Camping Landschapscamping Alleleijn *****

Bert van der vaart, 3-2-2018

Vriendelijke ontvangst

Schoon sanitair

Betrokkenheid eigenaar

Het park op en top onderhouden

'Thuis'!

C.G.E. Smits, 28-10-2017

Al vele jaren een vast 'station' tijdens onze herfstvakanties. Zeer gastvrij, een adembenemend mooi uitzicht, stil, super schoon en goed onderhouden. Het is hier als thuiskomen!

Prachtige ligging, sanitair uitmund, zeergastvrij.

Coos Vink, 25-10-2017

Bijzonder goedverzorgde camping in allerlei opzichten. UNIEK!

Een betere camping in Nederland is er niet !

Hans en Marianne, 25-10-2017

Alleen maar zo snel mogelijk boeken

Alles is Geweldig op deze camping de eigenaren Danielle en Ruben zullen alles doen om het iedereen naar de zin te maken het sanitair echt super en dan het uitzicht vreselijk mooi je waant je in het buitenland

Echt een aanrader

Wij geven deze camping met stip een 10

Het verveelt hier nooit!

Friesland, 25-10-2017

Een fantastische camping op een geweldige locatie. Wij komen hier al jaren en elke keer is het weer genieten. De eigenaren zijn super vriendelijk, de sanitairvoorzieningen schoon, het uitzicht is geweldig en de kampeerplaatsen zijn heel ruim. Voor de actieve vakantiegangers is het ook super. Vanaf de camping zijn er veel verschillende wandel- en fietsroutes die je kunt nemen. De camping is gelegen in een hele gezellige omgeving met veel terrasjes en restaurants.

Fantastisch!

Rosilda, 25-10-2017

Een erg verzorgde camping en niet te vergeten gastvrije eigenaren. De omgeving is super leuk. Ook zijn er mooie fiets- en wandelroutes en gezellige eetmogelijkheden. Op korte afstand zijn er leuke dorpen en steden om te bezoeken. Dus ik zou zeggen: Kom snel vakantie vieren op Camping Landgoed Alleleijn!

Kortom: een camping die een VETTE pluim verdiend!

Clara Vink-Lengkeek, 24-10-2017

Mijn partner en ik hebben 3 weken in mei 2016 met de caravan op deze fantastische camping gestaan. Heeelijke weken gehad. Je voelt je gelijk thuis. Het is er rustig en toch gezellig. Een prachtig uitzicht op de heuvels van Z Limburg. Het sanitair is blinkend schoon en is zeer modern en ziet er altijd goed verzorgd uit. De afwas plekken worden keurig achter gelaten door iedere gast. De gastvrouw Danielle is een jonge enthousiaste vrouw. Vriendelijk en zeer oplettend of alles in goede orde gaat. We hebben heeeeel veel gefietst en gewandeld. Prachtige omgeving.

5 sterren camping in 5 sterren landschap

Lida, 24-10-2017

Eigenaren zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. De camping ziet er zeer verzorgd uit, het zijn mooie ruime standplaatsen met prachtig uitzicht. Het sanitair is geweldig: geen gedoe met muntjes, ruime gelegenheid om te douchen, maar ook zuinig met water en energie. Het wordt heel goed schoon gehouden. Zelfs in het hoogseizoen (toen wij hier ook waren) was het bij ieder bezoek keurig netjes.

Als uitgangspunt voor mooie wandelingen en fietstochten is de ligging van de camping perfect.

Voor restaurantjes moet je een stuk lopen, fietsen of met de auto gaan.

Kortom een plek waar je heel graag terugkomt.

Feestje.

Dick van Harten, 20-10-2017

Gastvrije ontvangst. Prachtige omgeving. Verschillende landschappen op wandelbate afstanden. Wij komen er al meer dan tien jaar, en het is steeds weer het feest van de herkenning en vakantie.

Het was weer fantastisch.

Lilian en Jacques Lafleur, 20-10-2017

Geweldige camping en dat vinden wij al jaren zo. Op en top vriendelijke eigenaren. Zij staan meteen voor je klaar.

Mooie ligging, perfect sanitair. Wij hopen nog heel vaak te mogen genieten van dit mooie stukje Limburg op camping Alleleijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Alleleijn in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Alleleijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landschapscamping Alleleijn scoort een 9.13 uit 10 op basis van 204 reviews.