We hebben een aantal aanbieders voor Uddel voor je op een rij gezet:

Reviews over Uddel

Verrassend!

D.L.
    5-8-2019

Uddel is een gemoedelijk dorp, het viel ons op dat de inwoners doorgaans erg vriendelijk waren en ook in de plaatselijke supermarkt, die in eerste instantie doet denken aan een dorpswinkel, maar toch een volwaardige supermarkt is met prima prijzen, zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met een weekje in Uddel meteen onderdeel van het 'ons lente ons' gevoel. Verder is het een hele mooie omgeving. Vele bezienswaardigheden zijn prima aan te rijden en het is prachtig om te fietsen en wandelen en er is genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Landelijke , klein dorp,zeer mooie omgeving

Ton Meijers
    6-6-2017

Heerlijk landelijke rust, mooie omgeving, zeer centraal, leuke goede restaurants. Veel mogelijkheden voor wandel en fiets liefhebbers. De Veluwenaren zijn overwegend gelovig en respecteren de zondags rust. Voor ons een verademing voor anderen een vervelende ervaring. Zoek op de zondag bijv. vertier in de grotere steden, keus genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Toevalstreffer!

Conny
    30-5-2016

Eigenlijk waren we op weg naar Vierhouten maar toen we langs Uddel reden zagen we aanwijzingsborden naar het jaarlijkse Schaapscheerdersfeest staan. Dus zijn we daar een kijkje gaan nemen en de rest van de middag was gelijk gevuld. Er werden niet alleen schapen geschoren maar er was ook een demonstratie met roofvogels, een paardenshow en verschillende muzikale optredens. Verder een aantal marktkramen met van alles en nog wat en genoeg horeca om lekker te eten en drinken. Dus een onverwacht bezoek aan Uddel maar zeer geslaagd!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Heerlijke omgeving!

K. Zwaan
    21-5-2015

Wellnesspark de Eikensingel is een prachtig park in een heerlijk rustige omgeving, maar toch ook dichtbij de stad Apeldoorn. Eigenlijk perfect voor iedereen: als gezin, als stel of als vriendengroep of misschien wel met de hele familie.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Prachtige omgeving.

Henriëtte Riezebosch
    22-4-2014

Prachtige natuurgebieden. Jammer genoeg hoor je wel overal het autoverkeer. De speelplaats "Het Caitwickerzand" is fantastisch. Het viel ons op dat er ontzettend weinig zwerfvuil was in het hele gebied. Klasse!

Gereisd Met partner in april 2014
Uddel scoort een 8,4 uit 10, op basis van 57 reviews