Arcen

Arcen is een dorp in Limburg, dichtbij de Duitse grens. Arcen ligt op 12 km van Venlo en heeft ongeveer 2.500 inwoners. Het gemeentehuis en de kerk van Arcen zijn monumentale gebouwen waar je zeker even langs moet wandelen. Andere toeristische trekpleisters van Arcen zijn het thermaalbad en de bierbrouwerij van Hertog-Jan.

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Arcen

Over Arcen

Reviews over Arcen

• 10Willemien10-05-2021

Naar kleinvink in archen

Geweldig alles was toen nog dicht.Maar hebben ons heel goed vermaakt. Mooi natuur en veel spelletjes gedaan.We hebben niks gemist. (zwembad Horeca enz wel een keer goed zo)

• 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2021

• 8Rob van de Wiel01-09-2020

Huis, natuur, omgeving perfect

Het was een prachtige villa op het park van Roompot in Arcen, . met een eigen parkeerplaats. De incheckt is een beetje chaotisch ivm corona en de sleutel van de villa op een andere plaats op het park om 15.00 uur. In de villa aangekomen begonnen met uitpakken, kwamen een man en vrouw binnen om de bedden op te maken. Een wc niet erg schoon, douche niet erg schoon en achter de bank zaten enkele spinnen. De volgende dag een prachtige wandelroute naar Arcen gemaakt. In Arcen van een heerlijke lunch genoten. De villa was voorzien van allerlei luxe.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Andre30-06-2020

Leuk stadje aan de Maas

Prachtige omgeving, ook om te fietsen en leuk zo steeds met een volgend pontje weer naar de andere Maasoever

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Marjan21-06-2020

Gezellig

Gezellige plaats,verschillende restaurants, je kan leuk langs de maas wandelen

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Patrick16-05-2020

Schitterend Arcen!

Arcen is een schitterende plaats met natuurlijk de ongelofelijk mooie Kasteeltuinen als hoogtepunt! Arcen heeft een mooie historische kern en is omringd door prachtige natuur (Nationaal Park Maasduinen). Een aanrader is verder de Hertog-Jan Brouwerij met proeflokaal, schitterend gelegen langs de Maas en een veerdienst vlakbij om de Maas over te steken. Een absolute aanrader om deze streek te bezoeken!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2020

• 8Thierry Van Gasse02-11-2019

fijn gezellig dorpje met vele mogelijkheden

Arcen is een gezellig dorpje met goede horecazaken en de kasteeltuinen niet vergeten.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Johanna Boting30-08-2019

Fantastische vakantie voor groot en klein.

Geschikt voor een gezellige familie vakantie.

• 7Cultuur

augustus 2019

• 9K.Vo26-08-2019

Geweldig

Mooi klein gezellig knus dorpje met gezellige bewoners en mooie landschap

augustus 2019

• 9Dijkman21-07-2019

Leuke plaats

Leuk plaatsje die we al meerdere jaren achter elkaar bezoeken. We gaan altijd naar de kasteeltuinen en de kinderen vonden het weer heel leuk (6 en 3 jaar).Uiteraard ook een ijsje bij Clevers. Gezellig zitten aan de Maas en heerlijk ijs.

juli 2019

• 9Tom H13-07-2019

Top, doen we zeker nog eens.

Op zoek naar rust, gezelligheid en natuur kwamen we in Arcen terecht. Hengelen stond ook op het programma. We vonden hier echt wat we zochten. Een klein gezellig centrum met leuke en goede restaurants met terras op de Maasoever. Heel vriendelijk ontvangen. Mooie natuur en viswater in overvloed, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2019

10 van de 1023 reviews gezien