Vierhouten

Haast een eeuw Saxenheim,later de naam Samoza..oud

Bernadette Van Oosterbaan-vestergaard,
    17-1-2019

Heb maar een datum ingevuld,ben zelf 70.mijn ouders zijn al lang overleden

Waren een van de eerste huurders op Saxenheim.fam menger ome Jan en zijn vrouw

Ieder jaar tot mijn 21e jaar in de apenkooi,naast ons fam van Olphen uit Deventer

Daarna ik zelf met mijn kinderen huisje of tent,genoten box buiten lekker spelen

Nu?Mijn 45jarige zoon,jawel met mijn kleinkinderen naar Samoza,dat is vanaf1938 tot heden,haast 100 jaar!!!Genoten en genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Fantastische service

Jenny de jong,
    7-1-2019

Met een grote groep vrienden 17 volwassenen en 15 kinderen tussen de 0 en 6 jaar verbleven in accommodatie de Korenbloem. Perfect.

Incl. catering, was allemaal erg goed geregeld.

Gereisd met vrienden in december 2018

In 1 woord geweldig.

Marian,
    4-1-2019

We hebben een heel gezellig 5 daags kerstarrangement gehad.

Kleinschalig hotel, familiair. Heerlijk eten.

Gereisd met partner in december 2018

Aanrader

Wim Renooij,
    30-12-2018

Wat een fantastische plek om kerst te vieren. Bungalow de Eik is letterlijker en figuurlijk perfect zowel qua inrichting als ligging. De bossen en weilanden en op loopafstand prima restaurants maken de Jonge Stee tot een absolute aanrader.

Gereisd met partner in december 2018

Warm bad!

Herma & Henny,
    28-12-2018

Inmiddels een aantal keren bij huiskamer hotel Vierhouten gelogeerd waaronder de afgelopen kerstdagen. Hotel Vierhouten is een laagdrempelig hotel waar je een thuis gevoel ervaart op het moment dat je binnen stapt.

Elke keer valt op dat de gastvrijheid en de persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat bij Bas en Valerie.

Bas is een fantastische kok en tovert in zijn keuken de meest heerlijke gerechten op tafel. Valerie is een duizendpoot en weet met haar creatieve inslag elke kerst weer iets te bedenken om ons als gasten te verrassen.

De ongedwongen en gemoedelijke sfeer maakt dat je snel in de relax modus komt. Het is een genot om hier te verblijven en te eten. Daarnaast ligt hotel Vierhouten in een mooie wandel en fiets omgeving kortom genoeg ingrediënten om je te vermaken maar bovenal te genieten. Wij kijken uit naar ons volgende verblijf!

Gereisd met vrienden in december 2018
Vierhouten scoort een 8,6 uit 10, op basis van 673 reviews