• Type accommodatie

Reviews over Arcen

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Els van acker
    1-8-2018

Mooi dorpje arcen. We hebben een bezoekje gebracht aan het ijssalon. Was echt top! En 2 maal gegeten in het zoete genot.

Voor herhaling vatbaar. komen er zeker terug.

Daniel Meuleman
    19-7-2018

Een leuk stadje , fijn om er te wandelen, prachtig kasteeldomein en de horeca is top.

arcen in voor ons een plek waar we graag zijn

hermanleny@home.nl
    15-7-2018

we zijn op meerdere adressen geweest, in het hotel bij het thermaalbad,in hotel de maasparel,en in de huisjes van klein vink en in de residence,en in hotel rooland.

Voor een rustige vakantie o.a. Klein Vink.

Camp
    3-7-2018

Klein dorp met ook een klein centrum. Goede gezellige terrassen, een spar supermarkt, een echte bakker. Parkeren aan de rand v/h dorp gratis. Vlak aan de maas gelegen, stroomt langs het dorp. buiten het centrum ook een snackbar, waar je kunt lunchen. Bierbrouwerij Hertog Jan te bezoeken. Er vaart een veerpont naar de overkant. ( Auto's en fiets- en voetgangers) Mooi fietsgebiet. Vlak tegen de Duitse grens.

Voor altijd in ons hart

Frans Vermonden