Hotel Thermen Bussloo ****

9,1

WebsiteLink naar website

Weer vandaag5°-5°

967 reviews over Hotel Thermen Bussloo in het Nederlands

Fantastisch weekend, heerlijk tot rust gekomen

Marjan Koning, 18-2-2018

Goed: Heerlijk hotel, fantastisch ontbijt en een fenomenale maaltijd in restaurant Intens. Het personeel is zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam.

Minder: Het eten en het drinken is bijzonder prijzig (€3,10 voor een flesje water) de thermen zijn op vrijdag en zaterdag erg druk, echt overal hangen borden met ‘stilte aub’ en ‘alleen stilte geeft rust’.

Thermen Bussloo adverteert dat ze rolstoel toegankelijk zijn. Dit is tot nu toe de meest toegankelijke sauna die ik bezocht heb. Geen opstapjes en trapjes. Toch valt er binnen die toegankelijkheid nog wel winst te behalen. Er is bijvoorbeeld (zover ik het gezien heb) voor minder valide mensen geen handige plek om zich te douchen en om te kleden, twee van de drie rustruimtes zijn niet toegankelijk en de ondergrondse tunnel vanuit het hotel naar de thermen eindigd in een stijle trap. Ook zijn de deuren van de sauna’s smal en de voorruimtes ronduit klein voor een rolstoelgebruiker.

Prachtig maar te druk

Lisette, 5-2-2018

Het complex, de faciliteiten het hotel , het eten , de service het is allemaal echt super mooi. Maar.....het was echt te druk. Als je eerst 3 sauna's moet langs gaan voordat er ergens plek is of dat je in rij moet gaan staan tot er iemand uit de sauna of bubbelbad gaat......dat is niet ontspannen. Heel erg jammer want het is een heerlijke plek

Echt rustgevend, een onvergetelijk weekend.

Meneer en Mevrouw de Wit, 1-2-2018

Uitmuntend!

Van begin tot het eind een heerlijk verwen weekend.

Oog voor detail in alles.

Bij binnenkomst van onze hotelkamer werden we zelfs verrast door een handgeschreven kaart incl champagne en zwanen omringd door rozenblaadjes.

Een aanrader voor iedereen.

Dikke pluim voor alle medewerkers, iedereen die wij hebben mogen ontmoeten lijkt in hun kracht te staan.

Top.

een onvergetelijke ervaring.

H. ten Boer, 31-1-2018

perfecte service en kwaliteit, alleen de prijs is aan de hoge kant. De lunch/diner is te luxe, had graag een iets goedkoper alternatief gehad.

Goed voor een keer

Kees en Nancy, 26-1-2018

Er zijn wel veel faciliteiten en het is zeker een mooi complex maar we vonden het veel te druk!! Het hotel zouden we zeker nog eens boeken maar de sauna zelf waarschijnlijk niet meer. Anderhalf uur in de auto voor deze sauna was niet echt de moeite waard.

Wij gaan in ieder geval niet meer

Jessika, 24-1-2018

Hotel is prachtig. Personeel zeer voorkomend, eten uitstekend. Echter, het wellness-gedeelte was meer dan overvol, zozeer zelfs dat er niemand meer bij kon. Gedurende de dag waren veel faciliteiten compleet afgeladen. Met zoveel mensen op een kluitje bleek dat de toiletvoorzieningen niet meer adequaat konden worden gereinigd en het horecapersoneel de druk niet meer aankon.

Hoewel het personeel er alles aan doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, is het feit dat er veel te veel mensen worden toegelaten een reden voor ons om niet meer te gaan.

Geweldig!

Aline, 23-1-2018

Het was een heerlijk ontspannen weekend en zo fijn dat je vanuit het hotel onder de grond kan wandelen naar de sauna!

In de avond met al jullie lichtjes in de tuin ziet er ook prachtig uit!

Ontbijt en avondeten waren ook fantastisch!

Wij komen zeker terug!

Fantastisch en heerlijk ontspannen

Mirre, 22-1-2018

Alles was uitstekend, echt uit geweest.

Al opnieuw geboekt voor volgende maand!

Elly, 21-1-2018

Prijzig, maar zijn geld waard! Alles even luxe en comfortabel. Hotel grote klasse, receptie mag wat meer bemand, maar heel vriendelijk personeel. Wellness geweldig, super relaxdag gehad.

Top!!

Lian Klein Gunnewiele, 19-1-2018

Moeder van 5 zoons weer helemaal ontspannen, top personeel, veel mogelijkheden. In 1 woord heerlijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Thermen Bussloo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thermen Bussloo in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thermen Bussloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thermen Bussloo scoort een 9.11 uit 10 op basis van 969 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: