf ondervinden ,,

Gerrit en Gea Buwalda,
4-10-2018

Mensen moeten weten wat een geweldige plaats hier is en wat een top sanitair ,,geweldig super camping en wat een prachtige omgeving

Top camping met prachtige ligging

John Smeets,
28-9-2018

Mooie camping gelegen midden in de heuvels. Prima kwaliteit, mooie ruime plaatsen. Ideaal uitgangspunt voor wandelen en fietsen in de Limburgse en Belgische heuvels.

Zeker nog een bezoek waard.

willem Bijlsma,
19-9-2018

In augustus 2018 hebben wij drie weken op deze camping gestaan. De camping is prachtig gelegen in het heuvellandschap van Limburg. De grens met België loopt zelfs over de camping. Het personeel / de eigenaren zijn vriendelijk het behulpzaam. Er is een mooi toilet/was gebouw. Ruime plekken. Heel rustig. Helemaal geen minpunten? Nou eentje dan; een aantal kampeergasten lieten de honden los over de camping lopen. Deze werden er niet op aangesproken.

Geweldig mooie camping!

Rob en joke,
8-9-2018

Aan deze camping is totaal niets op te merken. Alles is tot in de puntjes verzorgd, de ligging is prachtig, ruime verzorgde plekken met een schitterend uitzicht, zeer schone toiletten met moderne uitstraling, zeer vriendelijke beheerders, zo nodig hulp bij het plaatsen van de caravan want scheef is het hier en daar wel.

De camping ligt in mooie omgeving, geeft voldoende gelegenheid voor mooie wandeling door de grensstreek. Voor de waaghalzen kan er ook (elektrisch) gefietst worden, maar fietspaden zijn niet altijd aanwezig.

Mooie ligging maar niet ons sfeertje

Hans&Sylvia,
4-9-2018

+ Mooi sanitair, prachtig mooie ligging .

-Wij verbleven hier 3 nachten en stonden aan de rand die uitkeek op sanitair gebouw aan de ene kant en heel veel andere kampeerders aan de andere kant.Doordat wij beide ziek werden was dit helemaal onprettig.De dame achter de receptie maakte zich overal met een zeer vriendelijke glimlach makkelijk vanaf.Ondanks de mooie ligging zullen wij deze camping nooit meer aandoen.

Prachtige camping, erg aardige eigenaren, eigenaar helpt met het op de plek zetten van de caravan als dat niet lukt, dit i.v.m. het hellingspercentage van de camping, plekken zijn vrij schuin doordat ze bergopwaarts zijn.

Niet heel groot, met een gedeelte met 10 amp. stroom en een gedeelte met 4 amp. stroom.

1 nieuw gebouw met douche, toilet en afwas gedeelte en beneden bij de receptie een klein, ouder gebouwtje met 4 douches en een gedeelte met 4 toiletten en een afwas gedeelte.

Heerlijk ontspannen

Jannie van Gils,
22-8-2018

Erg vriendelijke camping eigenaren

Mooie plekken en mooi uitzicht

Alles even schoon en netjes

We komen snel weer een keer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Alleleijn in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Alleleijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.