Reviews over Wilp

Een super aanrader

Dick en Lia,
    30-9-2018

Rust, ruimte, fijne medekampeerders en, niet te vergeten, een geweldige gastvrouw.

Sanitair om door een ringetje te halen.

Kortom een perfecte plaats voor een geslaagde vakantie.

Prima.

Matthé,
    18-8-2018

De rust en de ruimte. Prachtige omgeving. Alles, o.a. Zutphen, Deventer, op fietsafstand.

Een vriendelijke en behulpzame beheerder. En als zij er niet was, was de "assistent" beheerder altijd op de camping aanwezig. Als wij eenmaal op een camping zijn geweest gaan we er nooit naar terug. Nou, bij deze camping weten we het zo net nog niet !

Boven verwachting.

Didden,
    7-8-2018

Rustige camping op een landgoed van een geestelijke gezondsheidsinstelling. Camping is voorzien van een trampoline, schommel en zandspeelplek. Toen wij er met ons kleinkind van 5 waren, hebben we vrijwel geen kinderen gezien. Dit was geen enkel probleem omdat de recreatieplas Bussloo slechts 2,5 km verderop lag. Zeker gezien de warme zomer van 2018 een ideale zwemgelegenheid. Camping zelf volgens ons meer voor rustzoekenden en fietsers. Sanitair was perfect in orde en super schoon. Ontvangst door Sonja en Riet was hartelijk. Verder veel aanweZig zoals wasmachine en fietsenstalling met electriciteit om op te laden. Camping dus van harte aanbevolen.

Fijne rustige camping met uitstekende voorzieninge

Nel Maas,
    24-7-2018

Als je van rust en ruimte houdt, ben je op het goede adres!

Uitstekend sanitair, mooie verharde plekken, uitkijkend over de weilanden en koeien. Boerderijwinkel met overheerlijke producten en reuze vriendelijke eigenaren!

Voor herhaling vatbaar.

Elly Heemskerk,
    13-7-2018

De ontvangst was super. Voor vragen kun je prima bij de eigenaresse terecht. Mooie ruime en zonnige plaatsen. De hele dag schone sanitaire voorzieningen. Een heel mooi fiets- en wandelgebied. Voor boodschappen moet je de fiets pakken en genieten van de prachtige omgeving.

Wilp scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews