We hebben een aantal aanbieders voor Rheden voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rheden voor je op een rij gezet:

Reviews over Rheden

Voor mensen die van de natuur genieten.

Joop,
    9-5-2015

Mooie stek voor een paar dagen er tussenuit. Met je partner of vriendin ! of met een hele groep.Uitstekend restaurant, goede service en er is ook een wellness center. Plus zwembadje en sauna en een turks bad. Alles klein maar het is er toch !

Gereisd met partner in maart 2015

Veluwezoom

D. de Ruiter,
    16-12-2013

We zijn niet Rheden zelf in geweest, we hebben alleen gewandeld in Natuurpark de Veluwezoom. Dit was heerlijk !!! De schaapsherder gezien en 3 reeën. Wat we ons wel afvroegen (maar dit is meer iets voor Natuurmonumenten); voor de Hooge Veluwe moet men entree betalen. Niet voor de Veluwezoom. Waar worden hier de boswachters van betaald en de onderhoud van de hekken enz ?? Verder wordt de Veluwezoom druk gebruikt voor paardrijden en mountainbiken. Leuk, maar als wandelaar moet je wel opletten !!

Gereisd met partner in december 2013

Heerlijk fietsen op de Veluwe

Nettie,
    22-8-2013

Met behulp van Knooppuntroutes en ouderwetse “paddenstoelen” trapten we dagelijks 40-50 kilometer weg. Langs de IJssel, door de velden, over wildroosters, met het pontje en weer het bos in. De Posbank, Nationale park De Veluwezoom. Genieten van de natuur.

Gereisd met partner in Mon Aug 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bos en heide op een steenworp afstand

ankenrobkettenes,
    8-7-2013

Bos, heide, de pontjes over de IJssel, de mooie kastelen, de goed verzorgde fietspaden en bewegwijzering, maken het zelfs moeilijk om een keuze te maken voor een trip. mooi weer of niet, er is altijd iets bijzonders te beleven.

Gereisd met partner in juli 2013

Heel mooie omgeving

echtpaar 40+,
    31-5-2011

Uitstekende bestemming om te wandelen en het natuurschoon te bewonderen. Vanaf hotel "De roskam" te Rheden is het maar 4 km. wandelen over een voetpad in een bosrijk gebied naar het prachtige kasteel "Rosendael" en park in Rozendaal o.a.

Gereisd met partner in januari 2011
Rheden scoort een 8 uit 10, op basis van 57 reviews