Camping 't Haller

21 reviews over Camping 't Haller in het Nederlands

Absolute top

jos janssen
22-9-2018

Mooie camping, vriendelijke ontvangst, zeer net sanitair, goed onderhouden grasmat en verharde standplaats, zeer mooie fietsomgeving, toplocatie,op 1 km van het dorp,, zeker voor

herhaling vatbaar,

fantastisch

Fam.Koenekoop
27-8-2018

Een mooie camping met ruime plekken ook voor campers

Aanrader

Henny Groot Zwaaftink
25-8-2018

Sanitair zeer schoon en modern.

Op loopafstand van het dorp Ruurlo.

Fijne campingbeheerders met hart voor de zaak.

Een topper onder de campings1

Cor enLies Leeuw
18-8-2018

Alles was perfect .heel vrindelijke eigenaren .met enorme inzet om het naar je zin temaken! Hierbij een bloemetje voor jullie🌺💐🌷

Heerlijk

Anne Cordier
        3-8-2018

Heerlijke vriendelijke camping. Ruime plaatsen. Genoeg zon en schaduw plekken. Geen kindercamping. Ook met de camper goed toegangkelijk.

Niet verder vertellen hoor....... Geweldig

Cor Broerse
        15-7-2018

Alles was subliem, de plaats, de rust, de verzorging van het veld en het sanitair, de medewerking van de familie Oonk. Niet is hen te veel, ze maken graag een praatje met je en zijn heel gastvrij.

Geweldige aanrader voor rustzoekers.

Herman en Mia
        29-6-2018

Geweldig en schoon sanitair, mooie grasmat en kunstgras in voortent.

Vriendelijke ontvangst.

Mooi startpunt voor vele fietsroutes.

Dicht bij dorp met zijn vele winkels en horeca.

Aanrader!

Gert
        25-6-2018

Soms wil je een plekje niet doorvertellen, maar voor jezelf houden. Al is het ook goed, dat anderen er kunnen genieten.

Heerlijke camping.

Vriendelijke eigenaren.

Mooie ruime plaatsen.

Prachtig sanitair.

Ligt pal tegen het dorp aan.

Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

Mooie camping

Luc
        27-10-2017

't Haller is een prima camping. Wij waren er in de herfstvakantie. Het terrein is kleinschalig, 25 plekken. De plekken zijn voorzien elk een stuk tapijtachtige ondergrond, wat erg handig is bij vochtig weer. Elke plek heeft water en 10A stroom. Er is een mooi toiletgebouw met vloerverwarming. Mooie ruime douches en toiletten. De indeling van het terrein is nogal fantasieloos, gewoon in een kringetje staan. Je ziet dat bij veel boerencampings, wij zijn daar nooit zo kapot van. Je staat zo te kijk altijd. De auto moet naar de parkeerplaats. De beheerders zijn erg onzichtbaar, daarom hebben we daar weinig een indruk van. De camping ligt vlakbij het dorp Ruurlo. Alle winkels in de buurt. Bij het Hampshire hotel kun je lekker en gezellig eten, mooie ruimte. De omgeving is prachtig om te fietsen, vooral richting westen, coulisselandschap.

Graag noog een keer

Sebastian
        25-9-2017

Heel schoon camping, vriendelijke eigenaars. Mooi om te fietsen. Een echte anraader voor natuurliefhebbers. Komen graag terug in 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Haller in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Haller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.