Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharelsterstersterster

8.1Fantastisch

Nederland, Gelderland, Ugchelen

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Slapen op een heerlijk bed bij Van der Valk Apeldoorn - Cantharel. ‘s Ochtends word je rustig wakker onder het genot van een goed ontbijt, waarna je nog even bij kunt komen in de sauna. Het eten is hier van goede kwaliteit, maar het buffet is weinig gevarieerd. Tip: huur een fiets om de omgeving te verkennen en ga fietsen op de Veluwe.

1352 reviews over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

• 2019
    8Rianne30-12-2019

Super

Heerlijk verblijf in prachtige kamer. Standaardkamer, maar erg luxe/modern. Met 2 volwassenen, 2 kids. Prachtig zwembad (welness) . Goed gegeten in het restaurant. Leuk met roofvogelshow (daarna mogen de kids een uiltje vasthouden) Minpunt na ontvangst s middags geen fijne plek te vinden om even gezellig drankje te doen. Zelf service afrekenen bij receptie. Bar gaat pas 5 uur open.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Silvia29-12-2019

Geweldig!!

Een geweldig hotel met heerlijk eten, gezellige en mooie inrichting. Een gezellige bar. Een prachtig zwembad met sauna, Turks stoombad en bubbelbad. Al met al geweldig!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Bob janse20-10-2019

De Bekering

“Appelmoes met kers, schnitzels uit een doos, rommelige bediening en matige hotels met slechte matrassen” dat beeld van vele jaren geleden hadden onze Haagse vrienden over van der Valk hotels en restaurants die we meegenomen hebben naar uw fijne Hotel De Cantharel.

Het warme hartelijke welkom bij de receptie met bubbels, was de eerste positieve indruk die Rinske en Frits kregen. “Wat een fantastisch grote kamer (65 en 67) hebben we, met een heerlijke regendouche en fijn groot bad” .

Nog meer verbazing over het feit dat ik, na een matige nachtrust de eerste nacht op een erg zacht matras, een uitstekend nieuw matras kreeg. Het prachtige onderhouden hotelterrein, is als een oase ervaren.

Kevin en Robin zijn ware gastheren tijdens het culinaire hoogstandje van dit bezoek: het wilddiner in de tent. Dat ook nog een vos ons kwam verrassen is voor ons stadsmensen helemaal een bijzonderheid!! Wat een enthousiasme toont Robin over de natuur,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Jo06-09-2019

Mooie camping, mooie ligging.

Op zich een mooie camping en mooie ligging voor uitstapjes. Elke morgen lekker vers brood. Lidl nog geen 10 minuutjes met de auto. Douches zijn echt een ramp. Bloedheet water en dan weer steenkoud of je staat onder een dun klein straaltje. Maar dat is meer geschreven hier. Over pubers veel geklaag maar ben ik het niet mee eens. Waren verschillende groepen die leuk met elkaar omgingen en was weinig overlast. Pubers hebben ook vakantie. Er is gewoon te weinig voor ze te doen, moeten ze echt veranderen. Ideale camping voor jongere kinderen. Animatie deed veel leuke dingen helaas bijna niets voor volwassenen of pubers. Het is geen rustige camping, veel gillende kinderen. Zwembad is schoon wel iets te klein voor de camping en ligbedjes te weinig. Badmeester deed zeker wel zijn best en was altijd aanwezig. Al met al een leuke camping maar geen tweede keer voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie de Vries25-07-2019

fantastisch hotel waar je helemaal tot rust komt.

Het hotel grenst aan park de Hoge Veluwe. Ideaal voor een fietsvakantie. Het hotel maakt een huiselijke indruk en ziet er gemoedelijk uit. Het personeel is diervriendelijk en het eten is lekker met goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij waren er drie dagen, maar gaan zeker nog een keer langer terug

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Geertje20-07-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi gelegen hotel. Aan bosrand gelegen, startpunt van vele wandelingen. Er zijn huurfietsen waarmee je mooie tochten kan maken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Glas07-07-2019

Ligging prachtig. personeel, eten,service matig

We hebben al veel vd valk hotels bezocht maar deze viel ons erg tegen. Het personeel erg onvriendelijk zowel bij receptie als in het restaurant. Je krijgt nauwelijks kans om te bestellen omdat ze je niet zien ,uiteindelijk tot 2 x toe koude koffie en achteraf ook nog teveel betaald. De wrlkomsrvoucher werd zonder een woord van onze tafel gehaald en was uiteindelijk niet verrekend ( 4 consumpties) . Ook bij in en uitchecken was het personeel bijzonder lomp en onvriendelijk. Bij het ontbijt word je niet begroet, moet je zelf op zoek naar een kinderstoel en worden geen borden opgehaald,ook het eten was veel minder goed dan bij andere " valks" Ik begrijp niet dat dit zo kan in een hotel. We hoorden ook anderen dezelfde ervaring delen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Cynthia van Raavens02-07-2019

Fantastisch, luxe, voor herhaling vatbaar

Wat een prachtige plek en luxe. Ik had een kamer geboekt met een hondje. Alles stond al klaar en heerlijk op bg met een eigen terras. Koffie en thee gratis bij de receptie, Lekker buiten op terras. Prachtige wandelomgeving. Vriendelijke en meedenkend personeel. Ik ga snel weer.

Alleen gereisd in mei 2019

• 9Monique van Baalen01-06-2019

Schitterende omgeving. Nette kamers.

Ik had het 4 daags Voorjaararr. o.b.v. een standaard kamer. Ik vroeg om een balkon en kreeg zelfs een privébalkon. De kamer was groot, netjes, mooi met heel veel kastruimte. Voor mij alleen was de badkamer groot genoeg, maar als mijn man was meegegaan dan was het bad te smal geweest. Het matras slaapt heerlijk. Ook in de comfort kamer. Ik had er nl. een 4e nacht bijgeboekt. Omdat het hotel vol zat en er een annulering op een comfort kamer kwam, nam ik deze. Dit is een gerenoveerde kamer. (de standaardkamers volgen nog heb ik gehoord). Het bad in de kamer gaf me het gevoel van een Suite. Deze en de grote regendouche hadden wel voor mijn man geschikt geweest. Maar daarom heet deze comfort en geen standaard kamer. Het buffet (19.30) en de keuze van het 3-gangen arr.diner vond ik tegenvallen. Heb ik al aan Valk doorgegeven. De laatste avond toen het druk was, was buffet goed. Vanuit het hotel loop je zo de bossen en hei in (bruine route)

Alleen gereisd in mei 2019

• 7Rosalie de Klerk13-05-2019

Fijne sfeer in en rondom, kamer toe aan verbouwing

Uniek hotel qua locatie en opzet. Elektrische fietsen gehuurd en daarbij een prachtige route ontvangen. Alleen de kamer waar wij verbleven komt echt niet meer door de keuring heen. Je komt binnen in een sfeervolle lobby en dan stap je daarna je kamer in met gedateerd meubilair, een laag toilet en bad, ouderwetse douche. De volgende ochtend ben je bij zonsopkomst wakker, omdat de gordijnen 5 cm te kort zijn. Waarschijnlijk krijgt een gast die geen arrangement heeft, een mooiere kamer aangeboden (de korting moet toch ergens vandaan komen) maar bij van der Valk verwacht je een bepaalde luxe en slapen is een belangrijk onderdeel van je verbaal, die verwachting heeft het helaas niet kunnen waarmaken. Buffetten waren netjes en de roofvogelshow is een leuk extraatje voor je vertrekt. Ook attent dat er een fles wijn voor de jarige naar de kamer gebracht wordt. Dat wordt gewaardeerd!

Gereisd met vrienden in mei 2019

26 tips over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

• Fam van den Bos, 18-04-2014

Boek een kamer in het nieuwe gedeelte, wij hebben ipv buffet de 2e avond a la carte gegeten, het bedrag van het buffet gaat er dan af. Ook leuk om dit af te wisselen.

• Bonnie-v, 23-04-2014

Een fiets huren en dan fietsen naar Apeldoorn, gezellige stad en goed te doen met de fiets !

• Saseri, 01-12-2013

Je krijgt een pasje die zowel voor de deuren als de electriciteit. Wanneer je met 2 personen bent zou je 2 pasjes moeten vragen. Wanneer 1 iemand van de kamer gaat en het pasje nodig heeft, zit de ander in het donker.

0 vragen over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages