Vakantiepark Roompot Resort Arcen

8,5

Score uit 1937 reviews

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Arcen voor je op een rij gezet:

1944 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Arcen in het Nederlands

Net park met erg vriendelijk personeel

Stef
14-8-2018
  • Onderkomen9

Bungalows zijn netjes en ruim.

De plattegrond kan een verkeerd beeld geven van de ligging/zicht op bijv. speeltuinen e.d. t.o.v. de accommodatie vanwege het hoogteverschil en beschuttingen welke op de plattegrond niet te zien zijn.

Alle medewerkers op het park zijn erg vriendelijk en zijn samen een hecht team. Dat is erg prettig.

De animatie is erg leuk voor de kinderen. Koos Konijn is favoriet en er worden veel verschillende activiteiten aangeboden.

De musicals de opgevoerd worden door het personeel zijn erg leuk!

Het is jammer dat het terras niet echt uitnodigend is wanneer de kinderen naar de animatie aan het kijken zijn. Het terras ligt net te ver / verscholen van het podium.

Heerlijke 2 weken

Anton
  • Onderkomen10

Heerlijk park, boek vooral een chalet aan de rand van de zwemvijver!

We komen zéker weten weer terug naar Koos in Arcen

Maickel Adams
  • Onderkomen9

Geweldig park met superanimatie!

Drie jaar geleden zijn we hier geweest met (toen nog 2) kleine kinderen. Nu hebben we drie kinderen (6, 5, 2 jaar) en zijn we terug gekomen omdat we de animatie toen zo leuk vonden. Ook dit jaar hebben ze zichzelf op dat gebied weer overtroffen! Zóveel aanbod voor kinderen dat we soms zelfs keuzes moesten maken.

De shows savonds zijn echt geweldig! Helaas nogal laat dus zijn alleen mama en dochter er een keertje naartoe geweest.

Supermarkt heeft een prima assortiment en prijs-kwaliteit vonden wij echt niet tegenvallen.

Het zwembad is er tov drie jaar geleden op vooruit gegaan. Er is nu een glijbaan. Jammer van de saaie kleuren diebde glijbaan heeft. De kleedhokjes, kluisjes etc zijn zeker een verbetering. Heel fijn dat de kluisjes met een code werken en je dus geen geld mee hoeft te nemen.

Wij zaten in huisje nummer 14. Heerlijk met sauna, bad. Het was best schoon (natuurlijk kan het altijd beter)

Super vakantie

Saskia
  • Onderkomen10

Super kindvriendelijk park. De shows zijn geweldig.

Goed park met super animatie!

Jelle van de Glind
  • Onderkomen8

Wij hebben een week verbleven in buitenverblijf 6 (nr. 291).

Alles is aanwezig wat je nodig hebt en ziet er keurig uit. Huisje was prima schoon. De slaapkamers zijn wat klein maar verder prima. Geen echte ouder slaapkamer waardoor je apart slaapt.

Er staat een speeltuin op dit "hofje" van buitenverblijven maar is een klein zandbakje en 2 hobbelkipjes. Bij een ander hofje is wel degelijk een leuke speeltuin.

Het animatie team is ontzettend enthousiast. Je ziet ze genieten van de omgang met de kinderen. Leuke activiteiten worden er georganiseerd. Van s'morgens tot s'avonds zijn er activiteiten.

En wat zijn de musicals Grease en Junglebook ontzettend tof!

Zwembad is leuk en overzichtelijk, kinderen hebben er van genoten.

Arcen is op fietsafstand (IJs eten bij Clevers!)

Buitenbad Walbeck Duitsland is een aanrader! Ga op de fiets, 15 min fietsen en geen parkeerproblemen bij warm weer!

Wij zouden zeker nogmaals terug keren!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Leon Becks
  • Onderkomen7

Een kindvriendelijk park met zeer vriendelijk personeel, de animatie is voor elk wat wils. Ook is er genoeg keuze in restaurants. En de shows zijn gewoon grandioos! Dit is de 2e maal op rij dat wij hier zijn geweest en een 3e maal is zeker niet uitgesloten. Als ik een minpuntje zou moeten noemen is het dat de schoonmaak misschien toch iets beter kon maar dit doet niets af aan de geweldige vakantie die we gehad hebben.

Super weekend gehad

Charlene Van Dongen
  • Onderkomen9

Ik ben een weekend geweest met mijn vader en mijn 3 kinderen,het was super gezellig leuke animatie voor de kinderen maar ook voor de ouderen.

Vriendelijke personeel in het park zowel bij de receptie als bij het eetgelegenheid.

Accommodatie die wij hadden was zoals aangeven op de site.

Ik zeg ik heb zeker waar voor het geld gehad.

Alleen 1 min punt dat er geen toezicht is in het zwembad waardoor je als je met kleine kinderen ben echt goed moet opletten dat de grote niet boven op je springen.

Fantastisch!

Fam van der Weide
  • Onderkomen9

Super mooie vakantiebestemming Roompot Resort Arcen!! Mooie Vakantiewoning, echt in 1 woord super, animatie geweldig, restaurant super voor mekaar, zwembad en strandje helemaal top! Geweldige personeel + de mensen van de animatie!! Als afsluiter super voorstelling van Grease!

We hebben genoten en we komen zeker weten weer!!

Zeker een aanrader voor zowel jong als oud!

Fam. N. Ceuvelier
12-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi en gezellig park. Kindvriendelijk en rustig.

Mooie ligging en prachtige shows 2x in de week verzorgd door personeel & animatieteam.

Dikke pluim! Doe zo verder.

Super

Jessica
11-8-2018
  • Onderkomen10

Super om naar toe te gaan ik ben alleenstaande met men dochter en ze heeft het hier echt super gehad hale dagen door animatie en een hele mooie show op donderdag voor vertrek van jungle book

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Resort Arcen scoort een 8.47 uit 10 op basis van 1937 reviews.