vakanties Arcen

Reviews over Arcen

Heerlijk bijkomen

Per Verzaal,
    11-12-2018

Voor tweede maal in prima wellness huisje verbleven op resort Arcen. Van alle gemakken voorzien. Voor onze kleine genoeg te beleven op het park. Heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving.

Volgende keer een andere kamer. Verder top.

P en J Rutten,
    10-12-2018

Zowel bij het in-als het uitchecken was er niemand bij de receptie en moesten we iemand uit de keuken halen.Kamer 19 was schoon erg klein met het uitzicht op daken. De kamer was zeer gehorig.Hadden uren last van een huilend kind en de ramen hebben we niet geopend vanwege het lawaai van o.a de airco.

Zowel het diner als het ontbijt waren smakelijk.

Komen nog graag een keer terug maar dan wel op een grotere en kamer met bv uitzicht op de tuin.

Gezellig

fam. de Jong,
    10-12-2018

Nette iets verouderde huisjes met zeer complete inboedel, keurig schoon.

geweldig

Leo Boogaart,
    7-12-2018

zwemmen in Thermaalbad en goede plek om in de omgeving de kerstmarkten te bezoeken.

wordt minder

Marko,
    4-12-2018

We zijn nu voor de 5de keer terug gegaan en we merken dat het wat minder wordt. Krijgt uitstraling van "goedkoop" vakantie park. Inchecken ging niet vlekkeloos, we wilde nacht bij boeken maar i.p.v. actie prijs moesten we volledig bedrag betalen. Dit kregen wel terug. Maar door het gerommel was onze reservering voor avond eten niet doorgekomen. Bediening in restaurant de bron amateuristisch voor het geld wat je betaald Toen wij er waren was er een serverster die alleen duits sprak en vervolgens ons dessert vergat te brengen.

Super plus punt is dat je van uit je ruime hotel kamer binnen door naar het thermen bad kan lopen. En al het personeel is even vriendelijk. Behalve de dame die ons de 2de dag van de hotel kamer af wil de hebben, zo van uitchecken is om 11:00 en niet om 14:00 terwijl wij extra hadden bij geboekt. Dat was bij haar niet bekend.

Arcen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1005 reviews