Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

Kleine hotelsWeer vandaag5°3°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

Omschrijving
Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan ligt in Vierhouten. De kamer zijn gedateerd maar schoon. Houd er rekening mee dat de kamers aan de voorzijde aan een drukke weg liggen. Word wakker met een goed ontbijt. In het restaurant kun je ook de rest van de dag terecht. Je wandelt zo de bossen in en in een kwartier sta je in Harderwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan voor je op een rij gezet:

1707 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan in het Nederlands

Laatste keer Fletcher

EM van Veen,
28-12-2018

Personeel, bediening prima maar daar ligt mijn kritieke punt niet.

Dit was mijn 4e keer in dit hotel; de vorige keer was 4 jaar geleden.

In Dec 2014 werd mij al gezegd dat de kamers gerenoveerd zouden worden dus wij dit keer vol goede moed naar Vierhouten. Bij aankomst al meteen de desillusie dat er niets gerenoveerd was in de kamer; de verf aan de buitenkant van het hotel bladdert overigens ook nog steeds. Het hotel geeft overall een armoedige, treurige indruk. Er wordt niet geïnvesteerd in aanpassingen. De kamers zijn sjofel, gedateerd, vieze vlekken op de vloerbedekking, geen jashaakjes, kapot sanitair, losse wc bril, vies douche gordijntje... Ik ben niet naar de receptie gegaan omdat ik na 4 keer wel weet dat er niets wordt gedaan met klachten. Mr. Fletcher moet zich de ogen uit zijn kop schamen om gasten in dergelijke kamers te ontvangen. Vergane glorie? Nou, laat die glorie maar weg. Nooit meer Fletcher voor mij. Kom wel graag terug als het hotel (en personeel) zou worden overgenomen door andere keten. Van een afstand is het zo'n mooi hotel en de ligging / omgeving is prachtig; het hotel verdient een goede opknapbeurt en nieuwe eigenaar.

Oh nog vergeten: de vieze vlekken in het stoeltje op de kamer waar we (bij gebrek aan een simpel jashaakje) onze jas op konden leggen... ranzig.

Hotel is geen 4 sterren waard.

kortekees,
15-12-2018

+ Mooie ligging en van buiten mooie uitstraling. Vriendelijk personeel. Goede bedden. Restaurant ziet er gezellig uit.

- Verouderd interieur. Kamers met slechte ventilatie. Gang met vreemd ogende lage toegangsdeuren naar de kamers. Kamers zijn wel aan renovatie toe; mn de badkamer. Te weinig stopcontacten. Parkeerplaats aarde donker. Lift defect.

Volgende keer toch ander hoteL

Petra,
5-11-2018

Prachtige ligging, goed ontbijt en goede bedden. Helaas veel achterstallig onderhoud , en kleine kamers. De prijs is hoog voor wat er geboden wordt.

Fijn hotel!

Marjolein Doverman,
13-10-2018

Prima Hotel! Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, mooie ligging, fijne bedden.

Fijne grote kamer. is iets verouderd maar verder prima! Vanuit het hotel loop je zo de heide op!Prachtig om te wandelen.

Oude Zooi

Johannes,
25-8-2018

Echt weer een Fletcher hotel oude zooi kamers erg oud maar wel schoon, je moet voor het douchen in bad staan niet geschikt als je ouder bent .Ontbijt goed

Omgeving erg mooi

Myrna Goossens onwaardig!

Frouke,
24-8-2018

Ligging is perfect! Gebouw nodigt uit om naar binnen te gaan

Maar....dan! Wat een fiasco.

Kamer was echt oud en versleten te noemen.

We dachten de kast in te lopen, zo’n rare kamerdeur. Wastafel waren brokken uit. Teveel narigheid om op te noemen. Heb geklaagd bij Fletcher, ik zat daar met plaatsvervangende schaamte; nooit meer wat van gehoord natuurlijk.

Hier gaat Myrna niet naar toe hoor, om via Harry Mens zijn programma reclame voor Fletcher te maken. Denk er over om De groeten van Max’ eens te tippen over dit hotel (en andere hotels van Fletcher)

Nooit meer

Fam de nijs,
12-8-2018

Bij aankomst 15 min moeten wachten tot er iemand kwam helpen.

Ze hadden over het hoofd gezien dat we de kamer voor 3 pers al betaald hadden.

Eindelijk boven over het hoofd gezien dat er een bed bij moest, weer wachten dus.

Op de website word niet aangegeven dat als er een BBQ avond is je totaal niets anders kan eten. Zoals meer gasten dus op zoek naar een ander adres voor dinner.

De kamer was enorm gedateerd vitrage ontbrak bij een raam dus overgordijnen dicht voor wat privacy. De kamer was "veel" te klein voor een drie persoons kamer. Aanvang ontbijt was 8 uur en daar wij net als meer gasten snel weg wilden 10 over 8 naar beneden... fout dus het ontbijt stond voor nog geen derde klaar dus weer wachten.

Al bij al 145 euro betaald voor 3 pers in een zogenaamd ****hotel dat nog geen ** waard is. Fletcher ga daar eens zelf kijken!

Niet voor herhaling vatbaar

Bianca,
3-8-2018

+ mooie omgeving, vriendelijk personeel

- kamer met balkon aan de voorkant. Ligt aan drukke weg, zwaar verkeer. Ligt ook boven terras. Kamers erg gehorig en warm, gedateerd. Badkamer heeft onderhoud nodig. Niet vier sterren waardig. Geen koffie/thee op kamer

Komen zeker een keer terug!!

Luuc,
30-6-2018

Heerlijk rustig hotel , super ontbijt.

Ideaal voor fietsers

Bezint eer ge begint!

IDR,
13-6-2018

De ligging van het hotel is prachtig, een mooie omgeving, maar daar is alles ook mee gezegd! We hadden een kamer aan de voorkant, helaas erg gehorig vanwege het verkeer wat langs komt. De kamer zelf, hoe durven ze deze aan te bieden voor de prijs van €100,- p.n. (we hadden geen kortingsbon oid)! Wat een aftandse kamer! Oude en versleten meubels, gaten in de vitrage, vlekken op het behang en vloerbedekking, douche was lek en er was schimmel op plafond en ik kan zo nog wel even doorgaan! Het enige wat goed was waren de bedden, maar daar houdt het dan ook mee op. Zoals ik al eerder schreef was het op de kamer erg gehorig. We sliepen boven de ontbijtruimte/restaurant en 's avonds (laat) en 's morgens (vroeg) hoor je mensen lopen, praten en schuiven met de stoelen: zeer irritant! Verder is het hele hotel toe aan een renovatie! Ik als manager/eigenaar zou me doodschamen als ik zo'n hotel moest runnen! Ik kom hier nooit meer terug!

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.