Camping 't Haller

17 reviews over Camping 't Haller in het Nederlands

Heerlijk

Anne Cordier
3-8-2018

Heerlijke vriendelijke camping. Ruime plaatsen. Genoeg zon en schaduw plekken. Geen kindercamping. Ook met de camper goed toegangkelijk.

Niet verder vertellen hoor....... Geweldig

Cor Broerse
15-7-2018

Alles was subliem, de plaats, de rust, de verzorging van het veld en het sanitair, de medewerking van de familie Oonk. Niet is hen te veel, ze maken graag een praatje met je en zijn heel gastvrij.

Geweldige aanrader voor rustzoekers.

Herman en Mia
29-6-2018

Geweldig en schoon sanitair, mooie grasmat en kunstgras in voortent.

Vriendelijke ontvangst.

Mooi startpunt voor vele fietsroutes.

Dicht bij dorp met zijn vele winkels en horeca.

Aanrader!

Gert
25-6-2018

Soms wil je een plekje niet doorvertellen, maar voor jezelf houden. Al is het ook goed, dat anderen er kunnen genieten.

Heerlijke camping.

Vriendelijke eigenaren.

Mooie ruime plaatsen.

Prachtig sanitair.

Ligt pal tegen het dorp aan.

Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

Mooie camping

Luc
27-10-2017

't Haller is een prima camping. Wij waren er in de herfstvakantie. Het terrein is kleinschalig, 25 plekken. De plekken zijn voorzien elk een stuk tapijtachtige ondergrond, wat erg handig is bij vochtig weer. Elke plek heeft water en 10A stroom. Er is een mooi toiletgebouw met vloerverwarming. Mooie ruime douches en toiletten. De indeling van het terrein is nogal fantasieloos, gewoon in een kringetje staan. Je ziet dat bij veel boerencampings, wij zijn daar nooit zo kapot van. Je staat zo te kijk altijd. De auto moet naar de parkeerplaats. De beheerders zijn erg onzichtbaar, daarom hebben we daar weinig een indruk van. De camping ligt vlakbij het dorp Ruurlo. Alle winkels in de buurt. Bij het Hampshire hotel kun je lekker en gezellig eten, mooie ruimte. De omgeving is prachtig om te fietsen, vooral richting westen, coulisselandschap.

Graag noog een keer

Sebastian
25-9-2017

Heel schoon camping, vriendelijke eigenaars. Mooi om te fietsen. Een echte anraader voor natuurliefhebbers. Komen graag terug in 2018

Geweldige goed verzorgde Camping

Tineke en Partner
3-9-2017

Op deze Camping kun je zonder zorgen Fantastisch Kamperen

Klein maar fijn!

A. Aarnoutse
1-9-2017

In de 2e helft van juli waren we een paar dagen op deze uitstekende camping: verzorgd terrein, prima wc's en douches (zonder munten of timers), gemakkelijk afwassen, gratis en toch voortreffelijke wifi. Voor fietsen is een riante stalling beschikbaar (ook om e-bikes op te laden).

De omgeving is ideaal voor natuurliefhebbers (wij fietsen graag) met een vriendelijk en gevarieerd landschap.

Ook handig is dat het dorp met supermarkten, warme bakkers enz. handig dichtbij ligt (nog geen km).

De camping is weldadig rustig: verkeer hoor je niet, hanen verstoren je nachtrust ook niet.

Een aanrader!

Zoek je de rust en de ruimte dan is mini camping t'Haller het de plek waar je moet zijn.

Laat in seizoen, zeer schoon, verwarmd, rustig.top

gijs albers
24-1-2017

In naseizoen rustig, verharde plekken, 4 loslopende kippen, bij boerderij.

Eigenaar(esse) behulpzaam, vloer verwarming in toilet/douche gebouw. Camping ligt rustig aan rand van Ruurlo (fietsen, wandelen).

Moderne opzet. In naseizoen waren wij de enigen.

Komen zeker weer, wel iets eerder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Haller in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Haller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Haller scoort een 9.47 uit 10 op basis van 17 reviews.