Camping De Boomgaard

49 reviews over Camping De Boomgaard

• 2019
    9Geertje16-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima rustige camping, goed sanitair, ruime plaatsen, overdekte fietsenstalling met laadpunten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10[email protected]09-07-2019

fantastisch

Fijne mini camping met geode sanitaire voorzieningen, Echtpaar Eggink niets teveel altijd behulpzaam. Gebruik van vrieskasten en koelkast om je spullen in te leggen. Mooie onderhouden plekken en het gehele grasveld. Verder heel fijn dat op je plek er 2 tegels liggen caravan erop en je staat waterpas.. Alles is gewoon tip top. Eet gelegenheid is er niet vindt het ook geen gemis.

• 9Rob Nooij24-06-2019

Héle fijne camping met uitstekend sanitair. Goede Wi-Fi op de hele camping. Mooie omgeving heerlijk gefietst. Leuke plaatsen op fietsafstand. Kortom een aanrader.

• 1Eetgelegenheden

• 8Helga20-06-2019

Dit mooie stukje Achterhoek mag je niet missen.

Hele mooie ruime schone camping. De eigenaren waren ontzettend gastvrij.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    10Vd reijken10-09-2018

Thuiskomen

Fantastisch wat een goede sfeer is het daar , eigenaren is niets te veel als je wat vraagt .Dus volgend jaar gaan wij daar weer onze vakantie vieren wij verheugen ons er weer op .

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Gijsbert(Ben) en Ida Arts26-05-2018

Fantastisch !

Eigenlijk was alles goed op deze camping. De ontvangst ,zelfs door medekampeerders ,was heel vriendelijk Mooie ligging. Modern en zeer schoon sanitair. Ruime plaatsen en een mooie omgeving om te fietsen. We voelde ons meteen vanaf de eerste dag al thuis op deze camping. We komen volgend jaar zeker terug. M.a.w. Een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Hans22-05-2018

Hele fijne, vooral schone, rustige camping!

Wij stonden met Hemelvaartsdag/Pinksteren op camping de Boomgaard in Vorden. Ondanks de drukte verliep alles prima, niet op douche/toilet wachten, heerlijk warm water, mooi grasveld, gewoon fijn relaxen. Er heerst gewoon een erg gemoedelijke sfeer, geen groepjes en wil je met jeu-de-boules meespelen, geen probleem, je wordt gelijk opgenomen, erg gezellig. Kortom: de Boomgaard is een prima camping!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Martine20-05-2018

Over 30 jaar misschien

Rustige groene camping met goed en schoon sanitair voor 65+! Ontvangst vonden wij verre van welkom. Omdat we wisten waar we kwamen te staan meteen naar de plek toe gegaan, bij onze families in de buurt. Aanmelden komt daarna, dacht ik, maar de eigenaar kwam bijna boos om te zeggen dat we ons nog moesten melden. Dit meteen maar gedaan en ons maar verontschuldigd. Had ik beter niet kunnen doen want ik kreeg behoorlijk wat verwijt. Maar goed, iedereen kan zijn dag niet hebben😊

Daarbij is ook merkbaar dat er eigenlijk geen gezinnen met kinderen welkom zijn. Ik verwacht nooit veel maar er is werkelijk niets, behalve het grasveld bij de caravans. Maarja spelen word als overlast gezien...

Al zou er op de site staan, we richten ons op de wat oudere kampeerder is het meteen duidelijk. Want dat doen ze zeker, beugels in toilet en douche.

Kortom hier komen wij niet meer terug, of over 30 jaar😉

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Bernadette Huisman29-05-2017

Fantastische camping

Mooie grote plekken in het groen. Heerlijke douches. Volgend jaar weer geboekt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10fam. noordhoorn27-09-2016

fantastisch

gingen voor een week, het werden er drie. Hele goede camping. Ontzettend aardige eigenaars. Altijd schoon sanitair met prima douches. Komen zeer zeker terug!!!!!

Gereisd met partner in september 2016

2 tips over Camping De Boomgaard

• Tom, 08-09-2014 Rapporteren

Meekijken bij het melken was heel erg leuk!

• basv2244, 03-09-2014 Rapporteren

De ligging is heel gunstig voor wandelen en fietsen. Ten noorden van Vorden heb je mooi bosgebied bij de Lochemse Berg, en ten zuiden heb je prachtige fietsroutes langs de IJssel.

2 vragen over Camping De Boomgaard

• Familie Hoes, 17-09-2009 Rapporteren

Verschrikkelijk !

Onze zoon van 7 jaar is hier gruwelijk gebeten door de agressieve herder van de eigenaar van de camping. Nu wordt geprobeerd ons verhaal en waarschuwing voor deze camping weg te werken. Mijn zoon die ik iedere dag zie heeft een lelijk litteken in zijn hals (maar volgens de chirurg moeten we blij zijn dat hij er nog is ivm bijna geraakte slagader). En hij is nu bang voor honden. Bedankt dat iedereen meewerkt om niet iemand anders hetzelfde leed op te laten lopen.

Manon Geelink, 10-07-2015

Als je niet in de buurt van de hond komt, is er niets aan de hand!

• annavanbuuren, 16-09-2009 Rapporteren

Nooit Meer

De loftuitingen over deze camping liggen er wat te veel bovenop , vooral wat betreft de hond Boris een lieve zachte hond , zo lief dat hij achter een lijn moet blijven de baas heeft er blijkbaar geen gezag over en er is een kind heel erg gebeten door deze hond OPA liep ernaast.Vraag in het ziekenhuis Spittaal in ZUTPHEN.er is blijvende schade Hoe kunnen campinggasten die niks gezien hebben hier nu een mening over hebben Volgende keer is het zomaar uw kind/kleinkind.Een keer bijten is altijd bijten.

Manon Geelink, 10-07-2015

Als je niet in de buurt van de hond komt, is er niets aan de hand!

Camping De Boomgaard info

• Aantal sterrensterstersterster