Sorteren

Reviews over Wilp

Ik voelde me echt thuis op decamping.

Wim Tinholt
    20-2-2017

Er is helaas niet meer een supermarkt. Het is er heerlijk rustig.

Fijne plek voor zwemmers en fietsers

w v/d nieuwelaar
    27-7-2015

Fijne zwemplas 200 meter van de camping, waar je fijn kunt vertoeven. Geschikt voor kinderen, tieners, duikers, naturisten,wandelaars, fietsers,paarden, iedereen zijn eigen weg/pad.Lekker schoon water. Verschillende eettentjes (kiosken) zijn er, voorzien van w.c, en douches.Ook geschikt voor dagrecreatie, je kunt de auto voor 4,00 p/d parkeren.Sauna Bussloo ligt ook aan dit water, en is ook geschikt voor een dagje uit!

ons mooi Nederland

Bert en Rita Camphorst
    22-6-2015

Moet je zelf ervaren! Het vrije gevoel dicht bij bos en water. Geen alledaagse beslommeringen maar lekker zijn.

mooie plek en omgeving. gaat veel rust uit

Richard Raasveldt
    14-6-2015

In buurt van de camping ligt het recreatiepark Bussloo.geweldig voor kinderen om te zwemmen.mooie gelegenheid om te zonnen en te relaxen.

Klein dorp

Tim Dierckx
    24-8-2014

Voldoende faciliteiten kleine supermarkt, bakkerij en snackbar.

Wilp scoort een 7,8 uit 10, op basis van 14 reviews