Camping De Helfterkamp

Meer camping info

201 reviews over Camping De Helfterkamp

• 10Kor Wiersema08-08-2020

Geweldig.

We hebben wederom vier week genoten op de Helfterkamp. Alles ziet er super mooi en verzorgt uit. Sanitaire voorzieningen ook in Corona tijd waren er voldoende en zeer schoon. In d regio kun je mooi fietsen of wandelen, zowel in het bos richting Elspeet als in de kroondomeinen. Ook een fietstocht langs de IJssel is zeer de moeite waard. Super, volgend jaar maar weer naar de Helfterkamp.

• 10Pieter van der Eijken08-08-2020

Topcamping, voor jong en oud !!!

Wij hebben een super vakantie gehad op Camping de Helfterkamp. Deze camping is geschikt voor jong en oud. Er is een duidelijk onderscheid tussen de veldjes voor gezinnen met kinderen en de veldjes voor ouderen. Bij de camping is ook een stuk bos waar kinderen eindeloos kunnen spelen. In verband met Corona waren de regels duidelijk en goed uitvoerbaar. Was absoluut geen belemmering. Sanitair en andere faciliteiten waren super schoon. Medewerkers en eigenaar zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving kun je genieten van natuur en cultuur.

• 9Wiebe08-08-2020

Top Team!

TOP Organisatie/eigenaar. Melding bij eigenaar(Bart) over een vrouw die symptonen had van uitval en dat de ambulance was gebeld. Eigenaar vroeg welke plek en bedacht zich geen moment en nam direct actie. Personeel op terreinwagentjes werden ingeschakeld om ambulance op te vangen en naar werkplek te brengen. Plekken op camping werden afgezet. En eigenaar liep onmiddellijk met EHBO & reanimatiekoffer naar het incident! Later werd caravan door personeel op een tijdelijke plek gezet en koelkast leeggehaald. Broodjes voor de partner werden voor de volgende ochtend geregeld. Zeer veel bewondering voor de adequate en snelle actie die Bart voor zijn rekening nam. M.a.w. je mag je als (senior)gast erg veilig voelen op deze prachtige camping. Onze complimenten aan het personeel van de Helftercamp!

• 7Staat v/h sanitair

• 10Annelies07-08-2020

Een terechte topper!!!

Een schitterende camping, prachtig verzorgd terrein zowel het groen als de prachtige bloembakken. Zeer vriendelijk team van medewerkers, een warm gezin Bart, Kirsten, kids en Flo. Ruime plekken, schoon sanitair, aandacht voor corona naleving. Een plek waar we ons op ons gemak voelen en steeds met plezier terugkomen. Chapeau!!!

• 9Staat v/h sanitair

• 10John Kraneveld27-07-2020

Geweldig

Geweldig vanwege: Gastvrij, behulpzaam en super vriendelijke eigenaars en personeel.Er hangt een zeer ongedwongen en prettige sfeer op de camping. Velden zijn ruim van opzet en de staanplaatsen zijn perfect. Sanitair is zeer zuiver. De omgeving is schitterend om te fietsen, wandelen of om met de auto er op uit te gaan. Wij komen zeker terug.

• 10Fam. Veldkamp11-07-2020

Een fantastisch camping, prachtig aangelegd.

De kampeervelden zijn prachtig aangelegd en worden zeer goed onderhouden. Ook despeelgelegenheden, toestellen, kinderboerderij en aansluitend bos zijn bijzonder. Het personeel allemaal even vriendelijk. Samen met een mooie omgeving waar van alles te doen is voor ons een reden om terug te komen en anderen deze camping aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Rinske28-06-2020

Top verblijf

Fantastische tijd gehad, kindvriendelijk. Sanitair schoon en voldoende ook in Corona tijd

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Henk27-06-2020

voor herhaling vatbaar

Bij aankomst zie je in één oogopslag dat dit een verzorgd en goed onderhouden camping is. Zeer vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kampeervelden en -plaatsen. Veel fiets- en wandelmogelijkheden in directe omgeving. Voor ons zeker een camping om nog eens te bezoeken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Thea Steffens17-10-2019

Wij komen terug!

Fijne camping, prettig sanitair en heel vriendelijk personeel, dat er graag alles aan doet om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. wij waren hier met ons campertje nadat we reeds vele nachten op voornamelijk camperplaatsen stonden, we hebben hier onze vakantie op een hele fijne manier afgesloten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10D.Maasland01-09-2019

Fantastisch, er is geen betere camping

Camping de Helfterkamp is echt een aanrader, wij zijn er nu voor de 3 e keer naar terug gegaan. Prachtige camping, wordt heel goed onderhouden. De caravan staat altijd stabiel, en waar de tent komt ligt fijn aangeharkt grind. De sanitaire voorzieningen zijn altijd super schoon, en het personeel is altijd vriendelijk en vrolijk. Ook op 10 min. Fietsen voldoende winkels en supermarkten aanwezig ideaal. Wij kunnen deze camping dan ook iedereen aan bevelen. Gr.Fam. Maasland

Gereisd met partner in augustus 2019

Camping De Helfterkamp info