Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan
8,1

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan voor je op een rij gezet:

1689 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan in het Nederlands

Vriendelijke en ontspannen ambiance

rob, 9-1-2018

Het eten in het hotel is uitstekend.

De kamer was zeer schoon (zelfs geen stof randjes, zoals op de kast boven de spiegel).

Het personeel was allerhartelijkst.

Mooi feest en lekker eten in vertrouwde omgeving

Paul Valster, 1-1-2018

Na een aantal eerdere bezoeken voor het eerst een oud en nieuw arrangement geboekt. Wij weten dat de kamers gedateerd zijn maar de locatie en het erg vriendelijke personeel maken dat meer dan goed.

Wij nemen altijd onze hond mee en deze keer waren er zeer veel mensen met honden die het vuurwerk thuis ontvuchten. Dat gaf geen enkel probleem en ook het personeel ging er goed mee om.

Op oudejaarsavond was er een diner-dansant met muziek en een zanger.

Het eten was lekker, de bediening prettig informeel en het feestje na afloop geweldig.

Alle gasten maakten contact, er werd gedanst en gezongen. Helemaal leuk.

Op nieuwjaarsdag was er na het champagne ontbijt gelegenheid om net de boswachter het Bos in te gaan. Erg leerzaam.

Omdat wij een lazy day hadden geboekt was er nog alle tijd voor een drankje en een broodje in de serre.

Voor ons was het een heerlijk uitstapje. Met leuke medegasten en geweldig personeel.

Wij komen teug

Nooit meer

A. van der Pol, 9-12-2017

De buitenkant ziet er leuk uit en tot aan de receptie gaat het goed, maar de rest van het hotel is zo ontzettend gedateerd. De kamer is zo klein dat je direct bij binnenkomst op het bed zit. Alles maar dan ook alles is oud en aan het eind van zijn latijn.

Het eten in het restaurant is ook niet om over naar huis te schrijven wat een miezerig beetje. Om nog wat te eten te hebben frietjes erbij besteld.

Nooit weer!

Marlous Veltman, 8-11-2017

Laat ik beginnen met de positieve punten; de ontvangst aan de receptie was heel hartelijk en enthousiast. Ook het ontbijt was voldoende en erg lekker.

De hotelkamer was echt niet om aan te zien! Vreselijk gedateerd en alles rook enorm muf, de badkamer was schoon maar ook echt veel te oud. Op de telefoon zat een stickertje van "PTT Telecom" en ik vermoed dat ook de rest van de inrichting van die tijd dateerde.

De jongen aan de receptie de volgende ochtend, was vooral met z'n telefoon bezig. De dame bij het ontbijt had wat tegenslag gehad die ochtend en dat was te merken ook. Ze deed echt haar best om de verloren tijd in te halen, maar het is echt niet acceptabel om te vloeken waar gasten bij zijn!

Waar die goede beoordelingen van kamers vandaan komen is mij echt een raadsel.... wellicht is een deel van de kamers al gerenoveerd.

Het was een leuke aanbieding, maar voor ons nooit weer!

Waar komen al die sterren vandaan???

V. Reijken, 2-11-2017

Dit hotel moet nodig gerenoveerd worden. Echt oude meuk!!

Wat is het hier gedateerd. Uren op warm water wachten, heel gehorig, alles énkel glas, de kamer is niet warm te krijgen. Rare bubbel geluiden uit de badkamer (vermoedelijk trekken de buren dan een wc door) Een douchekop die nodig ontkalkt moet worden, een vies aan je lichaam plakkend douchegordijntje, douchen in het ligbad, een zwarte plastic wastafel. Je kan dus nooit zien of dat wel schoon is. Van de vorige bewoners van de kamer hangt er nog een half rolletje één laags wc papier. Kartonnen bekertjes als drinkglazen.... Een vies sifonnetje met zeep.... ook al door iedereen gebruikt...

