Arcen

Reviews over Arcen

Tot de volgende keer

P en J Rutten,
    14-12-2018

Bezoek aan de Kasteeltuinen is de moeite waard alsook een wandeling langs de Maas.

Een bezoek aan de Hertog Jan brouwerij is zeer aan te bevelen.

Arcen is een gemoedelijk en knus plaatsje voorzien van o.a. een supermarkt, slager en een bakkerij en diverse hotels waaronder De Maasparel waar het goed verblijven is.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig, en zeker voor herhaling vatbaar.

Klasens,
    30-10-2018

Voor groot en klein hele leuke activiteiten. Zelf zijn wij een dagje naar Krefeld geweest met een prachtige dierentuin die goed betaalbaar is. Winkelen voor onze tienerdochters hebben wij heel goed kunnen doen in venlo. Het is een prachtig gebied om te fietsen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Genieten ? Hier vind je alles !

Guido Luyten,
    23-10-2018

Wat een zalige locatie om tot rust te komen en te genieten ! Dat hebben we gedaan én in het kasteel met 2 topevenementen : Herfstig en Enchanted Gardens én in het restaurant" De Maasparel " én in de likeurstokerij " De Ijsvogel " . Ook om te wandelen en te fietsen is het een paradijs !

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor een rustige vakantie o.a. Klein Vink.

Camp,
    3-7-2018

Klein dorp met ook een klein centrum. Goede gezellige terrassen, een spar supermarkt, een echte bakker. Parkeren aan de rand v/h dorp gratis. Vlak aan de maas gelegen, stroomt langs het dorp. buiten het centrum ook een snackbar, waar je kunt lunchen. Bierbrouwerij Hertog Jan te bezoeken. Er vaart een veerpont naar de overkant. ( Auto's en fiets- en voetgangers) Mooi fietsgebiet. Vlak tegen de Duitse grens.

Gereisd met partner in juni 2018

We gaan weer, misschien in het najaar.

Petra,
    7-6-2018

Arcen is een leuk dorpje langs de Maas. De ijssalon was het hoogtepunt, zooo lekker. Jamer dat er maar 1 Spar in het dorp was die vrij prijzig is. Afijn we hebben vakantie dus we zagen dat door de vingers. Op het park Resort Arcen was ook een winkeltje, dat was handig.

Gereisd met partner in mei 2018
Arcen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1007 reviews