9,4

177 reviews over Camping De Helfterkamp in het Nederlands

Fantastische camping , perfecte service

R.Dieleman,
14-10-2018

Prachtig gelegen camping met kraakhelder sanitair en goede service. Veel fietsmogelijkheden en uitstapjes naar o.a. Deventer , Elburg , Hattem enzovoorts

Fantanstisch.

Mevr Ria van Mourik,
8-10-2018

Zeer verzorgde camping. Erg schoon sanitair. Fantastisch vriendelijk en behulpzaam echtpaar ook het receptie personeel. En een mooie omgeving op de Veluwe. En een mooie kinderboerderij.

Gereisd met partner in september 2018

Anita,
5-10-2018

Nergens iets op aan te merken. Alles is prima. De eigenaar en zijn personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie veldjes en alles ziet er goed onderhouden uit. Een mooie uitvalsbasis voor vele wandelingen en prachtige fietstochten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Super camping. Volgend jaar weer!

Sylvia,
31-8-2018

Wij roepen al 4 jaar: wij gaan opzoek naar een andere camping. Er is nog zoveel meer dan 'de Helfterkamp' . Alleen wat wij tot op heden zijn tegen gekomen kan hier niet aan tippen. Het is gewoon thuiskomen voor ons. Gezellige mensen, grote kampeerplekken, bos, beekje, bokje, kipje. Schoon verwarmd met muziek toiletgebouwen. Familiedouches, invalidendouche. Bezig met het onderhouden van het gras. Behulpzame gastheer en gasten op het veld. Veel fiets mogelijkheden in de omgeving. Herten, zwijnenspotten in de schemer. Wil je een avond niet koken, plaatselijke pizzaboer etc komt het brengen anders weten ze bij de receptie wel een lekker adres.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Uitstekende camping met prettige sfeer.

Jan,
23-8-2018

Prima camping. Er zijn velden die geschikt zijn voor kinderen (schommel en zandbak bv) en velden die geschikt zijn voor gasten zonder kinderen. Perfect verdeeld. Heerlijk rustige camping en prachtig gelegen langs een fietsknooppunten route. Hier kun je eindeloos mooie fietstochten maken. Modern en schoon sanitair. De velden dichtbij de receptie ervaren waarschijnlijk (een paar keer per dag) wat meer geluidshinder van het animatieteam.

Nooit meer

Koos,
22-8-2018

Een enorm mooie camping maar wat een vreselijk animatieteam, lopen popiejopie te doen dat ze bij de eigenaren eten etc. Een keer en nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

D Kuipers,
18-8-2018

Fantastische camping. Ruime plekken, prachtig groen, vriendelijke mensen. In het seizoen leuke animatie, verder den leuke speelbeek en kinderboerderij. ‘s Morgens heerlijke broodjes van de plaatselijke bakker. Geen restaurant, maar wel lekkere koffie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig! volgend jaar komen we graag terug!

Andries van der Veen,
11-8-2018

Zeer nette camping. Super vriendelijke eigenaar en personeel. Alles tip top voor elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super camping, personeel, en superschoon sanitair!

H ter S uit H,
11-8-2018

Het is een super nette schone camping met zeer gezellige eigenaars en personeel. Zeker een aanrader...grote plaatsen...je voelt je er direct thuis..een grote pluim!!

Klein paradijs.

H.J.P. Smits,
10-8-2018

Een mooie nette en schone camping. Goed verzorgd en schoon kampeerterrein. Een leuk recreatieteam voor de jeugd en personeel is vriendelijk, behulpzaam en staan voor je klaar als het moet. Ondanks het werk wat ze verzetten gaat alles met een lach en komen ze relaxed over en is het prettig daarmee om te gaan. Toiletten/douches zijn er erg netjes schoon (waarvoor hulde aan de schoonmakers). Echt een hele leuke gezellige rustige camping voor jonge gezinnen en oudere kampeerders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Helfterkamp in Vaassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Helfterkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.