Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Rooland voor je op een rij gezet:

911 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland in het Nederlands

Redelijk.

Johanna
17-10-2018

Goed: Ontbijtbuffet, bediening, vriendelijke medewerkers, omgeving

Niet goed: verouderde hotelkamer met name de badkamer, te weinig parkeergelegenheid en geen invalide parkeerplekken. Wij vinden het een 3 sterren hotel en zeker geen 4 sterren.

Inclusief alles wat je niet wilt😞

Joyce
15-10-2018

All inclusive: schimmels in badkamer, ongedierte op kamer in gangen etc, scheuren in stoelen, ontbijt zonder cappuccino en een kamertemperatuur waar schimmels en ongedierte snel kunnen vermenigvuldigen. Schoonmaak zal niet meer zijn dan een stofzuiger. Overal ragen en vieze ongedierte poep op kozijnen. Nooit meer. Vier sterren hotel... - vier sterren. Absoluut géén aanrader.

Nooit meer, wat een slecht hotel ....

Tineke Dubbelman
8-10-2018

Wij hadden dit via veiling geboekt en moesten extra betalen voor de 4de ster. Vind ik niet erg maar wel als het maar 2 sterren is. Moet echt opgeknapt worden, overal vieze plekken op muren en tapijt. Het menu was niet te eten en dat was een eerste ervaring voor ons, nog nooit meegemaakt. We moesten er wel extra voor betalen, wat een teleurstelling. Personeel wel vriendelijk.

Nooit meer

Tukker
25-9-2018

Oud gedateerd hotel, op mijn hotelkamer , bij raam lekkage schade en ongedierte.

Restaurant erg matig, doorkookt en aangebrand eten .

Op zich aardige receptie. Echter restaurant houdt zich niet aan reservingsafspraken .

Nooit meer

Michel
31-5-2018

Prachtige kamer (4 ☆☆☆☆!!!!!!!!)

Kamers ruikt naar schimmel en vochtige muren .Geen airco.

Plaatser valt van de muren.

1ste keer ook zeker de laatste keer.

Slechte flether hotel ooit

Voldoende, maar niet voor de volle prijs

Jos Snijers
28-5-2018

Hotel Rooland is echt een typisch Fletcher hotel. Net restaurant, vriendelijke receptie maar wat kaalgetrapte gangen, verouderde horelkamers maar wel met goede bedden, geen airco of koelkast, gedateerde badkamer gelukkig wel een normale douche kabine. Het ontbijt was ook standaard. Het is er allemaal, maar zijn geen uitschieters naar boven, personeel is vriendelijk en het restaurant ziet er gezellig uit.

Als je een reductie bonnetje hebt, heb je een overnachting met een prima prijs kwaliteit verhouding.

1x maar nooit meer

Roxanne
26-5-2018

Het is vooral een hotel waar heel veel ouderen komen Is niet erg maar voelt je niet zo op je gemak . De kamer zelf is wel schoon maar echt oud behang viel er af , geen airco , wel goede bedden.

Op de gang waar we zaten lekte het , en stonk het . Ook zaten wij aan de weg dus konden we niet slapen heel veel herrie. Het ontbijt is wel goed maar niet je geld waard. Als ze een paar dingen zouden veranderen zou het al helpen. Zoals arico of een koelkastje met dit weer .

niet meer voor herhaling vatbaar

Gilbert
27-3-2018

was hier vroeger al geweest ,nu niet meer hetzelfde .zeker geen 4 sterren meer dringend aan verfrissing toe vb wankele stoelen in restaurant.mindere service op de kamer zelfs niet binnen geweest.

Hier komen we terug!

Riekske
7-3-2018

Het is een goed en eenvoudig hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een heel schone kamer. Goed eten en drinken voor een redelijke prijs.

Ontvangst bij de receptie had wat beter gekund. Gedag zeggen etc.

Met de actie van Fletcher hebben we het heel goed gehad.

Nee helaas nooit meer

Schevers
6-2-2018

Had al persoonlijk een mail gestuurd naar het hotel met wat min, maar ook plus , punten, maar nooit een reactie terug gehad Het ontbijt was goed. Diner stuk minder. Wortel / kool salade was bedorven. Het toetje( gestoofde peer ) was zo sterk gekruid met kaneel, dat het niet te eten was. Sloeg op mijn keel en had er de hele avond last van. De hotelkamers waren oud en met vieze vloerbedekking en vond veel vieze plekken in de badkamer. Zeer zeker geen 4 sterren waard.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.