Reviews over Afferden

Stil en rustig

Frits en Karien
    28-8-2018

Kleine plaats, ligt aan de Maasduinen en de Maas. Vriendelijke mensen. Er is alleen een vlaaien bakker en een cafetaria. Voor boodschappen kun je terecht in Groot Bergen of in Duitsland (Goch).

Natuur, rust, ruimte!

Resy van Riel
    8-8-2018

Klein plaatsje met een prachtige omgeving, de Maasduinen. We hebben Arcen bezocht en genoten van de kasteeltuinen. Ook maakten we een boottocht naar de sluizen van Sambeek. Fietsen kan prima via de fietsknooppunten. En ook uit eten gaan is in de omgeving geen probleem. Voor ons voor herhaling vatbaar!

wij waren op mini camping

r.steen
    24-5-2017

Geweldige omgeving, mooie wandelwegen, fietspaden en een prchtg wildpark. Helaas maar 1 zelfbedienungswinkel die daar gretg gebruikt van maakt qua prijzen.

Afferden, knus en gezellig dorpje

Erik
    19-3-2017

Vriendelijke inwoners die mensen van Afferden. Het dorp oogt knus en er is genoeg wandelgelegenheid in de Maasduinen. Aangezien de kinderen nog jong zijn, en wij ons niet meer in het uitgaansleven storten, kunnen we hier geen beoordeling over geven

Afferden Limburg Paradijs

Arkyno
    7-1-2017

Leuke campings in de buurt.

Oa.Hengeland,

Maasduinenl groot gebied,

Waar iedereen kan genieten.

Jong en oud.

Ook leuk voor honden.

Gewoon een mooie omgeving.

Afferden scoort een 7,7 uit 10, op basis van 78 reviews