Vakantiepark Berkenrhode ****

Weer vandaag5°-5°

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen9,5

207 reviews over Vakantiepark Berkenrhode in het Nederlands

Prachtige plek voor een ontspannen vakantie

Marja van der Kruk, 17-2-2018
  • Onderkomen10

Heerlijke midweek vakantie gehad bij vakantie park Berkenrhode. Mooie omgeving, prachtig onderhouden park. Mooie schone huisjes, vriendelijk personeel. Fijn warm welkom, we waren te laat om binnen de reguliere tijd de sleutel van het het huisje op te halen. Goede oplossing daarvoor. Lampen waren aan, verwarming lekker warm en de bedden opgemaakt. Heerlijk begin van onze vakantie

Mooie boslodge aan de rand van het park

Marjon, 17-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het huisje was schoon en nieuw met een moderne inrichting, rustig gelegen met een prachtig uitzicht op het bos. Ondanks de kou buiten was het heerlijk warm in onze (4p-)boslodge !

Geweldige plek voor een natuurrijke vakantie

Anne de Greef, 17-2-2018
  • Onderkomen10

De accommodatie B31 was nagenoeg nieuw en voldeed aan alle eisen. Comfort ten top: De woonkamer met het sfeerhaardje was top! Zo ook de keuken, badkamer en slaapkamer. Mooi gelegen aan het water.

Speciaal voor ons werd er een wandeling met een boswachter geregeld, superleuk!

Fantastisch!

Robin, 3-2-2018
    • Onderkomen10

Het park was erg mooi, met een geweldige omgeving. We hebben een heerlijk weekje gehad, ondanks het slechte weer!

Mooi en schoon chalet,perfecte ligging.

Rob, 30-1-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Mooi en schoon chalet,helemaal opnieuw in gericht.En van alle gemakken voorzien,er ontbrak ons aan niets.Chalet no 6 en categorie B, staat vooraan vlakbij de ingang,dus zeer rustig en geen lawaai van kinderen van de speeltuin en zwembad etc.Voor herhaling vatbaar!!!!

Fantastisch mooi park

Lourens, 17-1-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Ook in Januari is dit park geweldig om er even tussenuit te zijn. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De woningen zijn voorzien van alles wat men nodig heeft. Het is er zeer schoon. Ook de bedden zijn schoon en comfortable om in te slapen. ook als rugpatient had ik s, morgens geen problemen met rug klachten. de woning is eenvoudig maar toch sfeervol ingericht. Tv en internet funktioneerd zo als het moet. Ook s,avonds is het knus en gezellig in de woning. Dit door het gebruik van een sfeer openhaard. Het park ligt in een zeer mooie en rustige omgeving. Het was voor mij een geweldige week in dit park. En ben van plan om zeker terug te komen.

Voor herhaling vatbaar

birgitta tindemans, 13-1-2018
    • Onderkomen10

Het is niet massaal, de sfeer is geweldig, mooie eet en zwemgelegenheid. Prachtige omgeving, je staat vanuit je luxe mooi ingerichte chalet, zo in de natuur. Vriendelijke eigenaar en personeel niets is teveel.

Voor kleine kinderen volop te doen.

Er is geen winkeltje aanwezig. Hiervoor liggen de plannen wel al klaar.

Een super mooi park heerlijk gelegen in de bossen

Bianca Werkhoven, 8-1-2018
    • Onderkomen10

Een super mooi park, ligging is top. De inrichting is super alles is aanwezig. De bedden zijn top. Erg vriendelijk personeel.

Kort maar leuk verblijf

Eric Elvers, 7-1-2018
    • Onderkomen8

Vriendelijke ontvangst, door slechte weer geen goed beeld gekregen van park zelf. Park was ook erg leeg en restaurant gesloten. In omgeving veel te doen.

Super weekend gehad!

Londen, 22-12-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Weekendje weg met onze cliënten. Super net huisje. Vriendelijk ontvangen en meegedacht over verschillende zaken. Er was zaterdags een feestje in het restaurant en werden hier netjes door de eigenaar over ingelicht. We vroegen waar we een rolstoel konden huren en toen dit nergens lukte konden we de rolstoel van de oma van een medewerkster lenen waardoor onze bewoners een top weekend hebben beleefd!

We hebben een aantal aanbieders voor Berkenrhode voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Berkenrhode in Wekerom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Berkenrhode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Berkenrhode scoort een 9.22 uit 10 op basis van 210 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: