Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel voor je op een rij gezet:

1259 reviews over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

fantastisch !

Vonk
6-7-2018

Alles perfect, het hotel, huisje James en het diner

Fantastisch!

Antje
19-5-2018

Geweldig! We sliepen in suite met jacuzzi

Prachtige kamer!!

Enorm genoten omdat er op de gang verbouwd werd kregen we ook nog eens een enorme korting terwijl we geen enkele overlast hebben ervaren

Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar!!!

Nooit meer

Anita
15-5-2018

Ik was altijd goed te spreken over van der valk. Dit hotel viel ons heel erg tegen.

Wij zijn met de hond geweest, waar je een extra behoorlijk hoog bedrag voor betaald.

Je krijgt een verouderde kamer, dat is dan niet eens zo erg maar wel de bedden. Doorgezakte bedden. Wat een bijkom weekend had moeten zijn, kwamen we nog waardelozer thuis Dan dat we gingen. Nooit meer.

Een van de mindere Van der Valk hotels

Leen
15-5-2018

Wij houden enorm van Van der Valk maar dit hotel viel in vele opzichten tegen. Eten is veel minder en de hygiëne in de kamer liet serieus te wensen over. Ook de service was bijzonder pover ... jammer van dit duur betaalde verblijf!! Hier keren wij niet terug!

Doen!

Leslie
1-5-2018

Geweldige kamer met een goed ontbijt. Mooie faciliteiten.

Mooie kamer en hotel

Mandy
17-4-2018

Begin april verbleven in dit hotel. Buffet was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Leuk zitten in het nieuw gebouwde gedeelte. We hadden een prachtige kamer met bubbel bad, alles was aanwezig. Maar ons was tijdens het boeken en inchecken niet verteld dat er bouwvakkers sochtends voeg beginnen met lawaai maken. Om 7:30 was het geluid niet meer om aan te horen, zo hard. Wij zijn dus al heel vroeg uitgecheckt. Jammer dat dit niet vermeld is. Ze zouden het aan de manager melden. Gelukkig voor de volgende boekers maar te laat voor ons. Erachter aan gemaild maar tot heden niks van het hotel gehoord. Zeer jammer!!
Sjoukje van Huffel, Front Office Manager, 24-4-2018

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw review!

Wat vervelend dat u overlast heeft gehad van de verbouwing en dat u ook nog niks van ons heeft gehoord, onze excuses hiervoor!

Kunt u via s.vanhuffel@vandervalkapeldoorn.nl nog even uw gegevens doorgeven zodat wij alsnog contact met u kunnen opnemen.

Hartelijke groet

Zeker voor herhaling vatbaar

Laila de Rhoodes
3-3-2018

Super goed eten.

Mooie grote kamers.

Eigenlijk alles goed.

Jammer dat er geen zwembad bij is.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

NvdV
31-1-2018

Keurig en sfeervol hotel. Prachtige kamer met terras. Ideale locatie voor een korte break. Gezellige bar voor een drankje. Fantastisch verzorgd ontbijtbuffet. Genoeg mogelijkheden voor diverse uitstapjes in de regio.

Prima

Janssen-Hilhorst
31-1-2018

De vergaderzaal, het auditorium, was perfect om vergadering met 200 personen te houden.

Daarna een heerlijk buffet genuttigd in Le Restaurant.

Er werden beslist geen hond toegelaten in het restaurant, ook al bleef het hondje onder tafel zitten. Er werd voor die personen met hond een stukje in Le Restaurant gecreëerd waar ze dan wel mochten zitten met hond.

Super

Gretha

In 1 woord geweldig maar hadden ook een zeer luxe kamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel scoort een 8.65 uit 10 op basis van 1320 reviews.