Steendam

We hebben een aantal aanbieders voor Steendam voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Steendam voor je op een rij gezet:

Reviews over Steendam

Zeker voor herhaling vatbaar!

Rob,
    21-7-2017

Zie scores.

Er is dan geen zwembad, maar wel een mooi meer met strand en tevens loopt het heel langzaam af. Ideaal voor kleinere kinderen dus.

Huisje compleet en incl afgetankte boot.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Als je van rust en varen houdt, doen !

wsmit015,
    22-7-2016

Mooie, gemoderniseerde en schone 4-persoonsvilla type Kajuit. Grote brede tuin op het zuiden. Eigen parkeerplaats bij het onderkomen. Bedden goed. Wifi-KPN nu prima. Erg rustig park. Geen zwembad, wel strand op loopafstand. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, kleine problemen worden snel en goed verholpen. Mooie grote dieselsloep, geweldig om mee te varen. Het schutten in de 2 sluizen bij het Eemskanaal is een belevenis op zich en prima te doen. In Papenburg (Meijer Werft…cruiseschepen) weer een interessante rondleiding gehad met veel nieuwe dingen vergeleken met 3 jaar geleden. Zeehonden (ruim 100), Lepelaars en steltlopers spotten bij Punt van Reide vlakbij Termunten is bij laag water erg leuk. Met of zonder verrekijker zijn de zeehonden tot half september van achter de zeehonden-kijkwand prima te zien. We hebben het hier weer prima naar onze zin gehad. We waren al eerder op dit park. Een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Rust, ruimte en natuur

Silvia,
    25-6-2016

Gezellige kleine camping. Heerlijk rustig, prachtige natuur. Hier kun je echt puur genieten!

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk tot rust komen

Kaat,
    30-5-2016

Het park is heel mooi aangelegd en voorzien van fijne parkeergelegenheid. Huisjes worden gerenoveerd, onze (nr. 33) was al gerenoveerd en zag er top uit. Alle benodigdheden waren aanwezig. Sloep was heel mooi en heerlijk om er op uit te kunnen varen, wanneer je maar wil. Echter moet je wel mooi weer hebben..

Schoonmaak kan wel wat verbeterd worden, maar in grote lijnen was het allemaal netjes. Bovendien zijn er nodige schoonmaak spullen aanwezig.

Personeel is zeer vriendelijk en gezellig.

Kom hier zeker nog een keertje terug in de toekomst.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooi park, huisje moet je treffen

m1241,
    24-10-2015

Geweldige midweek gehad in stuurboord huisje 16. Dit is een privé woning die wordt verhuurd. Was mooi maar er zijn zaken die verbeterd kunnen worden. De douche stinkt door de putjes, wat we ook deden zoals water in de sifons. Douchekop past niet in de houder. Kookluchtjes ruik je in de douche door verkeerd aangesloten afzuigkap. Temperatuur in het huisje is niet te regelen, veel stofhopen en nergens een beschrijving van hoe iets werkt. Sloep van deze eigenaar was defect maar we kregen een grotere vervanger maar helaas zonder kap. Bij Boei 12 hebben wij niet gegeten daar wij niet alleen wilden zitten, de gouden boog in Slochteren is aan te bevelen om te eten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015
Steendam scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews