Vakantiepark De Roek ***

166 reviews over Vakantiepark De Roek in het Nederlands

uitstekend

Albert den Hartog, 8-12-2017
  • Onderkomen9

Leuk dorp met alle voorzieningen. Rustig en mooi gelegen. Midden in de bossen. Het laatste stuk weg is een ramp. Aardige mensen. Gastvrij

Heerlijk opladen

Familie Fransen, 22-11-2017
  • Onderkomen9

We vonden het heerlijk op deze mooie plek met supervriendelijke mensen! Eenvoudige, natuurlijke bungalow met haardvuur zijn helemaal in orde. 's Ochtends wordt er aandacht gegeven aan het verzorgen en voeden van de dieren, waarbij de kinderen mogen helpen. Ons dochtertje (4jaar) mocht ook elke ochtend op het paard zitten/rijden en de konijntjes knuffelen. Het gezellige hoofdgebouw bevat een multifunctioneel ruimte met receptie, biowinkeltje, bibliotheekje voor boeken en spelletjes... Alles is sfeervol en met aandacht ingekleed. Fijn voor de kinderen om zelf te verkennen (met de fiets) waarbij je ze als ouder met een gerust hart laat doen.

Heerlijke vakantie

Fam. van Wijnbergen, 19-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij zijn hier vijf jaar geleden voor het eerst geweest en blijven terugkomen. Het is gewoon een heel mooi bedrijf. Knusse huisjes, met veel groen eromheen, waardoor je veel privacy hebt. De speeltuin en dieren zijn heel leuk voor de kinderen. Je kunt ze met een gerust hart over het autovrije terrein laten lopen, of rijden op één van de vele fietsjes of skelters. Kinderen kunnen hier lekker hun gang gaan. De mensen van het park zijn vriendelijk en behulpzaam. De koffie en het appelgebak kunnen wij van harte aanbevelen. Ongeving verder ook goed, prachtige bossen, zandverstuiving, dorp met bakker en supermarkt op loopafstand. Wat wil je nog meer?

We hebben een aantal aanbieders voor De Roek voor je op een rij gezet:

Hartstikke leuk plekje en goede sfeer

Fam. Slagmolen, 11-7-2017
    • Onderkomen8

Erg leuk kleinschalig park. Huisjes liggen allemaal zo dat je lekker je eigen plekje hebt. Je loopt zo naar de enorm leuke speelplaats met kinderboerderij. Overdag werken de mensen vh zorgbedrijf hier. uiteraard dan meer bedrijvigheid. Let op!: Op maandag en vrijdag wisseldagen waardoor de wasmachine niet beschikbaar is en droger tot eind vd middag minstens. Kwam voor ons even slecht uit. Hadden we niet gelezen. Verder klein maar fijn huisje , de Gaai, waar alles aanwezig is. Goed afgwerkt, goede keukeninventaris. Brandbeveiliging, enz. enz. Ligt met eigen uitgang ad karweg. Heel rustige weg. Fijn met de hond zo een ommetje naar het bos. Echt vlakbij. Een aanrader dus!

heerlijk rustig, verzorgd en vriendelijk,genoten!

elke en michael, 19-6-2017
    • Onderkomen10

Bijzonder, dat er ook een dagbesteding aan verbonden is, en er ecologise doeleindenzijn, dat had mijn keuze o.a.bepaald. Fijn, dat kinderen op de kinderboerderij mee mogen helpen en daar zichtbaar van genoten hebben.

Het is sober, zonder poespas, maar van alles noodzakelijke vorzien.

Heerlijk rustig en vrij. Veel vogels in de tuin.

Fam. G. Knape, 5-6-2017
    • Onderkomen9

Dat je echt op jezelf bent. Kontakt met mensen moet je buiten je huisje maken. Heerlijk

die rust. Met mooi weer heerlijk rustig buiten eten. Huisje Bosuil.

Heerlijk genoten

Dennis en Sandra van der Kolk, 18-5-2017
    • Onderkomen8

Wij verbleven samen met onze hond een midweekje in huisje de Meijerij. Heerlijk boshuisje met omheinde tuin. Klein opknapbeurtje mag, maar douche en keuken zijn nieuw en schoon. Heel gezellig huisje en je loopt zo de heide op. Onze hond heeft ook genoten van het zoeken naar muizen haha. Wij ko en zeker nog een keer terug!

Heerlijk rustig

Yvon Schrijver, 11-3-2017
    • Onderkomen9

Midweekje doorgebracht in bungalow de eekhoorn. Bungalow was zeer netjes en knus. Houtkachel voor de koudere dagen. Bungalow ligt heerlijk vrij. Genoten van allerlei vogeltjes en eekhoorns buiten. Aanrader voor mensen die van rust en natuur houden.

Leuk voor kinderen!

Eduard Blacquière, 28-10-2016
    • Onderkomen9

Kinderboerderij, helpen met dieren voeden, paardrijden, speeltoestellen. En je loopt zo het bos in en de heide op.

Heel fijne plek voor jonge kinderen

vd werff, 27-10-2016
    • Activiteiten10
    • Onderkomen8

Knusse bungalow en fantastische kinderboerderij. Onze dochter wilde niet meer weg :-)

We hebben een aantal aanbieders voor De Roek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Roek in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Roek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Roek scoort een 8.98 uit 10 op basis van 169 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: