Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Rooland voor je op een rij gezet:

908 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland in het Nederlands

Nooit meer

Michel
31-5-2018

Prachtige kamer (4 ☆☆☆☆!!!!!!!!)

Kamers ruikt naar schimmel en vochtige muren .Geen airco.

Plaatser valt van de muren.

1ste keer ook zeker de laatste keer.

Slechte flether hotel ooit

Voldoende, maar niet voor de volle prijs

Jos Snijers
28-5-2018

Hotel Rooland is echt een typisch Fletcher hotel. Net restaurant, vriendelijke receptie maar wat kaalgetrapte gangen, verouderde horelkamers maar wel met goede bedden, geen airco of koelkast, gedateerde badkamer gelukkig wel een normale douche kabine. Het ontbijt was ook standaard. Het is er allemaal, maar zijn geen uitschieters naar boven, personeel is vriendelijk en het restaurant ziet er gezellig uit.

Als je een reductie bonnetje hebt, heb je een overnachting met een prima prijs kwaliteit verhouding.

1x maar nooit meer

Roxanne
26-5-2018

Het is vooral een hotel waar heel veel ouderen komen Is niet erg maar voelt je niet zo op je gemak . De kamer zelf is wel schoon maar echt oud behang viel er af , geen airco , wel goede bedden.

Op de gang waar we zaten lekte het , en stonk het . Ook zaten wij aan de weg dus konden we niet slapen heel veel herrie. Het ontbijt is wel goed maar niet je geld waard. Als ze een paar dingen zouden veranderen zou het al helpen. Zoals arico of een koelkastje met dit weer .

HotelSpecials.nl

niet meer voor herhaling vatbaar

Gilbert
27-3-2018

was hier vroeger al geweest ,nu niet meer hetzelfde .zeker geen 4 sterren meer dringend aan verfrissing toe vb wankele stoelen in restaurant.mindere service op de kamer zelfs niet binnen geweest.

Hier komen we terug!

Riekske
7-3-2018

Het is een goed en eenvoudig hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een heel schone kamer. Goed eten en drinken voor een redelijke prijs.

Ontvangst bij de receptie had wat beter gekund. Gedag zeggen etc.

Met de actie van Fletcher hebben we het heel goed gehad.

Nee helaas nooit meer

Schevers
6-2-2018

Had al persoonlijk een mail gestuurd naar het hotel met wat min, maar ook plus , punten, maar nooit een reactie terug gehad Het ontbijt was goed. Diner stuk minder. Wortel / kool salade was bedorven. Het toetje( gestoofde peer ) was zo sterk gekruid met kaneel, dat het niet te eten was. Sloeg op mijn keel en had er de hele avond last van. De hotelkamers waren oud en met vieze vloerbedekking en vond veel vieze plekken in de badkamer. Zeer zeker geen 4 sterren waard.

Fletcher actie

Neline
31-1-2018

Met mijn zus een dag en een nacht naar een hotel en gebruik maken van het thermaalbad. Hoe leuk is dat? Op sommige punten heel leuk. We hadden een comfortkamer voor 2 personen. Het was wel even slikken toen we zagen dat deze klein was, zonder een zitje. We konden wel met ons tweeën aan het kleine bureautje zitten, maar dan zat de een met haar hoofd tegen het schuine dak. Een spelletje doen op de kamer werd dus een beetje lastig. Maar mijn zus was zo moe van ons vier uur durend genieten van het thermaalbad, dat ze verschillende keren in sliep viel op bed achter haar krantje. Dus er uiteindelijk toch maar in. Voor haar begon toen het grote genieten, want ze heeft als een trekker en als een motorzaag liggen snurken. Voor mij duidelijk minder, maar het bed lag op zich wel lekker. De toiletruimte in de badkamer vond ik wel erg smal, maar ach, als je bijna de hele dag weg bent, gebruik je deze weinig. Het ontbijt was goed, hoewel niet echt bijzonder voor een uitgebreid ontbijtbuffet. Het eea kon sneller aangevuld worden, maar het werd weer goed gemaakt door vriendelijk en voorkomend personeel. Lotte van de receptie heeft echt haar best gedaan om het eea voor ons uit te zoeken aan activiteiten omdat we maar beperkte tijd hadden. Complimenten! Kortom, ik zou best mijn zus terug willen naar dit hotel, maar dan wel graag een grotere kamer.

Nogmaals bedankt voor de service!

Bridge arrangement

V Kleef
3-1-2018

Het diner was heel goed

Kamer was nog geen een ster waardig, vies raam scheurend behang,in een woord vreselijk.

Hadden 4 nachten,maar zijn na een nacht naar huis gegaan.

Vervallen

Jos
18-12-2017

Wij hadden dit via deal geboekt en moesten extra betalen voor de 4de ster.Vind ik niet erg maar wel als het maar 2 sterren is.Was wel schoon maar Moet echt opgeknapt worden.Personeel wel vriendelijk.

Oude vervallen boel

Sjaan23
20-11-2017

Dit hotel is aan een zware renovatie/verbouwing toe. Vocht en schimmel op de muren, gehavend behang, schimmel in de badkamer, vies tapijt, echt lekker fris en schoon was het ook niet. Zeker geen 4 sterren waard dit hotel!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland scoort een 7.56 uit 10 op basis van 908 reviews.