Camping De Helfterkamp **

9,3

Weer vandaag5°-5°

154 reviews over Camping De Helfterkamp in het Nederlands

W van Beek, 29-1-2018

Geweldig mooi goed verzorgde schone camping

Absoluut de moeite waard

Hoort 100% in de top 10

Meerdere jaren hier geweest in voor en naseizoen...

Een thuiskomer

Mary Rentenaar, 9-12-2017

Heerlijke ruime plekken, een warm welkom, super sanitair én gezellige gasten 😇

Rien Mellaard, 9-12-2017

Een heel mooie camping met prachtig en superschoon sanitair, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig gelegen bij de koninklijke houtvesterijen. Heerlijk om te fietsen en te wandelen.

Zeker een plek om nog eens weer naar toe te gaan.

Henk en Thea Steffens, 29-10-2017

Hier is alles in balans! Mooie plaatsen, geweldige omgeving, zeer vriendelijke mensen, verwarmd sanitair. En veel leuke dieren waar heel goed voor wordt gezorgd.

Uitstekend !...wat wil je nog meer?

Kees en anthoinette Boon, 25-10-2017

We hebben niets meer toe te voegen aan de al geschreven reviews! Het is allemaal prima in orde. Een KGC camping waardig!! Ga zo door a.u.b. en jullie maken het vele, vele gasten, groot en klein, naar hun zin.

Een enkel verbeterpunt: a. de drempels die liggen op het verharde gedeelte van de "oprijlaan" mogen wat ons betreft wat beter gemarkeerd worden d.m.v. witte wegenverf en b. 's avonds is het erg donker bij de toegang tot de velden Ezel en Haan. Tip: breng wat energiezuinige verlichting aan bij de hoeken van het veld naast plaats 143 en 127.

We hebben genoten! met dank, Kees en Anthoinette Boon

heerlijk gehad.

marrie de boer, 25-9-2017

we hebben weer heerlijke twee weken gehad op de helfterkamp,alles zo als altijd weer tot in de puntjes verzorgt,en lekker warm in het toilet gebouw dat is echt fijn vooral in deze periode en altijd super schoon dank je wel team van de hefterkamp dank je wel Bart en Kirsten voor de gast vrijheid lieve groetjes en zeker tot een volgende keer.Ruud en Marrie de Boer.

Prima camping

Visser, 12-9-2017

De Helfterkamp is een prima camping. De medewerkers zijn erg aardig, gastvrij en behulpzaam. Ruime, goed onderhouden plaatsen. Schoon sanitair.

De camping is rustig gelegen en biedt veel mogelijkheden om in de omgeving te fietsen en wandelen.

Camping voor jonge gezinnen en 50-plussers.

Helemaal TOP!

A. Aarnoutse, 7-9-2017

We gaan heel vaak een korte periode op stap met onze camper. Bijna altijd zoeken we een camping op waar we nooit eerder hebben gestaan. Maar op De Helfterkamp komen we zeker terug!

Alles op deze camping is top: de uitstraling van de camping, het gezellige en uitstekend onderhouden terrein, het schone sanitair (verwarmd in periodes dat dat aangenaam is), de omgeving (een eldorado voor wandelaars en fietsers), de wifi, de volmaakt stille nachten, het nabijgelegen dorp met een prettig winkelaanbod, de service van de medewerkers (voorbeeldje: nooit eerder kon ik mijn favoriete broodsoort vikorn en roombroodjes bestellen, maar op De Helfterkamp kan dat wél).

Op deze charme-camping komen we zéker terug!

Super !!!!

André scholtens, 4-8-2017

Een prachtige schone camping aan de rand van de veluwe, super aardige beheerders, belachelijk schoon sanitair...heel kind en volwassenen vriendelijk !

Prima camping aardige en behulpzame eigenaren en personeel er is hier plaats voor de jongere zowel als de oudere kampeerder. Veel mogelijkheden in de omgeving voor wandelen, fietsen, bekijken van de bezienswaardigheden in de omgeving, de natuur, dorpjes en steden. Leeftijd gerelateerde animatie in het hoogseizoen voor kinderen tot 12 jaar waar druk gebruik van wordt gemaakt. Er is geen zwembad op de camping maar op minder dan 5 minuten fietsen is er een fantastisch zwembad in het dorp Vaassen. Zeker ook voor in het voor- en naseizoen is deze camping een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Helfterkamp in Vaassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Helfterkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Helfterkamp scoort een 9.25 uit 10 op basis van 154 reviews.