Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg

8.6Fantastisch

Nederland, Gelderland, Wageningen

8.6Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg voor je op een rij gezet:

Mooi gelegen bij Wageningen is Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg. Na een actieve dag ontspan je ‘s avonds in het wellnessgedeelte van het hotel. Vanaf het terras bij het restaurant heb je een mooi uitzicht. Ga een dag fietsen of wandelen op de Veluwe of bezoek steden als Arnhem of Nijmegen.

861 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg

• 7Robert18-10-2020

Kan beter

Mooi gelegen en net hotel. Medewerkers receptie zijn niet echt heel vriendelijk. Meer zakelijk dan gastvrij. 2 liften, maar 1 stuk....lang wachten dus. De kamer was schoon en ruim. De matrassen waren flink doorgezakt. Bedlampje stuk. Mooie badkamer, lekkere douche. Jammer van de beschimmelde rubbers van de douche. De kamer was niet heel warm. Toen we dit aangaven bij de receptie werd gezegd dat overal een standaard max. temperatuur was ingesteld...niks aan te doen. Ontbijt was karig. Eerste dag was half uur voor het eind bijna alles al op. Veel jong personeel, wel vriendelijk...Roomservice was snel en goed. Al met al nog wel wat verbeterpunten. Misschien een manager?

Gereisd met partner in oktober 2020

• 5Wilma18-10-2020

Niet geweldig

Ligging hotel mooi. Hadden 3 overnachtingen met ontbijt. Maar 2 handdoeken op kamer. Gelukkig toch handdoeken bij gekregen. Het matras was net een berg. Kon net op uiterste randje liggen, voelde door gehele bed de vering. Kraan badkamer lekte. Volgende dag nieuwe kamer. Ruim 2 uur aan wachten en over verhuizen. 2e dag. Geen rubber onder douch deur, dus overstroming in de badkamer en aangrenzende kamer. Bed deze keer goed. Alleen verwarming werkte niet in de kamer. Ontbijt goed, maar avondeten vreselijk. Smaakte goed, maar zeer afgepast. 1e avond ossehaas puntjes vd aanbieding. Kregen drie kleine stukjes vlees. Dachten avond 3, wij bestellen vd normale restaurant kaart de ossehaas biefstuk. Nou je raad het: nog kleiner stukje biefstuk nog geen 80 gram, berg met gebakken uien, klein stukje bloemkool rauw. En toen de rekening 27 euro pp. Manager deed niets na melding. Dure prijzen voor eten, krijgt zeer weinig, dus daarna nog honger.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 4Wietske08-10-2020

Niet weer!

Onaardige, niet meedenkende receptionisten! Mooie jacuzzi maar haal niet de vieze stop eruit . Tv hangt op zijkant dus samen tv kijken is erg lastig. Welness vol. Slechte communicatie.

• 8P.S.01-10-2020

Goede verblijf gehad

Een overnachtiging, kmr. 121. Early incheck bijgeboekt, normaliter om 13.00 doch kregen om 12.00 de keycard. Hotel mooi gelegen, rustig doch centraal. Personeel vriendelijk. Kamer volstond; niet erg groot, ingezakte matrassen en tijdens douchen liep het water de badkamer in. Deurrubbers douchecabine beschimmeld. Ontbijt prima. Niet ondenkbaar dat we nog eens terugkomen.

• 8Rita18-09-2020

Prima, maar nooit meer met diner

De kamer en locatie prachtig. Bediening bij diner slecht. Te weinig personeel. 1 uur gewacht op 1e drankje. Kwaliteit eten niet geweldig.

• 5Marjolein Stoll17-09-2020

Teleurstellend verblijf in een prachtige omgeving.

In een prachtige omgeving, ligt dit aantrekkelijke hotel. Jammer, dat het niet goed beheerd wordt. Een lift beide dagen niet in gebruik. De restaurantservice 's middags op het terras en 's avonds in de Brasserie was dramatisch. Veel heen en weer geloop en een half uur wachten op je drankje. Veel jonge, blijkbaar onervaren krachten, die niet goed worden aangestuurd. Het eten werd zo op de tafel gezet, geen ( papieren) placemat of wat dan ook. Wij vonden het echt teleurstellend, want we hoopten op een mooie avond !!!

