Géén boekingskosten

Camping De Boomgaard

NederlandGelderlandVorden

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Boomgaard voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 67 reviews

Contact

68 Reviews over De Boomgaard

• 8Aly B.24-09-2021

Prachtige camping

Wij begrijpen de laatste 2 reviews eigenlijk niet zo goed.(BK / EH 10 aug.) Hebben hier een goede week gestaan m onze camper op het veldA Eigenaren zeer vriendelijk,gastvrij en namen tijd v hun gasten. Ruime plaatsen,zeer netjes verzorgd, Harde ondergrond,waterkraan en stroom aansluiting in het midden tussen 2 plaatsen in.geen enkel last v a8ter je camper lpn!!!! Sanitair zeer goed bij gehouden,terwijl het druk was op de Camping. Douche/warm water tappen gratis. Handdouche m heerlijk bruiskop. De bakker komt 5 ochtenden langs m heerlijk bolletjes/brood(wel ff denken om contant geld:) Zeer mooie omgeving om te fietsen/wandelen en om Bronckhorst /Ruurlo ect. te bekijken Heerlijke ijssalon in Voorden v weing geld,groot exemplaar te pakken. Wij kmn zekers nog terug,want zulke campings vindt je weinig waar je m de camper zo veel ruimte hebt.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Gerard Lobker28-08-2021

Geweldig

We stonden drie nachten met onze camper op de Boomgaard. Wat een mooie camperplaats en wat een fijne en gezellige camping. Alles is tip top onderhouden. Sanitair mooi schoon en geweldige WiFi. Nog nooit op een camping gezien was de regelbare thermostaatkraan in de douches. Je eigen temperatuur kiezen en net zo lang douchen als je wilt. Niet heen en weer springen om elke druppel op te willen vangen in te korte tijd maar ook niet hoeven wachten tot de douche eindelijk is afgelopen. Heel prettig en ook milieubewust. Je doucht simpel tot je klaar bent en niet langer. Mooi dat vertrouwen in de kampeerders dat ze er geen misbruik van zullen maken. En wat is Vorden en omgeving toch supermooie !

• 9Fam. Van Herpe - van Romunde09-08-2021

Prachtige camping, mooie camperplaatsen

In één woord geweldig. Centrale ligging (3km van Vorden) om mooie fiets- en wandeltochten te maken.Verse eitjes te koop iedere dag en 5x per week de bakker die op de camping komt. Niks reserveren, gewoon een kraampje met heel veel keuze.Verharde camperplaatsen, prachtige grasmat en superschoon en ruim sanitair. Een leuke kantine waar tv kijken mogelijk is, een ijsje gegeten kan worden of een boekje gelezen wordt. Leuk voor Kids.En voor de prijs hoef je het niet te laten, kwaliteit is hoger dan je qua prijs verwacht!Kortom, een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 6B. K.21-06-2021

Geen camper vriendelijke camping

De campingvelden voor caravans zijn mooi ruim opgezet. Het sanitair is prima en heel schoon. Echter van 8 camperplaatsen zoals op de website wordt benoemd is geen sprake. Meer dan het dubbele aantal campers worden bij elkaar gezet op veelal krappe plekken. Dit heeft meer te maken met camperplaatsen dan met campingplaatsen. Wij stonden op plaats 12 en werden eerdere keren gestoord door andere gasten omdat ze water wilden tappen. Plaats 12 zou geen plaats moeten zijn maar een plek om water te halen. Voor ons een teleurstellende ervaring.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Johan Eggink, Eigenaar, 07-01-2022

Beste BK dank voor Uw revieuw. wij hebben bij de Camperplaatsen 5 waterkranen dus zo vaak kunt U niet gestoord zijn door anderen gasten en bovendien is het toch niet zo erg als U een andere Camperaar even helpt. wij hebben nu de plaatsen ook veranderd zodat elke Camper bijna 7 meter gras naast de verharding heeft dus zeer ruime plaatsen.

• 10J. klaren14-06-2021

Mooie dagen gehad.

Vriendelijk,schoon,goed onderhouden terrein, bakker op camping.mooie fietsomgeving.

• 10Eetgelegenheden
  • 8P&C14-06-2021

Camperplaats

Zeer vriendelijk ontvangst, ruime plekken en prima verzorgd sanitair

• 8Staat v/h sanitair
  • 5eh25-05-2021

dit scoringssysteem klopt niet . een dikke 1!

voor deze camping gereserveerd. Keurig reserveringsbevestiging gekregen. Bij aankomst kreeg ik te horen dat ik met mijn kamperbus de camping niet opkwam en werd verwezen naar een veld aan het parkeer terrein waar ook camper plekken waren. die waren vol. Lekker op een hoopje met bijna geen ruimte(wat dat toch is met die Camperplekken?) na wat heen en weer gedoe, op dat veld mijn bus neergezet met de heldere verwachting dat ik de zelfde ruimte ziu krijgen als op de gereserveerde plek. Dus niet. wel de vollle mep betalen . De camping zelf best oke. de bejegening en houding van de eigenaar niet echt lekker. Het publiek beste bijzonder. Een meneer vond het erg logisch om met zijn vingers aan mijn auto te zitten. daar op aangesproken , gaf meneer wat lawaai. Eens en nooit meer.

• 6Staat v/h sanitair

Johan Eggink, Eigenaar, 07-01-2022

Beste EH. U had inderdaad op de Camping gereserveerd . maar omdat het Campingterrein heel erg nat was door overvloedige regenval was U vast komen te zitten en diepe sporen op de Camping achter gelaten . wij hebben U vriendelijk gevraagd op de verharde Camperplaats te gaan staan waar U best wel een ruime plaats had. van de volle mep betalen waar U het over heeft was geen sprake want U heeft het tarief van de Camperplaats betaald en dit is € 15.00. jammer dat er soms gasten zijn die nooit tevreden zijn.

• 9Frank10-05-2021

Prachtige camping

Mooie grasmat en sanitairgebouw, vriendelijke eigenaar.

• 9Elu-B28-04-2021

Heerlijk rustig en genieten!

Mooie camping met goed sanitair. Vriendelijke ontvangst, ruime plekken. Heerlijk stil in mooie omgeving. Winkels in Vorden met de fiets gemakkelijk te bereiken. Toeristische informatie is beschikbaar. Komen graag nog eens!

• 1Eetgelegenheden
  • 9Frans Hofmeijer30-09-2020

Fantastische vakantieweek

Deze camping kunnen wij iedereen aanraden. Mooie ruime plaatsen (10 Amp.! Verder super schoon sanitair. Prachtige omgeving voor mooie fietstochten. De eigenaren zijn aardige mensen, wij hebben geen minpunten kunnen vinden.

• 9Eetgelegenheden

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar