Reviews over Pieterburen

Voor de rustzoeker

Gerjeanne
    30-6-2018

Een toeristisch plaatsje met restaurants, maar geen supermarkt. Het leukste is de zeehondenopvang. Erg leuk en leerzaam. Er is een looppad achter restaurant Waddenweelde naar de waddenzee.

Mooi dorp!

Eleonore
    29-6-2018

Heel mooi dorp, met botanische tuin en theeschenkerij , zeehonden opvang en terras. Als het mooi weer is, extra de moeite waard omdat je dan lekker buiten kan zitten bij de theeschenkerij.

Helemaal Zen

Jacqueline
    27-2-2018

Als je van rust houd moet je hier zijn. Gezellig knus dorp met een gezellig cafe, waar je ook kunt eten. Wij zijn in de winter periode geweest dus konden natuurlijk niet op het terras maar dit zag er gezellig uit. Aan de overkant was een kart baan voor de kinderen en ook nog een terras. Dus hier zal het in de zomermaanden wel erg gezellig zijn. De mensen van het dorp en het hotel waren ook erg aardig en wij hebben genoeg info gehad wat er in de omgeving te doen was. Mooie omgeving en ziet er allemaal heel verzorgd uit. Wij zijn ook even bij de zeehondjes geweest, fijn dat dit er is.

Mooi!

Hekhuis
    12-1-2018

Weinig zeehonden, maar dat goed teken! Als er veel zijn, zijn er veel ziek.

Heerlijk rustig dorp

Marianne
    27-11-2017

Het is een echt kunstenaarsdorp met veel karakter en uiteraard de zeehondencreche. Wij zijn hier echt tot rust gekomen en komen zeker nog eens terug met de kinderen in de zomer. Voor dit kleine dorp zijn er veel faciliteiten, een restaurant, pizzeria, speeltuin en zwembad. Vanuit het dorp kun je naar de waddenzee lopen en heerlijk uitwaaien over de dijk. Tevens staat er een prachtige kerk met botanische tuin.

Pieterburen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 75 reviews