Vakantiepark Roompot Resort Arcen *****

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-5°

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Arcen voor je op een rij gezet:

1779 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Arcen in het Nederlands

Prima

Cat, 18-2-2018
  • Onderkomen8

Goed plannen. Locatie prima kamer prima

De moeite waard

Merijn vinkers, 13-2-2018
  • Onderkomen6

Grote familiewoning met genoeg ruimte, we hebben kns geamuseerd.

Boeken maar

Fam jansen, 13-2-2018
  • Onderkomen10

Huisje was goed schoon, vriendelijke medewerkers.

Mooi grote bungalow.

Fam.Rijlaaarsdam., 10-2-2018
  • Onderkomen8

Lekker met vloerverwarming,niet schoon onder de banken.

Prachtige luxe buitenverblijf met de kleinkinderen

Tineke Korrel, 27-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een paradijs voor de kleinkinderen mede dankzij de enorme inzet van het animatieteam.Vriendelijk en behulpzaam personeel en alles was perfect. We komen dit jaar absoluut snel weer terug om het gerenoveerde zwembad te beleven. Wat een prachtig vakantiepark. Hier vind je alles wat je kan en mag verwachten van een welverdiende vakantie!

Heerlijk weekend weg.

Pieter derks, 17-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn net terug van een weekendje Resort Arcen. Het was rustig op het park dus wij hebben lekker kunnen ontspannen en onze kids hebben zich geen moment verveeld. Vriendelijk personeel, veel te doen, huisje was schoon en voorzien van alle gemakken. We waren op de hoogte dat het zwembad dicht was voor renovatie. Dit was jammer maar we hebben wat afbeeldingen gezien hoe het gaat worden, dit ziet er super uit en wij zullen dan ook zeker weer een keer naar dit resort gaan als het zermbad klaar is.

Teveel verbeterpunten om nogmaals te gaan

B Nijdam, 16-1-2018
  • Onderkomen5

Bij aankomst hing er in het door ons gereserveerde (niet roken!) huisje een enorme wietlucht. Bovendien was de koelkast nog gevuld. Dit gemeld en een ander huisje gekregen. Deze stond blijkbaar al even leeg, gezien de rioollucht. Maar goed, na wat luchten en de kranen openzetten trok dit wel weg. Bedden wat hard maar ok. Sauna klein maar prima. De grote hoekbank was erg fijn.

Eten in restaurant is goed en betaalbaar. De speelruimte en ruimte om overdag te zitten/borrelen is erg beperkt, dit mag een stuk groter. Ook erg minimaal (door de drukte rond de jaarwisseling) was de parkeerruimte. De opmerking van de receptioniste: maarja, wij personeel moeten daar ook staan he verbaasde ons.

Onze kinderen (9 en 12) zijn een keer in het zwembad gesprongen en direct er weer uit: koud, vies en niks te doen. De winkel was een paar uur overdag dicht, heel onhandig. Personeel in restaurants is aardig en behulpzaam. Van de animatie hebben we geen gebruik gemaakt, programma zag er wel leuk uit.

Omgeving is erg mooi en genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Maar voor ons dan wel vanaf een ander park de volgende keer.

Nooit meer

Natalie, 14-1-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Beste mensen, ook in ons 6-persoons huisje 176 was volop gerookt bij aankomst en het was gewoon echt niet schoon!! Onze dochter heeft last van astma en dan is het erg vervelend als er vervolgens dan ook nog niets mee gedaan wordt. Wij hadden gelijk gebeld en de manager gaf aan dat de schoonmaakploeg zou komen. Ze deden helaas niets aan de rooklucht. We waren het zat met de rooklucht en wilden de manager spreken. Ja na 3 dagen en herhaaldelijk vragen bij de receptie kon de manager uiteindelijk reageren. De manier waarop de manager dan klanten te woord staat, daar zal ik me maar niet over uitlaten, maar het zou goed zijn als de directie van de Roompot hierop zou toezien. Klantvriendelijkheid zou hoog in het vaandel moeten staan. De schoonmakers overigens waren supervriendelijk, maar gaven zelf aan een half uurtje per woning te krijgen voor de schoonmaak. Ook de manager van de Roompot beaamde dit. Veel te weinig tijd toch? Onderstaande reacties van de andere mensen zijn dan ook herkenbaar. Uiteindelijk kregen we een 10 persoons huisje ter compensatie! Ook dit huisje was niet schoon, maar daar keken we dan maar doorheen. Ook hier werd moeilijk gedaan door de manager. Er werden twee van de vijf kamers op slot gedaan omdat wij maar een 6-persoons huisje hadden geboekt (heel kinderachtig). Als reden gaf de manager dat het "uren werk" scheelde. Ja ja. Deze familiewoning was een pleister op de wond, maar let op! Deze 2 onder 1 kap huizen zijn in de woonkamer door een dun wandje gescheiden ipv een muur waardoor je je buren precies kunt volgen. Dus fingers crossed wie er naast je komt te zitten....
Directie Resort Arcen, beheerder, 15-1-2018
Geachte familie , Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te plaatsen zodat wij hier op kunnen reageren. Zoals door de parkmanager bevestigd vinden ook wij het super vervelend dat sommige gasten roken in de accommodaties terwijl duidelijk is aangegeven dat al onze woningen rookvrij zijn. Wij hebben gemeend de rooklucht zo veel mogelijk weg te halen door direct alle gordijnen te wassen en extra schoonmaak werkzaamheden te verrichten. Het was de mdw schoonmaak niet voldoende op gevallen dat de rooklucht aanwezig was in het eerste huisje. Fijn te vernemen dat uw dochter verder geen last heeft gehad van de astma. Vanzelfsprekend hadden wij u graag direct een andere woning voor 6 personen aangeboden maar helaas was dit niet meer mogelijk omdat alle woningen in de kerstvakantie bezet waren. Uiteindelijk hebben wij enige dagen later door een annulering u alsnog kunnen overboeken naar een Luxe villa voor 10 personen met 5 slaapkamers en badkamers. Om tijd te besparen zodat u zo snel mogelijk in de woning kon, hebben wij twee kamers niet in de schoonmaak mee genomen en de deuren daarvan afgesloten. Wij vinden het jammer dat deze goed bedoelde actie door u anders is geïnterpreteerd omdat u graag uw spulletjes op die kamer had willen plaatsen. Volledigheidshalve wil ik er op wijzen dat de dubbel geïsoleerde mobiele wanden die in de familievilla's zijn geplaatst voldoende geluiddicht zijn zoals u heeft kunnen ervaren. Tot slot wil ik aangeven dat de schoonmaakdienst met veel aandacht de 10 persoon woning met heel veel accuratesse heeft schoon gemaakt omdat zij op de hoogte waren van de astma bij uw dochter. Zij hadden het graag vernomen als we aanvullend toch nog extra zaken hadden moeten uitvoeren. Het is altijd beter om dit te melden zodat we dit hadden kunnen doen. Namens de parkmanager nogmaals de oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat u door het roken in de eerste woning heeft ervaren.

