Vakantiepark Roompot Resort Arcen

Vakantiepark Roompot Resort Arcen
8,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Arcen voor je op een rij gezet:

1792 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Arcen in het Nederlands

Een aanrader!

Saartje, 14-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We verbleven een midweek bij Roompot Resort Arcen. We hadden vier huisjes naast elkaar geboekt, voor vier gezinnen. De huisjes verschillen sterk qua inrichting en het ene had bijv. een sauna en een wasmachine en de anderen niet, maar ze waren allemaal in orde. Ons eigen huisje (143) was heel gezellig ingericht en was heel netjes. Het park is niet te vergelijken met een park van andere keten (kleiner, minder groen, minder faciliteiten), maar de kinderen vonden het er minstens even leuk en hebben zich geen minuut verveeld. Het zwembad is ook prima. Zeker een aanrader dus!

Leuke week gehad

M. Ruis, 30-3-2018
  • Onderkomen7

Ligging erg centraal. Accommodatie mag wat schoner en slaapkamers waren Erg klein!

Leuk voor 1x

Familie zwaan, 25-3-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Het is een prima park voor 1x. In het laagseizoen is er zeer weinig animatie als je met een peuter bent. Alleen in het weekend. Ook het restaurant/ Italiaans restaurant en de snackbar is zeer beperkt geopend. Je kan dan bijvoorbeeld wel alles bestellen in het restaurant. Ook de supermarkt heeft op doordeweekse dagen zeer beperkte openingstijden! Het is jammer als je niet aan schoolvakanties gebonden bent en dan naar het park gaat dat er weinig te doen is of open is. Het zwembad is oké. Jammer dat er dagen bij waren dat de water stromingen niet aan stonden. Als dat niet aan staat deed de glijbaan het ook niet. Het zwemwater is sommige dagen behoorlijk koud voor een peuter. Het huisje 6 persoons de luxe was oké. Wel veel viezigheid onder de banken. We miste veel keukeninvertaris. O.a kinderbord, pannenlappen, soepkommen, 1 koekenpan met slechte anti aanbaklaag. Het eten in het restaurant is prima! Erg koud bij de balkenbak/ indoor.

Gezellige familie accomodatie

Familie, 22-3-2018
  • Onderkomen8

Leuk groot huis met zes slaapkamers en badkamers

Voor ons nooit meer Resort Arcen!

Fam.Wulms, 15-3-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Wij verbleven in een 10 pers. luxe villa,nummer 25 ,met 8 volwassenen en een kindje. Bij aankomst was onze eerste globale indruk dat het redelijk schoon was.Behalve de entree, vieze kozijnen,drempels , vuile matten en spinnenwebben.Dus we gingen niet naar de receptie. Effe zelf aan de slag. De vakantie kon beginnen en er werd uitgepakt. Maar schijn bedriegt, ook binnen, vuile plinten, vuile hoeken, spinnen,zilvervisjes, tandpasta resten. En in de naden van de bank, wil je liever niet kijken. Eettafel te klein voor 10 personen.De 2 buitenbergingen echt smerig.Bij vertrek werden de bedden afgehaald, ook hier vlekken in kussens en matrashoezen. Dit vinden wij echt niet kunnen. Advies een grondige schoonmaak!!

Positief: Zwembad schoon en goed van temperatuur. Restaurant en pizzeria medewerkers erg vriendelijk.Indoor speeltuin leuk voor de kleintjes.

geweldig

han bakker, 12-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

eigenlijk was alles goed en klopte.

hygiëne en uitstraling .......bijna perfekt.

wij komen hier zeker vaker...heerlijk eten..prachtig zwembad.

Monique maas, 11-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Top park heel gaaf vernieuwd zwembad met glijbaan en ze hebben zelfs twee kangaroos! Super aardig personeel en schone huisjes.

Ons zien ze er Nooit meer!!

Fam V Versteeg, 9-3-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Dekbedhoezen onder de honden haren.

Urine resten onder de toiletpotten

Douchebak rand schimmel/kalk

Vlekken op het matras

Vlekken op de kussen

Stift/lippenstift op het dekbed

Etensresten in de theekopjes

Overal een dikke laag stof op de kastjes

1,5 dag met een verwarming gezeten die niet warmer werd dan 18 a 19 graden en dan als je weer een klacht komt indienen bij de receptie omdat het gewoon niet warmer wordt dan wordt je letterlijk in je gezicht uitgelachen

Chillzone had wat langer open gekunt en niet alleen van 20.00 uur tot 21.00 uur s'avonds

Mijn jongens van 9 en 12 jaar hebben geen behoeft meer om 3 x per dag Koos Konijn te knuffelen

Directie Resort Arcen, beheerder, 12-3-2018

Geachte familie Versteeg,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te plaatsen op Zoover zodat wij in de gelegenheid zijn hierop te reageren. Natuurlijk nogmaals onze verontschuldigingen dat wij pas op zaterdagmorgen de storing op juiste wijze konden vaststellen en herstellen zodat u de rest van de week de temperatuur hoger dan 20 graden kon instellen. Helaas heeft de monteur die vrijdag direct na melding bij u kwam een onjuiste diagnose gesteld. Wij betreuren dat de schoonmaak niet geheel naar wens was, te meer omdat u dit niet gemeld heeft, niet bij de receptie en de medewerker die bij u is geweest. Op aankomstdagen en de dag daarna zijn er altijd medewerkers van de huishoudelijke en technische dienst aanwezig om eventuele manco's op te lossen. Wij waren juist verheugd dat Resort Arcen zeer positief uit de schoonmaak test van de consumentenbond was gekomen. Wij adviseren u uw wensen altijd te melden bij de receptie zodat deze ingewilligd kunnen worden. Wij hopen dat deze uitleg de beleving van uw verblijf positief heeft kunnen beïnvloeden.

Was voor herhaling vatbaar.

AnnaJ, 3-3-2018
  • Onderkomen8

Het was een mooi huisje . Genoeg ruimte voor 4 personen.

Ik vond de slaapkamertjes erg koud .

Leuk maar slechte hygiene, jammer!

Linda, 2-3-2018
  • Onderkomen5

Leuk park zeker voor kleinere kinderen. In de omgeving voldoende te doen. Wat echt een aandachtspunt is is de hygiene in de huisjes. Wij hadden 2 huisjes gehuurd en beide huisjes waren slecht schoongemaakt. Er lagen nog spullen van vorige huurders in kastjes, keuken was niet schoon, vriesvak in koelkast stond vol met water en overal lag stof, veel stof. Ook onder de bedden etc. Tevens heel veel zilvervliesjes in badkamer, wc en slaapkamers. Ook wel wat opknap werk vereist zoals deuren en muren.

Vernieuwde zwembad is leuk, niet groot maar wel voldoende speelplezier en netjes. Alleen wat warm en wat een grote hoeveelheid chloor! Kinderen behoorlijk last van ogen naderhand, net als wij. Animatieprogramma was ook leuk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Resort Arcen scoort een 8.46 uit 10 op basis van 1806 reviews.