Baarlo (Limburg)

We hebben een aantal aanbieders voor Baarlo (Limburg) voor je op een rij gezet:

vakanties Baarlo (Limburg)

We hebben een aantal aanbieders voor Baarlo (Limburg) voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

Reviews over Baarlo (Limburg)

Redelijk

Harald,
    15-1-2019

Mooie kamer daar is niets mis mee. Maar de tuin, en de omgeving rondom de B&E is helaas erg rommelig. Er zijn nogal wat hokjes/ schuurtjes in aanbouw. Bij navraag wat het allemaal is krijgt je een erg ontwijkend antwoord en iets wat nerveus.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super!!

Chantalle,
    10-12-2018

Lekker een weekendje naar het kastelendorpje Baarlo!

Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaresse.. met 2 lekkere flessen sap van hun eigen fruitboerderij.

Toen we binnenkwamen waren we blij verrast fijne grote ruimte met voor de kids een schommel in de huiskamer! Compleet ingericht huis en de bedden lagen prima..

Al met al een super leuk weekend in een rustige omgeving en een heel leuk dorp,met wat winkeltjes en genoeg eetgelegenheid.

Mvg Fam Berden

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Compleet

Henk Lenders,
    4-12-2018

Een woning waar je als groep alles hebt wat nodig is voor een onvergetelijke vakantie

Gereisd met vrienden in maart 2018

Aanrader!!!

Hellen Hendriks,
    4-12-2018

We waren hier met de familie incl kleine en oudere kinderen. Heerlijk weekend gehad. Mooi sfeervol huis. Leuke speelse indeling met alles erop en eraan. Niets tekort gekomen. Vriendelijke ontvangst en bij vragen goed bereikbaar en behulpzaam! Fijne omgeving waar vanalles te doen is! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Een gezellig, ruim huis met prima keuken.

Familie van der Ploeg,
    27-11-2018

Een gezellig, huiselijk ruim huis. Van alle gemakken voorzien. Een keuken waar alles in zit wat je nodig hebt. En wat wij met kinderen en kleinkinderen ook heel praktisch vonden is dat je op elke slaapkamer een badkamer hebt.

Makkelijk is ook de aparte TV hoek naast de zitkamer.

We hebben er van genoten!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
Baarlo (Limburg) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 273 reviews