Camping Beans Hillsterster

24 reviews over Camping Beans Hill

• 2019
    10P.Zeilemaker02-05-2019

Heerlijk wat een rust!!

Heerlijk rustig en een prachtige omgeving je loopt zo de heide op of het bos in . Gezellig dorp met veel mogelijk heden om te zijn .

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    10Rob en Joke03-08-2018

Hele fijne camping!

Een schitterende camping voor gezinnen met kleine kinderen dan wel voor de ouderen zonder kinderen. Super schoon modern sanitair, vriendelijke beheerders, een nette verzorgde camping. Vanuit de camping allerlei mogelijkheden tot het maken van mooie (fiets) tochten over de Veluwe. In het dorp zelf diverse eet mogelijkheden en ander vermaak.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Bas Leeuwis21-05-2017

Heerlijke camping

Camping Beans-Hill ligt prachtig in de bossen van Vierhouten. Prachtig en schoon sanitair. Heel rustig en kleinschalig voor trekkers. Heel veel restaurants in de omgeving. En geweldig omgeving voor fietsers en wandelaars.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Vega03-10-2016

Heerlijke rustige schone camping

Kleinschalige camping, heerlijk rustig, zeer schoon sanitair, mooie omgeving voor wandelen en fietsen. Gastvrije ontvangst en heel fijn de betegelde plek voor onze camper. Leuke restaurantjes en terrasjes in verhouten. Kortom top !!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Gerrit de Vries27-08-2016

Supercamping

Sta hier nu voor de 2e keer in 3 dagen en vind het een geweldige plek voor fiets trekkers zoals ik. Het verschil wat jullie maken t.o.v. al die andere campings in de directe omgeving is de persoonlijke behandeling die heel authentiek aanvoelt. Kreeg bij beide bezoeken een glas koude frisdrank en op de 2e keer zelfs een parasol, een stoel en een tafel. Dit heb ik nog nooit meegemaakt op al mijn fietsreizen daarom staan jullie voor mij op nummer 1 in Europa. Overigens is het sanitair ook first class.

Alleen gereisd in augustus 2016

• 10Ton van Zanten06-09-2015

Nette camping

Een leuke nette en schone camping met goede sanitaire voorzieningen en een leuk veld voor tijdelijke en vaste kampeerders met tent of caravan of camper.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Marjon25-05-2015

Fijne camping.

Fijne camping met goed en schoon sanitair. Gastvrije eigenaren. We komen vast terug.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Harry13-08-2014

Geweldig.

We hebben 2 keer een lang weekend op deze camping doorgebracht en dat is ons erg goed bevallen. De eigenaar en zijn vrouw zijn heel vriendelijk en gastvrij en komen ook even gezellig een praatje maken en ze geven je ook allerlei informatie over fiets routes enz. Het sanitair op de camping is bijzonder netjes en word regelmatig schoon gemaakt. Er is een krantje te koop en er is een prima wifi verbinding ( tegen betaling ). De camping is erg rustig en heeft mooie grote plaatsen met allemaal een stenen terras zodat het nooit modderig word. De ligging is geweldig, je fietst zo de heide op en de bossen in. De fietsknooppunten beginnen achter de camping. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Het zegt voldoende dat we nu 2 keer hier een weekend hebben geboekt en zullen dit in de toekomst vast vaker doen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Familie van der Wijst01-06-2013

Heerlijke, en in mooi gebied gelegen camping..

Vanaf het jaar 2007 staan we op deze hele mooie, fijne en schone camping. We gaan er weer naar toe, zoals eerder gezegd, uitstekende (fiets, wandel)omgeving, perfect schoon sanitair, hele vriendelijke, gezellige eigenaren en een mooi aangelegd kampeerveldje. Een aanrader voor mensen die van rust houden. Kortom, we hopen dat we op deze camping nog vele jaren mogen genieten.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Wittegeit21-05-2013

Super camping op een prachtige plek

Voor iedereen die van rust houdt en niet op zoek is naar het superstrakke campingregime is dit de mooist denkbare plek. De camping is gezellig en knus en prachtig gelegen. Vanaf de camping loop je zo het natuurgebied in en het is een paradijs voor fietsers en wandelaars. Het dorp ligt op loopafstand en daar vind je een kleine supermarkt en diverse goede eetgelegenheden. De plaatsen op de camping zijn ruim en voorzien van een mooi aangelegd tegelplateau waardoor je altijd een goede ondergrond hebt voor een voortent of luifel. Het sanitair is ruim voldoende aanwezig, in perfecte staat en wordt dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Ook fijn dat het sanitairgebouw verwarmd is bij kouder weer. Over de eigenaren niets dan lof: supervriendelijke en gezellige mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken en niet moeilijk doen. Absoluut een aanrader, wij gaan hier zeker terug komen!

Gereisd met partner in mei 2013

2 tips over Camping Beans Hill

• gerrydoest, 05-05-2012

Neem de fietsen mee en wandelschoenen.

• Marjon, 25-05-2015

De wandelroute door het Vierhouterbos zeker aan te bevelen. Start bij dorpshuis Vierhouten, volg paarse driehoekjes.

0 vragen over Camping Beans Hill

• Aantal campingplaatsen50 tot 200