We kozen voor een kamer met balkon, omdat die kamer ruimer is. Dan kom je pal aan de weg, en hoor je alle vrachtwagens en bussen voorbij gieren.

Een spanjolet sluiting bij de deur die wel heel eenvoudig van buitenaf te openen is.

De grote ouderwetse radiator draagt het stof van 20 jaar, gewoon omdat die krengen niet schoon te krijgen zijn. Zielige sliertjes vitrage voor de ramen. Ongestreken overgordijnen.

Het eten viel ook erg tegen. We hadden bijvoorbeeld een carpaccio. Die zat al dagen op het bord. Helemaal vastgekleefd en niet van het bord af te krijgen.

Frietjes bij het diner moet je betalen, 3,50 euro. Anders krijg je niets.

In het restaurant... rode fluwelen bankjes, met allemaal scheuren er in. In de serre van het restaurant hangt een soort zonnescherm tegen de zon. Vol met vlekken omdat er lekkage is. Op de leestafel liggen tijdschriften uit het voorjaar.

En dan die prijzen... overal toeslagen voor. We hadden een voucher, 1 overnachting met 4 gangen diner en ontbijt gewonnen bij de Plus.

We hebben er 2 x koffie met gebak, en een overnachting met diner (2 gangen) voor twee personen er aan toegevoegd.

Vanmorgen de rekening ontvangen. 250 euro!!! En daar was de voucher al vanaf!

Ze geven een prijsje aan de Plus (tijdschrift) maar ze graaien de extra's wel heel snel uit je portemonnee.

We zijn teleurgesteld! En heel erg ook!!

De ontvangst was perfect met een welkomst drankje🥂, de kamers waren redelijk (iets gedateerd) maar hele goede bedden

Het ontbijt de dag er na was meer dan voldoende erg lekker ☕️

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam 👍

Alleen de fietsen stalling was veel te klein ze konden er niet van alle gasten in

Super vriendelijk en goed hotel

Edmée Zegers, 5-10-2017

Wat een mooi gelegen en vriendelijk hotel. Begrijpen niets van de slechte reviews. Zijn die mensen er wel geweest? Wij verblijven veel in hotels in binnen- en buitenland, maar zelden zulk vriendelijk en hulpvaardig personeel meegemaakt. Zeker kamers zijn qua sanitair en meubels gedateerd, maar alles is brandschoon en de bedden zijn uitstekend. Diner was smaakvol en lekker. Dit hotel komen wij zeker terug. Compliment voor de receptie en het restaurant personeel.

Fletcher, Fletcher, Fletcher... )-:

Jacqueline, 26-9-2017

Totaal verouderd hotel! Alles ruikt muf, niet van deze tijd (had al 20 jaar geleden opgeknapt moeten worden) maar ja... Fletcher wil alleen maar geld vangen en het maakt verder niks uit dat alles oud is. O ja... en ze vinden het ook erg zonde als er warm water gebruikt wordt, dus zorgen ze ervoor dat het ongeveer een uur duurt (niet overdreven) voordat een bad vol is. Ik zeg: triest! Ontbijt ook zeer, zeer matig en een vreselijk ongezellige ruimte. Ga eens kijken en vergelijken bij andere ketens; daar weten ze wel hoe het hoort!

Het ontbijt was prima,het diner verschrikkelijk slecht.

Het hotel kan wel een update gebruiken het oog wil ook wat.

Eens, maar niet meer; netjes maar verouderd.

Louis van de club van Rome, 26-8-2017

Verwacht geen 4 sterrenhotel, ondanks de vermelding.

Het is er wel schoon en dat is natuurlijk belangrijk.,

Oude bedden en verouderde badkamer.

Als je douchen moet je bad gaan staan met heel hoge rand.

Ligt buiten dorp, geen voetpad, wel fietspad waar je ongewenst bent!

Let op, door de paardenstallen veel vliegen zowel buiten op terras als binnen in restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan scoort een 8.06 uit 10 op basis van 1690 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: