Géén boekingskosten

Contact

30 Reviews over Het Scharrelnest

• 9Kees B15-05-2022

Uitstekende camping

Het was een heerlijke camping met uitstekend sanitair. Werden bij aankomst heel vriendelijk ontvangen. Voor de jongere kinderen zijn er diverse speelatributen en de ouderen onder ons kunnen vanaf de camping mooie fietstochten maken. Al met al een aanrader.

• 9Smit27-04-2022

Hele fijne plek!

Mooie camping, ruime plekken, keurig sanitair! Voor de kinderen een mooie speeltuin, skelters en trampolines. Het helpen bij het voeren van de dieren was ook erg leuk! We komen zeker nog eens terug!

• 9Geert van der Putten22-04-2022

Perfect!

Fijne en rustige camping!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Yvonne20-04-2022

Geweldig!

We hebben hier met Pasen gestaan. Het was druk, maar toch rustig. Het sanitair is top! Mooi en altijd schoon. Het personeel heel erg vriendelijk. We hebben een heerlijk weekend gehad. En al weer geboekt voor een volgend weekend.

• 10Stefanie24-08-2021

13 augustus aangekomen voor een lang weekend

Wij raden iedereen die naar camping het scharrelnest wilt in wychen het echt aan Echt een aanrader de eigenaren en het personeel echt heel vriendelijk sanitair gebouw echt mooi en schoon wij gaan er volgend jaar een seizoen staan nu al zin in

• 6birri09-08-2021

Eerst prima,helaas verloop van verblijf,nooit meer

Prima ligging, je bent zo in het dorp en de winkels. Net nieuw en schoon sanitair, maar te weinig voor de hoeveelheid mensen die er waren. De camping was klein en ruimtelijk, maar er werd een "grote partytent" geaccepteerd wat de sfeer van de camping veranderde. En het niet meer ruimtelijk was. Voor kinderen leuke speeltuin, maar te klein voor de hoeveelheid kinderen die er waren. De hoeveelheid plaatsen die bezet waren klopte niet met wat er beschreven stond op de website. Leuke dieren, maar aaien en voeren gebeurde niet, wat we wel begrepen in de corona tijd. Helaas. Vuurtje stoken, is net dat extra wat het sfeervol maakt. Aardige eigenaar(de man) en zoon.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Daan09-08-2021

Mooie camping, maar te vol/krap

Deze meivakantie voor het eerst op 't Scharrelnest. Bij aankomst zag alles er netjes uit, de plek was veel kleiner dan de op de site vermeldde 100-200 m2, maar dat mocht ons enthousiasme niet drukken.Het nieuwe sanitair en de speelgelegenheid/skelters voor de kinderenwaren top. De diertjes waren leuk om erbij te hebben. Jammer, maar begrijpelijk wel dat de kinderen niet mee voor de dieren mochten zorgen.Op hemelvaartsdag schrokken wij alleen. Op de site staat dat er altijd maar 25 van de 47 plaatsen bezet worden, maar de hele camping werd vol gezet. En alsof dat niet genoeg was ook tussenliggende veldjes waarop de kinderen speelden. Hierdoor werden zowel sanitair als de speelruimte niet toereikend voor de hoeveelheid mensen. Dit wasvoor ons een flinke tegenvaller, zeker omdat we hier bewust voor gekozen hadden.Een hele mooie, fijne camping buiten het hoogseizoen. Maar in het seizoen dus veel minder ruimte en rust dan aangegeven.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Peter Blok09-08-2021

Heerlijk rust en ruimte op een mooie locatie

Mooie plekken met vriendelijke beheerders. Prachtig nieuw sanitair en leuk dat er een BSO wat leven in de brouwerij brengt

• 9Eva29-06-2021

Fijn :)

Fijne plek, super lieve eigenaren en fijne sfeer voor ons en de kids.

• 10Yvon Janssen16-05-2021

Gezellig, sfeervol, gemoedelijk en ontspannen,

3 jaar geleden ontdekten wij deze camping. Wij hebben toen een heerlijke vakantie gehad.Dit jaar besloten om weer terug te gaan, wat een schitterende metamorfose heeft de camping ondergaan. Het veld is mooi aangelegd met verschillende bloemenperken, ruime plekken. Het sanitaire is echt prachtig. Er is goed na gedacht over comfort, uitstraling en hygiëne! Het wordt goed schoongehouden. Lekker muziek op de achtergrond.Ondanks dat het weer wat tegenviel hebben wij ons geen moment verveeld. De kinderen hadden het onderling gezellig, ze waren veel in de speeltuin, op de trampoline of aan het skelteren.Het allerleukste was toch wel het verzorgen van de dieren, helpen met klusjes en een rondje rijden op de pony's. Je loopt zo het bos in en het centrum is vlakbij.Het terrein is afgesloten met hekken zo kun je je kinderen met een gerust gevoel laten spelen.Als het aan ons en de kinderen ligt gaan wij volgende jaar weer.Echt een aanrader!!

Camping Het Scharrelnest info

Camping-informatie