Camping Boerenbont

Camping Boerenbont
9,4

89 reviews over Camping Boerenbont in het Nederlands

Arie en Willy, 9-5-2018

Mooi en goed onderhouden, gratis elke dag een krant.

Comfort, Rust, Reinheid en de sfeer is TOP!.

Anita, 29-8-2017

Na een warm onthaal met koffie en thee zult u het gelijk merken.....

...het is een zeer comfortabele camping. Met veel extra's.

Verhard voorpleintje voor de caravan. Prachtige grasmat.

Wordt uitstekend onderhouden.

Iedereen heeft een zeer grote kampeerplek. Veel privacy.

Met stroom en waterpunt met eigen afvoer.

Ruim voldoende parkeergelegenheid buiten de camping (geen auto's bij de caravan).

Sanitaire voorzieningen zijn top!

Een overdekte fietsenstalling, jeu de boules baan, wasmachine, stand met veel folders, een goed gevulde boeken en tijdschriftenkast...

Kortom hier ontbreekt echt niets.....

Hardwerkende campingeigenaren. Geweldige sfeer.

Er is altijd iemand beschikbaar bij problemen of voor informatie en overleg.

Bij aankomst krijgt u een zeer zorgvuldig samengestelde informatie map.

Waarin u naast buitengewoon veel informatie ook fietsroutes e.d. zult vinden.

Dat vind ik echt een prima service.

Er is een ruim voorziene kinderspeelplaats, met speelhuisje.

Wifi aanwezig en een dagblad ligt ter beschikking,

ijsverkoop en een super leuke theeschenkerij met een uitgebreide verzameling Boerenbont servies met accessoires. Heel bijzonder om te zien.

Regelmatig worden activiteiten en uitstapjes georganiseerd.

Echt een aanrader voor iedere kampeerder, die in een fanatische omgeving

een paar fijne en zorgeloze dagen/weken wil 'genieten'....

Mijn tip.. ga het zelf ervaren en verzamel mooie momenten!.

Neem de tijd, laat gedachten en gevoelens even gaan en jaag niet naar nieuwe ervaringen. Maar 'beleef' het moment.

In het gastenboek lees je alleen maar positieve reacties en de slotsom is dan ook vaak,

....we komen zeker terug!!

En daar sluit ik mij graag bij aan.

Want ik gun camping Boerenbont in Vlagtwedde van harte, nog vele gasten

en alle goeds voor de toekomst.

Wij genieten nog even na.

Zeer genoten op de camping. Fantastische beheerder

M. Veldkamp, 28-8-2017

Zeer goede ontvangst met koffie. Vele fietsroutes ook naar Duitsland met de camping als thuisbasis. Bourtange is ook een kijkje waard.

Prachtige camping in Zuidoost Groningen

SAH, 22-8-2017

Deze minicamping is met 26 plaatsen een royale camping: veel ruimte om je tent of caravan en een luxe sanitaire voorziening. Daarnaast een mooie omgeving met Duitsland vlakbij.

Fantasisch

Fam van Griensven, 21-8-2017

Rustige en kleine camping vriendelijke eigenaar een heel mooi fiets gebied en velen routes aanwezig

Fantastische leuke camping.

Frank en Angelo, 19-8-2017

Razend enthousiast over deze camping alles is tip top in orde. Wat ons betreft een aanrader! Wij komen zeer zeker terug.

Helemaal top

Henk Vellekoop, 17-8-2017

Mooie schone camping, leuke plekken en een super vuilwaterafvoersysteem voor caravans. Mooie sanitair. Je kunt hiervandaan perfect fietsen in het prachtige Westerwolde.

Hebben het super naar ons zin gehad.

Theo en Marga, 16-8-2017

Alles was tiptop in orde. De vriendelijke ontvangst met koffie, het geweldige systeem voor de vuilwaterafvoer van de caravan, het sanitair, de mooie velden met ruime plaatsen. Het is er super.

Prima camping. We gaan zeker nog een keer terug.

Hendrik Stoffer, 11-8-2017

Zoekt u een camping met ruimte en rust in een mooie omgeving met een wisselend en verrassend landschap, dan is deze camping een aanrader. De camping is ruim opgezet en geeft door een speels aangelegd klinkerpad extra privacy voor de verharde staanplaats van u caravan. Het sanitair wordt prima schoongehouden en het gebouw is groot en ruim bemeten voor een camping met dit aantal staanplaatsen. Iedere morgen zijn een aantal dagbladen gratis voor de gasten beschikbaar. Een speciaal ingerichte ruimte geeft een kijkje op de trots van de boer, zijn "Melkrobot". Bovenstaande gecombineerd met een boerin, gastvrouw, die weet hoe je kampeerders een fijn vakantiegevoel kunt bezorgen, maakt een bezoekje aan hun camping zeker de moeite waard.

Perfect aangelegde camping met keurig sanitair.

G. J. Van der Molen, 7-8-2017

Keurig aangelegde camping met verharde plaatsen voor je caravan en voortent. Prima sanitaire voorzieningen en alles keurig schoon. Vriendelijke beheerders en een prima prijs. Echt een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerenbont in Vlagtwedde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerenbont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerenbont scoort een 9.35 uit 10 op basis van 90 reviews.