Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Onderkomen

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

250 Reviews over De Roek

• 9Jolien21-12-2022

Ontspannen

Zeer fijne en gemoedelijke plek vanaf waar je zo het bos of park de Hoge Veluwe in loopt. Wij zaten in de Vink. Schone gerenoveerde badkamer met douche en bad apart is een pluspunt, net als de houtkachel. Het huisje rook wat muf, maar was schoon genoeg en alles wat je nodig hebt is er.

• 7Robin07-12-2022

Schitterend gelegen, niet al te schoon

De Eekhoorn is erg basic: vooral de badkamer in de koude hal is even wennen, maar het heeft ook wel weer iets authentieks/knus. Het huisje ligt ook schitterend met direct aan de achterkant (grote ramen!) het bos. Jammer dat we geen dieren hebben gezien, maar dat kan aan de tijd van het jaar liggen (november/december). Wat ons tegenviel is de schoonmaak. Het huisje oogde alsof het lang niet gebruikt/verhuurd was geweest, met veel spinnenwebben (en spinnen), stof en andere troep. Een beetje schmutzig, zeg maar. Service is zeer vriendelijk maar we hebben zelf van geen enkele activiteit gebruikgemaakt.

• 6Onderkomen
  • 8Liesbeth Boelens17-11-2022

Een natuurlijke gemoedelijke plek

De huisjes liggen beschut in een bosomgeving. Er is veel plek voor jonge kinderen om natuurlijk te spelen en dieren te bewonderen en te aaien. Er zijn geweldige kabouter plekken. Er is ruimte, stilte maar ook bos, kinder en kinderboerderij dier geluiden. De huisjes zijn gemoedelijk en functioneel. Personeel en deelnemers zijn prettig en betrokken.

• 7Activiteiten
  • 9Renate25-10-2022

Fijn verblijf

10 dagen genoten in huisje Vink. Fijn huisje, alles, is, er en het parkje is mooi gelegen in het bos. We bezochten elke dag even de varkens, katten, geiten, paarden en cavia's, een gezellige boel. Aardig personeel en leuk dat je er 's ochtends koffie kunt drinken. Ook fijn dat er aandacht is voor het milieu. In en om Otterlo is prachtige natuur om elke dag weer van te genieten. Ook leuke restaurantjes vlakbij.

• 10Maaike Lobregt21-10-2022

Wij zijn 7-14 oktober met onze 2 honden in huisje de Eekhoorn geweest. Het is een 60er jaren huisje, midden in het bos. En wat hebben we genoten! De tuin is afgezet, en met de grote ramen rondom is het een feest van vogels en eekhoorns om naar te kijken. Vanuit het huisje liepen we zo de zandverstuiving met zelfs nog bloeiende heide op en het bos in. Verder was alles in het huisje ruimschoots aanwezig. De Veluwe is echt prachtig !

• 10Onderkomen
  • 8Fam. van Schie20-10-2022

Dierenrijk

Een weekend in de EekHoorn. Bezoek van veel vogels en eekhoorns, die vanuit het huisje goed te bekijken zijn. Het huisje is wat je noemt authentiek maar voldoet prima. Een heerlijk weekend in een prachtige omgeving.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Gerrit en Astrid Stuurman05-10-2022

Voor herhaling vatbaar.

Een fijn verblijf gehad in de zwaluw. Het heeft een paar dagen geregend. Maar verder alles prima. Rust en privacy per huisje. Het is goed vertoeven.

• 9Onderkomen
  • 8Denise26-07-2022

Heerlijk!

We hadden het heerlijke huisje de Meijerij genomen. Heerlijk in de natuur met een grote tuin. We hebben een hele fijne vakantie gehad. En de medewerkers zijn heel aardig.

• 6Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8David Renkema18-07-2022

Een fijne vakantie, zeker voor herhaling vatbaar.

Een mooie basis voor wandelingen, fietstochtjes en museumbezoek. Het was mooi weer, dus ook veel op het terras gezeten om een boek te lezen en te genieten van vogels, een konijn, veldmuizen en een eekhoorn. Juist tijdens ons verblijf werd de laatste hand gelegd aan de drie nieuwe tiny houses, dat ging niet geluidloos. Het was wel bijzonder dat een roodborstje iedere gelegenheid aangreep om in ons huisje de kruimeltjes te zoeken.

• 9Josien09-05-2022

Rustige en gemoedelijke plek voor jonge gezinnen

Heerlijke plek. We waren er voor de tweede keer. Nu twee weken in de meivakantie. Onze kinderen (8 en 5 jaar) hebben weer de tijd van hun leven gehad; iedere ochtend met de cliënten en hun begeleiders de dieren verzorgen, hiermee stempels verdienen! Daarna koffie, thee, sapje met verse appelcake op het terrasje, om vervolgens uren te spelen met de andere kinderen in de speeltuin (super water/zandbak). Locatie is top, zowel wandelend als fietsend kan je meteen mooie tochtjes maken, o.a. in Park De hoge Veluwe. Ook openluchtmuseum, dierentuin en zwembad op 20 auto-minuutjes rijden.

Het is kleinschalig, er zijn eenvoudige bungalows en wat modernere. Vriendelijke medewerkers, denken met je mee. Kinderen vinden snel hun eigen weg op het autovrije park. Kabouter speurtocht op het parkje is leuk voor de kleintjes! Bungalows hebben veel privacy door het vele groen op het parkje. Veel bezoekers komen terug!

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen