Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejansterstersterster

6.8Voldoende

Nederland, Gelderland, Vierhouten

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan ligt in Vierhouten. De kamer zijn gedateerd maar schoon. Houd er rekening mee dat de kamers aan de voorzijde aan een drukke weg liggen. Word wakker met een goed ontbijt. In het restaurant kun je ook de rest van de dag terecht. Je wandelt zo de bossen in en in een kwartier sta je in Harderwijk.

1724 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

• 8Greve20-01-2020

Wij komen zeker terug

Lekker makkelijk parkeren. Midden in de bossen en een paar honderd meter van de hei. Zeer goed ontbijt. Begane grond mooi ingericht Kamers een beetje oude meuk maar wel goede water druk Matrassen en kussens dik in orde

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Deborah25-10-2019

Vriendelijk jongeman bij de bediening evenals zijn vrouwelijke collega. Gezellige ambiance door deze 2 personeelsleden in het restaurant, tevens was het diner ook perfect. De kok heeft passie voor koken en dat merk je. Kamers wat gedateerd, maar personeel is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Zegers22-10-2019

Prima voor een nachtje

Heel sober en gedateerd hotel. Kamer erg simpel en nog ouderwets. Hotel ziet er op het eerst gezicht luxe uit maar daarna is te zien dat het een grote opknapbeurt nodig heeft . Ontbijt was wel heel goed. De locatie is wel top! Mooi in de natuur

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2petra20-10-2019

dramatisch... prutsers.. oud, slechte bediening.

drama, zo slecht, kamers veel te laat klaar. Eten en bediening ver onder peil!!! kom nooit meer, geld en naam niet waard!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Ton uit Gendt27-08-2019

voorlopig toch liever naar hotel van andere keten

25 aug 20019, Nooit meer in hete periode ! Hele hotel heeft geen airco. Kamers aan vernieuwing toe . Geen douche', alleen bad en geen afzuiging. Voorkant ivm drukke straat ontraden( tevens zonne- kant) weinig personeel, doen wel hun best ! eten redelijk tot goed, voldoende parkeermogelijkheden en mooie ligging in de bossen . waterprijs erg hoog 3-5 euro pf.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Gerdien11-08-2019

Niet gauw

Slechte bediening op het terras niet al te vriendelijke ober 😔 blijkbaar niet interessant genoeg ..zal niet gauw hier weer koffie gaan drinken en ook nog flink aan de prijs

Alleen gereisd in augustus 2019

• 2Joop Kraaijeveld11-08-2019

Nooit meer

We wilden zomaar een weekendje weg naar de Veluwe Het hotel de Mallejan is zeer verouderd en zou of afgebroken moeten worden of grondig gerenoveerd Op onze kamer was het kluisje af uit de kast getrokken en ook het kastje waar de koelkast zou moeten staan was leeg waar de koelkast met geweld was verwijderd De badkamer was er een uit de oorlog, dus rampzalig voor deze tijd en te vies om aan tabakken Gelukkig hadden we maar 2 overnachtingen Het personeel was vriendelijk en konden daar ook uiteraard niets aan doen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Annemiek H14-07-2019

Leuk hotel wel aan een opknapbeurt toe

Leuk hotel maar geen 4 sterren. Vergane glorie. De kamer was erg sober, vooral de badkamer erg gedateerd en het was erg gehorig. Verder was er wel alles wat je nodig hebt. Het restaurant is uitstekend. Hebben hier heerlijk gedineerd. Wel jammer dat ik 6 x moest vragen om een 2e drankje. Heb het maar opgegeven. Het ontbijt was nogal sober en voor 4 sterren mag dit wel wat uitgebreider. Leuk om een keer geweest te zijn.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Nancy van der Kolk25-04-2019

Een heerlijk midweekje.

Met mijn man en ouders hier een midweekje verbleven. Met het weer geboft, heerlijk voorjaarsweer. Het hotel lijkt wat oudbollig / verouderd maar past geheel in de sfeer van de prachtige omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed eten en drinken dat er genoeg aanwezig was, bedden waren wat harder dan dat we thuis gewend zijn maar lagen keurig. Douchen in het bad (zoals we thuis ook gewend zijn) was geen probleem. 'S morgens wanneer meerdere mensen willen douchen wil het wel even duren eer je warm water hebt, daarom zelf later op de dag gaan douchen, was trouwens ook geen straf na een dagje wandelen met de warmte. Want ja, je kunt je afvragen; wat ben je thuis gewend en met welke verwachtingen ga je naar een hotel die je geboekt hebt? Kortom we hebben er heerlijke dagen gehad en zijn niets tekort gekomen.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Pieter den Ouden15-04-2019

nog koud maar het was fantastisch

Veel wandelen en fietsen in bossen

Gereisd met partner in maart 2019

185 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

• P.Bom, 20-06-2014

Kamer 112 was perfect. In Garderen hebben ze prachtige zandsculpturen.

• alieag, 03-04-2014

Je kunt er erg mooi fietsen of wandelen in de omgeving. Rustig.

• fvangeenen, 29-05-2014

Er zijn in Vierhouten ook nog wat restaurants. Omdat wij maar een nachtje zijn gebleven hebben we die niet uitgeprobeerd. Maak de 20 en 32 km fietstochten die je in het hotel kunt krijgen. Prachtig! We hadden kamer 107.

3 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

• Hrijlaarsdam, 05-01-2018

Nooit meer

Rond half elf kwamen wij langs het hotel om even wat te eten. De zeer onvriendelijke mevrouw wees on erop dat dit niet kon. Wij moesten het om twaalf uur nog maar eens proberen. Ik vroeg of we wellicht gebruik konden maken van het ontbijtbuffet. Dit was alleen voor hotelgasten werd mij in het stampend voorbij lopen toegeworpen. We hebben de koffie afgerekend en zijn vertrokken. Wij komen hier nooit meer. En zullen aan iedereen in ons netwerk, dit instituut afraden.

• Rovaart, 17-07-2016

O.V.v.

Hoe kom ik bij dit hotel met o.v.v.?

paulpb, 12-08-2016

Via mail van Fletcher hotel

• Willem Houwen, 20-10-2013

Uw Verzoek, Bevestiging Reservering Per E-mail

Waar kan ik het E-mailadres van Hotel Mallejan vinden zodat ik de bevestiging daar naar toe kan sturen.

cor_23, 24-10-2013

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt