Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan voor je op een rij gezet:

1699 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Komen zeker een keer terug!!

Luuc
30-6-2018

Heerlijk rustig hotel , super ontbijt.

Ideaal voor fietsers

Bezint eer ge begint!

IDR
13-6-2018

De ligging van het hotel is prachtig, een mooie omgeving, maar daar is alles ook mee gezegd! We hadden een kamer aan de voorkant, helaas erg gehorig vanwege het verkeer wat langs komt. De kamer zelf, hoe durven ze deze aan te bieden voor de prijs van €100,- p.n. (we hadden geen kortingsbon oid)! Wat een aftandse kamer! Oude en versleten meubels, gaten in de vitrage, vlekken op het behang en vloerbedekking, douche was lek en er was schimmel op plafond en ik kan zo nog wel even doorgaan! Het enige wat goed was waren de bedden, maar daar houdt het dan ook mee op. Zoals ik al eerder schreef was het op de kamer erg gehorig. We sliepen boven de ontbijtruimte/restaurant en 's avonds (laat) en 's morgens (vroeg) hoor je mensen lopen, praten en schuiven met de stoelen: zeer irritant! Verder is het hele hotel toe aan een renovatie! Ik als manager/eigenaar zou me doodschamen als ik zo'n hotel moest runnen! Ik kom hier nooit meer terug!

Goed, maar kan veel beter

Fam de Man
30-5-2018

Hartelijke en vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Door de prima ligging, prachtige natuur een echte aanrader. Kamers zijn gedateerd en een update

met airco maakt het verblijf top.

De dienstdoende serveerster op 29 mei in de middag zou nog een training communicatieve vaardigheden mogen worden aangeboden.

Het wandelarrangement is een aanrader!

Wij hebben erg genoten van de prachtige natuur

en komen zeker terug na de renovatie!

Niet doen!

Richard
21-5-2018

Oude zooi! Al jaren aan groot onderhoud toe. Onbegrijpelijk waar de hoge recensies vandaan komen, waarschijnlijk krikt de ligging het gemiddelde op. Klachten boeien het management blijkbaar niet, want de oude meuk wordt al jaren door bezoekers genoemd. Kamers langs weg ook zeer gehorig.

Ligging hotel maakt veel goed

Ria
20-3-2018

Prachtige ligging in de bossen,mooi gebied om te wandelen en fietsen, hotel is wel toe aan een renovatie.Vriendelijk personeel, al was de bediening bij het diner niet al te vlot, uur moeten wachten op een bordje soep!!!Het ontbijt daarentegen was goed verzorgd, alles werd netjes op tijd aangevuld.

Prima verblijf!

H. Schipper
15-3-2018

3 dagen genoten. Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten; zowel ontbijt als diner. Prima bedden. Hotel is idd verouderd maar ondanks dat prima verblijf. Ze verhuren prima fietsen.

Een keer maar nooit meer.

kees
11-3-2018

Een overnachting gehad in dit hotel. Bij binnenkomst ziet het er netjes uit, personeel is vriendelijk. De kamers dat is een ander verhaal. Wij sliepen op de 2e verdieping aan de straatkant, waardoor je veel last hebt van het verkeer. Dit zijn oude kamers. De aankleding is absoluut niet meer van deze tijd. In de badkamer zit het e.e.a. los, douchestang, wc rolhouder. Een douchegordijn kan ook echt niet meer. Gordijnen verschoten en het meubilair is oud. De kamer viel tegen. Het bed was wel goed. Het ontbijt voldoet, is wat onhandig opgesteld.

Voor ons is bovenstaande een reden om niet meer naar dit hotel te gaan, er zijn in Vierhouten betere hotels.

De ligging is prima het diner was goed ontbijt matig. De Service was prima. De kamer met balkon was zeer gehorig zowel contact geluid als de verkeersweg.

De inrichting was oud en versleten. Deurtje van het bureautje zat er los tegenaan - de feauteultjes versleten - wastafelmeubel versleten ( gat in de bekleding) - plijsterwerk in de badkamer laat los - douche in het bad waarvan de thermostaatkraan slecht in te regelen was waardoor onverwacht heet water i.p.v. gemengd - radiator lastig in te regelen ( te heet of te koud)- vloertapijt geen frisse uitstraling. Kortom wij zijn na 1 dag , hadden een arrangement voor 2 dagen, teleurgesteld vertrokken.

Heerlijk genoten

Maria de Groot
24-2-2018

Heerlijk genoten van de gastvrijheid gezelligheid en heerlijke eten

heerlijk

rvp
21-2-2018

Blijft een hele mooie plek. Aardig personeel, eten erg goed en ja het is wat verouderd. Wij komen hier al jaren en zijn elke keer weer zeer tevreden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan scoort een 8.04 uit 10 op basis van 1700 reviews.