Géén boekingskosten

• 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Epen in Limburg vind je Landschapscamping Alleleijn. Overnacht op een schone, ruime kampeerplaats met veel groen. De plekken zijn soms wel schuin in verband met de heuvels, maar de eigenaar helpt je graag de caravan goed neer te zetten. Gelegen in een rustige omgeving met veel wandel- en fietsopties in Limburg en België.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

325 Reviews over Landschapscamping Alleleijn

• 10R van der Wilt10-09-2022

Geweldig, wij moeten terug😃

Schitterende camping met super schoon en modern sanitair. Door terrasvorm van de camping zijn de hoog gelegen plaatsen wel schuin te noemen. Hoe mooier het uitzicht hoe schuiner de plaats. Comfort plaatsen hebben water en afvoer op de plek. Plastic rooster platen liggen op de plek om het gras te beschermen en water af te voeren. Service van de uitbaters is super te noemen. Perfect om te wandelen, hardlopen, fietsen ook race fiets en mountainbiken. Direct aan de route van AGR. Supermarkt op 2 km van de camping. Uit eten in overvloed. Aanrader is Le Soigneur in Sippeneken. 5 minuten met de auto in België. Kort samen gevat. Geweldig. Wij moeten terug komen 😀

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marco en ingrid adriaansen19-08-2022

Prachtige camping

Ruben en Danielle hele fijne eigenaren. Super vriendelijk en gastvrij. Dagelijks verse broodjes en 2x per week eten uit de streek of heerlijke pizza gebakken door een italiaan. Modern en schoon sanitair. Ruim opgezette plaatsen en de service van Ruben om de caravan op zijn plaats en waterpas te zetten,SUPER!!! Komen hier graag weer terug.

• 9Eddie Reekers07-08-2022

Fantastische camping

Mooi gelegen rustige camping met grote plaatsen en uitstekend sanitair . Vriendelijke eigenaren en een heel mooie wandel en fiets omgeving. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

• 9Simone18-07-2022

Fantastische gastvrije camping

Fantastische terrascamping met ruime plaatsen. Mooie uitzichten in een zeer mooie omgeving. Fietsen en wandelen komen zeer aan hun recht. Het zeer schone sanitair en vriendelijkheid van de eigenaren maken het compleet. Kortom echt een plek om terug te komen.

• 9Anne van tilborg04-07-2022

Formidabele

Wat een prachtige camping mooie plaats schoon en wat een service, Stonden hier twee weken en met volle teugen genoten van de omgeving wandelen,fietsen heerlijke vakantie gehad .

• 7Eetgelegenheden
  • 9J. Stevens27-06-2022

Heeerlijke camping!

Wij hebben 2 weken op camping Alleleijn gestaan. We hadden een prachtige plek, waarbij we een prachtig uitzicht hadden over de limburgse heuvels. De plek was ruim en we hadden water bij de plek. De eigenaren geven aan dat er geen worteldoek gebruikt mag worden ivm het groen houden van de camping, geen probleem de eigenaar kwam grote rubberen vlonders brengen waarover je het tent tapijt kon leggen een prima oplossing! Er is een broodjes service, waardoor je elke ochtend heerlijk vers brood of broodjes hebt van de lokale bakker! Het sanitair is super schoon en netjes! Er is ook voldoende sanitair, wij hebben nooit hoeven wachten, terwijl wij met hemelvaart en pinksteren daar stonden, toch een wat drukkere periode. Verder is de camping heerlijk rustig, in verhouding weinig kinderen, ook omdat er geen uitgebreide speel mogelijkheden zijn. Kortom, wij komen graag terug, met dank aan de camping eigenaren Ruben en Danielle!

• 9Jeroen Blaas28-05-2022

Genoten

Wat een heerlijke camping. Rust, ruimte. Als thuis komen.

• 9Adri Laurens24-05-2022

Wat mij betreft komt deze camping in de Top 3

Deze camping heeft echt alles wat om kamperen draait. Ruime plaatsen, mooie uitzichten, vriendelijke eigenaar, kindvriendelijk, supernetjes en schoon sanitair, speelplaats, parkeerplaats voor gasten , laadpalen voor de elektrische auto, broodjesservice enzovoort enzovoort

• 9I peeters01-05-2022

Fantastisch, geweldig!!!

Met 1 woord geweldig. Super goed verzorgde en zeer klantvriendelijke camping. Jammer dat we maar 5 nachten waren maar komen zeker terug, naar het mooiste plekje van Limburg.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Anton Tins07-11-2021

Genieten: uitzicht, mooie camping en gastvrijheid!

Zoals altijd, werden we hartelijk welkom geheten door Daniëlle en Ruben! Opnieuw een ruime plek met een oogverblindend uitzicht over het Limburgs landschap. Wat een heerlijke week hadden we in de herfstvakantie op deze prachtige en schone camping. Een camping die in alle opzichten rust uitstraalt en ons gaf! Onze E-bikes mochten in de ruime schuur staan met voldoende aansluitingen om de fietsen op te laden. Opnieuw waren we dit jaar de hekkensluiters van het kampeerseizoen op deze schitterend gelegen camping en werden op zaterdagochtend uitgezwaaid. Voor thuis kregen we een fles appelsap uit de streek met een lieve groet en een persoonlijke tekst. Dit typeert de sfeer van deze camping!

• 10Eetgelegenheden

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar