Weer vandaag2°-3°

Omschrijving
Slapen op een heerlijk bed bij Van der Valk Apeldoorn - Cantharel. ‘s Ochtends word je rustig wakker onder het genot van een goed ontbijt, waarna je nog even bij kunt komen in de sauna. Het eten is hier van goede kwaliteit, maar het buffet is weinig gevarieerd. Tip: huur een fiets om de omgeving te verkennen en ga fietsen op de Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel voor je op een rij gezet:

1271 reviews over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in het Nederlands

Top!

Jan Willem v Veluwen,
7-1-2019

In verband met medische problemen kan ik niet ver rijden, en gaan we enkele keren per jaar naar de Cantharel.

Afstand 8 km.

Dan toch het gevoel van vakantie.

Bij de Cantharel is het altijd prima vertoeven.

Prachtige kamers met dito badkamer.

Mindervalide kamer(74) was helemaal super.

Ook de wat oudere nog niet gerenoveerde kamers is niets mis mee.

Klagers hou je altijd, en is het beste niet goed genoeg.

Het zelfde bij het eten, maar het zit altijd vol.

Prima ontbijtbuffet met een lawine aan keus.

En een meer dan uitstekende a la carte kaart.

En voor de liefhebbers is er nog een betaalbare Live Cooking.

De klagers kunnen meestal zelf nog geen bal gehakt braden.

Complimenten aan het team van de Cantharel!!!!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Teleurstellend

San,
24-12-2018

Vriendelijk ontvangst, personeel hulpvaardig en proberen er alles aan te doen het verblijf aangenaam te maken. Helaas bij aankomst niet doorgekomen dat we een rustige ligging wilde hebben. Doordat hotel was volgeboekt was dit niet mogelijk, ondanks alle inspann8ng van personeel. Prijs van het kerstarrangement niet in verhouding tot de zeer verouderde, naar sigaretten rokende kamer die we hebben toegewezen. Mooie locatie maar voor ons een grote teleurstelling! Voor ons geen Cantharel meer!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Supervakantie

Ann Deré,
1-12-2018

Heerlijk hotel,zeer ruime, comfortabele kamers,ideaal gelegen om te fietsen,heel fietsvriendelijk,fietsenstalling en oplaadpunten aanwezig voor e-bike,uitstekend ontbijt,heel vriendelijk personeel.mooie ligging in een groene omgeving,ideale uitvalsbasis om de veluwe te ontdekken.

Gereisd met partner in mei 2018

Bah bah bah

Meneer Droog,
26-11-2018

Het WC papier tussen de lakens was erg zacht

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijke rustige luxe overnachting

De vries-pluim,
24-11-2018

Heerlijk tot rust gekomen. Mooie grote nieuwe kamer (188) met groot bad in midden. Keurig schoon en fijn boxspring bed. Misschien ook door tijd vh jaar, maar was rustig, geen overlast van andere gasten. Geen rijen bij (wel degelijk zeer vriendelijke) receptie medewerkers. Ontbijt was zeer gevarieerd en erg lekker. Kortom, wij komen zeker terug en dan wat langer, zodat we ook van de mooie omgeving kunnen genieten.

Gereisd met partner in november 2018

eten en omgeving top schoonmaak-

Ontspannen,
30-9-2018

Goed hotel maar de schoonmaak was niet optimaal. De sauna was niet schoon. Vloeren moeten nodig een schrob beurt krijgen. Muren en deuren zichtbaar vuil. Flinke alg aan de steentjes/douche. Op onze kamer lamp valt bijna Vd muur. Ook overal vlekken op de muur boven het bed😲 . In de gang van het hotel vieze vloerbedekking stof en spinrag. Het eten was heerlijk en een prachtig omgeving. Receptie personeel was koeltjes. Toch genoten.

Jeannet Braakman, Front Office Manager, 17-10-2018

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij willen u hartelijk danken voor het feit dat u de moeite heeft genomen ons op de hoogte te stellen van uw ervaring tijdens uw verblijf in ons hotel. Wij stellen dit zeer op prijs.

Aangezien u niet helemaal tevreden bent over uw verblijf, willen we u vragen om ons uw e-mail adres door te geven zodat we nog persoonlijk contact met u op kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

Jeannet Braakman

Shiftleader

Receptie

grandioos

Catharina,
16-9-2018

Fantastisch!

Ontvangst heel gastvrij, receptie zit nu op een andere plek, ziet er allemaal goed uit. Kamer wat aan de donkere kant (kamer 20), maar heel goed en knus. Leuke veranda. Eten bij huisje James is fenomenaal!! Echt een aanrader. Je wordt in de watten gelegd. Terug wandelen na het diner over een pad met allemaal lampjes, heel leuk. Heerlijke bedden en ontbijt ook goed. We zijn na dit nachtje weg weer helemaal opgeladen en kregen jog een tas met producten uit eigen tuin mee naar huis. Hotel is een aanrader.

Naar ons zin!

Jo,
6-9-2018

Omgeving van het hotel prachtig! Centraal gelegen voor uitstapjes. Fietshuur goed geregeld met diverse fietsroutes. Ontbijt en avondeten zeer goed verzorgd.

Standaard kamer op zich goed, maar geen airco. Wij vonden de kamer daardoor in de nacht benauwd en warm. Advies om te kiezen voor een comfort-kamer.

Zeer goed verblijf

E.Schutte,
1-9-2018

Goed hotel met zeer goede kamers.

Helaas een kamer aan de grote parkeerplaats. Hierdoor totaal geen privacy je kijkt zo de kamer in. ook door de vitrage. Let op met douchen anders gratis live show voor de parkeerders !

Restaurant/terras/buffet/ontbijt uitstekend!

Heel veel vdr Valk hotels bezocht maar de receptie medewerkers zijn heel zakelijk/koel. Is mijn ervaring t.o.v. de overige ontvangsten bij van der Valk

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

We hebben het naar onze zin gehad.

Hennek,
22-8-2018

Ik heb eigenlijk maar één negatief puntje. En dat is dat er geen variatie is met het eten. We zijn er drie nachten geweest, en 3x was het buffet hetzelfde. Zowel s'morgens en s'avonds.

Niet dat het eten slecht was , maar meer variatie zou fantastisch zijn.

Gereisd met partner in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.