Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

7.9Goed

Nederland, Gelderland, Ugchelen

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel voor je op een rij gezet:

• Sauna

Slapen op een heerlijk bed bij Van der Valk Apeldoorn - Cantharel. ‘s Ochtends word je rustig wakker onder het genot van een goed ontbijt, waarna je nog even bij kunt komen in de sauna. Het eten is hier van goede kwaliteit, maar het buffet is weinig gevarieerd. Tip: huur een fiets om de omgeving te verkennen en ga fietsen op de Veluwe.

1354 reviews over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel

• 9Fam Henzen/Kok26-09-2020

Geweldig

Een midweek bij de Cantharel geweest. Een paar heerlijke dagen gehad. Mooie, schone kamer, netjes, en compleet ingericht. Een heerlijk binnen, en buiten zwembad. Het eten was heerlijk, zowel a la carte als het buffet, werd goed aangevuld en vriendelijke bediening. Ten aanzien van de corona regels kunnen wij niets anders zeggen dat van der valk er alles aan doet om de regels te handhaven, maar zijn het de gasten die ze aan hun laars lappen............. De omgeving is prachtig, een mooie fietstocht gemaakt, en het klompenpad bewandelt, schitterend. De cantharel is een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 5janssen24-07-2020

Viel gruwelijk tegen. Kamer niet schoon. Bah

kamer niet schoon. Ook gemeld maar werdt niks meegedaan. Eten wha sorry maar voor dat geld. Buffet was redelijk goed. Personeel liep als een kip zonder kop door het restaurant. Nee helaas voor dat geld mag het beter. Corona regels werden niet of nauwelijks nageleefd. Veel te druk.

Gereisd met partner in juli 2020

• 5Hilda12-06-2020

Niet doen!

Prachtige omgeving maar live cooking is een ramp en eten was zeer slecht, werd niets bijgevuld en op de vraag of iets bijgevuld kon worden werd weggekeken. 1 x maar nooit meer

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Rianne30-12-2019

Super

Heerlijk verblijf in prachtige kamer. Standaardkamer, maar erg luxe/modern. Met 2 volwassenen, 2 kids. Prachtig zwembad (welness) . Goed gegeten in het restaurant. Leuk met roofvogelshow (daarna mogen de kids een uiltje vasthouden) Minpunt na ontvangst s middags geen fijne plek te vinden om even gezellig drankje te doen. Zelf service afrekenen bij receptie. Bar gaat pas 5 uur open.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Silvia29-12-2019

Geweldig!!

Een geweldig hotel met heerlijk eten, gezellige en mooie inrichting. Een gezellige bar. Een prachtig zwembad met sauna, Turks stoombad en bubbelbad. Al met al geweldig!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Bob janse20-10-2019

De Bekering

“Appelmoes met kers, schnitzels uit een doos, rommelige bediening en matige hotels met slechte matrassen” dat beeld van vele jaren geleden hadden onze Haagse vrienden over van der Valk hotels en restaurants die we meegenomen hebben naar uw fijne Hotel De Cantharel.

Het warme hartelijke welkom bij de receptie met bubbels, was de eerste positieve indruk die Rinske en Frits kregen. “Wat een fantastisch grote kamer (65 en 67) hebben we, met een heerlijke regendouche en fijn groot bad” .

Nog meer verbazing over het feit dat ik, na een matige nachtrust de eerste nacht op een erg zacht matras, een uitstekend nieuw matras kreeg. Het prachtige onderhouden hotelterrein, is als een oase ervaren.

Kevin en Robin zijn ware gastheren tijdens het culinaire hoogstandje van dit bezoek: het wilddiner in de tent. Dat ook nog een vos ons kwam verrassen is voor ons stadsmensen helemaal een bijzonderheid!! Wat een enthousiasme toont Robin over de natuur,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Familie de Vries25-07-2019

fantastisch hotel waar je helemaal tot rust komt.

Het hotel grenst aan park de Hoge Veluwe. Ideaal voor een fietsvakantie. Het hotel maakt een huiselijke indruk en ziet er gemoedelijk uit. Het personeel is diervriendelijk en het eten is lekker met goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij waren er drie dagen, maar gaan zeker nog een keer langer terug

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Geertje20-07-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi gelegen hotel. Aan bosrand gelegen, startpunt van vele wandelingen. Er zijn huurfietsen waarmee je mooie tochten kan maken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Glas07-07-2019

Ligging prachtig. personeel, eten,service matig

We hebben al veel vd valk hotels bezocht maar deze viel ons erg tegen. Het personeel erg onvriendelijk zowel bij receptie als in het restaurant. Je krijgt nauwelijks kans om te bestellen omdat ze je niet zien ,uiteindelijk tot 2 x toe koude koffie en achteraf ook nog teveel betaald. De wrlkomsrvoucher werd zonder een woord van onze tafel gehaald en was uiteindelijk niet verrekend ( 4 consumpties) . Ook bij in en uitchecken was het personeel bijzonder lomp en onvriendelijk. Bij het ontbijt word je niet begroet, moet je zelf op zoek naar een kinderstoel en worden geen borden opgehaald,ook het eten was veel minder goed dan bij andere " valks" Ik begrijp niet dat dit zo kan in een hotel. We hoorden ook anderen dezelfde ervaring delen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Cynthia van Raavens02-07-2019

Fantastisch, luxe, voor herhaling vatbaar

Wat een prachtige plek en luxe. Ik had een kamer geboekt met een hondje. Alles stond al klaar en heerlijk op bg met een eigen terras. Koffie en thee gratis bij de receptie, Lekker buiten op terras. Prachtige wandelomgeving. Vriendelijke en meedenkend personeel. Ik ga snel weer.

Alleen gereisd in mei 2019

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel info