Vakantiepark De Roek

Tonen op kaart

Contact

207 reviews over Vakantiepark De Roek

• 9Marcel26-02-2020

Knus huisje tussen de vogels en kindvriendelijk

Zelfs in het weekend van de meeste regen in Nederland, hebben wij ons hier prima vermaakt. Het huisje "Koekoek" is van alle noodzakelijke gemakken voorzien en we troffen het schoon en fris aan. Kinderen hebben zich prima vermaakt op de kinderboerderij. Genoeg eetgelegenheden en supermarkt in de buurt (loopafstand) en de grotere natuur ligt om de hoek. Een klein puntje is dat de speelruimte (voetbaltafel, pingpongtafel en sjoelbak) enigzinds onderkomen is geraakt, maar dat boeit jonge kinderen niet :)

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 6Allie07-01-2020

Niet echt voor herhaling vatbaar

Aardige mensen, maar wat een verschrikkelijke oude meuk en onhandige inrichting! Een blind paard kan geen schade doen

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    8Fam Lambinon Venderbos05-12-2019

Heerlijke vakantie bij het bos

Wij zaten in huisje de Eekhoorn. Perfecte ligging ten opzichte van allerlei wandelroutes. Leuk huisje met nostalgisch retro interieur. Vond het granieten aanrecht en de zwart wit geblokte gootsteen geweldig! Heerlijke houtkachel. Hij deed het eerst niet, maar we werden direct goed geholpen. De premium houtblokken zijn de beste om de haard mee aan te krijgen. Het bed in de hoofdslaapkamer was uitstekend. In de tuin vele vogels gezien, meer dan in de vogelhut die wij een middag gehuurd hadden. De hond heeft zich ook vermaakt. Diverse losloopgebieden in de buurt en een omheinde tuin bij het huisje. Biologisch winkeltje, heel handig voor dagelijkse benodigdheden.

De Roek Vakantiebungalows, Directeur, 11-12-2019

Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad en wat fijn dat het huisje goed in de smaak viel! Vogels laten zich in deze tijd van het jaar inderdaad erg veel zien. Wij hopen u binnenkort nog een keer terug te zien bij ons op het park.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Mariska14-10-2019

Prima vakantie gehad!

Genoten van de natuur! Er kan m.i. wel iets aan de toegangswegen worden verbeterd. Erg slecht en met regenachtig weer ronduit gevaarlijk, zeker met de fiets.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Mar van Dijk07-10-2019

Prachtige omgeving met veel mogelijkheden.

Wat een prachtig, gastvrij park Wij waren met onze pup en het was in alle opzichten een groot succes. Wij hadden huisje Gaai en alles zat erop en eraan, wij komen zeker terug.

De Roek Vakantiebungalows, Directeur, 11-12-2019

Bedankt voor uw review en beoordeling! Wij zien u graag snel weer terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 10J albers04-10-2019

Ik wil hier wonen

Het is schoon, goede bedden. Ruim huisje

• 10Onderkomen

De Roek Vakantiebungalows, Directeur, 11-12-2019

Bedankt voor het delen van uw ervaring!

Familie van der Panne, De Roek Vakantiebungalows

Alleen gereisd in september 2019

• 9E. van der Es03-10-2019

Prima kleinschalig vakantieadres

Meer dan 100 keren eerder op De Roek over ruim 40 jaren. En iedere keer weer genieten en je 'thuis' voelen. Prachtige ligging en voor ons vele natuurbelevingen dichtbij en op korte afstand.

De Roek Vakantiebungalows, Directeur, 11-12-2019

Wij voelen ons zeer vereerd dat wij uw gezin al zo'n lange tijd bij ons op het park nog steeds mogen verwelkomen. Hopelijk tot snel ziens!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marloes Vissers-Schurman31-08-2019

Geweldig, warm, klein paradijs.

Een heerlijk knus huisje met veel privacy. Wij zaten in huisje specht. Alles was aanwezig, inclusief verse bloemen bij aankomst. De kinderen hebben ,ich hele dagen lang vermaakt bij de boerderij en mochten bij van alles helpen. Het personeel en de deelnemers op de zorgboerderij zijn ontzettend vriendelijk en warm. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Activiteiten

• 10Josje26-08-2019

Geweldige kennismaking, wordt vervolgd

Geweldig warm bad qua ontvangst , personeel en omgeving en mede vakantiegangers! Het elke ochtend starten met uurtje dierenvoeren en paardjerijden gaf heerlijke opstart en leuk om iedereen te leren kennen. Onze 5 jarige dochter genoot ervan en wij van de rust en omgang met elkaar! Dat het een zorgboerderij is geeft het een extra mooi geheel. We komen zeker terug! En er waren ook meer gasten die al wel 8-10x geweest zijn. Het ligt overal dichtbij en naast de spar fietsen gehuurd , stuk goedkoper en vooral stukken vriendelijker dan op de Arnhemseweg ! We hadden t park meer afgelegen verwacht maar t dorp om de hoek was ook handig👌

• 10Activiteiten

• 9Anke19-08-2019

Heerlijk!

Heerlijk verblijf met kinderen en kleinkinderen. Gezellig huisje, goeie bedden. Echte planten in het kozijn en een vaasje met plukbloemen gaven een warm welkom. De veranda lag heerlijk in de zon en de bestelde maaltijd (vegetarisch!) smaakte heerlijk. Minpuntje was dat de la boven de combimagnetron niet meer open wilde als de oven heet was. Maar als je dat weet kun je eruit halen wat je nodig hebt voordat hij heet wordt. Koffie op de grote veranda bij de receptie was een dagelijks genoegen. Otterlo is vlakbij voor de boodschappen en bos en hei liggen naast de deur. Beesten en speelgelegenheid voor de kinderen. Kortom: wat wil je nog meer?

24 tips over Vakantiepark De Roek

• Lida, 18-06-2014

Het Kröller-Müller museum ligt vlakbij en is de moeite waard. Fietstochten maken of wandelen in de omgeving. Mogelijkheden genoeg en het is er prachtig.

• Ed van der Es, 11-03-2014

Ben je natuur liefhebber en natuur fotografisch geïnteresseerd ga dan eens een bezoek regelen via De Roek in de deze winter aangelegde fotohut op het bosrijke terrein.

• Annemieke Bosshardt, 06-12-2013

Tip: boek op tijd, de reserveringen gaan hard, zo hebben wij gemerkt. Doen we zelf wel hard aan mee..

3 vragen over Vakantiepark De Roek

• Marjolijn, 06-10-2018

Vuurwerk met oud en nieuw

Is dit park vuurwerkvrij?

• hennie hodes, 01-01-2018

betalingen

hoe gaan de betalingen moet je een aan betaling doen en hoeveel van te voren

• Sonja Doornbos, 23-10-2017

losloopgebied

mogen de honden in het aangrenzende bos los lopen?

Vakantiepark De Roek info

• Aantal sterrenstersterster