Reviews over Pieterburen

Helemaal Zen

Jacqueline
    27-2-2018
    Als je van rust houd moet je hier zijn. Gezellig knus dorp met een gezellig cafe, waar je ook kunt eten. Wij zijn in de winter periode geweest dus konden natuurlijk niet op het terras maar dit zag er gezellig uit. Aan de overkant was een kart baan voor de kinderen en ook nog een terras. Dus hier zal het in de zomermaanden wel erg gezellig zijn. De mensen van het dorp en het hotel waren ook erg aardig en wij hebben genoeg info gehad wat er in de omgeving te doen was. Mooie omgeving en ziet er allemaal heel verzorgd uit. Wij zijn ook even bij de zeehondjes geweest, fijn dat dit er is.

Mooi!

Hekhuis
    12-1-2018
    Weinig zeehonden, maar dat goed teken! Als er veel zijn, zijn er veel ziek.

Heerlijk rustig dorp

Marianne
    27-11-2017
    Het is een echt kunstenaarsdorp met veel karakter en uiteraard de zeehondencreche. Wij zijn hier echt tot rust gekomen en komen zeker nog eens terug met de kinderen in de zomer. Voor dit kleine dorp zijn er veel faciliteiten, een restaurant, pizzeria, speeltuin en zwembad. Vanuit het dorp kun je naar de waddenzee lopen en heerlijk uitwaaien over de dijk. Tevens staat er een prachtige kerk met botanische tuin.

Dit moet je een keer met kinderen gedaan hebben.

Marianne
    23-10-2017
    Leuk plaatsje om te bezoeken met kinderen. Pittoresk kerkje met "Domiestoen". Restaurant Waddengenot, erg kindvriendelijk met menukaart voor iedereen. Achter dit restaurant een geweldige speeltuin.( Zelfs voor 14- jarige zoon nog leuk). En de zeehondencrèche, ook een bezoekje waard. Leuke overnachtingsmogelijkheden. En waddentocht voor kinderen vanaf 9 jaar. Wij waren hier 2 nachtjes.

Pieterburen, we hebben er erg van genoten.

Thomas
    6-7-2017
    We hebben het erg leuk gehad in Pieterburen, zeker voor herhaling vatbaar.
Pieterburen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 73 reviews