Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

Contact

242 Reviews over De Roek

• 9Josien09-05-2022

Rustige en gemoedelijke plek voor jonge gezinnen

Heerlijke plek. We waren er voor de tweede keer. Nu twee weken in de meivakantie. Onze kinderen (8 en 5 jaar) hebben weer de tijd van hun leven gehad; iedere ochtend met de cliënten en hun begeleiders de dieren verzorgen, hiermee stempels verdienen! Daarna koffie, thee, sapje met verse appelcake op het terrasje, om vervolgens uren te spelen met de andere kinderen in de speeltuin (super water/zandbak). Locatie is top, zowel wandelend als fietsend kan je meteen mooie tochtjes maken, o.a. in Park De hoge Veluwe. Ook openluchtmuseum, dierentuin en zwembad op 20 auto-minuutjes rijden.

Het is kleinschalig, er zijn eenvoudige bungalows en wat modernere. Vriendelijke medewerkers, denken met je mee. Kinderen vinden snel hun eigen weg op het autovrije park. Kabouter speurtocht op het parkje is leuk voor de kleintjes! Bungalows hebben veel privacy door het vele groen op het parkje. Veel bezoekers komen terug!

• 7Onderkomen
  • 9Jan Kees Helms15-04-2022

Wat een rust !

Ik heb een week lang een online retraite gedaan in een chalet op de het park. De natuurlijk uitstraling van het huis hielp mee in het tot rust komen en in verbinding te komen met de natuur en mijzelf.

Een aantal onderdelen staan op 5, omdat deze onderdelen er niet zijn of omdat ik er geen gebruik van heb gemaakt.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Eric Hoogstraat07-04-2022

Aanrader!!!

Ik heb geen score gegeven voor “eetgelegenheden” omdat we daar geen gebruik van hebben gemaakt en ook niet voor “zwembad” omdat dat er niet is. We waren voor de zoveelste keer op De Roek, ik ben de tel kwijt! Heerlijk rustig midden in ‘t bos, “ons” huisje Gaai is klein maar groot genoeg voor twee personen en een hond. Goede bedden, goede verwarming, compleet uitgerust voor max 4 personen en een hond. Met 10 minuten lopen sta je in de Dorpstraat waar je boodschappen kunt doen of lekker eten. Heerlijk wandelen in de omgeving, NP Hoge Veluwe is dichtbij, Planken Wambuis is wat verder weg. De kleinkinderen zijn een dagje op bezoek geweest en die hebben zich heerlijk vermaakt met de boerderijdieren en in de speeltuin.

• 7Activiteiten
  • 9Gerard Kollaard28-03-2022

Heerlijke week (met prachtig weer) in de Specht

Fijn kleinschalig park in het bos met prima eenvoudige huisjes.

• 8Leny Goudappel-Joosse23-03-2022

Genoten!

Heerlijke week in de Gaai, niet luxe, wel heel gezellig huisje, leuk kleinschalig park, vriendelijke, behulpzame mensen, speeltuintje fijne plek voor kleinkinderen op bezoek. Je loopt of fietst zo het bos in en bent toch vlakbij het centrum van Otterlo.

• 7Activiteiten
  • 8Fam Bosch02-01-2022

Prachtige plek, gezellige huisjes voor gezinnen

Leuk verblijf met onze kinderen en hun gezinnen

• 8Annemie31-12-2021

Wederom genoten.

Een warm welkom. Huisje de Merel zag er prima uit. De omgeving is geweldig.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Cokkie van Zanten21-12-2021

Fantastisch!

Heerlijk huisje, ik voelde mij direct thuis. Eenvoudig en erg sfeervol. Prachtige omgeving, veel gewandeld met mijn hond. Fijne sfeer en midden in de bossen. Stilte en veel vogels. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Onderkomen
  • 8Chris van Baal06-11-2021

Lekker rustig maar genoeg te dien voor kinderen

Een heerlijke huisje. Niet luxe, maar er is meer dan genoeg aanwezig. Erg fijn personeel en een hele mooie locatie. Dat maakt De Roek tot een hele fijne plek voor een vakantie. Voor (kleine) kinderen zijn de dieren geweldig en ook de speetuin met zandspeeltuin zijn erg mooi,

• 10denise16-09-2021

Geweldig, smaakt naar meer!!

wij hebben met ons grote gezin heerlijk genoten van onze vakantie in het huisje Merel. In de ochtend kunnen de kinderen lekker dieren helpen verzorgen en pony rijden, en in de middag heerlijk wandelen in de Veluwe. Wij wonen in een flat, dus wij hebben elke dag heerlijk in de tuin gegeten. Wat zijn wij als gezin tot rust gekomen hierdoor!

• 10Onderkomen

Vakantiepark De Roek info