Sorteren

Reviews over Vriescheloo

Goed verzorgde boerderij

Avs
    7-6-2016

Bij aankomst vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. De boerderij was schoon en verzorgd. Heerlijke overkapping aan de boerderij om onder te zitten en genoeg zit plekken in de zon. Trampoline, tafeltennis, pool-tafel, voetbaltafel, dartbord een zandbak en speeltoestel voor de kleintjes. Heel veel voorzieningen dus! Een aanrader om hier heen te gaan. Ligt in een rustige omgeving. 10 min met de auto naar een grote supermarkt. Badkamers, wc's en keuken ook netjes en schoon.

Zeer goed en vriendelijke eigenaren.

H. Slottje
    12-7-2011

Schone kamers, goed ontbijt en zeer vriendelijke eigenaars, gelegen bij de molen.

Vriescheloo scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews