• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Scherpenzeel

Schtterende en rustige omgeving: veel te zien!

Aad Gankema, 16-7-2017
    Scherpenzeel heeft een aantal winkels waar je je boodschappen kunt doen voor je vakantieverblijf. (Jumbo en Aldi zijn aanwezig, maar ook lokale ondernemers. Met de fiets? In de buurt is Renswoude, Woudenberg, Lunteren en Barneveld ook te doen om te winkelen. Nog verder fietsen is Leusden en Amersfoort haalbaar. Amerongen en Leersum is prachtig door het bos maar er moet wel geklommen worden. Ook Zeist is de moeite waard. De Grebbelinie heeft veel historische betekenis en de moeite waard om er over te lezen en er te wandelen. Landgoed Ruwinkel en de zorgboerderij in Scherpenzeel en het park in het centrum met een kasteel zijn een bezoekje waard. Klompenpaden volgen dan zie je wat van de omgeving en de rust valt over je heen. Helemaal bijtanken of onthaasten.

Beslist aan te bevelen !

Jos van Gool, 30-6-2017
    Leuk pittoresk dorpje met mooi kasteel !!!

Heerlijk rustige omgeving met veel historie.

Bliek, 24-5-2017

Wandel- en fietsmogelijkheden zijn ruimschoots aanwezig. Kennis van de geschiedenis, met name over de Grebbelinie is zeker gewenst. De omgeving biedt mogelijkheden op cultureel vlak. Grotere steden zijn op fietsafstand bereikbaar.

Scherpenzeel beschikt over alle nodige middenstand en is een eenvoudig stadje met een mooi Huis Scherpenzeel.

ontspannen

juut, 17-5-2017

Wij zaten op Landgoed Ruwinkel en vandaaruit maakte wij toertochten op onze motoren door zowel provincie Gelderland als provincie Utrecht.Aan het einde van zo'n dag gingen wij naar Scherpenzeel om de boodschappen te halen voor ons avond eten.De ervaring was gewoon goed qua supermarkten en de daarbij gelegen parkeermogelijkheden(voor de deur van de jumbo ;-) ),de terrasjes rondom de supermarkt waren meestal gezellig gevuld met mensen en was de sfeer er altijd prima.

Wij tankten ook elke dag bij de texaco in Scherpenzeel en deze lag aan de rotonde bij een doorgaande weg,dus heel goed bereikbaar.

Geen op/aanmerkingen dus ;-) voor ons alleen positieve ervaring met deze plaats.

Alles binnen handbereik

Hanneke, 21-2-2017
    In Scherpenzeel kun je prima je boodschappen doen. Wil je echt winkelen dan is een grotere plaats meer geschikt
Scherpenzeel scoort een 8 uit 10, op basis van 73 reviews