Sorteren

vakanties Baarlo (Limburg)

Reviews over Baarlo (Limburg)

Gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar!

Danny Zomer
    26-6-2018

Even een dagje ertussen uit geweest, heerlijk genoten van de terrasjes en het zalige eten kortom genoten van de Limburgse gezelligheid 1 dag is écht veels te kort!

Het word tijd om eens een week naar het altijd gezellige Limburg te gaan maar dan mogen onze dochters ook mee 😉

Baarlo mooie omgeving

Corrie
    22-8-2017

Kastelen en andere bezienswaardigheden. Oversteken met de pont naar Steyl ook de moeite waard. Leuk Museum met veel aandacht voor de kinderen.

Heel leuk dorp

Henk Visscher
    2-6-2017

Baarlo is een heel leuk dorp waar men alles wat betreft winkels heeft.

Er zijn ook nog leuke eet-drinkgelegenheden heeft.

Heel veel te doen in de omgeving :)

Jolan Smeets
    7-5-2017

Kasteeltuinen Arcen. Aarbeienland Horst. Met het pondje in Baarlo de Maas over naar Steyl, aldaar de kloostertuinen en het museum bezoeken. Irrland geweldig voor kids, net over de grens van Duitsland in Kevelaer. In Venlo of Roermond binnenstad (of Rosado outlet) fijn shoppen. Bezoek Zoo park Overloon, Bommel van Dam museum in Venlo, heerlijk wandelen in de nabije omgeving, klimmen en klauteren in Klein Zwitserland Tegelen. Gaya Park, Movie Park Bottrop en Phantasialand ook binnen een uurtje bereikbaar. #aanraders.

Klein, maar fijn

Marja
    19-2-2017

Een klein dorpje waarin vier kastelen gesitueerd zijn. Mooi gelegen aan de Maas. Fantastisch fiets en wandelgebied. Met een paar leuke restaurantjes en cafeetjes is het goed toeven hier.

Baarlo (Limburg) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 272 reviews