Géén boekingskosten
NederlandLimburgArcenVakantieparken ArcenVakantiepark Roompot Resort Arcen

Vakantiepark Roompot Resort Arcen

NederlandLimburgArcen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Resort Arcen voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 2585 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot Resort Arcen is aangenaam verblijven voor de hele familie. Er is volop entertainment voor de kinderen, waaronder een indoor speelparadijs, animatie en een zwembad. De jacuzzi en sauna geven net dat beetje extra luxe voor de ouders. Wandel langs de Maas, bezoek de brouwerij van Hertog Jan in Arcen of de Kasteeltuinen.

Contact

2606 Reviews over Roompot Resort Arcen

• 8Klaas v d Veen18-06-2022

Heerlijk park in mooie ( fiets )omgeving.

Redelijk groot park met wat hoogte verschillen. Mooie ( fiets ) omgeving. Tijdens onze week in weekeinde aardig wat luidruchtige groepen op park. Recreatie vijver nodigt niet erg uit. Aardig personeel. Goede voorzieningen , zeker voor kleinere kinderen. Onze bungalow mooi en fraai gelegen. Via veel leuke pontjes verrassende fietstochten kunnen maken. Landschap mooi groen en toch ook bosachtig. Veel verschillende soort verblijven, dus voor elk wat wils. Komen zeker terug voor verdere verkenning. Paar mooie thee tuinen ontdekt: zoals Roode Venen in buurt van Broekhuijzen. Dus ontdek dit pareltje in buurt van de Maas.

• 7Lia Posch17-06-2022

Niet meer in een chalet in Resort Arcen

Wij hebben op zich een fijne vakantie gehad in een chalet op Resort Arcen. Alleen de 2 slaapkamers in het chalet waren zo klein en benauwd. 2 bedden van ieder 70 cm. breed p.p. in 1 slaapkamer met een tussenruimte van 20 cm. Je kon er verder niet omheen lopen. Erg benauwde ruimte. Uiteindelijk ieder in een aparte slaapkamer gaan liggen. Nog nooit zo'n slechte nachtrust gehad als in deze vakantie. Jammer want over al het andere in het chalet waren wij wel tevreden. Ook het park en natuurlijk de schitterende omgeving van Limburg zijn prima naar onze zin geweest.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Ton Leenders17-06-2022

Veilig park en net wat luxer dan de concurrent!

Faciliteiten zijn prima en zeker de wellness villa is van alle gemakken voorzien. Op het terras na (peuken) netjes schookgenmaakt. Neem wel zelf eirerdopjes mee.

• 8Rowena Derkzen30-05-2022

Fantastisch vakantiepark voor mens en dier

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Helaas was het huisje wat krap, dus de volgende keer boeken we een wat ruimer huisje. Jammer van de stof, vieze vaat in de kastjes en 2 kapotte lampen. Maar verder was het echt fantastisch. Onze hond had de ruimte en heeft heerlijk kunnen wandelen. De visvijver voor onze mannen viel ook erg in de smaak. De sfeer en de rust was echt heel erg fijn en de voorzieningen voor de kleine van onze vrienden waren helemaal top. We hebben ons allemaal echt vermaakt en vonden het jammer dat het zo snel voorbij ging. Wij komen zeker terug volgend jaar, dit is namelijk een van de leukste vakanties die we hebben gehad.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Carin Elve-Berends29-05-2022

Genieten!!

Wat een heerlijk park voor een vakantie met onze dochter van 1,5 jaar! Een super leuk animatie team (Amy, Jip en Alex zijn echt super leuk/lief!!) Een mooi zwembad, kinderdisco, elke dag knuffelen met Koos konijn, binnen en buiten speeltuin, dierenwijde, strandje, lekker eten en aan alles is gedacht! We hadden een mooi huisje met jacuzzi en sauna. Aanrader! We komen hier zeker nog een keer terug!

• 9Activiteiten
  • 4Jolanda Arends29-05-2022

Park was super, accommodatie viel tegen

Bij aankomst vielen al op dat het terras bij de accommodatie zo vies was( al weken niet geveegd) In de accommodatie lag werkelijk overal stof onder de bank, de bedden en de eetkamerstoelen waren zo kaal er zat bijna geen leer meer op. Betaal hier best veel voor dan verwacht ik ook wel fatsoenlijke spullen. We zijn eerder naar huis gegaan, had zoveel last van het stof overal , was zo hees, niet verstaan baar. Het park is verder prima, niets op aan te merken, ik denk dat we gewoon pech hebben gehad. De omgeving is ook leuk en genoeg te doen.

• 7Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 9Tamara van Bree23-05-2022

Zeker aan te raden

Veel voor kinderen en nette luxe huisjes

• 9Onderkomen
  • 4van Dommelen23-05-2022

De service was ver te zoeken

Luxe in onze accomodatie was ver te zoeken, slecht onderhouden en vies.

Echter het ergste was dat onze dochter in het ziekenhuis belandde, we vroegen of we 2 nachtjes konden blijven. Hierin werd totaal niet meegedacht we moesten 450!!! Euro betalen. Medewerker gaf aan dat we beter een hotel konden boeken. Echt belachelijk! We waren vaste gasten van roompot, maar hier zijn jullie ons niet meer terug. Gemiste kans voor ouders die er helemaal doorheen zaten

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 9Jopa16-05-2022

Komen zeker snel terug.

Woning 71, perfect alles nieuw, schoon, heerlijk sunshower, dubbele prive parkeerplaats, omgeving geweldig.

• 10Onderkomen
  • 10Verhoeven12-05-2022

Super

Super weekend . Huisje schoon, Alles aanwezig. Fijn 2 slaapkamer met ieder zijn eigen douche. Rustig park met vriendelijk personeel. Mooie omgeving ,voor heerlijke fietstochten.

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden