Reviews over Pieterburen

voor rustzoeker

hans45,
    20-10-2018

vriendelijk personeel

hotel bestaat uit verschillende panden evenals de horeca

de panden zijn hoognodig aan onderhoud toe

receptie in oude winkel

kamer is schoon en er is een goed bed

ontbijt is prima evenals diner

er is verder weinig te doen mits je van wadlopen houd

zeehondencentrum valt tegen of je moet er van houden

ligt in een uithoek van nederland dus voor rustzoekers een aanrader

Genoten in Pieterburen

Christel,
    17-10-2018

Een heerlijk weekend gehad in Pieterburen. Ons gehele arrangement was perfect geregeld van begin tot einde. Bij aankomst door de vriendelijke receptioniste meteen duidelijke uitleg gekregen over het verloop van het weekend en tips i.v.m. ideale ontbijttijden zodat we onze boot naar Schiermonnikoog makkelijk konden halen. De kamer voldeed aan al onze eisen, was niet super de luxe maar ruim en netjes met zelfs de mogelijkheid om een kop koffie te maken. Het personeel in alle horeca gelegenheden was super vriendelijk en gastvrij en we hebben twee super gezellige avonden gehad bij De Vrienden van Pieter. Team Waddenweelde dank jullie wel, wij hebben genoten!

Wij hebben beloofd, dat wij terug komen!

Gert en Annette Kas,
    3-10-2018

Wat vonden we niet leuk? Niets, want we wisten waar we heen gingen. P.S. Wij houden niet van een heel veel sterren hotel.

Wat vonden we goed?

- het persoonlijk kontakt vanaf aankomst tot vertrek

- als je van schnitzel houdt dan moet je hier zijn....die is een halve meter!!!

- een ontbijt waar weinig aan ontbreekt

- de koffie is van heeeel goede kwaliteit

- je kunt er lekker zwemmen en de sauna is als hij opgewarmd is heerlijk

Desiree Ranft,
    30-9-2018

Vriendelijke ontvangst prachtige kamers uitgebreid ontbijt kortom een aanrader

M. Blom,
    11-9-2018

Gemoedelijke camping. Heerlijk landelijk. Behulpzame eigenaars. Mochten lekker nog de hele dag blijven. Extra overkapping voor bij slecht weer om onder te koken en eten. Prachtige omgeving.

Slecht WiFi bereik was enige nadeel. Maar wij vonden dit juist wel prettig met een puber 😉 Ff lekker offline

Pieterburen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 75 reviews