Sorteren

vakanties Baarlo (Limburg)

Reviews over Baarlo (Limburg)

Fantastisch Eten was goed, weinig variatie

Fam willemsen
    4-11-2018

Prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel, we komen hier al vele jaren, voelt echt als thuis komen, alleen voor het eerst een minpunt, we zijn 3 nachten geweest, en dan is het wel jammer dat je dan niet veel keuze meer heb over het eten, kaart blijf te lang hetzelfde, als we over aantal weken weer zouden gaan, dan krijg je weer hetzelfde , anuse 2 dagen achter elkaar hetzelfde gehad, dat was jammer

Fantastische prijs kwaliteit verhouding

Schipper
    26-10-2018

Het park is ruim opgezet en er is veel te doen inde omgeving. In de herfstvakantie hadden we een hoop activiteiten op het terrein waaronder ridders te paard wat hilarisch was. De kinderen mochten allemaal na de show een ritje op de paarden maken. Sauna in het zwembad was ook top. Er werd steeds gecontroleerder iedereen wel een handdoek gebruikte en de temperatuur was goed. Neem dus wat extra handdoeken mee voor de sauna. Via veiling geboekt wat voor ons een goede deal was.

Leuk!

Marleen Koster
    26-10-2018

Leuk park in een bos met zwembad, midgetgolf, speeltuintjes, picknicktafels, tafeltennistafels.

Wij waren er in de herfstvakantie en er was een fantastische riddershow!

Dichtbij natuurgebied en de rivier de Maas.

Caravan stond niet heel stabiel,

maar alles was aanwezig.

Prima voor een weekend!

Super vakantie gehad!

Moira
    23-10-2018

De accomodatie was netjes en voldoende ruimte.

Leuk dat er overal wat kleinere speeltuintjes zijn, dus altijd wel iets in de buurt van je caravan.

Auto's op het terrein heeft z'n voor en nadelen natuurlijk...

Heerlijk vermaak bij het centrale gedeelte van winkeltjes en horeca, met luchtbult, midgetgolf, groot speelkasteel, groot veld met voldoende zitgelegenheid en heel leuk ruim zwembad.

De openingstijden zijn wat beperkter, maar dat maakte ons niet uit.

Het animatieteam was top! Super enthousiast en energiek! Verwelkoming bij aankomst en uitzwaaien bij vertrek. Leuke spellen en shows voor jong en oud! Groot compliment voor het team!

Wij hebben met onze kinderen (7,9,9 en 11) een heel leuk verblijf gehad!

Prima voor een weekend

belinda Van hek
    22-10-2018

Leuk park, nette chalet

Was niks op aan te merken.

Snap alle lelijke reviews echt niet.

Die willen waarschijnlijk voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Het is idd geen park van andere keten,maar daar is de prijs ook na.

Super aardig personeel.

Leuk zwem bad, leuke show en

Smincken.

En dat alles zonder extra kosten

Baarlo (Limburg) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 273 reviews