Tijdelijk €25 aanbetaling

De Boomgaard

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Boomgaard voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 73 reviews

8FantastischScore uit 73 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over De Boomgaard

• 8H.van den Berg13-10-2022

Hele goede camping en camperplaats .

Verblijf was erg prettig. Geen minpunten.

• 8Peter en Marian12-10-2022

Fatastisch ,aan te bevelen!

Net terug van een heerlijke week op camping de Boomgaard! We hadden een mooie ruime Plaats met eigen waterkraan,en verharding(kunstgras)voor de caravan,ideaal.Mooi ruim uitzicht over t veld met jeus des boulesbaan. Het was er heerlijk rustig,geen vervelend omgevingslawaai,altijd fijn.De douches zijn ruim,schoon en heerlijk! Je kan in de omgeving van Vorden prachtig fietsen.De eigenaren waren erg vriendelijk. Kortom wij hebben genoten van de camping en t prachtige weer in oktober.We raden deze camping echt aan om een keer te bezoeken,we komen graag een keer terug.

• 8Jensma05-10-2022

Voor herhaling vatbaar.

Zeer rustige omgeving.Vriendelijke eigenaar. Goed onderhouden toiletgelegenheid. Mooie verharde camperplaatsen met ruim grasperk.

• 6F. Van Wees09-09-2022

Zeker voor herhaling vatbaar

Een mooi ruim opgezette VeKaBo camping. Met goed schoon sanitair. Schuur voor het stallen van de fietsen en gratis oplaadpunten. Het stroomverbruik in caravan wordt nadien berekend dmv de meter.

• 9Fam Huisman31-08-2022

Een heerlijke week vakantie

Hebben een week op deze camping gestaan, werden vriendelijk ontvangen en omdat we met vier stellen waren, werd er meegedacht om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Alles mooi schoon en goed verzorgd, kortom een mooie plek om met caravan/camper te staan en er op uit te trekken met de fiets of te voet. Een gezellig dorp waar je de boodschappen kan doen en voor een hapje en drankje op een terras kan gaan zitten.

• 9Hinderk Noor31-07-2022

voor herhaling vatbaar

fijne rustige camping in een schitterende omgeving. hadden een prima plaats de gehele dag zon. enigste minpuntje bij de stopcontacten voor het opladen van de fietsen stonden dagenlang fietsen die er niet wegkwamen en ook niet aan de lading stonden zodat het voor ons, die elke dag fietsten het moeilijk was om de fietsen op te laden.

• 8Aly B.24-09-2021

Prachtige camping

Wij begrijpen de laatste 2 reviews eigenlijk niet zo goed.(BK / EH 10 aug.) Hebben hier een goede week gestaan m onze camper op het veldA Eigenaren zeer vriendelijk,gastvrij en namen tijd v hun gasten. Ruime plaatsen,zeer netjes verzorgd, Harde ondergrond,waterkraan en stroom aansluiting in het midden tussen 2 plaatsen in.geen enkel last v a8ter je camper lpn!!!! Sanitair zeer goed bij gehouden,terwijl het druk was op de Camping. Douche/warm water tappen gratis. Handdouche m heerlijk bruiskop. De bakker komt 5 ochtenden langs m heerlijk bolletjes/brood(wel ff denken om contant geld:) Zeer mooie omgeving om te fietsen/wandelen en om Bronckhorst /Ruurlo ect. te bekijken Heerlijke ijssalon in Voorden v weing geld,groot exemplaar te pakken. Wij kmn zekers nog terug,want zulke campings vindt je weinig waar je m de camper zo veel ruimte hebt.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Gerard Lobker28-08-2021

Geweldig

We stonden drie nachten met onze camper op de Boomgaard. Wat een mooie camperplaats en wat een fijne en gezellige camping. Alles is tip top onderhouden. Sanitair mooi schoon en geweldige WiFi. Nog nooit op een camping gezien was de regelbare thermostaatkraan in de douches. Je eigen temperatuur kiezen en net zo lang douchen als je wilt. Niet heen en weer springen om elke druppel op te willen vangen in te korte tijd maar ook niet hoeven wachten tot de douche eindelijk is afgelopen. Heel prettig en ook milieubewust. Je doucht simpel tot je klaar bent en niet langer. Mooi dat vertrouwen in de kampeerders dat ze er geen misbruik van zullen maken. En wat is Vorden en omgeving toch supermooie !

• 9Fam. Van Herpe - van Romunde09-08-2021

Prachtige camping, mooie camperplaatsen

In één woord geweldig. Centrale ligging (3km van Vorden) om mooie fiets- en wandeltochten te maken.Verse eitjes te koop iedere dag en 5x per week de bakker die op de camping komt. Niks reserveren, gewoon een kraampje met heel veel keuze.Verharde camperplaatsen, prachtige grasmat en superschoon en ruim sanitair. Een leuke kantine waar tv kijken mogelijk is, een ijsje gegeten kan worden of een boekje gelezen wordt. Leuk voor Kids.En voor de prijs hoef je het niet te laten, kwaliteit is hoger dan je qua prijs verwacht!Kortom, een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 6B. K.21-06-2021

Geen camper vriendelijke camping

De campingvelden voor caravans zijn mooi ruim opgezet. Het sanitair is prima en heel schoon. Echter van 8 camperplaatsen zoals op de website wordt benoemd is geen sprake. Meer dan het dubbele aantal campers worden bij elkaar gezet op veelal krappe plekken. Dit heeft meer te maken met camperplaatsen dan met campingplaatsen. Wij stonden op plaats 12 en werden eerdere keren gestoord door andere gasten omdat ze water wilden tappen. Plaats 12 zou geen plaats moeten zijn maar een plek om water te halen. Voor ons een teleurstellende ervaring.

• 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 07-01-2022

Beste BK dank voor Uw revieuw. wij hebben bij de Camperplaatsen 5 waterkranen dus zo vaak kunt U niet gestoord zijn door anderen gasten en bovendien is het toch niet zo erg als U een andere Camperaar even helpt. wij hebben nu de plaatsen ook veranderd zodat elke Camper bijna 7 meter gras naast de verharding heeft dus zeer ruime plaatsen.

Camping De Boomgaard info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar