Camping De Helfterkamp

• Matig / voldoende: 5 - 7

Fantastische camping

Familie Bosman
17-7-2018

Geweldige camping met zeer vriendelijk personeel, zeer schone douches en toiletten en leuke speeltoestellen en animatie voor de kleinere kinderen.

Verder kunnen ze hier een heerlijke cappuccino maken voor een koffie liefhebber zoals ik.

De camping ligt vlak bij het dorp Vaassen, makkelijk aan te fietsen, waar je even lekker kan winkelen.

Verder ligt het vlakbij zwembad de Koekkoek wat ook erg leuk is voor kleine kinderen door de buitenspeelplaats met spray toestellen.

Willem bolwijn
12-7-2018

Het is een zeer vriendelijke camping. De gastheer en gast vrouw zijn uiterst vriendelijk en het personeel zeer behulpzaam. Het is een prachtige schone camping. Het is een groene camping.

Het toiletgebouw wordt dagelijks gereinigd en s morgens en s avond gaat de gastheer er ook nogmaals langs.

Wat een heerlijke camping om bij te komen en te genieten.

Vooral met dit prachtige weer van de afgelopen weken

Schoon sanitair ,vriendelijk personeel dat heel mee dekend en behulpzaam is

Leuke uitstapjes mogelijk zo wel met auto openbaarvervoer als met de fiets of te bereiken in de omgeving,

mooie wandel en fiets mogelijkheden ook voor mindervalide mensen met een fiets.

Zelfs voor de honden is er verkoeling te vinden in beekjes of slootjes.

Volgend jaar gaan we er zeker weer heen

Perfect

H.klinkhamer
    2-7-2018

Prachtige goedverzorgde camping. Vriendelijk personeel. Schone toiletten,enz. Een aanrader.

Onwijs mooie en prettige camping!

Fam Roos
    22-6-2018

Geweldige camping om tot Rust te komen en te genieten van de gemoedelijke sfeer op de camping.

De medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam en meedenkend.

Vaassen is op loopafstand te bereiken door het bos en fietsen kun je hier ook volop!

Het sanitair is brandschoon en wordt zeer goed bijgehouden en de beheerder en zijn Vrouw zijn zeer vriendelijk en alles gaat ongedwongen en telex.

Wij komen volgend jaar terug en hebben al geboekt.

Voor herhaling vatbaar!

Rob
    23-4-2018

Vaassen is een leuke plaats, de omgeving van de Veluwe maakt het nog mooier, maar een verblijf op de camping Helfterkamp maakt het perfect! Bijzonder nette camping, goed georganiseerd en alles is schoon, het verwarmde sanitair is perfect en de mensen diecer werken doen het met liefde en plezier. Je voelt je gelijk welkom en bijzonder en dat is fijn als je een weekje gaat kamperen. Perfecte omgeving om te fietsen en in de nabijheid zijn er allerlei soorten winkels en restaurantjes. Wat wil je nog meer? Een 10 geven doe ik niet zo snel want het lijkt er dan op dat ik er me snel van af wil maken..... in dit geval verdienen de mensen van camping Helfterkamp een dikke vette TIEN. We komen snel weer een weekje bij jullie bijtanken.

Super

Carlijn
    9-4-2018

Prachtige camping, alles schoon en netjes. Eigenaars en personeel zeer vriendelijk. Sanitair en huuraccommodaties tip top in orde. Perfecte ligging; aan de rand van de Veluwe en nabij Apeldoorn.

Al met al een super weekend gehad.

Rienstra U.
    2-4-2018

Camping ligt op een prachtige plaats, dicht bij het dorp Vaassen. In de bossen vlakbij een mooi kasteel.

W van Beek
    29-1-2018

Geweldig mooi goed verzorgde schone camping

Absoluut de moeite waard

Hoort 100% in de top 10

Meerdere jaren hier geweest in voor en naseizoen...

Een thuiskomer

Mary Rentenaar
    9-12-2017

Heerlijke ruime plekken, een warm welkom, super sanitair én gezellige gasten 😇

We hebben een aantal aanbieders voor De Helfterkamp voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Helfterkamp in Vaassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Helfterkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Helfterkamp scoort een 9.29 uit 10 op basis van 162 reviews.