Sorteren

Reviews over Arcen

Vond het heel goed

J.A.Korstanje
    17-6-2018
    goede tijd gehad en het was allemaal naar wens

Eenvoudige goeie vakantie.

jean-pierre maes
    13-6-2018
    Goeie e=bikes gehuurd voor een eerlijke prijs en een prachtservice bij Lemmen in Arcen. Geen slechte ervaringen.

Een fantastische vakantie gehad in Arcen.

Heidi
    12-6-2018

Heerlijk ijs in Arcen bij de ijssalon Clevers en heerlijk eten bij het Zoete Genot.

Mooie omgeving om te fietsen of wandelen.

We gaan weer, misschien in het najaar.

Petra
    7-6-2018
    Arcen is een leuk dorpje langs de Maas. De ijssalon was het hoogtepunt, zooo lekker. Jamer dat er maar 1 Spar in het dorp was die vrij prijzig is. Afijn we hebben vakantie dus we zagen dat door de vingers. Op het park Resort Arcen was ook een winkeltje, dat was handig.

ARCEN: bosrijke omgeving aan de Maas

ELJH
    27-5-2018
    Arcen is een leuk plaatsje in een bosrijke omgeving aan de Maas. Volop gelegenheid om te fietsen, zelfs even naar Duitsland. Diverse terrassen aan de Maas, maar ook aan het centraal gelegen plein, waar je heerlijk kunt eten of een kop koffie met (of zonder) vlaai kunt drinken/eten. Hertog Jan is DE bierbrouwerij met een goed gelegen terras: zonnig, maar ook schaduw door hoge bomen. Dit was onze 2e keer naar Arcen en zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk maken wij er een voorjaarstraditie van: even de winter afschudden en genieten van ontluikend groen en natuurlijk de ASPERGES, zo vers van de boer.
Arcen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 992 reviews