Een park met potenties voor de toekomst

Willem, 11-1-2018
  • Onderkomen1

Voor een week een houten Scarlett gehuurd, met een baby en een kind van 3 jaar. Bij aankomst was het huisje niet schoon, overal vonden wij nog spullen van de vorige bewoners. Ook was het huisje behoorlijk uitgeleefd: doorgezakte bank, een koelkast met losse rubbers enzovoor. In de mini douche was geen thermostaatkraan aanwezig, mijn zoon draaide per ongeluk aan de warme kraan, pff ging net goed. Bij de receptie werd gezegd dat een thermostaatkraan een optie was, man man.. je bent een kinderpark?! Veiligheid voor alles?! Na wat stevige woorden heeft de technischedienst er direct een thermostaatkraan op gezet, echt top service. Park zelf vonden wij wat simpel. Een klein zwembadje met weinig uitstraling, met daarom heen speelmogelijkheden voor de kids. Het animatie team was top, daar moet het park het echt van hebben. In vergelijking met andere parken hadden wij meer verwacht.
Directie Resort Arcen, beheerder, 15-1-2018

Beste Willem,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te plaatsen zodat wij hier op kunnen reageren. Het Buitenverblijf 6 is onze eenvoudigste accommodatie waar geen thermostaatkranen zijn geplaatst. Wel hebben wij voor deze winter een renovatie van het sanitair in gepland voor alle Buitenverblijven. medio mei zijn ze allemaal voorzien van nieuwe badkamers met alles er op en er aan. het overdekte zwembad staat momenteel in de steigers. Vanaf maart nieuwe kleedruimten, een speeltoestel met glijbaan in het grote bad en speelattributen in het peuterbad. Ook de gehele luchtbehandeling wordt vernieuwd zodat er duurzamer met energie wordt omgesprongen. Op FB ziet u een impressie. Wellicht voldoende interessante redenen om Resort Arcen nog eens te bezoeken. Wij adviseren de diverse type accommodaties om onze website te bekijken zodat u een juiste keuze kunt maken met betrekking tot uw wensen.

Leuk park maar nog wel wat verbeter puntjes

M. Veen, 11-1-2018
  • Onderkomen7

We hebben een fijne midweek gehad.

Mooi park en een leuke omgeving. Voor kinderen ook genoeg te doen op het park. Hadden een 6 persoons luxe vila. Nr. 193. Mooie ligging aan het water en vlakbij het centrum. Duitse grens op 1.1km afstand. Xanten is een prachtige oude stad en een bezoek waard!

Hygiëne op het zwembad is bedroevend. Lagen haren, koekresten, chips etc. in dé kleedruimte. Hier de volgende middag melding van gemaakt bij de receptie. Werd toegezegd dat er extra schoongemaakt zou worden. Komen wij er 2 uur later. Was er niets gebeurd. Nog even smerig. Dus een minpunt.

Verder was Koos zeer weinig te zien. Vrijdag ook niet om de kinderen uit te zwaaien. Hadden express bij Roompot geboekt omdat onze 3 jarige zoon een echte Koos fan is en iedere avond Koos de knuffel mee naar bed neemt. Maar hebben hem maar minimaal gezien. Ok de gebruikelijke koos wake-up route werd niet gereden.

directie Resort Arcen, beheerder, 15-1-2018

Geachte mevr. Veen,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te plaatsen zodat wij hier op kunnen reageren. Fijn dat u het park en de omgeving positief heeft beoordeeld. de ochtend route van Koos Konijn is op Resort Arcen geen activiteit die op het programma staat, ieder park vult het programma anders in. Voorbeelden van de momenten dat Koos er wel is, zijn de dagelijkse minidisco, het schminken, bij het verhaaltjes vertellen en knuffel momenten. U kunt dit ook terug zien in het programma dat staat vermeld op de website. het zwembad wordt momenteel geheel gerenoveerd, wij zullen er zeker voor waken dat ook de hygiëne daar zo optimaal mogelijk zal zijn. Graag tot ziens op Resort Arcen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Resort Arcen scoort een 8.48 uit 10 op basis van 1793 reviews.