Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg
8,8

Weer vandaag6°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg voor je op een rij gezet:

448 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg in het Nederlands

Het was een comfortabel verblijf

Marian te Pas, 12-2-2018

Kamer, met inrichting en uitzicht was mooi! Lekker ontbijt! Misschien 1 lift te weinig?

Mooie locatie met prima personeel

Hans Boting, 6-2-2018

Prima hotel met ruime kamers. Behoorlijk restaurant en vlotte bediening. Het terras is geweldig met uitzicht over de Neder Rijn.

Akruin, 6-2-2018

Geweldig hotel prima locatie vriendelijk personeel zeer goed restaurant

Goed hotel maar diners kerst arr.mnt niet op orde

Jannie & Roel, 3-2-2018

Omdat dit hotel vorig jaar goed bevallen was boekten wij voor de tweede keer een kerst arrangement. Wij hadden onze diner wensen bij de boeking kenbaar gemaakt ( vegetarisch en geen vis) en bij het inchecken controleerden wij nogmaals of dit bekend was. Dit bleek het geval te zijn. Bij het eerste kerstdiner ging het gelijk al mis. niet alleen bij het voorgerecht, tussengerecht maar ook het hoofdgerecht. Telkens moesten we de bediening terug sturen. Na afloop diner de hotel manager direct hierop aangesproken en er werd beterschap beloofd. Echter de volgende dag ging alles ook weer mis. Telkens moesten we de bediening terug sturen omdat vis gerechten werden geserveeerd. Het 2e kerstdiner werd gewoon opnieuw een ergenis. We hebben hieromtrent begin januari het hotel een klacht gestuurd maar nooit antwoord ontvangen. Jammer want het is verder een uitstekend hotel, mooie en schone kamers en omgeving waar je fijn kunt wandelen.

Mooi maar erg saai

Mvr. Jansen, 28-1-2018

Mooie luxe uitstraling, helaas houd het hier ook bij op. Om 9 uur al geen borrelhapje meer te verkrijgen, niks te beleven. Ook wageningen zelf heeft weinig sfeer.

koffie in restaurant was best prijzig.

Verder mooie ruime kamer en badkamer. Goed schoon en netjes. uitgebreid ontbijtbuffet.

Fantastisch! Zeker 1 vd mooiste fletcher hotels!

Annemieke, 30-12-2017

Mooie kamers, goed matras en bed, vriendelijk personeel en erg uitgebreid en lekker ontbijt! Mooie omgeving ook. Geen geluidshinder.

fantastisch en wordt herhaald

HENK JANSSENS, 11-12-2017

Alles was goed. Veel sneeuw om een kerstplaatje te schieten. Ontvangst zeer goed; kamer super met fantastisch uitzicht over de Nederrijn; diner uitstekend. Aan het ontbijtbuffet ontbreekt helemaal niets. Wat achteraf niet zo goed was: Op het aangedragen Menu voor het diner kwam de "wildactie van Fletcher" niet naar voren. De wel besteldeen genuttigde hoofdgerechten waren uitstekend.

Een genot om hier te recreëren!

M. Gevers, 9-12-2017

Top accomodatie, hartelijk personeel, mooie omgeving, heerlijk restaurant, divine wellness.

Geweldige dagen gehad in een mooi hotel

Serve Vossen, 25-11-2017

Prachtige ligging met geweldig uitzicht en wandel mogelijkheden in naast gelegen park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg in Wageningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg scoort een 8.82 uit 10 op basis van 448 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: