Afferden

Reviews over Afferden

Natuur, rust, ruimte!

Resy van Riel
    8-8-2018

Klein plaatsje met een prachtige omgeving, de Maasduinen. We hebben Arcen bezocht en genoten van de kasteeltuinen. Ook maakten we een boottocht naar de sluizen van Sambeek. Fietsen kan prima via de fietsknooppunten. En ook uit eten gaan is in de omgeving geen probleem. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2018

Afferden, knus en gezellig dorpje

Erik
    19-3-2017

Vriendelijke inwoners die mensen van Afferden. Het dorp oogt knus en er is genoeg wandelgelegenheid in de Maasduinen. Aangezien de kinderen nog jong zijn, en wij ons niet meer in het uitgaansleven storten, kunnen we hier geen beoordeling over geven

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Dorp had een goede bakker. Verder erg rustig dorp

Catrinus en Aaltje
    28-5-2016

Moeilijk te oordelen. Wij waren voor het fietsen en wandelen. En dat was top. Er was een goede bakker en een kleine super. We hebben nog een wandeling door het dorp gedaan. Voor echt winkelen zijn er in de buurt nog vele leuke dorpen.

Verrassend

Familie van Peer
    14-8-2015

Onze vakantiewoning lag weliswaar net buiten het dorp, maar de omgeving is zeker de moeite waard voor wie houdt van fietsen en wandelen. Voor wat grotere winkels is Nieuw Bergen snel bereikbaar (4 kilometer)

Gereisd Met partner in juli 2015

rustig, vriendelijk dorp

N. Storm
    30-8-2014

Klein dorp met vriendelijke mensen. Er is een kleine supermarkt en er zijn een paar andere winkeltjes, maar met Gennep en Bergen in de buurt mis je niks. Het ligt direct tegen de Maasduinen aan dus heel dicht bij de natuur!

Gereisd Met partner in augustus 2014
Afferden scoort een 6,3 uit 10, op basis van 78 reviews