Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Rooland voor je op een rij gezet:

904 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

niet meer voor herhaling vatbaar

Gilbert, 27-3-2018

was hier vroeger al geweest ,nu niet meer hetzelfde .zeker geen 4 sterren meer dringend aan verfrissing toe vb wankele stoelen in restaurant.mindere service op de kamer zelfs niet binnen geweest.

Hier komen we terug!

Riekske, 7-3-2018

Het is een goed en eenvoudig hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een heel schone kamer. Goed eten en drinken voor een redelijke prijs.

Ontvangst bij de receptie had wat beter gekund. Gedag zeggen etc.

Met de actie van Fletcher hebben we het heel goed gehad.

Nee helaas nooit meer

Schevers, 6-2-2018

Had al persoonlijk een mail gestuurd naar het hotel met wat min, maar ook plus , punten, maar nooit een reactie terug gehad Het ontbijt was goed. Diner stuk minder. Wortel / kool salade was bedorven. Het toetje( gestoofde peer ) was zo sterk gekruid met kaneel, dat het niet te eten was. Sloeg op mijn keel en had er de hele avond last van. De hotelkamers waren oud en met vieze vloerbedekking en vond veel vieze plekken in de badkamer. Zeer zeker geen 4 sterren waard.

Fletcher actie

Neline, 31-1-2018

Met mijn zus een dag en een nacht naar een hotel en gebruik maken van het thermaalbad. Hoe leuk is dat? Op sommige punten heel leuk. We hadden een comfortkamer voor 2 personen. Het was wel even slikken toen we zagen dat deze klein was, zonder een zitje. We konden wel met ons tweeën aan het kleine bureautje zitten, maar dan zat de een met haar hoofd tegen het schuine dak. Een spelletje doen op de kamer werd dus een beetje lastig. Maar mijn zus was zo moe van ons vier uur durend genieten van het thermaalbad, dat ze verschillende keren in sliep viel op bed achter haar krantje. Dus er uiteindelijk toch maar in. Voor haar begon toen het grote genieten, want ze heeft als een trekker en als een motorzaag liggen snurken. Voor mij duidelijk minder, maar het bed lag op zich wel lekker. De toiletruimte in de badkamer vond ik wel erg smal, maar ach, als je bijna de hele dag weg bent, gebruik je deze weinig. Het ontbijt was goed, hoewel niet echt bijzonder voor een uitgebreid ontbijtbuffet. Het eea kon sneller aangevuld worden, maar het werd weer goed gemaakt door vriendelijk en voorkomend personeel. Lotte van de receptie heeft echt haar best gedaan om het eea voor ons uit te zoeken aan activiteiten omdat we maar beperkte tijd hadden. Complimenten! Kortom, ik zou best mijn zus terug willen naar dit hotel, maar dan wel graag een grotere kamer.

Nogmaals bedankt voor de service!

Bridge arrangement

V Kleef, 3-1-2018

Het diner was heel goed

Kamer was nog geen een ster waardig, vies raam scheurend behang,in een woord vreselijk.

Hadden 4 nachten,maar zijn na een nacht naar huis gegaan.

Vervallen

Jos, 18-12-2017

Wij hadden dit via deal geboekt en moesten extra betalen voor de 4de ster.Vind ik niet erg maar wel als het maar 2 sterren is.Was wel schoon maar Moet echt opgeknapt worden.Personeel wel vriendelijk.

Oude vervallen boel

Sjaan23, 20-11-2017

Dit hotel is aan een zware renovatie/verbouwing toe. Vocht en schimmel op de muren, gehavend behang, schimmel in de badkamer, vies tapijt, echt lekker fris en schoon was het ook niet. Zeker geen 4 sterren waard dit hotel!

Schimmel op kamer!

Raymond, 15-10-2017

Het hotel is verouderd, dat hoeft nog niet erg te zijn als je daar overnacht. Wij verwachten dat een kamer schoon is en dat wij normaal kunnen slapen.

Wij kwamen in de avond en het donker aan en hebben eigenlijk niet eerst de kamer bekeken. De volgende ochtend, zagen wij schimmel op de muur in de kamer en de badkamer was te vies om te gebruiken.

Bij de receptie hebben wij ons gemeld en kregen daar te horen dat de kamers aan renovatie toe zijn. Toen wij vroegen of er compensatie mogelijk was, dit is namelijk niet wat je voor een 4 sterren hotel mag verwachten, ging de medewerker haar manager informeren. Die nam niet de moeite om ons even te woord te staan en wij kregen een fles wijn mee. Aangegeven dat dit vriendelijk is maar niet een oplossing. Vervolgens Fletscher Nederland geïnformeerd en de kans gegeven te reageren. Na twee weken herhaaldelijk gehoord te hebben dat ik iets ging horen (wij wachten nog steeds) Wil ik nieuwe gasten informeren over de staat van het hotel.

Dremmen, 30-9-2017

Alles was prima. Bedden waren goed, kamer is goed, eten is uitstekend en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Verademing

martin, 21-9-2017

Sinds lange tijd weer eens een Fletcher hotel bezocht. Dit keer was het een verademing in vergelijk met de vorige hotels. Hotel Rooland is een wat ouder hotel, met nette kamers en goede sanitaire voorzieningen. De maaltijden zijn redelijk en de bediening doet zijn uiterste best om u te bedienen. Jammer genoeg zijn ze zwaar onderbemand. Dat is het enigste min punt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland scoort een 7.58 uit 10 op basis van 905 reviews.