Sorteren

Reviews over Vierhouten

Een echte aanrader.

Yves Lelubre
    12-11-2018

We hadden een uitstekend verblijf in een gezellige bungalow midden de rust en de natuur. Alles was aanwezig om er het naar onze zin te hebben. Zeer vriendelijke eigenaars.

We komen terug!

Mooie camping op de Veluwe

Jwf De ruijtee
    29-10-2018

Mooie schone kamping, loop zo de Veluwe op vanaf de camping. Enige min punten vond ik dat er geen toilet papier hangt en deze zelf megezeuld moet worden (vind dit erg jaren 80). En jammer dat de camping voor het merendeel vol staat met seizoen/vaste plaatsen, wat vaak de sfeer niet ten goede komt. Heb dit in oktober niet zo ondervonden omdat er bijna niemand was. En hebben een prima vakantie gehad op samoza. Heb overigens ook op de enquête die wij hebben ingevuld keurig een reactie gehad met antwoorden op de door ons ervaren gebreken, wc papier hangt men niet meer omdat mensen er schijnbaar een bende van maakte. (Hier kan ik me dan ook in vinden). En over de seizoens plaatsen, daar zijn ze mee bezig om dit zoveel mogelijk te scheiden van elkaar.

Ja wij komen terug !

fam. Balk
    20-10-2018

dat je goede kamers hebt, zelfbediening ontbijt ,,het Diner is vaststaant om 18.00 uur voor iedereen .die vol pension heeft gekozen. Bas en Valerie geeft aan de Gasten het Vertrouwen vanwege Zelf te Noteren wat je aan koffie thee /drank met of znd.alcoholisch daar tot je neemt .!

Fantastisch!

Sjaneke den Hertog
    18-10-2018

Het is heerlijk en fantastisch om te verblijven in de chatlets op de heide. Alles is netjes en goed verzorgd. Compleet ingericht en schoon en fris. De ligging is prachtig! Je steekt de weg over en je loopt zo de heide op! Een heerlijke plek om tot rust te komen en genieten van de prachtige natuur. Vriendelijke verhuurders. Ze staan voor je klaar als je vragen hebt en geven goede tips over de omgeving. Ik heb samen met mijn vriendin een heerlijk verblijf gehad.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Petra van Kampen
    16-10-2018

Heerlijke rustige camping met een hele goede bistro erbij. Direct aan de heidevelden en bossen gelegen. Sanitair mooi en netjes. Mooie fietsroutes die bij de camping beginnen.

Vierhouten scoort een 8,3 uit 10, op basis van 671 reviews