Vakantiepark Roompot Resort Arcen

Vakantiepark Roompot Resort Arcen
8,5

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Arcen voor je op een rij gezet:

1820 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Arcen in het Nederlands

Leuke vakantie

Roderick Voorburg
22-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuk animatieteam, buiten de vakanties doordeweeks alleen op woensdag. Vernieuwd mooi zwembad en veel te doen op kleine afstand van elkaar. Personeel bij de receptie mag beter. Babybed voor veel geld geboekt. Krijg je een campingbed zonder matras (€10 extra) totaal niet serieus genomen met mijn klacht. Verder een erg leuk verblijf gehad en erg leuk park.

geweldig

J de Ruiter van Neerbos
22-6-2018
  • Onderkomen7

Huis je was geweldig, zwembad helaas beetje klein, maar we hebben n geweldige week gehad komen zeker nog eens terug hier....

nooit meer

fritse
18-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

luxe buitenvilla 4 gehuurd voor een week.Bij binnenkomst bleek het erg smerig te zijn.Direkt gemeld waarna een scchoonmaaksterhet zichtbare vuil alsnog heeft verwijderd. Bij nadere inspektie de volgende ochtend bleek het nog smeriger te zijn b.v. vloeren in slaaphokken,douche, sauna. Van slaapkamers ken men niet spreken. Weer melding gemaakt,kregen als compensatie koffie met vlaai. Kous af! Verder was er geen zenderlijst voor tv,geen gebruiksaanwijzing voor vaatwasser,combimagnetron e.d. Het was een onafgewerkte bouwkeet zonder brandpreventie(brandblusser). woongedeelte was naar behoren maar dat was ook alles.
Directie Resort Arcen, beheerder, 22-6-2018

Geachte familie Fritse,

bedankt dat u een review heeft geplaatst zodat wij in de gelegenheid worden gesteld te reageren. Vanzelfsprekend vinden wij het jammer dat u het niet naar uw zin heeft gehad, onze verontschuldigingen dat in de woning bij aanvang nog stof op richels en hogere delen lag. Fijn dat u dit direct na aankomst gemeld heeft bij de receptie zodat wij dit voor u konden herstellen. Wij vinden het jammer dat u de bij de medewerker schoonmaak heeft aan gegeven tevreden te zijn en zelfs fooi hebt gegeven voor de goede service terwijl u dit eigenlijk niet was, zoals u in de loop van uw verblijf meldde bij de receptie. Wij hadden het graag wel geheel naar wens hersteld.Onze medewerkers zijn iedere dag beschikbaar om het de gasten zo goed mogelijk naar het zin te maken.

Wij adviseren u bij een volgende gelegenheid altijd goed te bestuderen welke accommodatie u reserveert. Het chalet type Buitenverblijf Luxe 4 behoort binnen de mogelijkheden op Resort Arcen tot de kleinere, eenvoudige accommodaties. Indien u kiest voor een Bungalow (type Comfort, Luxe of Wellness) is de leefomgeving ruimer en zijn de slaapvertrekken vele malen groter en kunt u, indien gewenst, zelfs beschikken over een eigen privé zwembad. Wij vermoeden dat een dergelijke accommodatie veel meer bij u past.

Wij hopen dat deze nadere uitleg uw beleving op Resort Arcen positief heeft beïnvloed en zien u graag nog eens terug.

Vriendelijke groeten,

Team Resort Arcen

heel goed

J.A. Korstanje
17-6-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben echt genoten het is een goed modern park met vriendelijke mensen en goed verzorgd en schoon.

Er zijn goede fiets routes in de omgeving

Prima vakantie adres!

Lia
16-6-2018
  • Onderkomen8

Mooi park in Arcen en mooie omgeving. Ook de accomodaties zijn prima. Jammer dat de glijbaan in het zwembad te groot is in verhouding met het zwembad. Ook maakt het veel lawaai. Het bubbelbad werkte niet in de 2 weken dat we er waren. Dit hebben wij gemist!

Goed!

jean-pierre maes
9-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Comfortabele villa's, mooie ligging in de natuur. Huisjes mogen iets netter op de minder zichtbare plaatsen. Horeca sluit vroeg, gezien de afstand tot Arcen.

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Leuk park, vriendelijk personeel, mooi huisje, heerlijk eten in restaurant.

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Shoppen Roermond en Venlo.

Ijssalon in Arcen .

Heerlijke eetgelegenheden in Arcen.

Heerlijk genieten aan de Maas, en met het pontje naar Lottum, naar de rozen.

Wij komen graag nog eens terug.

Nooit meer

Ellie
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Verschrikkelijk huisje smerig we zijn er nu nog een huisje verder zitten jongeren met keiharde muziek en het is al tien uur geweest er wordt niks mee gedaan wij zullen hier niet meer terug komen het is geen aanrader en koos konijn de hele week nog niet gezien
Directie Resort Arcen, beheerder, 13-6-2018

Geachte mevr. Ellie,

Hartelijk dank dat u zelfs twee keer de moeite heeft genomen om ons meerdere malen te informeren over geluidsoverlast op vrijdagavond via de enquête en op Zoover

Wij vinden het jammer dat u na meerdere verblijven op Resort Arcen en op één avond na een hele mooie week heeft besloten niet meer te komen. Resort Arcen is een vakantiepark waar gasten uit alle lagen van de bevolking en die uit alle windstreken van harte welkom zijn. Een heel enkele keer zitten daar ook gasten bij die niet direct passen bij andere gasten in de nabijheid en helaas gedrag hebben wat niet altijd uitgaat van totale rust. Namens deze gasten en ook namens het gehele team bieden wij u daarvoor onze verontschuldigingen aan, wetende dat wij een afspiegeling zijn van de maatschappij en we daar mee te maken kunnen hebben.

Wij adviseren u, ongeacht waar u naar toe gaat, in het vervolg eventuele manco's altijd te melden bij de receptie zodat deze door de medewerkers opgelost kunnen worden net zoals de melding van de geluidsoverlast door uw buren die wij mede daarom direct hebben kunnen stoppen.

Wij gaan er van uit dat deze nadere uitleg positief zal bijdragen aan uw beleving op Resort Arcen.

Met vriendelijke groeten,

Team Resort Arcen.

Fantastische Wellnesshuisje, vriendelijk personeel

Arno Zijlmans
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij verbleven een midweek in de wellness villa nr 34! Wij hebben een fantastische tijd gehad en we komen zeker nog een keer terug!! Huisje + wellness was heel erg schoon, goed onderhouden en erg privé! Tip: bij zo’n luxe huisje hadden wij graag een airco gehad want het word erg heet binnen.

Prima

Johan Vegelien
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

het park zag er netjes en goed onderhouden. Huisjes waren eenvoudig maar alles zat erin wat nodig was. De slaapkamers waren erg klein en het nadeel waren de vrij smalle eenpersoonsbedden in alle kamers. Wat wij mistten waren wat schoonmaakmiddelen om bijv. het fornuis en de koelkast wat schoon te maken mocht dat nodig zijn. Verder waren we tevreden mede ook dankzij het prachtige weer wat we hebben gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Resort Arcen scoort een 8.45 uit 10 op basis van 1834 reviews.