Camping De Helfterkamp

193 reviews over Camping De Helfterkamp

• 2019
    10Thea Steffens17-10-2019

Wij komen terug!

Fijne camping, prettig sanitair en heel vriendelijk personeel, dat er graag alles aan doet om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. wij waren hier met ons campertje nadat we reeds vele nachten op voornamelijk camperplaatsen stonden, we hebben hier onze vakantie op een hele fijne manier afgesloten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10D.Maasland01-09-2019

Fantastisch, er is geen betere camping

Camping de Helfterkamp is echt een aanrader, wij zijn er nu voor de 3 e keer naar terug gegaan. Prachtige camping, wordt heel goed onderhouden. De caravan staat altijd stabiel, en waar de tent komt ligt fijn aangeharkt grind. De sanitaire voorzieningen zijn altijd super schoon, en het personeel is altijd vriendelijk en vrolijk. Ook op 10 min. Fietsen voldoende winkels en supermarkten aanwezig ideaal. Wij kunnen deze camping dan ook iedereen aan bevelen. Gr.Fam. Maasland

• 10Fam Lootsma30-08-2019

Heerlijk echt vakantie.

Echte groene camping ondanks deze hete zomer is het gras GROEN ! Fijne plaatsen op schone ondervloer,tevens vlonders te huren voor onder je voortent. E.v t. hulp bij aankomst. Rustig,kindvriendelijk,gezellig,goed sanitair schoon!,veel fietsmogelijkheden,kortom zorgeloos. Geen zwembad aanwezig,wel voetbalveld en speeltoestellen. Vakantie voor gezinnen met kleine kinderen zeer geschikt. Fijne en vriendelijke eigenaars .

• 10Jan26-08-2019

Geweldige en goed georganiseerde camping

Geweldige en goed georganiseerde camping met schoon sanitair en prachtige kampeervelden. De eigenaren en het personeel doen er alles aan om het u naar de zin te maken.

• 9jan10-08-2019

wij komen hier hier weer

het is een fijne camping met ruime mooie groene gras veld fijne en behulpzame personeel je kunt er heerlijk brood bestellen goeie en nette schone saniter leuke omgeving om te fietsen en een goeie animatie team voor de kinderen

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Anna08-08-2019

een hele fijne vakantie!

Wij hebben 2 weken in stacaravan nr 7 vakantie gevierd. Een hele fijne caravan waar alles aanwezig is. Goed bed! overal hakjes op spullen op te hangen, veel opberg ruimte, fijn afdak en een schuur voor de fietsen + kinderwagen. een kraan achter het schuurtje (was erg handig met de warme dagen). pleintje met caravans was erg ruim, kinderen konden in de speeltuin gaan spelen en wij konden de kinderen goed in de gaten houden vanuit de caravan. kinderen hebben zich super vermaakt. het is veel te doen op de camping en in de omgeving. mensen (eigenaars en de gasten) zijn erg vriendelijk.

Wij raden iedereen deze camping aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Esther Heuvel06-08-2019

Gastvrij ontvangst, nog nooit eerder zo'n warm welkom op een camping meegemaakt. Iedereen is buitengewoon behulpzaam, aardig en attent. Superschoon sanitair. En meer dan voldoende sanitair, camping zat vrijwel vol, maar niet één keer hoeven wachten. Heel rustig wakker worden, geen overlast, respect voor de ander is hier gewoon. Ook de aandacht om bewust om te gaan met water, stroom en afval werkt erg motiverend. Terrein ziet er keurig uit. Wij kunnen geen enkel punt bedenken wat minder goed is.

• 10Fam. Holterman05-08-2019

topcamping, aanrader

ruim 2 weken op deze camping geweest. Hier is het kamperen zoals het hoort te zijn. de eigenaren en medewerkers doen hun werk met passie. Gastvrij, behulpzaam, vriendelijk, schoon. Het sanitair is top! Prachtige uitvalbasis voor mooie fiets- of wandeltochten over de Veluwe. Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Wagenaar29-07-2019

Cam ping van het jaar 2019, Dik verdiend, Super!

Fantastisch. Waar voor je geld. Wij hebben gekampeerd met tent. Kwamen aan en werden naar de plek gewezen. Zet eerst de tent maar op dan komt u later maar inchecken....zeer behulpzaam en klantvriendelijk personeel. Willen je overal bij helpen. Wordt genoeg georganiseerd voor jong en oud. Zo genoten dat wij na 4 dagen besloten hadden te reser6voor volgend jaar. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Jan Jonker19-07-2019

uitmuntend

Prima camping voor ouderen in het voorseizoen. Prachtige omgeving. Veel mogelijkheden voor bezienswaardigheden (musea en leuke dorpen en stadjes). Apeldoorn in de buurt (ook bereikbaar met openbaar vervoer). Paradijs voor fietsers en/of wandelaars. Aantrekkelijk geprijsd.

Gereisd met partner in juni 2019

7 tips over Camping De Helfterkamp

• wagt, 12-04-2012

Fietsen meenemen! Kapadokya, Turks/Italiaans restaurant in Vaassen: heerlijk eten.

• Sidney, 29-08-2013

Vaassen is een gezellige gemeente met grote supermarkten. Lekkere ijssalon.

• Fam de Vroom, 07-05-2014

Het kasteel is op loopafstand. De plaatsen Zutphen en Elburg zijn zeker de moeite van bezichtigen waard.

1 vraag over Camping De Helfterkamp

• kim, 18-03-2016

wifi

is er wifi op de kampeerplaatsen en zo ja werkt dit een beetje?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig