Camping 't Haller

9,5

13 reviews over Camping 't Haller in het Nederlands

Mooie camping

Luc, 27-10-2017

't Haller is een prima camping. Wij waren er in de herfstvakantie. Het terrein is kleinschalig, 25 plekken. De plekken zijn voorzien elk een stuk tapijtachtige ondergrond, wat erg handig is bij vochtig weer. Elke plek heeft water en 10A stroom. Er is een mooi toiletgebouw met vloerverwarming. Mooie ruime douches en toiletten. De indeling van het terrein is nogal fantasieloos, gewoon in een kringetje staan. Je ziet dat bij veel boerencampings, wij zijn daar nooit zo kapot van. Je staat zo te kijk altijd. De auto moet naar de parkeerplaats. De beheerders zijn erg onzichtbaar, daarom hebben we daar weinig een indruk van. De camping ligt vlakbij het dorp Ruurlo. Alle winkels in de buurt. Bij het Hampshire hotel kun je lekker en gezellig eten, mooie ruimte. De omgeving is prachtig om te fietsen, vooral richting westen, coulisselandschap.

Graag noog een keer

Sebastian, 25-9-2017

Heel schoon camping, vriendelijke eigenaars. Mooi om te fietsen. Een echte anraader voor natuurliefhebbers. Komen graag terug in 2018

Geweldige goed verzorgde Camping

Tineke en Partner, 3-9-2017

Op deze Camping kun je zonder zorgen Fantastisch Kamperen

Klein maar fijn!

A. Aarnoutse, 1-9-2017

In de 2e helft van juli waren we een paar dagen op deze uitstekende camping: verzorgd terrein, prima wc's en douches (zonder munten of timers), gemakkelijk afwassen, gratis en toch voortreffelijke wifi. Voor fietsen is een riante stalling beschikbaar (ook om e-bikes op te laden).

De omgeving is ideaal voor natuurliefhebbers (wij fietsen graag) met een vriendelijk en gevarieerd landschap.

Ook handig is dat het dorp met supermarkten, warme bakkers enz. handig dichtbij ligt (nog geen km).

De camping is weldadig rustig: verkeer hoor je niet, hanen verstoren je nachtrust ook niet.

Een aanrader!

Zoek je de rust en de ruimte dan is mini camping t'Haller het de plek waar je moet zijn.

Laat in seizoen, zeer schoon, verwarmd, rustig.top

gijs albers, 24-1-2017

In naseizoen rustig, verharde plekken, 4 loslopende kippen, bij boerderij.

Eigenaar(esse) behulpzaam, vloer verwarming in toilet/douche gebouw. Camping ligt rustig aan rand van Ruurlo (fietsen, wandelen).

Moderne opzet. In naseizoen waren wij de enigen.

Komen zeker weer, wel iets eerder.

mooi gelegen camping met bijzonder schoon sanitair

fam stavast, 7-1-2017

mooie camping met zeer schoon sanitair, op je ruime plek heb je stuk kunstgras ideaal met wat slechter weer .

vriendelijke eigenaars altijd aanwezig en zeer behulpzaam.

erg prettig het ligt dicht bij het dorp kan je s,morgens heerlijk naar de bakker lopen voor vers brood,de eitjes hebben ze op de camping

kortom zeker een camping om terug te komen voor ons !

Prima camping, goed om terug te komen

fam. M.Pors, 25-7-2016

Goede ontvangst, mooi (groen) grasveld, ruime plaatsen, schoon sanitair, heerlijk

rustig, met dank ook aan de andere campinggasten. Lekker dicht bij het dorp,

waarin 3 supermarkten. Bij probleempjes is boer Geert of boerin Angela nooit te beroerd om zo nodig even bij te springen of advies te geven.

Er zijn ongetwijfeld goede dingen die we vergeten zijn, maar ze zijn er wel!

Heel misschien zou de mogelijkheid kunnen bestaan om in de wascabines

een vaatdoekje te leggen om de boel droog te maken voor de volgende klant.

Geweldig

Marie Louise van Nieuwenhuizen, 25-6-2016

Een prachtige camping gerund door zeer gastvrije mensen met leuke kinderen! Sanitair is mooi en perfect schoongemaakt. Uitzicht over de weilanden met koeien. Tevens zijn er geitjes, kippen en een hangbuikzwijntje. We vermaken ons er al 3 jaar. Volgend jaar weer.

fantastisch

fam oostra roden, 14-8-2015

ontzettende gezellige camping gastvrije beheerders superschoon sanitair prachtige campingplaatsen,ligging dicht bij het dorp op loopafstand en je kunt er prachtig fietsen heel fariabel we hebben voor 2016 weer voor een maand geboekt omdat het ons heel goed bevalt daar en erg naar onze zin hebben

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Haller in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Haller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Haller scoort een 9.46 uit 10 op basis van 13 reviews.