Camping Boerenbont

100 reviews over Camping Boerenbont in het Nederlands

Geweldige camping en beheerders

Mattheus
9-8-2018

Ik kom hier al jaren terug. Vriendelijke ontvangst door Ella Volders. Het sanitair en ook de ruime staanplaatsen waren weer keurig netjes. Ook de andere leden van de familie Volders zijn altijd vriendelijk en in voor een praatje. Ik kom hier in 2019 zeker weer en met mij de vele andere vaste bezoekers en dat zegt toch wel iets over de camping en de familie Volders.

fantastisch!!!!!!!!!

Jan en Tilly van der Loo- Sint-Oedenrode
5-8-2018

Een prachtige camping,mooi toiletgebouw netjes en schoon zeer vriendelijke eigenaars en niets is hun teveel.Grote plaatsen met eigen afvoer en water en stroom voor iedere caravan.Je kan er prachtig fietsen,wij waren er 22 dagen,en gaan zeker nog een keer terug!

Topper

Derk
29-6-2018

Wij zo hten een camping om famile te bezoeken. Ons oog viel op deze camping omdat hij dichtbij de te bezoeken familie was.

Bij aankomst vrienedelijk ontvangen met heerlijke bak koffie, geweldig.

Dan een plekje zoeken...we wisten niet wat wij zagen...keurige toiletruimtes, geweldig grote plekken om je caravan neer te zetten. Wij zijn hier langer gebleven dan de bedoeling was...hebben heerlijk gewandeld en gefietst. Omgeving , het Westerwold is prachtig...een plek,om weer terug te komen. Bedankt voor de heerlijke dagen en vriendelijke ontvangst.

Super nette en gastvrije camping

G Schoot
24-6-2018

Super camping met vriendelijke eiegenaren. Alles is keurig netjes en voor elkaar. De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken in de grote speeltuin met o.a. een waterpomp. Een kijkje bij de koeien vonden de kinderen ook super.

Gouden plekje

Jan Tjeerd
18-6-2018

Vrienden van ons gingen naar Vlagtwedde. Wat moeten wij in Vlagtwedde daar is toch niks. Toch gegaan en gelukkig maar. Wat een mooie omgeving , goed om te fietsen, wandelen. Vriendelijke mensen en wat een pracht camping. Ruime plaatsen, schoon en mooi sanitair, leuke beheerders.

Heerlijke vakantie gehad, een plaats om nog een keer te komen.

Fijne camping!!

J de vries
13-6-2018

Mooi ruime sta plaatsen. Met een betegeld plaatsje voor de voortent. Vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan.

Wij hadden in totaal 9 kids bij ons. Daar wordt terplekke animatie voor geregeld in de vorm van een boeren kar over de camping rijden. De kinderen vonden het geweldig. Daarnaast is er een mooie speeltuin, als het mooi weer is kunnen ze lekker met de waterpomp spelen. Skelters zijn aanwezig waarmee ze over de hele camping kunnen fietsen.

Sanitair gebouw is schoon.

Prachtig en fijn fiets omgeving

Korrie
3-6-2018

Bellen en er naar toe gaan

als er plek is.

Toplocatie!

Rob en Afke Veenstra
27-5-2018

Prachtig onderhouden terrein,super sanitair en een heel mooie omgeving.

Fantastische

M.scholtens
23-5-2018

Fantastische rustige camping met uitstekende voorzieningen

Geweldig

René buist
22-5-2018

Mooie plek met super schoon sanitair waar voor iedereen wat te doen is ook in de omgeving.

Ontdek westerwolde en laat je verbazen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerenbont in Vlagtwedde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerenbont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerenbont scoort een 9.39 uit 10 op basis van 100 reviews.