• 8Gert D.05-08-2020

fantastisch

Bij aankomst behoorlijke rij bij de balie en kamer nog niet klaar op inchecktijd 15.00 u, na half uur wachten andere kamer aangeboden gekregen. Kreeg de indruk dat er op dat moment te weinig personeel beschikbaar was, jammer! Schone kamer met een werkelijk prachtig uitzicht over de rivier, top! Mooi ruim opgezet en modern hotel met vriendelijk, meest jong personeel op een prachtige groene locatie boven op de berg. Ook jonge maar meest oudere gasten. Vanuit het hotel zijn mooie wandel- en fietstochten in de wijde omgeving te maken. Goede elektrische fietsen zijn bij het hotel te huren. Deze locatie is ideaal voor een uitstapje naar het gezellige studentenstadje Wageningen of om gewoon heerlijk van het hotel en de directe omgeving te genieten!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Jeroen Wijnands02-08-2020

Schoon en modern met slechte service

Via de Fletcher website een 2 nachts arrangement geboekt met diner. We dachten onszelf te verwennen met een luxe kamer met rijnzicht maar vroegen wel om 2 aparte bedden. Dat ging dus niet want het was maar een voorkeur. Nette schone kamer maar zeer zuinig allemaal. 1 handdoek pp, 1 badmuts per kamer, dat werk. Tijden reserveren voor ontbijt maar dat moet elke keer weer opnieuw, 2e dag was er alleen om 0745 nog plek. Ontbijt was karig, roerei, bacon en worstjes lauw, rest weinig keuze. Diner bij het arrangement. Reservering was kwijt maar dat was normaal. Je kan kiezen of je een voorgerecht of toetje wil en dan krijg je geserveerd wat ze over hebben. Iets bijbestellen kan schijnbaar niet. We zijn dus maar Wageningen in gegaan voor een ijsje. Drankje doen, rookvrije plek vinden binnen is lastig. Bitterballen duren 25 minuten. Hotel draait vrijwel volledig op hele jonge en goedkope krachten en dat merk je, service is erg matig.

Gereisd met partner in juli 2020

• 5Em De Boer31-07-2020

Nooit meer

Personeel receptie zéér onvriendelijk. Wij wilden inchecken om vijf minuten voor drie, welgeteld 188 euro per nacht betaald voor een suite voor één nacht. De kamer bleek nog niet gereed en het personeel wilde niet informeren bij de huishouding of de kamer al bijna klaar was, na 10 minuten bij andere receptioniste ingecheckt blij dat de kamer klaar was, daar aangekomen troffen we een onopgemaakt bed, volle prullenbakken enz. Niet schoongemaakt dus, ons weer gemeld bij de receptie daar mochten we niet ons verhaal doen, we moesten opnieuw in de rij aansluiten. Toen vanuit de kamer gebeld over de situatie, we werden niet te woord gestaan er werd mij verzocht om naar beneden te komen, heel vernederend. Een exuus en de mededeling dat het direct opgelost zou worden was netter geweest. Ons uitje was hierdoor helemaal verpest, we hebben dan ook niet kunnen genieten van de sfeer in het hotel.

Gereisd met partner in juli 2020

• 7Joco24-07-2020

Mooi gelegen, wijzig ontbijt in buffetvorm

Hadden ons veel voorgesteld van het verblijf in het hotel. Als we vooraf hadden geweten dat het ontbijt zo chaotisch werd geserveerd, hadden we ons nog wel een keer bedacht. Een bord vol met o.a. uitgedroogd brood en kaas! We adviseren nog eens goed na te denken over het serveren van het ontbijt. Wat is de toegevoegde waarde van deze methode? Nu lopen constant bedienend personeel (uitserveren) en gasten (zelf halen vanzelf koffie/thee/sap, yoghurt fruit, zoetbeleg ) door het restaurant. Stap direct over op "zelfbediening' in buffetvorm en laat het personeel doen waar het goed in is. Gasten verwelkomen, buffet aanvullen, attenderen op de coronavoorschriften, tafels op- en afruimen etc. Dat zou heel veel rust geven in het restaurant. (Bij Van de Valk loopt dat perfect!) Verzorging van de kamer kan beter. Dinsdag bed niet opgemaakt, geen toiletpapier, plastic bekers voor koffie/thee (gevaarlijk! maar na briefje wel vervangen).

Gereisd met vrienden in juli 2020

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg info