Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel voor je op een rij gezet:

1266 reviews over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in het Nederlands

eten en omgeving top schoonmaak-

Ontspannen
30-9-2018

Goed hotel maar de schoonmaak was niet optimaal. De sauna was niet schoon. Vloeren moeten nodig een schrob beurt krijgen. Muren en deuren zichtbaar vuil. Flinke alg aan de steentjes/douche. Op onze kamer lamp valt bijna Vd muur. Ook overal vlekken op de muur boven het bed😲 . In de gang van het hotel vieze vloerbedekking stof en spinrag. Het eten was heerlijk en een prachtig omgeving. Receptie personeel was koeltjes. Toch genoten.

Jeannet Braakman, Front Office Manager, 17-10-2018

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij willen u hartelijk danken voor het feit dat u de moeite heeft genomen ons op de hoogte te stellen van uw ervaring tijdens uw verblijf in ons hotel. Wij stellen dit zeer op prijs.

Aangezien u niet helemaal tevreden bent over uw verblijf, willen we u vragen om ons uw e-mail adres door te geven zodat we nog persoonlijk contact met u op kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

Jeannet Braakman

Shiftleader

Receptie

grandioos

Catharina
16-9-2018

Fantastisch!

Ontvangst heel gastvrij, receptie zit nu op een andere plek, ziet er allemaal goed uit. Kamer wat aan de donkere kant (kamer 20), maar heel goed en knus. Leuke veranda. Eten bij huisje James is fenomenaal!! Echt een aanrader. Je wordt in de watten gelegd. Terug wandelen na het diner over een pad met allemaal lampjes, heel leuk. Heerlijke bedden en ontbijt ook goed. We zijn na dit nachtje weg weer helemaal opgeladen en kregen jog een tas met producten uit eigen tuin mee naar huis. Hotel is een aanrader.

Naar ons zin!

Jo
6-9-2018

Omgeving van het hotel prachtig! Centraal gelegen voor uitstapjes. Fietshuur goed geregeld met diverse fietsroutes. Ontbijt en avondeten zeer goed verzorgd.

Standaard kamer op zich goed, maar geen airco. Wij vonden de kamer daardoor in de nacht benauwd en warm. Advies om te kiezen voor een comfort-kamer.

Zeer goed verblijf

E.Schutte
1-9-2018

Goed hotel met zeer goede kamers.

Helaas een kamer aan de grote parkeerplaats. Hierdoor totaal geen privacy je kijkt zo de kamer in. ook door de vitrage. Let op met douchen anders gratis live show voor de parkeerders !

Restaurant/terras/buffet/ontbijt uitstekend!

Heel veel vdr Valk hotels bezocht maar de receptie medewerkers zijn heel zakelijk/koel. Is mijn ervaring t.o.v. de overige ontvangsten bij van der Valk

We hebben het naar onze zin gehad.

Hennek
22-8-2018

Ik heb eigenlijk maar één negatief puntje. En dat is dat er geen variatie is met het eten. We zijn er drie nachten geweest, en 3x was het buffet hetzelfde. Zowel s'morgens en s'avonds.

Niet dat het eten slecht was , maar meer variatie zou fantastisch zijn.

fantastisch

Helen
13-8-2018

Ik heb twee topdagen in dit mooie, gezellige en sfeervolle hotel gehad. Een luxe kamer en stijlvol ingericht van deze tijd. In een goed bed, donkere en rustige kamer geslapen. Vanuit mijn bad tv gekeken en heerlijk in het zonnetje op mijn balkon met een kop thee gezeten. Ik had een fietsarrangement met overnachting geboekt. Alles goed verzorgd, goede service en bij binnenkomst koffie met gebak gekregen. Diner en ontbijt in buffetvorm en heerlijk gegeten. Mijn fiets bij het sfeervolle buitenhuisje opgehaald en daar verschillende fietsroutes en ook weer een goede service gekregen. Ondek de schitterende omgeving op de Veluwe en de Cantharel zelf waar je ook nog lekker in de achtertuin kan zitten. Binnenkort komen wij opzeker terug. Vorige week ook een zeer goed verblijf in het Gilze Tilburg gehad (Efteling arrangement)Ik ga voortaan voor Van der Valk.

Fantastisch!!!!!!!

Jan Willem van Veluwen
24-7-2018

Te veel leuks in en om Apeldoorn

Door fysieke gesteldheid konden we niet ver weg en kozen voor een uitje in onze woonplaats bij de Cantharel.

Uitstekend bevallen.

Super de luxe kamer.

Daar we hier al jaren komen wisten we dat het eten en drinken goed is, dus ook nu.

Prima diner en geweldig ontbijt.

Leuke en gezellige lounge in het nieuwe hotel gedeelte.

In verband met negatieve reacties de wat oudere kamers mogen bekijken.

Ook daar is niets mis mee.

Maar ja klagers heb je overal!!!!

Ben geen voorstander van honden in hotel en restaurant!

fantastisch !

Vonk
6-7-2018

Alles perfect, het hotel, huisje James en het diner

Fantastisch!

Antje
19-5-2018

Geweldig! We sliepen in suite met jacuzzi

Prachtige kamer!!

Enorm genoten omdat er op de gang verbouwd werd kregen we ook nog eens een enorme korting terwijl we geen enkele overlast hebben ervaren

Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar!!!

Nooit meer

Anita
15-5-2018

Ik was altijd goed te spreken over van der valk. Dit hotel viel ons heel erg tegen.

Wij zijn met de hond geweest, waar je een extra behoorlijk hoog bedrag voor betaald.

Je krijgt een verouderde kamer, dat is dan niet eens zo erg maar wel de bedden. Doorgezakte bedden. Wat een bijkom weekend had moeten zijn, kwamen we nog waardelozer thuis Dan dat we gingen. Nooit meer.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.