We hebben een aantal aanbieders voor Zeddam voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Zeddam voor je op een rij gezet:

Reviews over Zeddam

Veel te doen in de omgeving

An
    20-2-2017

Zeddam zelf is heel rustig, perfect om jezelf terug te trekken in een B&B met je gezin. Dan kom je ook tot rust.Wij hebbdn dat gecombineerd met een bezoek aan het "Land van Jan Klaasen" en een molen waar we een persoonlijke rondleiding kregen. Je moet dus wel zelf iets organiseren. Ook voor het avondeten.Wij zochten de chinees op(ad overkant

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Prachtig dorp omringd door de mooie natuur !

Mariska
    28-8-2016

Van werkende molens tot historische museumboerderij. Het dorp biedt een enorme variatie aan culinaire hoogtepunten. Super eten van Chinees tot Pizzeria, van luxe restaurants tot goede betaalbare restaurants. 2 hertenkampen met variatie aan dieren liggen midden in het dorp. Dorp wordt omringd door Montferlandse bossen en Hettenheuvel.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was in één woord fantastisch!

Hans van der Horst
    16-4-2016

De locatie is uniek voor Nederland midden in de bossen op een heuvel die een grensoverschrijdend uitzicht biedt op de Duitse heuvelen. Prachtig wandel- en fietsgebied. kealiteitsverhouding niets dan lof.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

bert
    24-8-2015

klein landelijk dorp, mooi en dichtbij grotere plaatsen, mooi verblijfspunt om van daaruit fietsroutes te maken, ook naar Duitsland, ook gemoedelijk, ook rondom Zeddam mooie wijngaarden met vriendelijke mensen. De Achterhoek is heel mooi met vriendelijke bewoners. Echt n aanrader.

Mooie omgeving

Gerrie en 16 andere dames
    14-6-2015

Het Montferland is een prachtige omgeving met mooie wijnboerderijen en restaurants waar je gastvrij wordt ontvangen. Zeer geschikt om te fietsen. Met pontjes en bruggen zijn er leuke tochten in de omgeving te maken. Duitsland en de regio Arnhem-Nijmegen liggen binnen een straal van 50 km.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zeddam scoort een 8,1 uit 10, op basis van 92 reviews