Géén boekingskosten

Thermen Bussloo

NederlandGelderlandVoorst (bij Zutphen)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Thermen Bussloo voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 1130 reviews

• Sportfaciliteiten

1130 Reviews over Thermen Bussloo

• 5Jannet24-10-2022

Voedselvergiftiging

Na het eten van een gamba, vreemde smaak, dat zeker werd ik flink ziek. Deze was dus bedorven. Ook het eten van mijn vriend was niet lekker. Gebeld, gemaild, maar geen reactie.

• 6Diana05-04-2022

Niet geschikt voor complete rust

Hele weekend daar vertoefd. 2 avonden hetzelfde diner? Met klacht over iets op hotelkamer bij balie geweest. Werd niks mee gedaan. En in de sauna waar het stil had moeten zijn was het steeds een kippenhok van jewelste. Verschrikkelijk. Aangegeven, nadat ik er zelf wat van zei en een grote mond terug kreeg , bij receptie en ze zouden komen kijken en er wat van zeggen, maat je raad het al...er kwam niemand. Dus voor het echte ontspannen hoef je hier niet naartoe.

• 9Judith24-08-2021

Geweldig

Heerlijk ontspannen dagen gehad.Echt genoten van de sauna, het heerlijke eten, de mooie kamer.Echt geen enkel minpunt te bedenken

• 4Robert10-08-2021

Voorlopig niet totdat de prijzen weer normaal zijn

Reeds vele jaren ga ik eenmaal per maand met een vriend naar Thermen Bussloo.Wij doen altijd hetzelfde, toegang voor de gehele dag plus diner, daarbij drinken wij wat.De rekening bedroeg altijd ongeveer € 100 tot € 110.Groot was onze verbijstering toen we een rekening gepresenteerd kregen van € 160.Wij hadden hetzelfde gedaan als altijd,Het bleek allemaal te kloppen. Er is een enorme prijsverhoging geweest van 50 tot 60%.Dit vinden wij gewoonweg schandalig.Reden voor ons om voorlopig niet te komen totdat de prijs weer op een normaal niveau is.Hopelijk komen ze tot inkeer.

• 7GerJeanne03-08-2021

Matig hotel

Kamer was erg stoffig. Koffie voor 1x is weinig . Maar 1 stoel op de kamer. Geen bijzondere luxe zoals ze doen voorkomen. Valk hotels zijn heel wat beter. Thermen is heel uitgebreid en goed.

• 10Ellen10-06-2021

Genieten met een gouden randje!

Een prachtig resort, heerlijke baden en sauna's, schoon, lekker eten en een geweldige service. De medewerkers doen echt hun best om het je naar de zin te maken. Quality Wellnessresorts (4) weten echt wat kwaliteit is! :)

• 9Fam broeren03-04-2021

Wat top kwaliteit. Het was in een woord geweldig.

Het waren drie fantastische dagen. Alle medewerkers deden enorm hun best om het ons naar de zin te maken. Het verschil maken in services, presentjes op de kamer, heerlijke maaltijden, fijne rituelen en geweldige behandelingen. ( dank Roxanne en Caroline ) tot snel

• 10Arnoud01-12-2020

Hier is het ultiem genieten.

Als hotelgast kun je hier heerlijk komen genieten van alle saunafaciliteiten, hun mooie baden, hun fantastische beautycentrum én hun gezellige restaurant. Veilig, zorgeloos en verantwoord. Voor een wellnessbeleving die extra lang mag duren...Echt een aanrader om hier een naar toe te gaan.

• 8Kaylee31-08-2020

Aanrader!

Heerlijke overnachting gehad inclusief 2 dagen toegang tot de wellness en een verrassingsdiner bij restaurant intens. De kamers zijn groot en luxe, de badkamer heeft een inloopdouche en er staat koffie/thee met een waterkoker. Het diner was super, goed eten met een mooie opmaak! We kregen ook nog wat amuses voor we aan de gangen begonnen. De wellness is groot en bevat mooie sauna’s. Vanwege Corona gaan de opgietingen niet door en voor de rituelen die zij ter vervanging aanbieden moet je een half uur tot 3 kwartier wachten op gekleurde stippen op de grond. Ik zou lekker gaan genieten van al het andere wat het complex te bieden heeft! De hygiëne kan wat beter, maar de service was overal fantastisch.

• 6Miron26-07-2020

Prachtige sauna, incl Efteling gevoel.

De sauna is schitterend. Er is op alle details gelet, in een woord prachtig. Alleen lijkt het soms alsof je in de Efteling bent. Je moet in de rij staan om ergens "in" te mogen. Het is allemaal prima geregeld ivm cornona, maar het maakt wat een ontspannen dag moet zijn minder relax als je koppen moet gaan tellen alvorens je ergens in wilt. Het diner wat bij het arrangement hoorde, was niet goed. Eten was verre van bijzonder voor het geld dat je neerlegt voor zo'n dag. De massage die we hadden was wel perfect. De zoutwatergrot was heel bijzonder. Wat mij betreft is de sauna veel te grootschalig, ondanks dat er echt wel geprobeerd is te zorgen voor een intiem gevoel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Hotel Thermen Bussloo info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Bloemenksweg 38, 7383 RN