Vakantiepark De Roek

Genoten

RIET BUTH
25-5-2018
  • Onderkomen10

samen met Vriendin en mijn hond genoten van het midweekje in De Roek .Gezellige schone huisjes .

heerlijk is het om zo vanuit je bungalow het bos in te lopen ,fijn ook dat de tuin afgezet is .We zijn vriendelijk ontvangen en hebben genoten van de koffie en zelfgemaakte appelcake door de medewerksters .

Heerlijk

Wilma Hagg
23-5-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Wij zaten in de bosuil. Een heerlijke plek omringt door bomen. Totaal vrij.

Toplokatie met kleine kinderen

Nicky
16-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Hele fijne rustige plek met veel natuur en vriendelijke mensen. De kinderen konden lekker hun gang gaan en hebben zich geen moment verveeld.

aanrader

Fam. Spaargaren
    15-5-2018
    • Onderkomen9

De Roek heeft heerlijk gelegen ruime, schone vakantiebungalows die van alle gemakken zijn voorzien. Rust en ruimte, middenin een bosrijke omgeving, veel vogels om te 'spotten'. De kleinschaligheid en de milieuvriendelijke bedrijfsvoering spreekt mij erg aan. Een enorme pre is dat honden in enkele bungalows zijn toegestaan, dus onze viervoeter kon gezellig mee. Het Kroller Muller park ligt vlakbij en de winkels (goeie bakker!) in Otterlo centrum zijn makkelijk bereikbaar want dichtbij.

Je komt echt tot rust bij De Roek!

Blijvertje!

Mary van der Es
    6-4-2018
    • Onderkomen9

In ongeveer 40 jaar al meer dan 100 keer op De Roek gehuurd!!! Dus dan heb je het er meer dan naar je zin.

Ontspannen 2e huis op heerlijke stek

Albert Kozijn
    28-2-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

De laatste jaren aan het begin van het jaar een week De Roek. De boshuisjes De Eekhoorn en De Meijerij hebben alles in huis voor een heerlijk ontspannen verblijf met hond. De omgeving leent zich voor lange wandelingen en biedt een scala aan bezienswaardigheden. In Otterlo is alles te krijgen wat men zo nodig heeft. Het personeel en de beheerder doen hun uiterste best om je het naar de zin te maken. Kortom een aanrader klasse 1. Een 10 als waardering voor het geheel is zeker op zijn plaats.

Weergaloos !

Ed van der Es
    19-2-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Komen er al veertig jaar. En blijft een superligging en een schitterende accommodatie en vooral 'rustig' in fraaie natuur.

uitstekend

Albert den Hartog
    8-12-2017
    • Onderkomen9

Leuk dorp met alle voorzieningen. Rustig en mooi gelegen. Midden in de bossen. Het laatste stuk weg is een ramp. Aardige mensen. Gastvrij

Heerlijk opladen

Familie Fransen
    22-11-2017
    • Onderkomen9

We vonden het heerlijk op deze mooie plek met supervriendelijke mensen! Eenvoudige, natuurlijke bungalow met haardvuur zijn helemaal in orde. 's Ochtends wordt er aandacht gegeven aan het verzorgen en voeden van de dieren, waarbij de kinderen mogen helpen. Ons dochtertje (4jaar) mocht ook elke ochtend op het paard zitten/rijden en de konijntjes knuffelen. Het gezellige hoofdgebouw bevat een multifunctioneel ruimte met receptie, biowinkeltje, bibliotheekje voor boeken en spelletjes... Alles is sfeervol en met aandacht ingekleed. Fijn voor de kinderen om zelf te verkennen (met de fiets) waarbij je ze als ouder met een gerust hart laat doen.

Wanneer mag ik weer?

H Mijderwijk
    13-11-2017
    • Onderkomen8

Voor rust geweldig,kleine kinderen betrokken maken met dieren en mensen met een beperking?Geweldig!

We hebben een aantal aanbieders voor De Roek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Roek in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Roek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Roek scoort een 9 uit 10 op basis van 177 reviews.