Vakantiepark De Roek

Geweldig

Rosina de Geus,
22-11-2018
  • Activiteiten9

We verbleven in een boshuis. Heel fijn vanwege de honden . Het is retro maar schoon en alles wat we echt nodig hadden was er. Vriendelijke mensen Kleinschalig heeft onze voorkeur dus dit past perfect bij ons.

Zorg voor mens en natuur

Marijke Brouwer,
6-10-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Te verwachten een gastvrije, verzorgde omgeving. Merkbaar de totale aandacht en zorg die besteed wordt aan verblijf en huizen. De zorgboerderij is een heerlijke pleisterplaats.

Kleinschalig project. Elk huis heeft eigen privacy. Parkeren van de auto's geschiedt uit zicht van je huis. Genoten van de vele vogels.

Super!

yannic schoovaerts,
1-10-2018
  • Activiteiten10

desondanks het slechtere weer hebben we een pracht weekend gehad,de kinderen hebben zich reuze geamuseerd en er was veel te beleven,niet groot,maar heel vertrouwd,we zijn er echt heel tevreden van!!! Super vriendelijk personeel trouwens!!!!

• Activiteiten10

We zijn net terug van twee fantastische weken De Roek. Wij zaten in huisje Wulp, ideaal gelegen, dichtbij de speeltuin en kinderboerderij.

We hebben het zó leuk gehad! Tranen bij onze dochter omdat we moesten gaan. Elke ochtend de dieren voeren, paarden borstelen, eitjes rapen, kuikens knuffelen, paardje rijden, etc. Ze kregen er, zelfs na 2 weken, geen genoeg van. Ook het huisje was prima. Eenvoudig, maar erg schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Dagelijks genoeg bedrijvenheid door de mensen van de zorgboerderij. Leuk om te zien hoe betrokken en verantwoordelijk iedereen zich voelt.

In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. Vanwege het erg warme weer zijn we vaak gaan zwemmen in het meertje bij het naastgelegen bungalowpark en het zwembad in Lunteren en Barneveld. Verder blote voetenpad, klimbos, julianatoren, speelboerderij malkenschoten, allemaal leuk en dichtbij.

Volgend jaar komen we zeker weer terug!

Heerlijke vakantie gehad!

Evelien,
25-7-2018
  • Activiteiten9

We hebben het enorm naar onze zin gehad! De huisjes zijn prima, mooie ligging en voldoende te doen voor de kinderen. Ze vonden het voeren van de beestjes en vooral het rapen van de eitjes fantastisch. De omgeving is erg mooi! Zeker een aanrader met kleine kinderen!

Super!!

petra boere,
18-7-2018
  • Onderkomen9

Super ligging in de bossen heerlijk rustig en op loopafstand van het dorp, wij zaten in een boshuis het huis zelf is erg retro maar heeft wel wat, alles werk prima, vlak bij ons zat een bungalowpark waar een zwemvijver was, met dit mooie weer was dat super. Fijn dat de hond mee kon en niet weg kan lopen uit de tuin, en je zo de bossen in loopt. Echt een plek om bij te komen. Gaan zeker nog een keer terug.

Fantastich.

Fam. Greeve,
4-7-2018
  • Onderkomen9

Prachtige ligging. Pluspunt voor ons was de bushalte dichtbij en het dorp op prettige loopafstand.

We gingen 1 nacht eerder weg en uit de afrekening die we later per mail ontvingen bleek dat ons die nacht ook in mindering was gebracht!! Klasse, we hadden hier niet om gevraagd. Wij vonden ook als pluspunt het winkeltje met een ruime keus aan biologische heerlijkheden.

Wij komen terug!

Anneke,
28-6-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij hebben een midweek in de Leeuwerik gelogeerd. We vonden vooral de fijne omheinde tuin erg prettig!

Eigenaren zijn vriendelijke mensen die snel reageren op vragen tijdens het verblijf!

Genoten

RIET BUTH,
25-5-2018
  • Activiteiten9

samen met Vriendin en mijn hond genoten van het midweekje in De Roek .Gezellige schone huisjes .

heerlijk is het om zo vanuit je bungalow het bos in te lopen ,fijn ook dat de tuin afgezet is .We zijn vriendelijk ontvangen en hebben genoten van de koffie en zelfgemaakte appelcake door de medewerksters .

Heerlijk

Wilma Hagg,
23-5-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Wij zaten in de bosuil. Een heerlijke plek omringt door bomen. Totaal vrij.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Roek in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Roek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.