Sorteren

Reviews over Ooij

Fijne plek

Janny Leusink
    14-9-2018

Een goede uitvalsbasis voor een verblijf rondom de prachtige omgeving rondom Nijmegen.

Geweldige omgeving om te wandelen of te fietsen.

Voor herhaling vatbaar.

Marie-louise
    16-7-2018

Fietsomgeving was prima,berg en dal erg steil.nijmegen dichtbij,soms waan je je in Duitsland,bergachtig,alleen bergen zijn niet zo hoog.

Sfeer in hotel was goed.mooie natuur,maar je kan merken dat er veel droogte is,erg warm dit moment.nijmegen maakt zich op voor de vierdaagse,dat merkte je goed in Nijmegen.

Geweldig

M.J. Cornelis
    14-7-2018

Ooij is een lieflijk dorp in de Ooijpolder onder de rook van Nijmegen van waarvandaan je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Er is een supermarkt en er zijn restaurantjes, maar je bent in een wip in t bruisende Nijmegen. Hotel is prima en betaalbaar

Geweldig

M.J. Cornelis
    14-7-2018

Geslaagd

Willy
    11-7-2018

Prachtige streek om te fietsen oor het waterrijke landschap

Ooij scoort een 7,9 uit 10, op basis van 140 reviews