We hebben een aantal aanbieders voor Uddel voor je op een rij gezet:

Reviews over Uddel

heerlijk ontspannen

moniek,
    13-1-2019

Met oud en nieuw een midweek op de eikensingel verbleven samen met onze 7 jarige dochter. In één woord: heerlijk. Rustig park, mooie huisjes met vloerverwarming. Mooi gebied om te wandelen of te fietsen. Daarna lekker opwarmen in de jacuzzi.

Een vakantie om echt tot rust te komen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Pareltje op de Veluwe

Sandra,
    30-11-2018

Na een stressvol jaar waren we toen aan een weekje ontspanning. Een heerlijk huisje waar je je gelijk thuis voelt. De jacuzzi was heerlijk en werd dagelijks schoongemaakt ( nog niet eerder meegemaakt en al aardig wat ervaring met huisjes met jacuzzi/hottubb). Omgeving prachtig o.a de Zandverstuiving Kootwijk. Komen graag nog een keer terug in het voorjaar.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Het is daar heerlijk!

CinCel,
    14-11-2018

Wij zijn hier in een jaar tijd 3x geweest. In september, februari en in juni. Waarom? Omdat we het heerlijk vinden om een eigen jacuzzi bij ons huisje te hebben. Het is een sfeervol park en je hebt enorm veel privacy. De veluwe is om de hoek om met met de hond te wandelen of met de gehuurde e-bikes heerlijke fietstochten te maken. We gaan daar iedere keer weg met een enorme energieboost. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2018
    De Eikensingel, Eigenaar, 7-12-2018
    Heel hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling.Hier zijn we ontzettend blij mee.We hopen u ook in het nieuwe jaar weer te mogen verwelkomen.

fantastisch

fam. de koster,
    31-10-2018

We hebben twee fantastishe dagen gehad. Warm welkom en

zeer gastvrije mensen. Geen minpunten en zeer beslist een aanrader.

Rustig gelegen en prima bedden en goed ontbijt.

Gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Genoten

Cobie Veltman,
    15-9-2018

Wij zijn in de nog nieuwe trekkershut Comfort plus geweest. Dit vanwege het feit dat het aangeboden wordt als een rolstoel aangepaste trekkershut. En dat is het ook. Wij hebben er een fantastische week gehad en raden dit huis aan voor mensen die

rolstoel afhankelijk zijn en graag comfortabel en rustig met vakantie willen in deze mooie en bosrijke omgeving. De eigenaars zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom: doen!

Gereisd met partner in september 2018
Uddel scoort een 8 uit 10, op basis van 56 reviews