Vakantiepark Roompot Resort Arcen

Score uit 2099 reviews

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
Roompot Resort Arcen is aangenaam verblijven voor de hele familie. Er is volop entertainment voor de kinderen, waaronder een indoor speelparadijs, animatie en een zwembad. De jacuzzi en sauna geven net dat beetje extra luxe voor de ouders. Wandel langs de Maas, bezoek de brouwerij van Hertog Jan in Arcen of de Kasteeltuinen.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Arcen voor je op een rij gezet:

2085 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Arcen in het Nederlands

Super midweek gehad, we komen terug 🤗

De Groote Ingrid,
14-12-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Net park, mooie gezellige gerestylde huisjes. Top

Heerlijk bijkomen

Per Verzaal,
11-12-2018
  • Onderkomen8

Voor tweede maal in prima wellness huisje verbleven op resort Arcen. Van alle gemakken voorzien. Voor onze kleine genoeg te beleven op het park. Heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving.

Mooi park

Mirel bradley,
24-11-2018
  • Onderkomen8

Mooi Park, nette sjieke huisjes . Schoon.

Moet je heen gaan!

Nathalie,
12-11-2018
  • Activiteiten9

We zijn hier een weekend geweest met 6 volwassenen en 4 kinderen onder de vier jaar.

De woning was zeer ruim, grote slaapkamers, vernieuwde badkamers en alles was zeer proper.

Het zwembad was wat aan de kleine kant maar voor de kids was het voldoende. De kleedruimtes in het zwembad waren super proper (nog nooit meegemaakt!!)

Het was een super weekend!

Geweldig schoon park

DH,
12-11-2018
  • Activiteiten9

Rondleiding hertog Jan brouwerij en bezoek de ijsvogel, likeurstokerij allebei in Arcen en vlakbij

Tevens leuk wandelen in buurt van het park

Vele faciliteiten en goed restaurant en verse pizza's

Fantastisch verblijf

Frederik Pattijn,
11-11-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Ruime villa met grote slaapkamers en moderne badkamer (met regendouche). We waren zeer tevreden over het huis en ook over de activiteiten. Zo werd er een gezellige lampionnentocht georganiseerd (met zelf gemaakte lampionnen). In de buurt leuke wandelingen om met de kids op pad te gaan. Een bezoekje aan speelpark Klein Zwitserland is ook steeds de moeite waard!

Limburgse gastvrijheid! Top vakantie.

Remco van Helden,
9-11-2018
  • Activiteiten9

In de herfstvakantie (12-19 oktober) zijn wij op Resort Arcen geweest.

We verbleven in een luxe villa voor 4 personen. Accommodatie was heel erg schoon, ruime living, 2 badkamers (1 met sunshower), complete keuken en een wasmachine. De wasmachine bleek er bij aankomst niet te staan. Dit bij de dames van de receptie gemeld en binnen een half uur stond de wasmachine er. Eten in beide restaurants vonden wij erg lekker tegen een eerlijke prijs. Bediening was erg vriendelijk. 2 musicals gezien, opgevoerd door het personeel van het park. In een woord geweldig. Wat een enthousiasme tijdens deze opvoeringen. Voor onze dochter van 10 was er meer dan genoeg te doen. Zei zegt: Aardig personeel, leuke speeltuin, leuk zwembad (oke iets aan de kleine kant, maar dat wisten we van te voren, wel schoon), leuke kinderboederij en de leukste activiteit was expeditie resort arcen. Het was voor ons de eerste keer op dit park, maar zeker niet de laatste keer

carine,
9-11-2018
  • Activiteiten9

Roompot resort Arcen, we hadden een zeer mooie villa voor 8 personen gehuurd met privé zwemkom, sauna....Het was een leuke ervaring dit allemaal te hebben aan ons huisje. We hebben het heel leuk gehad , vooral ook voor onze kleinkinderen. Dit gaan we zeker nogmaals doen. Er was ook dagelijks animatie voor de kinderen

Spijtig was dat bijv het in de oven zeer vuil was, we hebben de plaat eerst vooral in de week gezet. onder de zetels hingen stofnetten, waar we ons wel minder aan stoorden.

Niet meer

Wil,
8-11-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Al meerdere keren naar resort arcen geweest nu met 5 personen in een zes persoons luxe villa huisje n0 41 was gelijk een afknapper kapotte vuilniszak met inhoud op de oprit binnengekomen was het huisje vuil en smerig zelf aan de slag gegaan het servies goed was een chaos de volgende dag is dat verholpen een paar keer beklag gedaan bij de receptie klacht ingediend er word door de beheerder van hef park niets meegedaan .wij hebben onze conclusie getrokken even geen arcen of roompot meer

leuke ontspannend verblijf

frankie de wael,
6-11-2018
  • Activiteiten9

ontspannend verblijf, alle comfort, zeer vriendelijk

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.