Géén boekingskosten

Camping De Helfterkamp

NederlandGelderlandVaassen

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Helfterkamp voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 207 reviews

Meer camping info

211 Reviews over De Helfterkamp

• 10Maurice07-05-2022

Wat een feest!

Tsjonge, wat een goede camping. Wij hebben daar deze week met een tourcaravan gestaan. Natuurlijk was het weer geweldig, maar ook de rest was prima! Mooie velden, ultra-schoon sanitair, aardig en behulpzaam personeel, gezellige sfeer op de camping, veel te wandelen en te bezoeken in de nabijheid. Wij gaan hier terugkomen!!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Jenny24-08-2021

Fantastisch, superschoon, gastvrije groene camping

Geweldige camping. Een heel gastvrij team onder leiding van Bart en Kirsten. Loop je tegen een probleem aan wordt er meteen meegedacht en zo snel mogelijk opgelost. Geweldig animatie-team bestaande uit Ilse en Kyra, die er elke dag wat van maken, mooi of slecht weer, dat maakt ze niet uit. Het sanitair is brandschoon en wordt zeer goed onderhouden. Wij komen nu al 3 jaar met onze 3 kids (13, 11 en 9) op deze camping en ook na de vakantie van dit jaar willen de kids toch volgend jaar weer terug. Ook dit jaar voelde het weer als thuiskomen en vlogen de weken voorbij.

• 8Linda23-08-2021

Zeker een aanrader

Wij vonden het hele mooie camping, mooie locatie en super schoon. Alleen word er wel echt goed gekeken of je niet je kleedje iets buiten de grindbak uit komt. Want dat mag absoluut niet. Bij 1 plek op het veldje was het gras een beetje gelig en begon de tuinman om de haringen heen te spitten en denk nieuw gras te zaaien. Verder moet je voor warm water betalen en gaat de teller behoorlijk snel als je onder de douche staat, de tempratuur is slecht te regelen maar het was schoon, de wasmachine staat voor 2 weken volgeboekt en je betaald nog extra voor de energie als je weg gaat. Maar verder hadden ze leuk speelveldjes en hebben wij ons prima vermaakt en zijn ze erg aardig. Het animatieteam was leuk maar soms ingewikkeld voor kinderen. Misschien dat er meer controle bij de dieren komt. Belangrijker dan het gele gras. Kinderen liepen met de kippen en de geiten te slepen op de arm en gooiden ze in de waterbak enzovoort.

• 10Mieke10-08-2021

Fantastische camping

Wat een geweldige camping! De sfeer is erg prettig en gemoedelijk. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren en personeel. Het sanitair is brandschoon en het terrein perfect onderhouden. Erg ruime plekken. Onze kinderen vinden het er fantastisch. Ze vermaken zich in de speeltuinen, in de schuur, bij de waterpomp en de beek. Leuke animatie. Geregeld staat er een hele goede viskraam bij de receptie. Ligging is prachtig en geweldig als uitvalsbasis voor uitstapjes en fietstochten over de Veluwe en door het Kroondomein. Vaassen is een leuk dorp en je kunt er heerlijke ijsjes kopen.

• 8Berdien10-08-2021

Prachtige omgeving, camping kan wel beter

Verzorgde camping, met verschillende speelmogelijkheden in een fantastische omgeving. Op de camping veel rumoer, zeker op de veldjes rondom het plein geniet je tot 's avonds laat mee van activiteiten, de campingpiano en langsrijdende auto's. Personeel is beleefd, maar ook niet meer dan dat. Zo wordt zonder waarschuwing in onverantwoord hoog tempo het veld gemaaid terwijl er kleine kinderen lopen. Sanitair is netjes, maar douches zijn lastig op een goede temperatuur te krijgen terwijl je er wel voor betalen moet. De plaatsen zijn ruim en comfortabel met kraan. Jammer dat er grind ligt, dat is voor tenten niet prettig. Kortom, gewoon prima camping maar waarom ze al jaren de camping van het jaar zijn van de ANWB snap ik niet, er valt nog heel wat te verbeteren.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Emile Bruisten10-08-2021

Veel mooier kan bijna niet

Onlangs met caravan 13 nachten op de Helfterkamp verbleven. Met ruime camping ervaringen in binnen en buitenland mogen we stellen dat we dit niet eerder tegen gekomen zijn. Prachtige omgeving en uiteraard enorm veel wandel en fiets mogelijkheden op de Veluwe. De camping is goed onderhouden en vrij gekomen standplaatsen worden dagelijks op niet storende wijze verzorgd. Het ruim voldoende aanwezige sanitair is uiterst schoon, daarom een dikke pluim voor "de Poetsploeg". Eigenaren en personeel doen hun uiterste best en zijn erg vriendelijk naar hun gasten. Campingregels worden volgens het "wij doen niet moeilijk" principe toegepast. Het verhuur van vlonders en fietsen tegen een acceptabel tarief is zeker een pluspunt. Tenslotte is de prijs ook nog zeer acceptabel. De uitslagen van de ANWB verkiezingen van 2019 (Mooiste groene camping) en van 2020 en 2021 (Mooiste charmecamping) zijn zeker geen vergissingen geweest.

• 7Piet27-07-2021

Rustige mooie camping

Mooie camping, echter een groot nadeel is dat bij elke regenbui het water de voortent in liep. Steeds alles nat op de grond en voor de tent was het 1 drassige bende. Gaatjes kleed onder de luifel mag niet, waardoor het 1 modderzooi werd. Verder moet je met douchen en afwassen voor warm water betalen en betaal je om meer ampere te ‘kunnen’ gebruiken en betaal je de stroom die je gebruikt. Niet erg, maar bij het reserveren ontbrak deze informatie.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Schilder05-07-2021

Was weer super fijn

Heb weer heerlijke genoten van de afgelopen periode op deze camping, en in de omgeving zijn heel veel leuke dingen te doen en te bezichtigen zelfs met minder weer

• 10fam. de Wit24-10-2020

We hebben het onwijs naar ons zin gehad!

We hebben het onwijs naar ons zin gehad. Onze twee meiden (5 en 3 jaar) hebben zich prima vermaakt. Met uitzicht op het speeltoestel, hebben wij heerlijk samen in de zon kunnen zitten bij onze stacaravan. Het animatieteam waren 2 leuke meiden. Er waren (ivm Corona) wat onduidelijkheden bij aankomst over de aankomsttijd. Dit werd supernetjes opgelost en we kregen zelfs een flesje bubbels ter excuses! Volgend jaar weer!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Anja03-10-2020

Warm, sfeervol en relaxed

Het is als thuiskomen, het verblijf op de Helfterkamp. Vertrouwd, altijd goed. Gezellige sfeer maar toch rustig en relaxed. Goede, schone voorzieningen en veel groen,

Camping De Helfterkamp info

Camping-informatie